Материалдар / Вагон депосының цехтары

Вагон депосының цехтары

Материал туралы қысқаша түсінік
Вагон депосына шолу, колледждерге арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Мамыр 2021
316
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Вагон депосы цехтарымен танысу


Вагон депосы вагон шаруашылығының желілік мекемесі болып келеді. Ол жолаушы және жүк вагондарының ағымдағы және деполық жөндеу жұмыстарын, тораптар мен бөлшектерін жөндеу және жинақтау(ремонт и комплектовки узлов и деталей) , вагондарға пайдалану барысында қызмет көрсетуді орындайды.

Мамандандырылуына байланысты: жолаушылар, жүк вагондарын, цистерна, изотермиялық, рефрижераторлық жылжымалы құрамдарын, контейнерлерді жөндеуге арналған деполар болып бөлінеді.

Вагон депосының қарамағында, сипаты мен көлемі бойынша әр түрлі болғанымен, өзара байланысты жөндеу-жинақтау процестеріне арналған негізгі (өндірістік), жөндеу- дайындау және қосымша цехтары мен бөлімшелері, жалпыдеполық маңызы бар қызмет жасау құрылғылары ( мысалы, котельный, подстанция, қосалқы бөлшектер мен материалдар қоймасы) бар.

Вагон депосының негізгі цехтарындағы жұмыстарды ұйымдастыру.

Негізгі цехтарға, вагондардан шешіп алынған бөлшектерді жөндеу және оларды тораптарға жинақтау үшін арналған, бірқатар мамандандырылған телімдер мен бөлімшелер кіреді.

Жинақтау (комплектование) жұмыстарының міндеті агрегат немесе торапқа кіретін бөлшектердің сәйкесін таңдап алу және реттеу. Вагон депосының құрамында жөндеу- жинақтау телімдері мен бөлімшелердің болуы вагондардың жөндеуден өткен және жинақталған тораптарының белгіленген қорын жасауға мүмкіндік береді.

Өндірістік құрылым (структура) және бөлімшелер мен телімдердің құрамы вагон жөндеу цехындағы мамандандырылу мен жұмыс көлеміне, өндірістің түрі мен сипатына байланысты анықталады.

Мамандандырылуына қарамастан депоның телімдері мен бөлімшелері құрамына жөндеу бөлімшелерінің белгілі бір тобы кіреді. Мысалы, жуу, автоілініс, автотежеу, жөндеу- пісіру (сварка), автобақылау, қоймалар (кладовые). Жартылай ашық вагондарды жөндейтін деполарға сондай-ақ, түсіру люктерінің қақпақтарын және жартылай ашық вагондардың жақтау есіктерін жөндейтін бөлімшелер кіреді.

Әр депоға жөндеу учаскелері мен бөлімшелердің түпкілікті құрамы вагондарды жөндеу көлеміне (бағдарламасына) байланысты анықталады.

Телімдер мен бөлімшелердегі өндірісті ұйымдастыру әртүрлі әдістермен ( стационарлы немесе ағымды) жүзеге асырылады.


Вагон депосының негізгі өндірістік телімдері.

Вагон жинау телімі (вагоносборочный участок) – тарқату және жөндеу–жинау жұмыстарының өндірісі, бояу (малярное) бөлімшесі вагондарды бояу және кептіру.

Арбашық пен доңғалақ жұптарын жөндеу телімі бөлімшелерімен: арбашық, доңғалақ жұптарын тазалау және жуу, доңғалақ жону(колесотокарное), электрпісіру (электросварочное). Сонымен қатар арнайы паркте орналастырылатын арбашықтар мен доңғалақ жұптарының қажетті қоры.

Вагон депосының доңғалақ цехы доңғалақ жұптарының элементтерін ауыстырмай жөндейді және онда болуы тиіс: доңғалақ паркі, доғалақ жону, электрпісіру, доңғалақ жұптарын жуу бөлімшесі. Әрбір өндірістік бөлімше сәйкес жабдықтармен жарақталуы тиіс. Жұмыс ағымдық өндіріс жүйесі бойынша (по системе поточного производства) жүзеге асады.

Жөндеу-жинақтау телімі- тозуы шыққан бөлшектерді жөндеуге, вагондарды жөндеуді қамтамасыз ету мақсатында тораптарды жинақтауға және тексеруге арналған.

Слесарлық-механикалық бөлімше- вагонның жеке тораптарын және бөлшектерін жөндеуге, жинақтауға арналған.

Автотежеу бөлімшесі ТҚП-да орналасқан (ПТО-пункт технического обслуживания).






Жүйе және техникалық қызмет көрсету ұйымы және вагондарды жөңдеу

Жөнделген вагондардың күйінің қалпы, қозғалыстың қауіпсіздігін қамтамасыз ету және тасымалданатын жүктің сақталу негізінде – ескерту жоспарлы жөңдеуі және техникалық қызмет көрсету. Өзгерістер есебімен, соңғы жылда болып жатқан вагон паркінің құрылымын, жөңдеу базасын жаңғыру, кіргізілетін вагондардың сенімділігін арттыру, бұл әдісті 1981 жылдан қолданады. Техникалық қызмет көрсету жүйесінің қызметімен жөңдеуін қарастырылады. Вагондарға техникалық қызмет көрсету, құрамда немесе транзиттік пойыздарда, сонымен қатар бос вагондарды жүк тиеуге дайындау жұмысын қосады; вагондарда өткізілетін, құрамнан ағытуды талап етпейді.

  1. - ағымдағы жөңдеу АЖ-1 бос вагондарды тасымалдауға жинақтап дайындау, құрамнан ағыту немесе вагондар тобынан ағыту. Берілген жөңдеудің түрі тасымалданатын жүктердің сақталуына сұраныстың жоғарлануымен байланысты енгізілген және өзіңе вагонды ағытпасыз және арнайы механизмдерді және құрылғыларды қолданусыз орындау мүмкін емес болатын, шанақты тығыздау, жабық вагондарды, цистерналарды жуу және т.б. бойынша жөңдеу жұмыстарды және профилактикалық жиынтықтарды қосады.

  2. - келген пойыздардың немесе құрастырылған құрамдардан және өтпеліден ағытпамен вагондардың ағымды жөңдеуі АЖ-2. Ағымды жөңдеудің бұл түрінде жоғары емес қызмет ету уақыты кезінде немесе жөңдеудің төмен сапасы кезінде пайда болған, бөлшектер және тораптардың ақаулығы жойылады. Берілген вагондардың жұмысқа қабілеттілігін қалпына келтіру түр техникалық жағдайы бойынша іске асырылатын, жоспардан тыс жөңдеу дәрежесіне жатады.

  3. - деполық жөңдеу (ДЖ) вагонды депода өндіріледі; онда вагонда қажетті профилактикалық жұмыстар орындалады, жоғары емес қызмет ету уақыты бар болатын, жөңдеу немесе бөлшектер мен құрастырылатын бірліктер тобын ауыстыру немесе жөңдеу орындалады, сонымен қатар жөңдеу немесе ақауланғандарды қалпына келтіру, жоғалғандарды орнату.

  1. - күрделі жөңдеу (КЖ) заводтарда орындалады; онда ақаулықтар жойылады және механикалық ақауланған немемес коррозияға ұшыраған бөлшектер және құрастырмалы бірліктер ресурстары толық (немесе соған жақын) қалпына келтіріледі, сонымен қатар қажет модернизациялы жұмыстар және вагондарды бояу жүргізіледі.

Негізгі типті жүк вагондар үшін деполық жөңдеудің жөңдеу аралық уақыты құрастырудан кейін және күрделі жөңдеуден кейін 2 жылды құрайды, деполық жөңдеуден кейін – 1-2 жыл. Күрделі жөңдеуді 8-12 жылдан кейін жүргізеді.

Жолаушы вагондары деполық жөңдеуді 1 жылдан кейін жүргізеді, ал бірінші құрастырудан кейін – 2 жылдан кейін; күрделі жөңдеулер КЖ-1 – 4-5 жылдан кейін, КЖ-2 – 20 жылдан кейін (вагон-мейрамханалар – 10 жылдан кейін). Рефрижераторлы пойыздардың, секциялардың және автономды вагондардың деполық жөңдеуі кейінгі деполыдан кейін 1,5 жылдан соң және құрастырудан кейін 2 жылдан соң немесе бірінші күрделі жөңдеуден кейін жүргізіледі. Бірінші күрделі жөңдеу құрастырудан кейін 10 жылдан соң, екіншісі – біріншіден кейін 7 жылдан соң жүргізіледі


Жоларшылар вагондарына күтім жасау

Жүк вагонына қарағанда жолаушы вагоны белгілі бір бөлімге (станса және депо) және анықталған бағытта рейстерді орындайды. Олар әр рейстен кейін тіркелген бөлімге қайтып келіп, қайта рейске сапалы дайындауға және пайдалануды қамтамасыздандыру. Жолаушылар вагондары техникалық қызмет көрсетудің келесідей түрлерінен өтеді:

- ТО-1 – рейске әрбір жөнелту алдында пойыздың құрамында, сонымен қатар пойызда жүру жолдарда аралық стансаларда;

- ТО-2 – жазғы және қысқы тасымалдаулар басталуы алдында құрастыру пунктерінде ЦВ МПС белгілеуімен сәйкес, ол аяқталуы тиіс: жазғы тасымалдаулар басталғанның алдында – 1 маусымға дейін, қатаң климаттық жолдарды қысқы тасымалдаулар басталғанның алдында – 1 қазанға дейін, қалғандарында – 15 қазанға дейін.

- ТО-3 – жолаушы вагонының біріңғай техникалық ревизиясы, олардың жазылу пунктерінде құрастырудан кейін, жоспарлы жөңдеу немесе алдыңғы ревизиядан кейін 6 айдан соң орындалады.

- АЖ - құрамнан ағытумен ағымды жөңдеу, құрастыру айналым пунктерінде орындалады және аралық стансаның ПТО-сында вагондарды арнайы жөңдеу жолдарына немесе вагон деполарына берумен.



ТАПСЫРМА №1

Кері байланыс парағын толтыру


Кері байланыс парағы:


1.Мен бугінгі сабақта не түсіндім?


2.Бүгінгі тақырып маған ұнады?

Себебі:

3.Бүгінгі тақырып маған ұнамады?

Себебі:


Оқушы: _________________________________


ТАПСЫРМА №3


Бүгінгі сабақтан не білдің, не үйрендің, не үйренгің келеді? БҮҮ кестесін толтыру


БҮҮ кестесі

Білемін

Үйренемін

Үйренгім келеді







Оқушы: _________________________________











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ