Материалдар / Үлгермеуші оқушылармен жұмыс коучинг сабақ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Үлгермеуші оқушылармен жұмыс коучинг сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Жалпы коучинг туралы өз ойымды айта кетер болсам ,коучинг ойымдағыдай өтті, әріптестерден көптеген құнды идеяларды өзіме түртіп алдым, алдағы уақытта сыныптағы үлгермеуші оқушылармен жұмыс жасағанда жоғарыда айтылғандарды мүмкіндігінше қолданып, С деңгеңіндегі оқушыларды В деңгейіне тартып жұмыс жасауға тырысамын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Ақпан 2019
391
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Коучинг тақырыбыҮлгермеуші оқушылармен жұмыс
МақсатыҮлгермеуші оқушылармен жаңа-әдіс тәсілдерді қолданып жұмыс жүргізу
МіндетіҮлгермеуші оқушылармен тиімді әрі қызығушылығын арттыратын әдіс-тәсілдерді ортаға салу

Күтілетін нәтижеҮлгермеуші оқушылардың қызығушылығын арттыруға арналған жаңа-әдіс тәсілдерді сабақ барысында барынша қолдану
Қолданылған әдебиеттер1.Интернет ресурстары2.МАН 2-деңгей
ТоптастыруИя,жоқ жауаптары арқылы
1-тапсырмаҚолдану деңгейі (постер әдісі)Топтар С деңгейіндегі оқушылардың қызығушылығын арттыратын түрлі әдіс тәсілдерді ұсынады
2-тапсырмаТалдау деңгейі(Дананың кілттері)Үлгермеуші оқушылардың қай түріне қандай әдісті қолданып, құрбыларымен бірге жұмыс жасауға итермелеуге болады
3-тапсырмаЖинақтау деңгейі (Әріптестер бірінің ойын бірі жалғастырады)Құнды идеяларды синтездеу
4-тапсырмаБағалау деңгейі (Кері байланыс)Әріптестерден коучингті бағалау мақсатында рефлексивті есеп алу


Коучинг «Үлгермеуші оқушымен жұмыс»

Қарашаның 22-ші жұлдызында мектептегі әріптестермен «Үлгермеуші оқушымен жұмыс» атты коучинг өттім. Алдымен әріптестерге интерактивті тақтада үлгермеуші оқушылар туралы сұрақтар ұсынып, ия және жоқ деген жауаптары арқылы 2 топқа орналастырдым. Сұрақтар барысы төмендегідей болды:1.Үлгермеуші оқушы тәртіпсіз болады.2.Үлгермеуші оқушы сабақты жақсы оқиды. 3.Үлгермеуші оқушы әрдайым сабаққа дайын емес.4.Үлгермеуші оқушы сабағына пысық болады.5.Үлгермеуші оқушы жалқау болады.6.Үлгермеуші оқушымен қосымша жұмыстың қажеті жоқ.7.Үлгермеуші оқушы сабақтан қашпайды. 8.Үлгермеуші оқушының жауапкершілігі жоқ.9.Үлгермеуші оқушы сыныптағы оқушыларға үлгі болады.10.Үлгермеуші оқушы мұғалімді қатты шаршатады. Коучинг барысында блумның қолдану,талдау,жинақтау және бағалау деңгейінде жүргіздім. Алғашқы қолдану деңгейіндегі тапсырмада әріптестерге постер таратып, С деңгейіндегі оқушылардың қызығушылығын арттыратын түрлі әдіс тәсілдерді ортаға салуларын сұрандым.Әріптестер бар күш жігерлерін ортаға салып,топтық жұмыс жүргізді.

Постер қорғағанда әріптестер үлгермеуші оқушылардың қызығушылығын арттыру мақсатында түрлі идяларды ұсынып жатты.Мәселен айта кетер болсақ,1-топтың ойы бойынша сабақта үлгермеуші оқушылар постермен жұмыс жасауды ұнатады, олар көбінесе ойларын сурет арқылы жеткізгенді жөн көреді, сондай-ақ сәйкестендірудің оңай деңгейін ұсынуды,кластер әдісін қолдануды сондай-ақ оларға ерекше көңіл бөліп әодайым сабаққа көңіл аудартып отыру керектігін айтты. Екінші топтың да кейбір ойлары бірінші топпен сәйкес келіп жатты, қоса кеткендері үлгермеуші оқушылардың ата-аналарымен тығыз байланыста болуымыз қажет және ол баланың неге қызығушылығы бар екенін анықтап сол бағытта жұмыс жасау керектігін және тапсырма барысында ол оқушыларға мақтау мадақтауларды көп айтып,сабаққа қызығушылықтарын арттыру керек деген ойға тоқталды.Келесі тапсырма талдау деңгейінде жүрді,бұл жерде мен дананың кілттерінің «егер де», «кемшіліктер» кілттерін 2-топқа бір-біреуден ұсынып, егер де мен үлгермеуші оқушы болсам мұғалімнен қандай тапсырмаларды немесе не күтер едім деген сұрақ қойдым,келесі топқа үлгермеуші оқушылар үшін мұғалімдер тарапынан қандай кемшіліктер кетіп жатыр деген сұрақ қойдым. Суретте математика пәнінің мұғалімі Ахметов Сағатбек Суретте математика мұғалімі Сейдазимов СұлтанБұл тапсырма барысында да түрлі құнды идеялар айтылып жатты, мәселен математика пәні сабағы екі топқа бөлініп өтсе мұнда үлгермеуші оқушылармен жұмыс жасауға көп мүмкіндіктер болар еді,олардың қабылдау деңгейлерін анықтап жеке жұмыс жасау қажет,үлгермеуші оқушының сөзін соңына дейін тыңдасақ,өтіліп жатқан сабақтарды күнделікті өмірмен байланыстырып айтса үлгермеуші оқушылардың ойында ұзақ сақталар еді және сабақ үстінде рольдік ойындарды көп қолдану қажет екенін айта кетті.Жинақтау деңгейінде екі топтағы әріптестер өздерінің үлгермеуші оқушылармен қалай жұмыс жасау керектігі туралы құнды идеяларын ортаға салып жатты,тоқтала кетер болсақ:1.Үлгермеуші оқушыға сабақ барысында ерекше көңіл бөліп,мақтау керек2.Үлгермеуші оқушыға жеке тапсырмалар дайындап келу3.Сабақ үстінде түрлі Кэмбридж тәсілдерін қолданып, оларды топтық жұмысқа тартып,қызығушылығын арттыру.4.Үлгермеуші оқушылардың ата-анасымен тығыз байланыста болып,бірлесіп жұмыс атқару5.Сабақ үстіндегі оңай тапсырмалардың жауабын үлгермеуші оқушыларға жауап бергізіп, олардың сыныпта мәртебесін көтеру.6.Олардың түсінбеген жерлерін бақылап ,қосымша сабаққа шақырып,дұрыс бағдар беру.7.Сыныптастар алдында оларға ұрысып балағаттамау. Әріптестер бірлесе келе жоғарыдағы 7 ойға тоқталды.Кейінгі тапсырмада бағалау деңгейі жүрді мұнда әріптестер коучингтің қалай өткені туралы өздері үшін қандай жағымды жақтары болды яғни релексивті есеп жазып қалдырды.Жалпы коучинг туралы өз ойымды айта кетер болсам ,коучинг ойымдағыдай өтті, әріптестерден көптеген құнды идеяларды өзіме түртіп алдым, алдағы уақытта сыныптағы үлгермеуші оқушылармен жұмыс жасағанда жоғарыда айтылғандарды мүмкіндігінше қолданып, С деңгеңіндегі оқушыларды В деңгейіне тартып жұмыс жасауға тырысамын.
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!