Жалынды жастық жігермен
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
«Жалынды жастық жігермен!»
1 слайд
«Жалынды жастық жігермен!»
2 слайд
Мақсаты:
Педагогтардың «Мен педагог» позитивті
концепциясын, коммуникативті
дағдыларын қалыптастыруға, жаңа
ортаға бейімделуіне, басқа адамдарды
түсінуге, психологиялық қолдау көрсетіп,
дамыту.
Міндеті:
Бір – біріне деген сенімділік, адамгершілік
қатынасын қалыптастыру
Психологиялық қолдау көрсету
Шығармашылыққа бағыт беру
2 слайд
Мақсаты: Педагогтардың «Мен педагог» позитивті концепциясын, коммуникативті дағдыларын қалыптастыруға, жаңа ортаға бейімделуіне, басқа адамдарды түсінуге, психологиялық қолдау көрсетіп, дамыту. Міндеті: Бір – біріне деген сенімділік, адамгершілік қатынасын қалыптастыру Психологиялық қолдау көрсету Шығармашылыққа бағыт беру
3 слайд
Бүгінгі тренингімізді танысудан бастайық.
Әркім өз есімін және есімдерінің бастапқы
3 әрпінен тұратын өз бойындағы үш
қасиетін айту керек. Осылайша шеңбер
бойымен жалғастырып әрқайсысы өздерін
таныстырып шығады.
Мысалы: Әсем -әдемі,әсерлі1. «Танысу» жаттығуы
3 слайд
Бүгінгі тренингімізді танысудан бастайық. Әркім өз есімін және есімдерінің бастапқы 3 әрпінен тұратын өз бойындағы үш қасиетін айту керек. Осылайша шеңбер бойымен жалғастырып әрқайсысы өздерін таныстырып шығады. Мысалы: Әсем -әдемі,әсерлі1. «Танысу» жаттығуы
4 слайд
Біздің көбіміз, яғни барлығымыз биікте,
ғажайып болғымыз келеді.
Ал «ғажайып» дегеніміз не?
Енді барлығымыз «ғажайып» сөзіне
ұқсас бір – бір сөзден айтып көрейік . 2. Миға шабуыл «Ғажайып»
4 слайд
Біздің көбіміз, яғни барлығымыз биікте, ғажайып болғымыз келеді. Ал «ғажайып» дегеніміз не? Енді барлығымыз «ғажайып» сөзіне ұқсас бір – бір сөзден айтып көрейік . 2. Миға шабуыл «Ғажайып»
5 слайд
Сіз өз мамандығыңызды дұрыс таңдағаныңызға сенімдісіз
бе?
Сіз өз пәніңізді ұнатасызба?
Оқыту процесінде қиындық кездессе кімге жолығасыз?
Сіз оқушыларыңызбен ортақ тіл табыстыңыз ба?
Тәлімгеріңізге көзқарасыңыз қалай?
Сіздің шығармашылық мүмкіндігіңіз? (оқушыларды немен
қызықтыра аласыз?)
Қатты ренжіген сәтіңізде не істейсіз?
Ата – анаңызбен қарым – қатынасыңыз қалай?
Сіз жұмыстан кейін үйге асығасыз ба?
Сізге біздің ұжымда жақсы ма? (қосатын ойыңыз болса) 3. Жас мамандарға арналған сауалнама
5 слайд
Сіз өз мамандығыңызды дұрыс таңдағаныңызға сенімдісіз бе? Сіз өз пәніңізді ұнатасызба? Оқыту процесінде қиындық кездессе кімге жолығасыз? Сіз оқушыларыңызбен ортақ тіл табыстыңыз ба? Тәлімгеріңізге көзқарасыңыз қалай? Сіздің шығармашылық мүмкіндігіңіз? (оқушыларды немен қызықтыра аласыз?) Қатты ренжіген сәтіңізде не істейсіз? Ата – анаңызбен қарым – қатынасыңыз қалай? Сіз жұмыстан кейін үйге асығасыз ба? Сізге біздің ұжымда жақсы ма? (қосатын ойыңыз болса) 3. Жас мамандарға арналған сауалнама
6 слайд
Енді келесі жұмысымызға келетін болсақ, ол арт – терапия,
яғни шеңбер бойынша сурет саламыз. Алдарыңызда берілген
ақ парақ пен қарындашты алып сурет саласыздар, жаймен
музыка ойнап тұрады, музыка тоқтаған кезде сіздер өздеріңіз
салып жатқан суретіңізді келесі адамға жалғайсыз.
Осылайша өз суреттеріңіз қайта оралғанша шеңбер бойымен
жалғаса береді. Өзің бастаған сурет өзіңе келгенде, өз
суреттеріңе қарай, тақырып беріп талдау жұмысы
жүргізіледі. Жас мамандардың жалғастырма суреттері
бірінің ойынан бірі шыққандай, бірлесіп (топтасып) жұмыс
жасауға үйренгені байқалады 4. Арт-терапия
6 слайд
Енді келесі жұмысымызға келетін болсақ, ол арт – терапия, яғни шеңбер бойынша сурет саламыз. Алдарыңызда берілген ақ парақ пен қарындашты алып сурет саласыздар, жаймен музыка ойнап тұрады, музыка тоқтаған кезде сіздер өздеріңіз салып жатқан суретіңізді келесі адамға жалғайсыз. Осылайша өз суреттеріңіз қайта оралғанша шеңбер бойымен жалғаса береді. Өзің бастаған сурет өзіңе келгенде, өз суреттеріңе қарай, тақырып беріп талдау жұмысы жүргізіледі. Жас мамандардың жалғастырма суреттері бірінің ойынан бірі шыққандай, бірлесіп (топтасып) жұмыс жасауға үйренгені байқалады 4. Арт-терапия
7 слайд
Жаңбыр біздің ашуымыз сияқты жайлап басталып,
арықарай құйынға айналып, соңынан басылады.5. «Жаңбыр» сергіту жаттығуы
Нұсқау. Барлық қатысушылар шеңбер құрып тұрады.
Тренер шеңберде тұрғандарға жаттығу береді, қатысушылар
қимылды кезекпен қайталау керек.
1 шеңбер –
алақанды
бір – біріне
жеңіл
ысқылайды
(ұсақ
жаңбыр) 2 шеңбер –
саусақпен
алақанды
шерту (өткір
жаңбыр
соққысы)
5 шеңбер –
алақанмен
тізені
шапалақтау
(жаңбыр
азаяды) 3 шеңбер –
алақанмен
тізені
шапалақтау
(жеңіл
отыра) 4 шеңбер –
тізені
алақанмен
ұрғылау және
жерді аяқпен
тарсылдату
(жаңбырдың
өте қатты
дыбысы)
6 шеңбер –
саусақпен
шерту 7 шеңбер –
алақанды
ысқылау 8 шеңбер –
қолды жай
жіберу
(жаңбыр
тоқтайды)
7 слайд
Жаңбыр біздің ашуымыз сияқты жайлап басталып, арықарай құйынға айналып, соңынан басылады.5. «Жаңбыр» сергіту жаттығуы Нұсқау. Барлық қатысушылар шеңбер құрып тұрады. Тренер шеңберде тұрғандарға жаттығу береді, қатысушылар қимылды кезекпен қайталау керек. 1 шеңбер – алақанды бір – біріне жеңіл ысқылайды (ұсақ жаңбыр) 2 шеңбер – саусақпен алақанды шерту (өткір жаңбыр соққысы) 5 шеңбер – алақанмен тізені шапалақтау (жаңбыр азаяды) 3 шеңбер – алақанмен тізені шапалақтау (жеңіл отыра) 4 шеңбер – тізені алақанмен ұрғылау және жерді аяқпен тарсылдату (жаңбырдың өте қатты дыбысы) 6 шеңбер – саусақпен шерту 7 шеңбер – алақанды ысқылау 8 шеңбер – қолды жай жіберу (жаңбыр тоқтайды)
8 слайд
6. Ситуациялық сұрақтар
Ата – аналар жиналысында сіз баласы туралы нашар пікір айттыңыз.
Ата – анасы баласын жақтап, мұғалімді кінәлады. «Білім, тәрбие бере
алмайсыңдар», - деп ашуланды. Барлық ата – ана сізге қарап отыр. Қандай
жауап қайтарасыз, қандай әдіс – тәсілдерді қолданасыз?
Оқушылар мұғалім орындығына бор жағып қойған. Сіз байқамай отырдыңыз
да киіміңізді былғап алдыңыз. Оқушылар байқап сізге ескертті. Қандай амал
қолданасыз? Жаппай ұрысасыз ба? Басқа да амал қолданасыз ба?
Оқушы сіздің сабағыңыздан үнемі қашып кетеді. Жетекшінің, мектеп
директорының еш нәтиже шықпады. Мектеп әкімшілігі оқушыны
қызықтыра алмадың деп сізді кінәлады. Басқа оқушылар сіздің с абағыңызды
ұнатады. Әлгі оқушымен қандай жұмыс атқарасыз және қандай шара
қолданасыз?
8 слайд
6. Ситуациялық сұрақтар Ата – аналар жиналысында сіз баласы туралы нашар пікір айттыңыз. Ата – анасы баласын жақтап, мұғалімді кінәлады. «Білім, тәрбие бере алмайсыңдар», - деп ашуланды. Барлық ата – ана сізге қарап отыр. Қандай жауап қайтарасыз, қандай әдіс – тәсілдерді қолданасыз? Оқушылар мұғалім орындығына бор жағып қойған. Сіз байқамай отырдыңыз да киіміңізді былғап алдыңыз. Оқушылар байқап сізге ескертті. Қандай амал қолданасыз? Жаппай ұрысасыз ба? Басқа да амал қолданасыз ба? Оқушы сіздің сабағыңыздан үнемі қашып кетеді. Жетекшінің, мектеп директорының еш нәтиже шықпады. Мектеп әкімшілігі оқушыны қызықтыра алмадың деп сізді кінәлады. Басқа оқушылар сіздің с абағыңызды ұнатады. Әлгі оқушымен қандай жұмыс атқарасыз және қандай шара қолданасыз?
9 слайд
Сіз үйге тапсырма бердіңіз. Оқушы үй тапсырмасын реферат түрінде,
оқулықтан тыс материалмен, ғылыми деректермен дәлелдеп жазып келген,
сіз ол деректер жайында білмейсіз. Оқушы жұмысын қалай бағалайсыз?
Білмейтініңізді білдірмей қалу керек пе?
Сабақ үстінде балалар бір келеңсіз іс істеді. Сіз бір оқушыны кінәлі деп тауып, оған ұрса
бастадыңыз. Қатты – қатты сөз айттыңыз. Бір уақытта басқа оқушы ол істі өзінің
ісчтегенін мойындады. Ал сіз ашуыңызды бірінші оқушыға көрсеттіңіз. Не істейсіз?
Бірінші оқушыдан кешірім сұрайсыз ба?
Сіз бүгін қандай бір жағдаймен сабаққа дайын емессіз.
Өзіңіз жас маман болғандықтан, жоспарсыз сабақ өткізу сіз үшін қиындық келтіреді.
Сабаққа келсеңіз, сабағыңызға кісі қатысып отыр.
Не істейсіз жағдаяттан қалай шығасыз?
9 слайд
Сіз үйге тапсырма бердіңіз. Оқушы үй тапсырмасын реферат түрінде, оқулықтан тыс материалмен, ғылыми деректермен дәлелдеп жазып келген, сіз ол деректер жайында білмейсіз. Оқушы жұмысын қалай бағалайсыз? Білмейтініңізді білдірмей қалу керек пе? Сабақ үстінде балалар бір келеңсіз іс істеді. Сіз бір оқушыны кінәлі деп тауып, оған ұрса бастадыңыз. Қатты – қатты сөз айттыңыз. Бір уақытта басқа оқушы ол істі өзінің ісчтегенін мойындады. Ал сіз ашуыңызды бірінші оқушыға көрсеттіңіз. Не істейсіз? Бірінші оқушыдан кешірім сұрайсыз ба? Сіз бүгін қандай бір жағдаймен сабаққа дайын емессіз. Өзіңіз жас маман болғандықтан, жоспарсыз сабақ өткізу сіз үшін қиындық келтіреді. Сабаққа келсеңіз, сабағыңызға кісі қатысып отыр. Не істейсіз жағдаяттан қалай шығасыз?
10 слайд
10 слайд