1 мин
8 мин
5 мин
10 мин
7 мин
3 мин
| Ынтымақтастық орта қалыптастыру.
Үй тапсырмасы Сиқырлы қорап
"Математикалық диктант"
Крестиктер-нөлдіктер
КубизмПрактикалық есептер жұптық жұмыс №1 Топтарға сандар жазылған қағаздар беріледі,
шығармашылық тапсырма (дарынды оқушылармен жұмыс)
стикер жабыстырып кету оқушыға
Сергіту
Лабиринт
5 мин
Венн диаграммасы 2 мин
Бекіту:Тест 5 мин
рефлексия баспалдақ | сәттілік!Цифрлар арқылы және түсіне қарап топқа бөлінеді.1. Натурал а санының бөлгіші 2. Натурал а санының еселігі 3. Қандай сандарды жай, құрама деп атаймыз? 4. Берілген сандардың ең үлкен ортақ бөлгіші деп қандай санды айтады? 5. Қандай сандар өзара жай сандар деп айтады? 6. Берілген натурал сандардың ең кіші ортақ еселігі қалай табылады? 7. Берілген натурал сандардың ең үлкен ортақ бөлгіші қалай табылады?8. Натурал сандардың 9-ға бөлінгіштігі 9.Өзара жай сандардың ең кіші ортақ еселігі қалай табылады?
1. 1-ші команда (нөлдіктер) кестеден сан таңдайды.2. Мұғалім сол нөмірдегі сұрақты оқиды.3. Жауап дұрыс болған жағдайда, 1-ші команда сол квадратқа крестик қояды.4. Жауап дұрыс болмаған жағдайда, 2-ші команда (крестиктер) сұраққа жауап беруге және сол квадратқа крестик қоюға мүмкіндік алады.
№687 есеп Тікбұрышты параллелепипедтің өлшемдері жай сандармен өрнектеледі, көлемі 66 см, 195см, 255 см болса, өлшемдері нешеге тең? ұзындығы, ені, биіктігін табу үшін көлемін көбейткіштерге жіктейміз. 66=2*3*11, демек ені -2, биіктігі -3, ұзындығы – 11 тең.195=3*5*13, демек ені -3, биіктігі – 5, ұзындығы – 13 тең.255=3*5*17 , демек ені – 3, биіктігі – 5, ұзындығы – 17.
1. Суреттеңіз. ( түсі,пішіні, өлшемі) 2. Салыстырыңыз. (неге ұқсайды?) 3. Байланыстырыңыз. (бұл туралы ойлағанда көзіңізге не елестейді) 4. Талқылаңыз (неден тұрады? Неден жасалған? Не үшін?) 5. Қолданыңыз. (бұнымен не жасауға болады?) 6. Дәлелдеңіз. стикерге жазып жапсыру.
Математикалық фокустара).Қағаз бетшесінде төмендегі жазбаны жазып100030100040100020100010Барлық сандарды қағаз бен жауып ,жоғарыдан төмен қарай кезек кезегіне аша отыра ,оқушыдан жылдам қосуды сұрау керек,сонда оқушы жауабын айтады.Оқушы дұрыс есептей алдыма ?(көбінесе оқушылар 5000 деп айтады,ал шындығында жауабы 4100)
Жай сандар кестесі. Жай сандар кестесін пайдаланып Асқардың лабиринттен шығу жолдарын сызып көрсетіңдер. Асқар лабирингтің ішіндегі рет саны бір таңбалы ең үлкен сан болатын бөлмеде тұр. Ал лабиринттен шығу есігі А бөлмесінде. Асқар тұрған бөлмесінен сыртқа рет саны жай сандарға тең бөлмелер арқылы ғана шыға алады. Жай сандар болатын бөлмелердің есіктері бөлменің қабырғасында немесе бұрышында орналасқан. Асқардың сыртқа шығу жолын көрсетіңдер.Асқар №____9___ бөлмеде тұр.Ол сыртқа шығу үшін _____________бөлмелерден өтеді.Лабиринттен шығу есігі А № __1___ бөлмеде.
1. 25 сандарының бөлгіштерін тап?А) 1, 5, 25 Б) 1, 2, 3, 25 В) 1, 3, 252. 5-ке бөлінетін санды тап?А) 10,12,16 Б) 15,20,30,55 В) 30,35,18 223-ке де, 9-ға да бөлінетін санды тап?А) 23, 24, 18,25, Б) 52,14, 11, 13, В) 81, 108, 72, 1084. 2-геде, 10-ғада бөлінетін санда тап?А) 10, 22, 25, 16, Б) 10, 20, 50. 60 В) 15,14,22,3512 мен 14 сандарының ЕҮОБ терін тап?А) 12мен 10 Б) 2 В) 6
|
критериалды бағалау
критериалды бағалау
критериалды бағалау
критериалды бағалау
критериалды бағалау
Үш шапалақ |
бағалау парағы мәліметтероқулық
оқулық, постер, маркер
1.2-ге еселік 3-ке еселік 2.
3.35 және 77 сандарды жай көбейткіштерге жіктеңдер4.14 және 56 сандардың ең үлкен ортақ бөлгіштерін табындар . 5.Жұлдызшаның орнына тиісті цифрларды қойып, 9-ға бөлінетін,3-ке бөлінетін сандар құрастыр. 1) *67, 2) 2*9, 3) 8*2, 4) 46*6.2-ге бөлінетін,5-ке бөлінетін сандарды тап :200, 300, 500, 150, 75, 88, 64, 25, 34, 55, 127, 139, 144, 255, 286, 299, 301, 542, 689, 367, 256, 985, 4567.. ЕҮОБ табыңдар:16 мен 20; 3) 5 пен 11;60 пен 15; 4) 6 мен 13. 8.ЕКОЕ табыңдар:45 пен 54; 3) 30 бен 24;32 мен 48; 4) 72 мен 54. 9.Сандардың ең кіші ортақ еселігін табыңдар:
бағалау парағы
куб
стикер |