Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ұқсас фигуралар және олардың қасиеттері. Үшбұрыштардың ұқсастығының белгілері. 9 сынып геометрия
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 9.2А Жазықтықтағы түрлендірулер |
Мектеп: Бауыржан Момышұлы атындағы ЖББОМ |
||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Қайыржанова Мадина Тимурқызы |
||||||
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар:0 |
|||||
Сабақ тақырыбы |
Ұқсас фигуралар және олардың қасиеттері. Үшбұрыштардың ұқсастығының белгілері |
||||||
Cабақтың түрі |
Жаңа сабақты меңгеру сабағы |
||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
9.1.4.13-ұқсас фигуралардың анықтамасын және қасиеттерін білу. 9.1.4.14-үшбұрыштар ұқсастығы белгілерін білу жән қолдану. |
||||||
Сабақ мақсаттары |
|
||||||
Бағалау критерийлері |
|
||||||
Тілдік мақсаттар |
Пәнге қатысты лексика және терминология: Үшбұрыштың белгілеріндегі қабырғаларының пропорционалдығы, ұқсастық коэффициент. Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:
|
||||||
Құндылықтарға баулу. |
«Қазақстанның Тәуелсіздігі» құндылығы негізінде оқушыларды патриоттыққа, бірігіп жұмыстануға баулу. |
||||||
Пәнаралық байланыстар |
Сызу. |
||||||
Бастапқы білім |
Үшбұрыштар. Фигураларды симметриялы көшіру. Гомотетия. Ұқсас түрлендіру. |
||||||
Сабақ барысы |
|||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||
Сабақтың басы 0-2 мин |
|
|
|||||
2-5 мин 5-25 мин 26-29 мин 30-35 мин 39-41-мин 41-42 мин |
2. Үй тапсырмасын тексеру. Саралау тәсілі: Жіктеу (оқытудың болжалды міндеттеріне қарай гомотетия центрі мен коэффициенттеріне байланысты аралас топтарға бөлу). Белсенді оқу әдісі: «Кубизм» Кубтың алты қырында алты түрлі сұрақтар, оқушылар бір біріне кубты лақтыру арқылы сұрақтарға жауап береді.
Жауабы: Теңдігін қанағаттандыратындай Х' нүктесі сәйкестендірілсе, онда мұндай түрлендіру гомотетия деп аталады («гомотетия» сөзі «бірдей орналасқан» деген мағынаны білдіреді).
Жауабы: (Фигуралардың ұқсастығын «~» таңбасымен белгілейді. Ғ ~ Ғ ' деп жазылады. Ғ фигурасы Ғ ' фигурасына ұқсас немесе Ғ ' фигурасы Ғ фигурасына ұқсас).
1 топ: к=2; 2 топ: к= ; 3 топ: к= деп алып, орындаңдар. Ұқсас ұшбұрыштар пайда болады. Сабақтың тақырыбын оқушылар өздері айтады. Оқушылармен бірге сабақ мақсаттары құрастырылып айтылады. Кейін мұғалім бағалау критерийлерін айтып, оқушылардың «жақын даму аймағын» айқындайды, сабақ аяғына қарай күтілетін нәтижелерді айтады. ҚБ: Мұғалімнің мадақтауы Жарайсын! Керемет! Топтық жұмыс Жаңа сабақты меңгеру. Оқулықпен жұмыс Белсенді оқу әдісі: «Джигсо» Мұғалім оқышыларға ақпарат беріледі. - Бастапқы топтағы оқушылар 1-ден бастап нөмірленеді. 12 оқушы болған жағдайды қарастырайық, әр топта 4 оқушыдан: А тобында А-1, А-2, А-3, ; В тобында В-1, В-2, В-3, .., С тобында С-1, С-2, С-3, D тобында D-1, D-2, D-3. Барлық бастапқы 3 топқа үшбұрыштың 3 белгісі беріледі. - Ортақ мәселемен жұмыс істеу үшін, барлық оқушылар өз тапсырмаларына сәйкес сарапшы топ болып, қайта топталады. Мұғалім бұл жағдайда жұмыс орындарындағы бастапқы топтардың атауы жазылған белгіні осында жиналатын ойыншылардың нөмірлеріне ауыстырады: 1, 2, т.с.с.. Осылайша әртүрлі 3 топтағы 4 оқушыдан жаңа топ – сарапшылар тобы анықталады, мозаика құралады: 1-белгісі бойынша сарапшылар: А-1, В-1, С-1, D-1, 2-белгісі бойынша сарапшылар: А-2, В-2, С-2, D-2, 3-белгісі бойынша сарапшылар: А-3, В-3, С-3, D-3 Сарапшылар өздерінің тапсырмаларын жан-жақты талдап, талқылағанда, білгендерін өзгелерге қалай үйретуге болатынын да ойластырады: сызба, карта, кластер, т.б. жасайды. Талқылау соңында әр оқушы өз сұрағы (тапсырмасы) бойынша сарапшыға айналады. Мұғалім талдауға жеткілікті уақыт бөліп, топтардың талқылауларын қадағалайды, дұрыс шешім қабылдануын басқарады. - Сарапшылар өз топтарына қайтады, бастапқы топ қайта құрылады. Әрбір сарапшы-ойыншы сәйкес нөмірі бойынша кезекпен өзінің білгенін құрдастарына үйретеді. Осылайша оқушылар мұғалімнің рөлінде болып, бірін-бірі үйретеді, топтағы әрбір оқушы үшбұрыштың 3 белгісін де игеріп шығады. Бағалау критерийі: Білім алушы
Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу және түсіну 1Белгі: Егер үшбұрыштың екі бұрышы екінші үшбұрыштың сәйкес екі бұрышына тең болса, онда үшбұрыштар ұқсас болады; ҚБ: «+», «-», «қызықты» әдісі арқылы топтағы оқушылар жұптасып бірін-бірі бағалайды. «+» сәтті, пайдалы болған жәйттер; «-»- сәтсіз, пайдасыз болған жәйттер; «қызықты» - мен үшін қызықты болған жәйттер. Оқулықпен жұмыс. Белсенді оқу әдісі: «әткеншек» әдісі. 3 топқа тапсырмалар беріледі. Үш топ бірін – бірін рет – ретімен тексереді. Саралау тәсілі: Диалог және қолдау көрсету. Бағалау критерийі: Білім алушы
Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу және түсіну, қолдану Егер а)Бір үшбұрыштың екі бұрышы және , ал екіншісінің екі бұрышы - және . Жауабы. + = - = + = - = Ә) Бір үшбұрыштың екі бұрышы және , ал екіншісінің екі бұрышы және . Жауабы: + = - = + = - = Б) Бір үшбұрыштың екі бұрышы және , ал екіншісінің екі бұрышы және . Жауабы: + = - = + = - = Дескриптор: Білім алушы
Жұптық жұмыс №Белсенді оқу әдісі: «жұптық әңгіме» ССаралау әдісі: Тапсырма (мұның құрамында білім деңгейі әр түрлі оқушылар кіреді) Ойлау дағдыларының деңгейі: қолдану. Оқушылар А және В таңдайды.Жұптасып есеп шығарады. А жазады, В түсіндіреді. А)Қабырғалары 0,8 м, 1,2 м және 2м болатын үшбұрышқа ұқсас болып келетін үшбұрыштың периметрі 5,5 м. Екінші үшбұрыштың қабырғаларын табыңдар. Жауабы: P=0,8м+1,2м+2м=4м 5,5м:4м=1,375м 1,375м*0,8м=1,1м 1,375м*1,2м=1,65м 1,375м*2м=2,75м Ә) Қабырғалары 2,5см, 4,5 см, 5см болатын үшбұрыш берілген. Бұған ұқсас үшбұрыштың үлкен қабырғасы 6 см. Екінші үшбұрыштың периметрін табыңдар. Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |