Материалдар / «Мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуін дамытуда дамытушы ойындардың маңызы»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуін дамытуда дамытушы ойындардың маңызы»

Материал туралы қысқаша түсінік
Бала сөйлеуді әр түрлі сөйлеу практикасы процесінде еліктеу арқылы өздігінен игереді. Түсінбеушілікке тап болған кезде, жолдағы және мақсатқа жетудегі тілдік қиындықтарға тап болған бала сөзге білімнің ерекше объектісі ретінде жүгінеді, сөзбен ойнай бастайды,зерттеу, ауызша ойындар баланың сөзбен тәжірибе жасауға деген ынтасын оятады, баланың сөздік қоры мен сөйлеуін байытуға ықпал етеді.тұтастай алғанда.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Мамыр 2022
230
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ЖШС «KIDS PLANET-1» ЖШС «KIDS PLANET-1» «Мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуін «Мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуін

1 слайд
ЖШС «KIDS PLANET-1» ЖШС «KIDS PLANET-1» «Мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуін «Мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуін дамытуда дамытушы ойындардың маңызы».дамытуда дамытушы ойындардың маңызы». Қарғалы 2022

1 слайд

ЖШС «KIDS PLANET-1» ЖШС «KIDS PLANET-1» «Мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуін «Мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуін дамытуда дамытушы ойындардың маңызы».дамытуда дамытушы ойындардың маңызы». Қарғалы 2022

ӨзектілігіӨзектілігі  Бала сөйлеуді әр түрлі сөйлеу практикасы процесінде еліктеу арқылы өздігінен игереді. Түсінбеушілікк

2 слайд
ӨзектілігіӨзектілігі  Бала сөйлеуді әр түрлі сөйлеу практикасы процесінде еліктеу арқылы өздігінен игереді. Түсінбеушілікке тап болған кезде, жолдағы және мақсатқа жетудегі тілдік қиындықтарға тап болған бала сөзге білімнің ерекше объектісі ретінде жүгінеді, сөзбен ойнай бастайды,зерттеу, ауызша ойындар баланың сөзбен тәжірибе жасауға деген ынтасын оятады, баланың сөздік қоры мен сөйлеуін байытуға ықпал етеді.тұтастай алғанда.

2 слайд

ӨзектілігіӨзектілігі  Бала сөйлеуді әр түрлі сөйлеу практикасы процесінде еліктеу арқылы өздігінен игереді. Түсінбеушілікке тап болған кезде, жолдағы және мақсатқа жетудегі тілдік қиындықтарға тап болған бала сөзге білімнің ерекше объектісі ретінде жүгінеді, сөзбен ойнай бастайды,зерттеу, ауызша ойындар баланың сөзбен тәжірибе жасауға деген ынтасын оятады, баланың сөздік қоры мен сөйлеуін байытуға ықпал етеді.тұтастай алғанда.

МақсатыМақсаты мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуінің грамматикалық құрылымын қалыптастыру. МіндеттеріМіндеттері 

3 слайд
МақсатыМақсаты мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуінің грамматикалық құрылымын қалыптастыру. МіндеттеріМіндеттері  Сөйлеудің грамматикалық құрылымын қалыптастыру үшін жағдай жасау.  Ойын арқылы сөйлеудің грамматикалық құрылымын жетілдіру.  Ойын әдістері мен жаттығуларын қолдану арқылы балалардың сөздік қорын жандандыру

3 слайд

МақсатыМақсаты мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуінің грамматикалық құрылымын қалыптастыру. МіндеттеріМіндеттері  Сөйлеудің грамматикалық құрылымын қалыптастыру үшін жағдай жасау.  Ойын арқылы сөйлеудің грамматикалық құрылымын жетілдіру.  Ойын әдістері мен жаттығуларын қолдану арқылы балалардың сөздік қорын жандандыру

Шарттары сөйлеу бұрышы жұмыс үстелін таңдау сәйкес дидактикалық ойындар жас ұлғайған сайын пәндік-дамытушылық орта

4 слайд
Шарттары сөйлеу бұрышы жұмыс үстелін таңдау сәйкес дидактикалық ойындар жас ұлғайған сайын пәндік-дамытушылық орта

4 слайд

Шарттары сөйлеу бұрышы жұмыс үстелін таңдау сәйкес дидактикалық ойындар жас ұлғайған сайын пәндік-дамытушылық орта

Оқытудың әдістері мен тәсілдері грамматикалық тұрғыдан дұрыс сөйлеу Сөйлеуді дамыту ҰОҚ-дегі ойындар мен жаттығулар Сөз тірке

5 слайд
Оқытудың әдістері мен тәсілдері грамматикалық тұрғыдан дұрыс сөйлеу Сөйлеуді дамыту ҰОҚ-дегі ойындар мен жаттығулар Сөз тіркестеріндегі "кішкентай сөздердің" мағынасын ашу (предлогты түсіну бойынша жұмыс) Сұрақтың тиісті грамматикалық формамен байланысы (қайсысы? қандай? қандай?) Драматизация ойындары барысында көркем мәтінді көрнекі модельдеу Әр түрлі грамматикалық құрылымдарды қолдана отырып сөйлем құрастыруСөздің бастапқы және жанама формасын салыстыру (балта-балта, ұш-ұшып-ұшады)) Түзету, сөздің дұрыс формасын шақыру.

5 слайд

Оқытудың әдістері мен тәсілдері грамматикалық тұрғыдан дұрыс сөйлеу Сөйлеуді дамыту ҰОҚ-дегі ойындар мен жаттығулар Сөз тіркестеріндегі "кішкентай сөздердің" мағынасын ашу (предлогты түсіну бойынша жұмыс) Сұрақтың тиісті грамматикалық формамен байланысы (қайсысы? қандай? қандай?) Драматизация ойындары барысында көркем мәтінді көрнекі модельдеу Әр түрлі грамматикалық құрылымдарды қолдана отырып сөйлем құрастыруСөздің бастапқы және жанама формасын салыстыру (балта-балта, ұш-ұшып-ұшады)) Түзету, сөздің дұрыс формасын шақыру.

Барлық осы әдістер ойындар арқылы Барлық осы әдістер ойындар арқылы жүзеге асырыладыжүзеге асырылады

6 слайд
Барлық осы әдістер ойындар арқылы Барлық осы әдістер ойындар арқылы жүзеге асырыладыжүзеге асырылады

6 слайд

Барлық осы әдістер ойындар арқылы Барлық осы әдістер ойындар арқылы жүзеге асырыладыжүзеге асырылады

Сөйлеудің грамматикалық құрылымына Сөйлеудің грамматикалық құрылымына арналған ойындарарналған ойындар  "Бұлыңғыр хат";"Бұлыңғ

7 слайд
Сөйлеудің грамматикалық құрылымына Сөйлеудің грамматикалық құрылымына арналған ойындарарналған ойындар  "Бұлыңғыр хат";"Бұлыңғыр хат";  "Тірі сөз";"Тірі сөз";  "Ұсынысты толықтыр";"Ұсынысты толықтыр";

7 слайд

Сөйлеудің грамматикалық құрылымына Сөйлеудің грамматикалық құрылымына арналған ойындарарналған ойындар  "Бұлыңғыр хат";"Бұлыңғыр хат";  "Тірі сөз";"Тірі сөз";  "Ұсынысты толықтыр";"Ұсынысты толықтыр";

Ата-аналармен жұмыс нысандары Кеңес • "Пайдалы және зиянды ойыншықтар« • "Баланың есте сақтау қабілеті • нашар болса не істеу

8 слайд
Ата-аналармен жұмыс нысандары Кеңес • "Пайдалы және зиянды ойыншықтар« • "Баланың есте сақтау қабілеті • нашар болса не істеу керек" Ата-аналар жиналысы: Отбасындағы баланың дұрыс сөйлеуін дамыту. Дамытып, сөйлеу, ойнап. Неліктен балаға ойын керек. Сөйлеу мәдениеті бойынша бірлескен мерекелер өткізу. Жылжымалы папкаларды шығару. Балалардың сөйлеуін дамыту бойынша ойындар мен оқу құралдарының көрмелері.

8 слайд

Ата-аналармен жұмыс нысандары Кеңес • "Пайдалы және зиянды ойыншықтар« • "Баланың есте сақтау қабілеті • нашар болса не істеу керек" Ата-аналар жиналысы: Отбасындағы баланың дұрыс сөйлеуін дамыту. Дамытып, сөйлеу, ойнап. Неліктен балаға ойын керек. Сөйлеу мәдениеті бойынша бірлескен мерекелер өткізу. Жылжымалы папкаларды шығару. Балалардың сөйлеуін дамыту бойынша ойындар мен оқу құралдарының көрмелері.

Осылайша,баланың толыққанды сөйлеуі Осылайша,баланың толыққанды сөйлеуі мен жалпы дамуының маңызды шарты-әрмен жалпы дамуы

9 слайд
Осылайша,баланың толыққанды сөйлеуі Осылайша,баланың толыққанды сөйлеуі мен жалпы дамуының маңызды шарты-әрмен жалпы дамуының маңызды шарты-әр түрлі ойын әрекеттері арқылы тілдің түрлі ойын әрекеттері арқылы тілдің грамматикалық құрылымын уақтылы грамматикалық құрылымын уақтылы қалыптастыру,өйткені тіл мен сөйлеу қалыптастыру,өйткені тіл мен сөйлеу оның ойлауын,сөйлеу қарым-қатынасын оның ойлауын,сөйлеу қарым-қатынасын дамытуда, мінез-құлқын жоспарлау мен дамытуда, мінез-құлқын жоспарлау мен ұйымдастыруда, әлеуметтік байланыстарды ұйымдастыруда, әлеуметтік байланыстарды қалыптастыруда жетекші функцияны қалыптастыруда жетекші функцияны орындайды.орындайды.

9 слайд

Осылайша,баланың толыққанды сөйлеуі Осылайша,баланың толыққанды сөйлеуі мен жалпы дамуының маңызды шарты-әрмен жалпы дамуының маңызды шарты-әр түрлі ойын әрекеттері арқылы тілдің түрлі ойын әрекеттері арқылы тілдің грамматикалық құрылымын уақтылы грамматикалық құрылымын уақтылы қалыптастыру,өйткені тіл мен сөйлеу қалыптастыру,өйткені тіл мен сөйлеу оның ойлауын,сөйлеу қарым-қатынасын оның ойлауын,сөйлеу қарым-қатынасын дамытуда, мінез-құлқын жоспарлау мен дамытуда, мінез-құлқын жоспарлау мен ұйымдастыруда, әлеуметтік байланыстарды ұйымдастыруда, әлеуметтік байланыстарды қалыптастыруда жетекші функцияны қалыптастыруда жетекші функцияны орындайды.орындайды.