1.Оқушыларды сапқа
тұрғызу. Оқушылардың сабаққа даярлығын тексеру.
Сәлемдесу.
2.Сабақ кезінде
қауіпсіздік ережесін сақтаймыз. Яғни артық іс-әрекет жасамай
тапсырманы дұрыс орындауға
тырысамыз.
3.Біз бүгінгі
сабақта қандай міндеттер қоямыз, яғни қандай тапсырмалар
орындаймыз.Осыған байланысты сұрақ
туындайды.
Волейбол ойыны
кезінде ойыншылар қандай іс-әрекеттер
орындайды?
4. Екі топтың
жұмысын қорытындылай келе сабақта келесі міндеттер
қойылды.
Оқушылардың
жазбаларынан алдын-ала сабаққа қойылған міндеттерді
таңдаймым.
5.Үш тапсырманың
орындалу техникасын жеке-жеке көрсетіп
түсіндіремін.
1-ші
тапсырма:
бір дегенде сол (оң)
аяқ алға;
екі дегенде тұлғаны
сәл алға еңкейту, допты бел тұсында
ұстау;
үш дегенде оң (сол)
қолды артқа жоғары шынтақ буынында бүкпей
сілтеу;
төрт дегенде оң
(сол) қолмен допты соғу.
Түсінбегендерің
сұраңдар.
2-ші
тапсырма:
Бір дегенде допты
жоғары лақтыру;
екі дегенде екі
аяқты тізе буынында сәл бүгу, екі қолды тең шынтақ буынында бүгіп
ішке жартылай жинау.
үш дегенде түзулене
допты саусақтармен ырғытып беру.
Тапсырма бойынша
түсінбеушілік болса сұраңдар.
3-ші
тапсырма:
Бір дегенде негізгі
волейболшы тұрысынан допты жоғары өзіне
лақтыру;
екі дегенде екі
қолдың ұшын біріктіріп білекпен допты
қабылдап-беру.
Түсінбегендерің
сұраңдар.
6.Сынып бастапқы
қалыпқа жинақтал.
Енді осы
тапсырмаларды орындау тәртібіне
көшейік.
Қыздырыну
жаттығуларын орындап болған соң сендер қоржыннан алған заттың
түсіне қарай төрт топқа бөлінесіңдер.Қазір орналасу және ауысу
тәртібін көріп түсініп алайық.Мысал ретінде бірінші тұрған төрт
оқушыны орналастырып ауысу тәртібін орындатып көрсету және сарапшы
рөлін атқаратын оқушыларды міндеттерімен таныстыру.Негізгі міндеті
өз тобындағы әріптестерінің тапсырманы орындау сапасын байқап
бағдаршам текшесі бойынша бағалау. Әрине бірден бағаланбайды.
Бірінші айналым кезінде оқушылар кемшіліктерін түзетуге мүмкіндік
алады. Ал екінші айналым барысында өзара бағалау
басталады.
Оқушыларды
тапсырманы бағалау критерилерімен
таныстыру.
7. Қыздырыну
жаттығуларын ритмикалық әуенмен орындау. Қауіпсіздік ережесінің
сақталынуын қадағалау.
Бой жазу жаттығуын
орындау:
Қол жоғары, аяқ
ұшымен;
Қол желкеде,
өкшемен;
Қол белде, жартылай
отырып.
Жүгіру
:
- иықты алға, артқа
айналдырып оң, сол жақпен тіркеме
қадыммен;
– артпен алға аяқ
ұшымен;
- тізені жоғары -
алға көтеріп;
- аяқты артқа
сілтеп;
- аяқты шетке
сілтеп;
- қол белде, аяқ
түзу алға сілтеп;
- қол желкеде, аяқ
түзу артқа сілтеп.
Дем
қалыптастыру.
8.Оқушылар сапта
тұрған қалыпта таңдаған түстері бойынша төрт топқа бөлініп
ұйымдасып орындарын табады.
9.Бірінші
тапсырманың іс-әрекеті техникасын
орындау:
бірінші айналым-
үйрену-жаттығу кезеңі;
екінші айналым-
бағалау кезеңі.
10.Екінші
тапсырманың іс-әрекеті техникасын
орындау:
бірінші айналым-
үйрену-жаттығу кезеңі;
екінші айналым-
бағалау кезеңі.
11. Үшінші
тапсырманың іс-әрекеті техникасын
орындау:
бірінші айналым-
үйрену-жаттығу кезеңі;
екінші айналым-
бағалау кезеңі.
12.Өзін-өзі бағалау
мен өзара бағалаудың шынайы болуын
анықтау.
13.Үш тапсырма
іс-әрекеті техникасын доппен орындау. Мүмкіндік болмаса имитация
жасау.
Сонымен қатар ойын
ережесін қайталап оқып келу.
14. Бүгінгі сабақтан
қандай әсер алдыңдар және қандай ұсыныс
жасайсыңдар.
Жүздескенше
сау-саламат болыңдар.
|
Кезекші оқушы
сыныптың сабаққа даярлығы жөнінде мұғалімге рапорт
береді.
Оқушылар екі топқа
бөлініп ынтымақтаса отырып топтық жұмыс
атқарады.
Екі оқушы кезктесіп
топ атынан сөйлейді.
Оқушылар тапсырмаға
байланысты көптеген іс-әрекеттерді
жазады.
Қол кеңдігінде солға
созылып, орындалу техникасын допсыз қайталап имитация
жасайды.
Орындайды.
Түсінбеген оқушылар
болса сұрайды.
Орындайды.
Оқушылар оңға қарай
жинақталып сапқа тұрады.
Оқушылар тыңдайды
көреді, түсінеді, есте сақтайды.
Оқушылар
жаттығуларды бірігіп белсенді
орындайды.
Қолды шеттен жоғары
көтеріп дем алады, қолды түсіре дем
шығарады.
Осылай 3-4 рет
қайталап орындайды.
Дайындалады.
Жүктемеден
босатылған оқушылар өзара бағалау кестесін
толтырады.
Кемшілікті
болдырмау.
Сарапшылар
бағалайды.
Қателерін
түзету
Өзара
бағалайды.
Өзін-өзі
реттеу.
Өзара
бағалайды.
Оқушылар өзін-өзі
орындаған іс-қимыл техникасы бойынша
бағалайды.
Оқушылар стикерге өз ойларын
жазып өзара бағалау кестесіне
жапсырады.
|