Материалдар / Ықшам сабақ."Қалай оқу керектігін үйренудің мәні"

Ықшам сабақ."Қалай оқу керектігін үйренудің мәні"

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдер балалар өз оқуы туралы білетін және өзінің эмоцияларын ынтасы мен әлеументтік қарым-қатынасын басқару үшін көбірек мүмкіндік алатын,өзін-өзі реттейтін оқушы ретінде дамуына ықпал ететін шарттар мен факторларды зерделейді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қаңтар 2019
278
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні

Сабақтар
ТақырыбыҚалай оқу керектігін үйренудің мәні. Мұғалімнің оқушылардың қалай оқу керектігін үйрену қабілеттеріндамыту жөніндегі әрекеттері.
МақсатыМұғалімдер балалар өз оқуы туралы білетін және өзінің эмоцияларын ынтасы мен әлеументтік қарым-қатынасын басқару үшін көбірек мүмкіндік алатын,өзін-өзі реттейтін оқушы ретінде дамуына ықпал ететін шарттар мен факторларды зерделейді.
Оқу нәтижесі:Мұғалімдер өзін-өзі реттейтін оқуын көрсететін мінез-құлықты бақылайды және бағалайды.Сонымен қатар өзін-өзі реттейтін оқуға ықпалын тигізетін кәсіби тәжірибе түрлеріне талдау жасайды.
Түйінді идеялар:Тіпті кішкентай балалардың өздері,тиісті жағдай жасалса,өздерінің оқуы үшін үлкен жауапкершілік алуға қабілетті.Балалар ерте жастан бастап оқу үдерісін түйсіне бастайды,оқу тапсырмаларын олрындағанда өз тәсілдерін қолдана біледі,сондай-ақ өздерін жақсы оқушыретінде ұсына алады.Өзін-өзі реттеу мен мататанымдық қабілеттерді дамыту баланың алғыр оқушы болу ынтымағынығ негізгі көрсеткіші болып табылатынын көрсетті.Мұғалімдер жоғары сапалы педагогикалық тәжірибенің көмегімен осы салаға барынша мол үлес қоса алады.
Сабақ барысы:
1-2 сабақтар1.Зейінді шоғырландыруға арналған жаттығу- «Саған тілер бір тілегім»әдісібойынша мұғалімдер бір-біріне бүгінгі сабақта жақсы көңіл-күй тілейді.Ресурстар: Жай әуен,акт,шарлар,т.б2.Мұғалімдерді топқа бөлу: Оқуға арналған құралдардың суреттері арқылы 4 топқа немесе 2 топқа бөлеміз.Ресурстар: күнделіктің,дәптердің,кітаптың,қарындаштың суреттері (қатысып отырған мұғалімдер санына қарай)3.Постер қорғау:Тапсырма: «Оқушының өзін-өзі реттеуі дегенге қалай түсінік бересіз?»(Бұл жерде өзін-өзі реттеу- қалай оқу керектігін үйрену деген ұғыммен сәйкес келетінін ескеріңіз) – «ПОПС» әдісімен...Ресурс: постер,маркерлер,акт.4. «Нәтижелі білім алу үдерісі қалай жүзеге асады?»«Фишбоун» әдісімен талдап,зерттеп,проблеманы анықтайды.Ресурстар: постер,қаңқа суреті,маркерлер...

5.Сергіту сәті:Тәмсіл «Терезе» бейнесюжетін көру арқылы ой түю







6.Тәлімгер қорытады:









































Қорытынды:Өздігінен реттелетін оқудың 3 элементі аса маңызды екендігін есте ұстау қажет.Олар:1.Тапсырмамен жұмыс барысында өздігіненбағытталушылығы:2.Оқушының проблемалар мен мақсаттарды өздігінен айқындауы:3.Проблеманы шешу мен мақсатқа жетуге арналған әдіс-тәсілдерді өздігінен таңдауы.























Рефлексия:«Білім теңізіне қайықты жіберіңіз»Тақырыпты жақсы меңгердім деген адам өз қайығын Білім теңізіне жібереді,ал оған сенімсіз адам ереже шығанағында қалады.

Ресурс: стикер,акт,МАН
Сабақты өткізген: Тренерлер: Нугманова Г.Н Амангалиева Г.Б.









































2-ші түрі
Тренерлік сабақ Уақыты:Кабинет: Мұғалім:
Сабақтың тақырыбыҚалай оқу керектігін үйрету
СілтемеМұғалімге арналған нұсқаулық 33-37бет
Сабақтың жабдығы

Жалпымақсаттар







Оқыту  нәтижесі
Мұғалімдер балалар өз оқуы туралы білетін және өзінің эмоцияларын, ынтасы мен әлеуметтік қарым-қатынасын басқару үшін көбірек мүмкіндік алатын, өзін –өзі реттейтін оқушы ретінде дамуына ықпал ететін шарттар мен факторларды зерделейді.


Мұғалімдер өзін –өзі реттейтін оқудың мәні мен маңызы туралы қорытынды жасайды. Оқушылардың өзін –өзі реттейтін оқун көрсететін мінез-құлықты бақылайды және бағалайды. Сонымен қатар өзін –өзі реттейтін оқуға ықпалын тигізетін кәсіби тәжірибе түрлеріне талдау жасайды.
Түйінді идеяларТіпті кішкентай балалардың өздері, тиісті жағдай жасалса, өздерінің оқуы үшін үлкен жауапкершілік алуға қабілетті. Балалар ерте жастан бастап оқу үдерісін түйсіне бастайды, оқу тапсырмаларын орындағанда өз тәсілдерін қолдана біледі, сондай-ақ өздерін жақсы оқушы ретінде ұсына алады. Өзін –өзі реттеу мен метатанымдық қабілеттерді дамыту баланың алғашқы болу ықтималдығының негізгі көрсеткіші болып табылатынын көрсетті.


Сабақтың барысы
Топқа бөлуҮш бәйтерек Үш бәйтеректің атынатау арқылы 3топқа бөлу. (Сәкен, Ілияс, Бейімбет)Аттарын атау арқылы топтарға бөлініп отырады.
Ынтымақтастық атмосферасы«Мюнтсерберг» әдісі Обждқалайздюаяоқустлибокеректігінабсдеүйренудіңлйезмәні

Қалай оқу керектігін оқу керектігін үйренудің маңызы.


Тақырыптың атауын шығарады.


БҮҮ кестесін толтыру

ДЖИГСО әдісі1 топ 1,2,3 бөлік2топ 4,5,6 бөлік 3топ 7,8 бөлік (МАН 33бет )Постерге кретерий Ұпай 1-5

Сергіту сәтіҮзіліс

Ой толғанысБҮҮ кестесінің 2,3 бөлігін толтырады.«Қос жазба күнделігі» - мәтін мазмұнына оқушылардың зейінін аударып , өз қатысын, қабылдауы мен түсінігін келтіре алатын кесте. Мәтінді оқығанда оқушы қағазды екі бөлімге бөліп, сол жағын «Үзінділер» немсе «Цитаталар» деп атап, оған мәтінде өзінің назарын тоқтатқан рекеше толғандырған (келісетін , келісе алмайтын, қызықтырған т.б) үзінділерді жазады. Жеке сөздер, сөз тіркестері , фразалар немесе қысқаша сөйлемдер келтірілуі мүмкін. Қағаздың оң жағы «Түсіндірме» немесе «Комментарий» деп аталады. Мұнда сол жақта келтірілген жазбалардың түсіндірмелерін келтіреді. Неліктен ол үзінділерді жазып алды, оның себебі қандай? Осы арқылы ол мәтін туралы өз ойларын , түсінігін , пайымдау мен дәлелдерін жария етеді. Көлемді түрде тұтас сөйлемдер тұруы қажет. Мәтін бөліктері арасындағы үзілістерде оқушылар жұптасып ,жазғандарымен бөліседі. Оларды талқылайды, пікірлеседі.
Кері байланысКері байланыс «Желкенді қайық»

Сабақ ұнаса және тапсырмалардың барлығын сәтті орындаса желкендіжасыл түспен боя;Сабақта белгілі бір қиындықты кездестірген болсаң , желкенді сары түске боя;Сабақ барысында тапсырмаларыд орындау қиын болып, мұғалімнің көмегі қажет болған болса, желкенді қызыл түске боя;

Бояйды.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ