Оқу
әдістері
|
Сөздік, көрнекілік,
практикалық, «Қораптағы сөздер», «Шынжыр», «Фрайер» моделі, «Жұмыс
үстелі», «Конверттегі сұрақ»
|
Оқушыларға психиологиялық ахуал
туғызу
2
мин
|
Оқушылармен амандасып, сыныпты
түгендейді.
. “Сәлемдеме” әдісі – 6 сыныпта өткен алдыңғы
білімді еске түсіреді. Сыныпқа умаждалған қағазды беріп, әр оқушыға
бір қабатын алуға тапсырамын, әр қабатында төмендегі сұрақтар
болады. Жаттығу
тапсырмасы: суреттегі
кім? Бауыржан Момышұлы туралы не
білесің? Бауыржан Момышұлының қандай шығармасын
білесің? Жауынгердің тұлғасы атты шығарма есіңде
ме? Кейіпкерлерін есіңе
түсір. Б. Момышұлының туған
жылы? Б. Момышұлының туған
жері? Б.Момышұлы ең алғаш қандай қызмет
істеді?
Жауынгердің тұлғасы шығармасы қандай оқиғамен
есіңізде қалды? Ұлы Отан соғысы туралы 3 ақпарат
келтір Ұлы Отан соғысында қазақ батырларын
ата Бауыржан аға ерлігі туралы не
білесің? Бауыржан Момышұлы туралы шығарма не фильм
көрдің бе? Қандай әсер
алдың? Бауыржан аға
туралы не білгің
келеді?
|
Мұғаліммен амандасады. Оқу құралдарын
дайындайды.
Сабаққа зейіндерін
аударады.
|
ІІ. Мағынаны тану
26 мин.
6 мин
5 мин
|
1-тапсырма. «Жұмыс үстелі».
Кітаптағы үзіндіні 3 топқа бөліп
беремін. (Үзінді оқуға
4-5мин) “Кезбе тілші” әдісі арқылы әр топ оқушылары
ретімен өз түсініктерін айтып, өз мәтіндерін барлық сыныпқа
түсіндіреді. (Тапсырма орындауға (4-5
мин) Дескриптор:
Шығарманы сюжет бойынша айтып
береді; Шығармадағы эпилог, прологтарды
анықтайды.
ҚБ:
Басбармақ арқылы
бағалаймын
2-тапсырма.
“Ішкі/сыртқы шеңбер”
әдісі – Сыныпты екі шағын топқа бөліп жартысын ішкі
шеңберге, жартысын сыртқы шеңберге қарама қарсы тұрғызып, оқушылар
кезекпен өтілген тақырып бойынша сұрақтар қойып бір-бірінен оның
жауабын
алады.
Дескриптор: Шығарманың кез келген жерінен қойылған
сұрақтарға жауап
береді; Шығарма авторы мен шығарма желісін
байланыстыра
алады.
ҚБ::
“Отшашу” арқылы бірін-бірі
бағалайды.
3-тапсырма.
“Ойлан-Жұптас-Бөліс”
әдісі – оқушыларды жұптастырып, тапсырма бойынша
пікірлерімен
бөліседі. Тапсырма: Бауыржан Момышұлының бұл шығармасы
неліктен Ұшқан ұя деп
аталған? Бұл жерде оқушылар жұптаса отырып өз
пікірлерімен ашық
бөліседі.
Дескриптор: шығармадан нақты үзінділер келтіре отырып өз
пікірлерін
білдіреді; повесттен нақты нақыл сөздерді тауып, шынайы
өмірмен байланыстыра
біледі.
ҚБ: әр жұп бірін-бірі Смайлик арқылы
пікірлерінің ашықтығын
бағалайды.
|
Ағайын-туған арасындағы алыс-беріс, көші-қон мәселесі,
ас-той, дау-дамай — бәрі-бәрі Момыштың араласуынсыз шешілмеген.
Әлдеқалай ол жол жүріп кетсе, сапардан қайтып келгенше тірлікті
соған қаратып, жолын күтіп отыратын болған. Имаш бабамның көзінің
тірісінің өзінде біздің шағын ауылды — Момыш ауылы дейді
екен.
Шаруамыз
шап-шағын еді. Біздің үйдің іші қартайған Имаш бабамнан бастап,
есін енді-енді біліп келе жатқан баласына дейін жеген нанын табан
ақы, маңдай терімен тапқан. Ешкімді жалдамаған, ешкімге
жалданбаған.
Жас
кезінде әкемді әйелдер жағы «Молда бала» дейді екен, кейін «Ұста
бала» дейтін болыпты. Ал, әжем оны «Қара қатпа» деуші еді. Әкем
орта бойлы, арық қара кісі еді. Маңдайы жап-жазық, қасы қалың, көзі
шүңгіл еді. Сол арықтығына қарамай, керемет күшті
болатын. Әжем оны «Тарамыс» деп
те атайтын. Сол күштілігіне бола атаса керек.' Мен бірде әжеме: —
Неге «Тарамыс» дейсіз? — деппін, әкемді кемсіткен екен
деп.
2-тапсырма.
Бабастың кенже ұлы
кім?
Орманқұл
|
ІІІ. Бағалау
1
мин.
|
Бағалау (Алған білімдерін қорытып, ойын
түйіндейді)
“Төрт сөйлем” әдісі
- 1. Пікір. Ұшқан ұя” повесінен өзіне ұнаған 4
қанатты сөзді теріп
жазу. 2. Дәлел. Алған 4 қанатты сөзін өз сөзімен
түсіндіреді, дәйектейді,
негіздейді 3. Мысал. Келтірілген қанатты сөзді өмірмен
байланыстырады. 4. Қортынды. Өзі таңдаған нақыл сөздерінен
өзінде қандай тәлім алғанын
қортындылайды.
Дескриптор: мәтіннен қажетті нақыл сөзді тауып, қортынды
шешімді бір сөйлеммен
келтіреді;
|
Оқушылар өз-өздерін
бағалайды.
Кейін мұғалім бағалауды
өзі қорытындылайды.
|