Материалдар / ҮШ ЖАСҚА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРҒА ЛОГОПЕДИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРМЕН ЖҰМЫСТАР ЖҮРГІЗУ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ҮШ ЖАСҚА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРҒА ЛОГОПЕДИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРМЕН ЖҰМЫСТАР ЖҮРГІЗУ

Материал туралы қысқаша түсінік
Бүгінгі күні әртүрлі патологиялары бар жаңа туған нәрестелер санының өсуі байқалады. Жиі кездесетін бұзылулар - бұл генетикалық ауытқулар (Даун синдромы), жүйке аурулары кезінде қозғалғыш аппараттың жұмыс істемеуі (церебральды паралич), аутизм спектрінің бұзылуы, сөйлеу, есту, көру органдарының даму патологиясы. Дамуында ауытқуы бар балалармен түзету жұмыстарын неғұрлым ерте бастасаңыз, соғұрлым әсер айқынырақ болады. Үш жасқа дейінгі балаларды дамытудың маңызды бағыты - логопедиялық ерте араласу технологияларын енгізу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Маусым 2021
301
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҮШ ЖАСҚА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРҒА ЛОГОПЕДИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРМЕН ЖҰМЫСТАР ЖҮРГІЗУ

Калкулова Айгерим Дилдабековна

48 «Береке» бөбекжай – бақшасының логопеді



Бүгінгі күні әртүрлі патологиялары бар жаңа туған нәрестелер санының өсуі байқалады. Жиі кездесетін бұзылулар - бұл генетикалық ауытқулар (Даун синдромы), жүйке аурулары кезінде қозғалғыш аппараттың жұмыс істемеуі (церебральды паралич), аутизм спектрінің бұзылуы, сөйлеу, есту, көру органдарының даму патологиясы. Дамуында ауытқуы бар балалармен түзету жұмыстарын неғұрлым ерте бастасаңыз, соғұрлым әсер айқынырақ болады. Үш жасқа дейінгі балаларды дамытудың маңызды бағыты - логопедиялық ерте араласу технологияларын енгізу.

Кішкентай балаларға логопедиялық көмек көрсетудің мақсаты мен міндеттері

Логопедиялық көмектің басты мақсаты - баланың сөйлеуін дамытуға қолайлы жағдайлар жасау, ол өзінің қоғамдастыққа ойдағыдай бейімделе алатындай, құрдастарымен қарым-қатынасқа сенімді бола алады.

Ерте логопедиялық араласудың міндеттерінің қатарына:

кешенді диагностика жүргізу және даму ауытқуларын анықтау;

логопедиялық түзетудің жеке жоспарын құру;

Ата-аналармен консультациялық-ағарту жұмысын ұйымдастыру

баланың (заңды өкілдері).

Ерте жаста сөйлеу дағдыларын қалыптастыру балалардың эмоционалды-когнитивті сферасын дамытуды, артикуляциялық, жалпы, ұсақ моториканың жаттығуларын, сөздік қорын кеңейту және белсенді сөйлеу дағдыларын ынталандыруды қамтиды. Негізінен ойын түрінде өткізілетін сабақтарда баланың ми қыртысының сенсорлық және моторлы орталықтары қатысады.

Маманның құзыреттілігіне қойылатын талаптар

Кішкентай балалармен жұмыс жасайтын логопед сөйлеу алдындағы даму ерекшеліктерін жақсы білуі керек, сөйлеу патологиясының себептері мен оның салдарын білуі керек, емтихан өткізіп, сөйлеу функциясын қалыптастырудағы ауытқуларды дұрыс диагноздай білуі керек, меншікті логопедиялық технологиялар үш жасқа дейінгі балаларда сөйлеу тілінің бұзылуының алдын алу және түзету.

Қосымша кәсіптік білім беру академиясында профилактикалық (жетіспеушіліктің дамуын болдырмайтын) логопедиялық терапияның ерекшеліктерін «Профилактикалық логопедия. Нәрестелер мен жас балаларға логопедиялық көмекті ұйымдастыру және мазмұны ». Оқытуды аяқтағаннан кейін студенттерге үш жасқа дейінгі балалардың сөйлеу тілін дамыту саласында жұмыс істеуге құқық беретін кәсіби қайта даярлау туралы диплом беріледі.

Логопедпен сабақтарына қатысу не үшін қажет? – деген сұраққа тоқталалық.

Логопед - бұл сөйлеу кезінде дыбыстық айтылу бұзылыстарын анықтаумен және оларды түзетумен айналысатын білікті маман.

Ата-аналар әрқашан баланың сөйлеу тіліндегі барлық кемшіліктерді ести алмауы мүмкін. Логопед ата-аналарға балалардың сөйлеу тілін қалай дұрыс құруға болатынын түсінуге көмектеседі, логопедиялық жұмыс неден тұратындығын түсіндіреді және көрсетеді, үй тапсырмасын орындау қажеттілігін, үйде бақшада, сыныпта қол жеткізілген жетістіктерді бекітуге көмектеседі.

Көптеген ата-аналар баланың сөйлеуі жасына қарай өзін-өзі түзетеді деп ойлайды, бірақ олай емес, баланың жасы ұлғайған сайын сөйлеудегі кемшіліктерді түзету қиынға соғады. Барлық кемшіліктер өздігінен түзеледі деп үміттенудің қажеті жоқ. Сіз өзіңіздің балаңыздың тағдырына жауап бересіз, қорықпай тағы бір рет маманға жүгініңіз! Уақытылы көмек сіздің жүйкеңізді үнемдейді және балаңыздың өзіне деген сенімділігін арттырады.

Сөйлеу қабілеті бұзылған адамдар көбінесе кемшіліктер кешенін дамытады. Төмен деңгей кешені кейде кейде сөйлеу тіліндегі ақаулардың себебі болып табылады. Сондықтан, сіздің балаңыздың сөйлеу тіліндегі бұзушылықтардың алғашқы белгілері пайда болған кезде сіз білікті маманға - логопедке жедел түрде жүгінуіңіз керек. Логопед дыбыстарды «қойып», оларды сөйлеуге енгізіп қана қоймай, баланың зейінін, көрнекі және есту қабілетін (тану және кемсіту), есте сақтауды, ойлауды, сөздік қорын байытуды, дамытумен айналысады. жалпы және ұсақ моторикалар. Әдемі дұрыс сөйлеу баланың өзін бақытты сезінуіне және қоғамда үлкен жетістіктерге жетуіне мүмкіндік береді.

Егер баланың айтылуы мектепке дейін түзетілмесе, оны кейінірек жасау өте қиын, өйткені ол бекітіліп, әдетке айналады. Сондай-ақ, 5 жылдан кейін логопедпен байланысу керек деген қате түсінік бар. Бірақ бұл, егер 5 жасқа дейін, тек 1-2 дыбыс баланың сөйлеуінде қалыптаспаған (немесе бұзылған) болған жағдайда ғана болуы мүмкін (көбінесе [P], [PЬ], [Л] дыбыстары, сирек [Ш] , [Ж], [Ч]) және сөйлеудің барлық басқа жақтары жас ерекшеліктеріне сәйкес дамиды. Өкінішке орай, сөйлеу бұзылыстарының көпшілігі өзін-өзі түзетуге (өзін-өзі түзетуге) мүмкіндік бермейді.

Кез-келген нормадан ауытқу дереу маманның кеңесін қажет етеді. Ақау неғұрлым тезірек анықталса, оны тезірек және оңай түзетуге болады.

Тек логопед жағдайды сауатты талдай алады, арнайы сабақтар өткізу қажеттілігін көрсетіп, сізге толық кеңестер бере алады.

Балалардың сөйлеу бұзылыстарын жою жөніндегі жұмыстың маңызды және ажырамас бөлігі - логопед пен ата-ананың тығыз өзара әрекеті. Логопед баланың сөйлеу қабілетін дамыту бойынша жұмыс істейді, артикуляциялық гимнастика жасайды, ата-аналарға оны өздеріне немесе балаға жүзеге асырудың дұрыстығын көрсетеді. Ата-аналар логопедтің ұсынымдарын мұқият тыңдап, оның үйде сұрайтын барлық тапсырмаларын орындауы керек.

Логопед ата-аналармен қаншалықты тығыз қарым-қатынаста болса, соғұрлым баланың нәтижесі тез және жақсы болады.

Логопедпен жеке сабақтар әдетте аптасына 2 рет өтеді, логопед үйге барады немесе клиникада, логопедтік орталықта, логопедиялық кабинетте қабылдайды. Баламен жүргізілетін логопедиялық сабақтың ұзақтығы баланың жасына, оның сипаттамаларына байланысты және 20-дан 45 минутқа дейін (SANPIN талаптарына сәйкес).

Логопедтің жеке сабақтары үшін сізге қажет:

- мұқабадағы тордағы дәптер (48 парақ). Дәптер - логопед - баланың - ата-ананың өзара әрекеттесуіне арналған «құжаттың» негізгі түрі. Дәптерде сабақтың нәтижелері, сабақта оқылған материал, сонымен қатар үй жұмысы жазылады, өйткені бала дәптермен жұмыс жасайды;

- бала өзінің артикуляциясы мен логопедтің артикуляциясын көре алатындай орташа мөлшердегі үстелдің айнасы;

- орамал (бір реттік орамалдар);

- түрлі-түсті қарындаштар.

Табысты оқу және дұрыс сөйлеу!


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!