Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ұлттық ойындар аясындағы тактикалар мен стратегияларды оқып үйрену
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Cабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 4 бөлім: Қазақтың ұлттық және зияткерлік ойындары Топтық жиынтық |
Тексерілді: Ақмола облысы, Бурабай ауданы, Абылайхан атындағы орта мектеп |
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Темиров Орынбай Амангелдіұлы |
|
Сынып: 6 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақ тақырыбы |
Ұлттық ойындар аясындағы тактикалар мен стратегияларды оқып үйрену. |
|
Оқу мақсаттары |
6.2.5.1. Өзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін түсіну және қолдана білу, оны шешудің балама жолдарын ұсыну |
|
Сабақ мақсаттары |
Өзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін түсіну және қолдана білу, оны шешудің балама жолдарын ұсынуға үйрету. |
|
Бағалау критерийлері |
Өзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін түсінеді және қолданады, оны шешудің балама жолдарын ұсына алады. |
|
Тілдік мақсаттар
|
Түрлі ойын контексттеріндегі ойын ережелерін және қозғалыс дағдыларын біліп, талқылай алады. Мыналардықамтиды:
Талқылауға арналған сұрақтар:
|
|
Құндылықтарға баулу |
Жеке жауапкершілік, көшбасшылық қасиеттері, өмір бойы оқу, бір-біріне көмектесу. |
|
Пәнаралық байланыстар |
Ғылыммен байланыс – денсаулық және тән, қауіпсіздік, салмақ динамикасы. Информатикамен (ғаламтордан ақпарат іздеу және өңдеу), математикамен (айналу осі, кеңістік, бағыт пен бұрыштар), психологиямен (кіші топта жұмыс жасау дағдылары), биологиямен (ағзадағы биохимиялық өзгерістер), физикамен ( жылдамдық, салмақ, энергия) байланысы. |
|
АКТ қолдану дағдылары |
Шағын құрылғылармен сабақты түсіру, ғаламтордан қажетті ақпаратты іздеу үшін ноутбукты қолдану. |
|
Алдын ала білімі |
Білім алушыларалдыңғысыныптардажәнесабақтантысуақыттатүрлі қазақұлттықойындарында алғанжалпы шеберліктері мен стратегиялық түсініктеріне ие. |
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет
|
Ресурстар |
|
Сабақтың басы (тайм-менеджмент) 0-8мин
|
Сабақтың басында өтетін тақырыппен таныстырып, білім алушылармен бірге оқу мақсаты және сабақтың соңында күтілетін нәтиже анықталады. Осыдан кейін білім алушылар сабақтағы бағалау критерийлері және дескрипторлармен танысады. Білім алушылар жаттығу жасау кезіндегіқауіпсіздік ережелері бойынша жалпы талаптармен таныстырылады. Білім алушылар жүру, жүгіру кезіндегі жаттығуларын орындағаннан кейін, демдерін қалпына келтіріп, дененің барлық бұлшық еттеріне дене қыздыру жаттығуларынорындайды. |
Үлкен бос кеңістік.
|
|
Сабақтың ортасы (тайм-менеджмент) 9-22мин
23-34мин |
( Т, Ж, ҚБ) Білім алушыларды ойынның ережесімен таныстырып,«Асық ату» ойынын өткіземін.Сыныпты бірнеше командаларға бөлу. Алаңда асық тігілетін сызық сызылады. Осы жерге әр қатысушы екі асықтан қояды. Асық тігілетін сызықтан 5-7 метр қашықтықта тізілген асықтарды шығару үшін, сақа ататын сызық сызылады. Осы сызықтан қатысушылар кезекпен асықтарды атып, тігілген асықтарды 50 см асатын қашықтыққа шығарулары қажет. Асықты атып шығарған ойыншы, сол асыққа ие болады. Егер ол атып шығара алмай, тигізген болса, онда асық қайтадан орнына қойылады да, келесі ойыншы сақаны лақтыратын болады. Ойын кезекпен жалғасады. Ең көп асық жинаған ойыншы – жеңімпаз болады. Осы тапсырманың дескрипторлары:
Сұраңыз: Ойын кезінде әділ ойын қағидасын қалай көрсетуге болады? Ойыншылар жақсы жұмыс жасау үшін қалай көмектесе аласыз?Сыныптастарыңызбен қандай білім, дағдылармен бөлісе аласыз? Ойын қалай басталады? Ойын қалай аяқталады? (Т, Ж, ҚБ) Білім алушылармен«Тоғызқұмалақ» ойынындағы негізгі ережелер қарастырылады.Ойыншылар «тоғызқұмалақ» ұлттық зияткерлік ойынын жұп болып ойнамастан бұрын ойынның басын таңдайды. Тоғызқұмалақта барлық ойындар 3 топқа бөлінеді: 1. Комбинациялықойын 2. Позициялықойын 3. Араласойын Б ұл 3 бағытөзіндікерекшеліктергеиежәнетүрліәдістер мен айланықажететеді.Сондықтанбұлсабақта«Комбинациялықойын», «Позициялықойын», «Араласойын»қарастырылады.
1. Комбинациялықойындардатұздықдебюттеаққұрбандыққашалынады. Бұл – тұздықтықұрбандыққашалып, ойынсоңынадейінтұздықалмай, 82 құмалақтыбарыншажылдамұтутәсілі.
2. Позициялық ойындардың негізгі бағдарын атсырау жағдайынан бөлек қарастыру – қиын дүние және бұл ойын екі негізгі сипатқа ие: - тұздықсыз позициялык ойындар; тұздықтар тартысына құрылған позициялық ойын. Мұндай ойын көбінесе ара салмағы теңдес тұздықтар тартысы кезінде орын алады. 3. Комбинациялық ойындарда құрбандыққа неғұрлым күшті тұздық шалынады.
Осы тапсырманың дескрипторлары:
Сұраңыз: Ойын кезінде әділ ойын қағидасын қалай көрсетуге болады? Ойыншылар жақсы жұмыс жасау үшін қалай көмектесе аласыз?Сыныптастарыңызбен қандай білім, дағдылармен бөлісе аласыз?Ойын қалай басталады? Ойын қалай аяқталады? |
Үлкен ойын кеңістігі. Асықтар, сақалар, алаңды белгілеу үшін бор. «Асық ату» интернет ресурсына сілтеме: new.zhuldyzai.kz/wp-content/uploads/2017/01/Prilozhenie-1.docx «Асық ату» ойыны: https://www.youtube.com/watch?v=Y85yf2S5HwE Асық ату мобильді нұсқасын жүктеп алу: https://play.google.com/store/apps/details?id=kz.KEOLimits.asyk Тоғызқұмалақ тақтасы және құмалақтар. (әр жұпқа). «Тоғызқұмалақ» ойынының интернет ресурсына сілтеме: http://soyle.kz/article/view?id=176 https://www.youtube.com/watch?v=IwD_8vqU2k0 Зияткерлікойындар(ойынтарихы): |
|
Сабақтың соңы (тайм-менеджмент) 35-40 мин |
Сабақ соңында білім алушылар демді қалыпқа келтіру жаттығуларын орындап, рефлексия жүргізеді: - нені білдім, нені үйрендім? - нені толық түсінбедім? - немен жұмысты жалғастыру қажет?- деген сұрақтары бар парақшаға жауап береді. Сабақ уақытында орындаған жұмыстарын бағалау үшін білім алушыларға дескрипторлар арқылыбірін-бірі бағалау ұсынылады. |
Рефлексия парағы |
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюдыжоспарлапотырсыз? |
Бағалау – оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз? |
Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы |
|
Өзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін барлық білім алушылартүсінеді және қолданады, оны шешудің балама жолдарын ұсынадыдеп жоспарлап отырмын. Қабілеті жоғары оқушыларғаөзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін қолдану және оны шешудің балама жолдарын ұсынукезіндесыныптастарына ақыл-кеңес беруді ұсынамын. |
Материалды меңгеруді бағалау формативті бағалау арқылы барлық сабақ бойы жүзеге асады. Сонымен қатар: Оқуды бақылау Сұрақтар мен жауаптар Бірін-бірі бағалау Білім алушыларды рефлексиялау арқылы |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері. Осы сабақта қолданылатынҚауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары |
|
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
770 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |