ЖШС «KIDS PLANET-1»
Білім беру саласы: Қатынас
Ұйымдастырылған оқу қызметі: Көркем әдебиет
Тақырыбы : «Бауырсақ» ертегісі
Кіші «Жұлдызша» тобы
Батырбаева Балжан Ержановна
Қарғалы 2021-2022 оқу
жылы
Мерзімі:
06.01.2022ж
Білім беру
саласы: Қатынас
Ұйымдастырылған оқу
қызметі: Көркем
әдебиет
Тақырыбы :
«Бауырсақ»
ертегісі
Мақсаты:Ертегіні тыңдауға қызығушылықтарын
арттыру.
Сөздік қорын молайту,тілін
дамыту.
Қажетті құрал: Бауырсақ ертегісінің
суреттері,атрибуттар.
Кіріспе
бөлім:
Шаттық шеңберге тұрғызып, төмендегі өлең
жолдарын айтып, қимылдар
жасайды.
Ән саламыз күнде
біз,
Шаттық толы
іргеміз.
Біз мәңгілік
достармыз,
Біз әрқашан
біргеміз.
Шеңберге тұрып,тақпақты қимылмен
айтады.
Негізгі
бөлім:
Миға
шабуыл:
-Біз бүгін Көркем әдебиет ҰОҚ-де ертеден келе
жатқан «Бауырсақ» ертегісі. Бұл ертегіні бәрімізде
білеміз.
Ертегіні есімізге түсірейікші. Ертеде шалмен
кемпір болыпты,шалы кемпіріне бауырсақ пісіруін сұрайды. Кемпір
бауырсақ пісіріп, суысын деп терезе алдына қояды. Жата-жата
жалыққан бауырсақ, терезеден секіріп түсіп домалай жөнеледі. Жолда
қоянға,қасқырға,аюға кездеседі, түлкі бауырсақты жеп қояды. Міне
балалар,бауырсақ сәтсіздікке
ұшырайды.
-Түлкі
қандай?
-Бауырсақты жеп қойғаны аянышты
ма?
Ал енді бүгін «Бауырсақ»ертегісінің жаңа
нұсқасында бауырсақ сәтсіздікке ұшырамайды,керісінше жақсылыққа
кенеледі. Олай болса,
Қуыршақ театыр арқылы
сахналау: «Бауырсақ»ертегісінің жаңа нұсқасымен таныс
болайық. Балаларымыз рольдерге бөліп ойнап
көрейік.
«Бауырсақ» ертегісін
тамашалаңыздар.
Тәрбиеші:
-Кемпір мен шал болыпты. Бірде шал
жалынып.
Шал:
-Кемпір-ау,маған бауырсақ пісіріп
берсеңші.
Кемпір:
-Неден пісірейін? Ұн жоқ
қой!
Шал:
Әй,кемпір-ай! Қойманың түбін қырнап көрсең
ғой бауырсақтық ұн табылып
қалар.
Тәрбиеші:
Кемпір солай істейді,қойма түбін
қырнап-қырнап екі уыс ұн табады да,қаймақ қосып,қамыр
илеп,бауырсақты майға пісіріп,терезе алдына суытқалы
қояды.Жата-жата жалыққан бауырсақ терезе алдынан домалап түседі
де,одан әрі жолмен зырлай жөнеледі.Бауырсақ жолда зымырап бара
жатса,қарсы алдынан қоян шыға
келеді.
Қоян:
Бауырсақ!бауырсақ!Мен сені жеп
қоямын!
Бауырсақ:
Жоқ,сен мені жеме саған өлең айтып
берем.
-Мен
бауырсақ,бауырсақ,
Атамнан
қаштым,
Әжемнен
қаштым.
Ал сенен
қашу,қоян,
Қиын емес
маған.
Осылай әндетіп бауырсақ домалай
жөнеледі.
Бауырсақ жалғыз аяқ жолмен келе жатса,оның
алдынан қасқыр шыға келіп
Қасқыр:
Бауырсақ!бауырсақ!Мен сені жеп
қоямын!
Бауырсақ:
-Сен мені жеме,мен саған өлең айтып
беремін.
-Мен
бауырсақ,бауырсақ
Мен атамнан
қаштым
Әжемнен де
қаштым
Қасқыр,сенен де құтылам-деп домалай
жөнеледі.
Бауырсақ орман ішімен домалап келе жатса оған
аю қарсы шығады.
Аю:
Әй,бауырсақ!Мен сені жеп
қоямын!
Бауырсақ:
-Сен мені жеме,мен саған өлең айтып
берейін.
-Менен
бауырсақ,бауырсақ
Мен атамнан
қаштым,
Мен әжемнен
қаштым.
Қояннан да
қаштым,
Қасқырдан да
қаштым
Аю сенен де
қашам-деп
Тәрбиеші:
Осылай бауырсақ әрі қарай домалай
жөнеледі.
Түлкі:
Амансыңба,бауырсақ!Көргендерге ұнайды,жүзің
қызыл шырайлы!
Тәрбиеші:
Бауырсақ мақтағанға мәз болып,өлеңін айта
бастайды.Түлкі болса қыбырын білдірмей,жақындай
береді.
Түлкі:
-Оңай құтыла алмайсың,менің тапсырмаларымды
орында,жұмбақтарымды шешіп көріңдер,сені
жемеймін.
Жұмбақтар
1.Қыста
ақ,
Жазда сұр.
Қоян
2.Қорбаң-қорбаң
етеді,
Орманда ол
жүреді. Аю
1
тапсырма
-Бауырсақ неден
жасалады?
-Ұннан жасалатын
тағамдар
Бауырсақ,нан,торт,печенье
Жарайды бауырсақ мен сені жемеймін,сенің
достарың көп екен.
Сау
болыңдар!
Сергіту
сәті.
Мынау-менің
жүрегім,
Бәрі осыдан
басталған.
Мынау-басым
ақылды,
Бәрін осы
атқарған.
Мынау-менің оң
қолым,
Мынау-менің сол
қолым,
Барлық істі
атқарған.
Балалар ертегіні мұқият
тыңдайды.
-Айлакер,қу.
-Әрине.
Дьенеш блоктары: «Орманда келе жатқан
бауырсақ»
Қорытынды
бөлім:
-Жарайсыңдар,балалар.
Кәне бүгінгі сабақты
қортындылайық.
Бауырсақ кандай аңдарға
кездеседі?
-Түлкі
қандай?
Балалардың
жауабы
-Қоян
-Қасқыр
-Аю
-Айлакер,қу.
Күтілетін
нәтиже:
Біледі: Балалар жағымды,жағымсыз қасиеттерді
айыра білді.
Түсінеді:Ертегі туралы түсінік
беру.