Материалдар / Ашық сабақ. "Бір атаның балалары " 7-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ. "Бір атаның балалары " 7-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сын тұрғысынан ойлап талдау жасау және өз пікірін қорғау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Наурыз 2021
411
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тақырыбы: Мұхтар Мағауин Бір атаның балалары

1 слайд
Тақырыбы: Мұхтар Мағауин Бір атаның балалары

1 слайд

Тақырыбы: Мұхтар Мағауин Бір атаның балалары

оқығанды қорытып, жүйеге келтіріретін ,ой дамытатан шеберлік сабағыТүрі: Сын тұрғысынан ойлап талдау жасау және өз пікірін қ

2 слайд
оқығанды қорытып, жүйеге келтіріретін ,ой дамытатан шеберлік сабағыТүрі: Сын тұрғысынан ойлап талдау жасау және өз пікірін қорғауӘдіс-тәсілі: Оқулық, слайд, сызбалар Көрнекілігі:

2 слайд

оқығанды қорытып, жүйеге келтіріретін ,ой дамытатан шеберлік сабағыТүрі: Сын тұрғысынан ойлап талдау жасау және өз пікірін қорғауӘдіс-тәсілі: Оқулық, слайд, сызбалар Көрнекілігі:

Күтілетін нәтиже - Топтық жұмыс жасауға үйренеді; -Әдебиетке қызығушылығы артады; -Өзіндік ой-пікірі қалыптасады;

3 слайд
Күтілетін нәтиже - Топтық жұмыс жасауға үйренеді; -Әдебиетке қызығушылығы артады; -Өзіндік ой-пікірі қалыптасады;

3 слайд

Күтілетін нәтиже - Топтық жұмыс жасауға үйренеді; -Әдебиетке қызығушылығы артады; -Өзіндік ой-пікірі қалыптасады;

Адамзаттың бәрін сүй, бауырым деп. ( Абай)Адамзаттың бәрін сүй, бауырым деп. ( А

4 слайд
Адамзаттың бәрін сүй, бауырым деп. ( Абай)Адамзаттың бәрін сүй, бауырым деп. ( Абай)

4 слайд

Адамзаттың бәрін сүй, бауырым деп. ( Абай)Адамзаттың бәрін сүй, бауырым деп. ( Абай)

I . Қызығушылықты ояту кезеңі 1. “Еркін жазу” стратегиясы 2. “Авторға сұрақ қою” стратегиясы

5 слайд
I . Қызығушылықты ояту кезеңі 1. “Еркін жазу” стратегиясы 2. “Авторға сұрақ қою” стратегиясы

5 слайд

I . Қызығушылықты ояту кезеңі 1. “Еркін жазу” стратегиясы 2. “Авторға сұрақ қою” стратегиясы

« Еркін жазу » стратегиясы Мәтін Өз пікірім -Әйткенмен де,дәл осы баланы таңдауыңызға не себеп?-деп сұрар еді көңілі жақын

6 слайд
« Еркін жазу » стратегиясы Мәтін Өз пікірім -Әйткенмен де,дәл осы баланы таңдауыңызға не себеп?-деп сұрар еді көңілі жақын замандастары. -Рас,- дейтін Ахаң.-Ойым қазақ балаларында еді.Айыруға қимадым.Әрі үлкені тым есті көрінді.Ұмыттырмас,түбі өзін табар дедім. -Ал одан басқалары ше? -Ең тәуірі осы Зекен боп көрінді көзіме. -Маған бәрі бірдей еді,-дейтін Ахаң.- Әйтсе де көп жетімнің ішіндегі шын жетім осы екен.Обалынан қорықтым. Менің пікірім бойынша Ахмет қарт өзінің жүрек қалауымен осы Зекенді бауырына басамын.Қайткенде де осы баланы үлкен азамат етемін деген оймен алды.Оқушылар мәтіннен өздеріне ұнаған сөйлемді алып парақтың бірінші бағанына жазады,екінші бағанына өз пікірлерін жазады .

6 слайд

« Еркін жазу » стратегиясы Мәтін Өз пікірім -Әйткенмен де,дәл осы баланы таңдауыңызға не себеп?-деп сұрар еді көңілі жақын замандастары. -Рас,- дейтін Ахаң.-Ойым қазақ балаларында еді.Айыруға қимадым.Әрі үлкені тым есті көрінді.Ұмыттырмас,түбі өзін табар дедім. -Ал одан басқалары ше? -Ең тәуірі осы Зекен боп көрінді көзіме. -Маған бәрі бірдей еді,-дейтін Ахаң.- Әйтсе де көп жетімнің ішіндегі шын жетім осы екен.Обалынан қорықтым. Менің пікірім бойынша Ахмет қарт өзінің жүрек қалауымен осы Зекенді бауырына басамын.Қайткенде де осы баланы үлкен азамат етемін деген оймен алды.Оқушылар мәтіннен өздеріне ұнаған сөйлемді алып парақтың бірінші бағанына жазады,екінші бағанына өз пікірлерін жазады .

“ Авторға сұрақ қою” стратегиясы Б ірінші топ оқырман болып,екінші топқа сұрақ қояды.Екінші топ автор болып бұл сұрақтарға ж

7 слайд
“ Авторға сұрақ қою” стратегиясы Б ірінші топ оқырман болып,екінші топқа сұрақ қояды.Екінші топ автор болып бұл сұрақтарға жауап береді.

7 слайд

“ Авторға сұрақ қою” стратегиясы Б ірінші топ оқырман болып,екінші топқа сұрақ қояды.Екінші топ автор болып бұл сұрақтарға жауап береді.

“ Авторға сұрақ қою” стратегиясы Б ірінші топ оқырман болып,екінші топқа сұрақ қояды.Екінші топ автор болып бұл сұрақтарға ж

8 слайд
“ Авторға сұрақ қою” стратегиясы Б ірінші топ оқырман болып,екінші топқа сұрақ қояды.Екінші топ автор болып бұл сұрақтарға жауап береді. 1. Шығарманың аталуында қандай сыр бар? 2. Ахмет тәрізді адамдар қазір кездесе ме? 3. Балалық шағыңыздың осы шығармамен байланысы бар ма? 4. Бір үйдің балалары Нартай мен Ертайды бөлмеуге болмады ма?

8 слайд

“ Авторға сұрақ қою” стратегиясы Б ірінші топ оқырман болып,екінші топқа сұрақ қояды.Екінші топ автор болып бұл сұрақтарға жауап береді. 1. Шығарманың аталуында қандай сыр бар? 2. Ахмет тәрізді адамдар қазір кездесе ме? 3. Балалық шағыңыздың осы шығармамен байланысы бар ма? 4. Бір үйдің балалары Нартай мен Ертайды бөлмеуге болмады ма?

II .Мағынаны тану кезеңі 1. Консептуалдық кесте 2. Сергіту сәті

9 слайд
II .Мағынаны тану кезеңі 1. Консептуалдық кесте 2. Сергіту сәті

9 слайд

II .Мағынаны тану кезеңі 1. Консептуалдық кесте 2. Сергіту сәті

Консептуалдық кесте Кейіпкер Адамгершілік қасиеті Өмірге көзқарасы Кейіпкерге баға Зигфрид Ахмет Дәуренбек Ақылды, көпшіл,

10 слайд
Консептуалдық кесте Кейіпкер Адамгершілік қасиеті Өмірге көзқарасы Кейіпкерге баға Зигфрид Ахмет Дәуренбек Ақылды, көпшіл,адал,зерек,ұғымтал. Өмірлік тәжірибесі бар,шыдамды,парасатты Соғыс көрген, шыдамсыз, шапшаң, ойланбай сөйлеп қалады Өзіне жасалып жатқан жанашырлық қамқорлыққа сенеді Елдің, халықтың болашағына сенімді Күдікшіл,күмән- шіл,айналасындағ ы адамдарға сенімсіздікпен қарайды

10 слайд

Консептуалдық кесте Кейіпкер Адамгершілік қасиеті Өмірге көзқарасы Кейіпкерге баға Зигфрид Ахмет Дәуренбек Ақылды, көпшіл,адал,зерек,ұғымтал. Өмірлік тәжірибесі бар,шыдамды,парасатты Соғыс көрген, шыдамсыз, шапшаң, ойланбай сөйлеп қалады Өзіне жасалып жатқан жанашырлық қамқорлыққа сенеді Елдің, халықтың болашағына сенімді Күдікшіл,күмән- шіл,айналасындағ ы адамдарға сенімсіздікпен қарайды

І топ Достық, қарым-қатынас туралы мақал-мәтел айту Сергіту сәті ІІ топ Ата –ана туралы өлең шығару

11 слайд
І топ Достық, қарым-қатынас туралы мақал-мәтел айту Сергіту сәті ІІ топ Ата –ана туралы өлең шығару

11 слайд

І топ Достық, қарым-қатынас туралы мақал-мәтел айту Сергіту сәті ІІ топ Ата –ана туралы өлең шығару

« Инсерт » әдісі Оқушылар өз білгенін,не білгісі келетіндігін арнайы парақтарға толтырады . Не білдім? Не білгім келе

12 слайд
« Инсерт » әдісі Оқушылар өз білгенін,не білгісі келетіндігін арнайы парақтарға толтырады . Не білдім? Не білгім келеді? Соғыстың зардаптарын білдім.Жетім балалардың көңіл-күйі. Қазақ халқының бойындағы тамаша қасиеттер туралы білдім. ( бауырмалдық,жанашырлық, қонақжай ) Қазақ елінің тарихын білгім келеді. Ұлы Отан соғысы туралы толығырақ білсем деймін. Қазақ елін мекендеп жатқан әр түрлі өкілдері туралы білсем деймін

12 слайд

« Инсерт » әдісі Оқушылар өз білгенін,не білгісі келетіндігін арнайы парақтарға толтырады . Не білдім? Не білгім келеді? Соғыстың зардаптарын білдім.Жетім балалардың көңіл-күйі. Қазақ халқының бойындағы тамаша қасиеттер туралы білдім. ( бауырмалдық,жанашырлық, қонақжай ) Қазақ елінің тарихын білгім келеді. Ұлы Отан соғысы туралы толығырақ білсем деймін. Қазақ елін мекендеп жатқан әр түрлі өкілдері туралы білсем деймін

III . Ой - толғаныс кезеңі 1 .« Инсерт » әдісі 2 . Сөздікпен жұмыс 3 . Эссе жазу

13 слайд
III . Ой - толғаныс кезеңі 1 .« Инсерт » әдісі 2 . Сөздікпен жұмыс 3 . Эссе жазу

13 слайд

III . Ой - толғаныс кезеңі 1 .« Инсерт » әдісі 2 . Сөздікпен жұмыс 3 . Эссе жазу

Сөздікпен жұмыс 1. Шалғай- өте алыс жер 2. Гимнастерка - әскери формада шымыр,тығыз матадан істелген с

14 слайд
Сөздікпен жұмыс 1. Шалғай- өте алыс жер 2. Гимнастерка - әскери формада шымыр,тығыз матадан істелген сырт көйлек 3. Протез- адамның жоқ мүшесінің орнына ыңғайланып жасалған жасанды мүше 4. Айыл- ер-тоқымды жылжытпай ұстап тұру үшін аттың бауырын орай тартатын жалпақ қайыс тартпа 5. Лобогрейка-егін шабатын машина

14 слайд

Сөздікпен жұмыс 1. Шалғай- өте алыс жер 2. Гимнастерка - әскери формада шымыр,тығыз матадан істелген сырт көйлек 3. Протез- адамның жоқ мүшесінің орнына ыңғайланып жасалған жасанды мүше 4. Айыл- ер-тоқымды жылжытпай ұстап тұру үшін аттың бауырын орай тартатын жалпақ қайыс тартпа 5. Лобогрейка-егін шабатын машина

ҮЙГЕ ТАПСЫРМА

15 слайд
ҮЙГЕ ТАПСЫРМА

15 слайд

ҮЙГЕ ТАПСЫРМА

Қазақ осы - айтатұғын елге сыр, О, ағайын, халық емес ол кесір Қазақ осы — аңғал-саңғал жабусыз, Қаз

16 слайд
Қазақ осы - айтатұғын елге сыр, О, ағайын, халық емес ол кесір Қазақ осы — аңғал-саңғал жабусыз, Қазақ осы — ағыл-тегіл көл-көсір Қазақ осы — дала дейтін, күн дейтін Қазақ осы — өнер алды тіл дейтін Қазақ осы — қарасың ба, ақсың ба Қоңырсың ба, жатырқауды білмейтін.

16 слайд

Қазақ осы - айтатұғын елге сыр, О, ағайын, халық емес ол кесір Қазақ осы — аңғал-саңғал жабусыз, Қазақ осы — ағыл-тегіл көл-көсір Қазақ осы — дала дейтін, күн дейтін Қазақ осы — өнер алды тіл дейтін Қазақ осы — қарасың ба, ақсың ба Қоңырсың ба, жатырқауды білмейтін.

17 слайд

17 слайд