Тренерлік сабақ | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім: |
Сабақтың тақырыбы | Қалай оқу керектігін үйрету |
Сілтеме | Мұғалімге арналған нұсқаулық 33-37бет |
Сабақтың жабдығы |
|
Жалпымақсаттар
Оқыту нәтижесі | Мұғалімдер балалар өз оқуы туралы білетін және өзінің эмоцияларын, ынтасы мен әлеуметтік қарым-қатынасын басқару үшін көбірек мүмкіндік алатын, өзін –өзі реттейтін оқушы ретінде дамуына ықпал ететін шарттар мен факторларды зерделейді. |
| Мұғалімдер өзін –өзі реттейтін оқудың мәні мен маңызы туралы қорытынды жасайды. Оқушылардың өзін –өзі реттейтін оқун көрсететін мінез-құлықты бақылайды және бағалайды. Сонымен қатар өзін –өзі реттейтін оқуға ықпалын тигізетін кәсіби тәжірибе түрлеріне талдау жасайды. |
Түйінді идеялар | Тіпті кішкентай балалардың өздері, тиісті жағдай жасалса, өздерінің оқуы үшін үлкен жауапкершілік алуға қабілетті. Балалар ерте жастан бастап оқу үдерісін түйсіне бастайды, оқу тапсырмаларын орындағанда өз тәсілдерін қолдана біледі, сондай-ақ өздерін жақсы оқушы ретінде ұсына алады. Өзін –өзі реттеу мен метатанымдық қабілеттерді дамыту баланың алғашқы болу ықтималдығының негізгі көрсеткіші болып табылатынын көрсетті. |
| Сабақтың барысы |
Топқа бөлу | Үш бәйтерек Үш бәйтеректің атынатау арқылы 3топқа бөлу. (Сәкен, Ілияс, Бейімбет) | Аттарын атау арқылы топтарға бөлініп отырады. |
Ынтымақтастық атмосферасы | «Мюнтсерберг» әдісі Обждқалайздюаяоқустлибокеректігінабсдеүйренудіңлйезмәні
Қалай оқу керектігін оқу керектігін үйренудің маңызы. |
Тақырыптың атауын шығарады. |
| БҮҮ кестесін толтыру
ДЖИГСО әдісі1 топ 1,2,3 бөлік2топ 4,5,6 бөлік 3топ 7,8 бөлік (МАН 33бет )Постерге кретерий Ұпай 1-5
|
Сергіту сәті | Үзіліс |
|
Ой толғаныс | БҮҮ кестесінің 2,3 бөлігін толтырады.«Қос жазба күнделігі» - мәтін мазмұнына оқушылардың зейінін аударып , өз қатысын, қабылдауы мен түсінігін келтіре алатын кесте. Мәтінді оқығанда оқушы қағазды екі бөлімге бөліп, сол жағын «Үзінділер» немсе «Цитаталар» деп атап, оған мәтінде өзінің назарын тоқтатқан рекеше толғандырған (келісетін , келісе алмайтын, қызықтырған т.б) үзінділерді жазады. Жеке сөздер, сөз тіркестері , фразалар немесе қысқаша сөйлемдер келтірілуі мүмкін. Қағаздың оң жағы «Түсіндірме» немесе «Комментарий» деп аталады. Мұнда сол жақта келтірілген жазбалардың түсіндірмелерін келтіреді. Неліктен ол үзінділерді жазып алды, оның себебі қандай? Осы арқылы ол мәтін туралы өз ойларын , түсінігін , пайымдау мен дәлелдерін жария етеді. Көлемді түрде тұтас сөйлемдер тұруы қажет. Мәтін бөліктері арасындағы үзілістерде оқушылар жұптасып ,жазғандарымен бөліседі. Оларды талқылайды, пікірлеседі. |
Кері байланыс | Кері байланыс «Желкенді қайық»
Сабақ ұнаса және тапсырмалардың барлығын сәтті орындаса желкендіжасыл түспен боя;Сабақта белгілі бір қиындықты кездестірген болсаң , желкенді сары түске боя;Сабақ барысында тапсырмаларыд орындау қиын болып, мұғалімнің көмегі қажет болған болса, желкенді қызыл түске боя;
| Бояйды. |