Материалдар / Сабақты тиімді жоспарлау

Сабақты тиімді жоспарлау

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақты тиімді жоспарлау жолдары, ұсыныстар презентация түрінде берілген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақты жоспарлау Сабақты жоспарлау үшін сіз ең алдымен үшін сіз ең алдымен не істейсіз???не істейсіз???

1 слайд
Сабақты жоспарлау Сабақты жоспарлау үшін сіз ең алдымен үшін сіз ең алдымен не істейсіз???не істейсіз???

1 слайд

Сабақты жоспарлау Сабақты жоспарлау үшін сіз ең алдымен үшін сіз ең алдымен не істейсіз???не істейсіз???

2 слайд

2 слайд

Сабақты тиімді жоспарлау дегеніміз не? Сабақты жоспарлау – қалаған мақсатқа жету үшін қажетті тапсырмалар немесе іс-әрек

3 слайд
Сабақты тиімді жоспарлау дегеніміз не? Сабақты жоспарлау – қалаған мақсатқа жету үшін қажетті тапсырмалар немесе іс-әрекеттердің қадамдары туралы үдерісі.

3 слайд

Сабақты тиімді жоспарлау дегеніміз не? Сабақты жоспарлау – қалаған мақсатқа жету үшін қажетті тапсырмалар немесе іс-әрекеттердің қадамдары туралы үдерісі.

Жоспарлауда қандай мәселелер ба?

4 слайд
Жоспарлауда қандай мәселелер ба?

4 слайд

Жоспарлауда қандай мәселелер ба?

• оқытудың белсенді әдістері арқылы • білім, білік, дағдыны дамыту мен қалыптастыру • и нтенсив ті оқу үдерісіСабақ дегеніміз

5 слайд
• оқытудың белсенді әдістері арқылы • білім, білік, дағдыны дамыту мен қалыптастыру • и нтенсив ті оқу үдерісіСабақ дегеніміз?

5 слайд

• оқытудың белсенді әдістері арқылы • білім, білік, дағдыны дамыту мен қалыптастыру • и нтенсив ті оқу үдерісіСабақ дегеніміз?

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары ҚР Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 27 тамыздағы №382 бұйрығы

6 слайд
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары ҚР Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 27 тамыздағы №382 бұйрығы

6 слайд

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары ҚР Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 27 тамыздағы №382 бұйрығы

Сабақтың құрылымыСабақтың құрылымы Сабақтың басыСабақтың басы Сабақтың соңыСабақтың соңы Сабақтың Сабақтың ортасыортасы

7 слайд
Сабақтың құрылымыСабақтың құрылымы Сабақтың басыСабақтың басы Сабақтың соңыСабақтың соңы Сабақтың Сабақтың ортасыортасы С С А А Б Б А А Қ Қ

7 слайд

Сабақтың құрылымыСабақтың құрылымы Сабақтың басыСабақтың басы Сабақтың соңыСабақтың соңы Сабақтың Сабақтың ортасыортасы С С А А Б Б А А Қ Қ

 оқушылардың зейінін шоғырландыруға  оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын /ОМ анықтап алуға  оқушылардың «жақын даму

8 слайд
 оқушылардың зейінін шоғырландыруға  оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын /ОМ анықтап алуға  оқушылардың «жақын даму аймағын», сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтауға көңіл бөлу қажет

8 слайд

 оқушылардың зейінін шоғырландыруға  оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын /ОМ анықтап алуға  оқушылардың «жақын даму аймағын», сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтауға көңіл бөлу қажет

 Сабақ мақсатына орай бар білімдерді қалыптастыру мен дағдыларды дамытуға бағытталған іс-әрекет.  Іс-әрекет барысында ақпар

9 слайд
 Сабақ мақсатына орай бар білімдерді қалыптастыру мен дағдыларды дамытуға бағытталған іс-әрекет.  Іс-әрекет барысында ақпаратты талдау және өңдеу, зерттеу, практикалық жұмыс, проблемалық жағдаяттарды шешу арқылы оқушылардың бойында білім мен дағдылар қалыптасады және дамиды

9 слайд

 Сабақ мақсатына орай бар білімдерді қалыптастыру мен дағдыларды дамытуға бағытталған іс-әрекет.  Іс-әрекет барысында ақпаратты талдау және өңдеу, зерттеу, практикалық жұмыс, проблемалық жағдаяттарды шешу арқылы оқушылардың бойында білім мен дағдылар қалыптасады және дамиды

Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:  нені білдім, нені үйрендім  нені толық түсінбедім  немен жұмысты жалғастыру қаже

10 слайд
Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:  нені білдім, нені үйрендім  нені толық түсінбедім  немен жұмысты жалғастыру қажет  Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын белгілі бір критерийлер бойынша бағалай алады.

10 слайд

Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:  нені білдім, нені үйрендім  нені толық түсінбедім  немен жұмысты жалғастыру қажет  Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын белгілі бір критерийлер бойынша бағалай алады.

Тарау, бөлім, тақырып, оқу мақсаты Сабақ мақсаты: - Оқу мақсатына сәйкес құрастырылды ма? Тақырыппен байланысқан ба? - Ойлау

11 слайд
Тарау, бөлім, тақырып, оқу мақсаты Сабақ мақсаты: - Оқу мақсатына сәйкес құрастырылды ма? Тақырыппен байланысқан ба? - Ойлау дағдыларының деңгейлері оқу мақсаттарында берілген деңгейге сәйкес келеді ме? - SMART өлшемдеріне сәйкес келеді ме? - Сабақтың мақсаттары оқушыларға түсінікті болады ма? Тапсырмалар: - Сабақ мақсатына сай ма? - Оқушылар жас ерекшелігіне сай ма? - Тапсырма сындарлы оқуға негізделген бе? - Тапсырма оқушыларға түсінікті ме? Дескрипторлар: - Критерийдің егжей- тегжейлі орындалуына ықпал ете ме? Тиімді кері байланысЖоспардың оқу мақсатына сәйкестігін тексеру

11 слайд

Тарау, бөлім, тақырып, оқу мақсаты Сабақ мақсаты: - Оқу мақсатына сәйкес құрастырылды ма? Тақырыппен байланысқан ба? - Ойлау дағдыларының деңгейлері оқу мақсаттарында берілген деңгейге сәйкес келеді ме? - SMART өлшемдеріне сәйкес келеді ме? - Сабақтың мақсаттары оқушыларға түсінікті болады ма? Тапсырмалар: - Сабақ мақсатына сай ма? - Оқушылар жас ерекшелігіне сай ма? - Тапсырма сындарлы оқуға негізделген бе? - Тапсырма оқушыларға түсінікті ме? Дескрипторлар: - Критерийдің егжей- тегжейлі орындалуына ықпал ете ме? Тиімді кері байланысЖоспардың оқу мақсатына сәйкестігін тексеру

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспарының үлгісі Бөлім: Физикалық география. 3.5 Табиғи-аумақтық кешендер Педагогтің тег і , аты, әке

12 слайд
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспарының үлгісі Бөлім: Физикалық география. 3.5 Табиғи-аумақтық кешендер Педагогтің тег і , аты, әкесінің аты (болған жағдайда) Күні: Сынып: Қатысушылар саны: - Қатыспағандар саны: - Сабақтың тақырыбы Географиялық қабықтың құрамы мен құрылысы Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары 8.3.5.1.- географиялық қабықтың құрамы мен құрылысын графикалық түрде көрсетіп, түсіндіреді Сабақтың мақсаты Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:  Географиялық қабықтың негізгі құрамдас бөліктерін сызбадан атай алады Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:  Географиялық қабықтың құрамын анықтап, құрылысын графикалық түрде көрсете алады Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады :  Географиялық қабықтың қалыптасу кезеңдерінде болған оқиғаларды жіктей алады

12 слайд

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспарының үлгісі Бөлім: Физикалық география. 3.5 Табиғи-аумақтық кешендер Педагогтің тег і , аты, әкесінің аты (болған жағдайда) Күні: Сынып: Қатысушылар саны: - Қатыспағандар саны: - Сабақтың тақырыбы Географиялық қабықтың құрамы мен құрылысы Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары 8.3.5.1.- географиялық қабықтың құрамы мен құрылысын графикалық түрде көрсетіп, түсіндіреді Сабақтың мақсаты Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:  Географиялық қабықтың негізгі құрамдас бөліктерін сызбадан атай алады Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:  Географиялық қабықтың құрамын анықтап, құрылысын графикалық түрде көрсете алады Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады :  Географиялық қабықтың қалыптасу кезеңдерінде болған оқиғаларды жіктей алады

Сабақтың кезеңі/ уақыт Педагогтің әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау Ресурстар Сабақтың басы 7 мин Оқушылармен амандасу, түгендеу

13 слайд
Сабақтың кезеңі/ уақыт Педагогтің әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау Ресурстар Сабақтың басы 7 мин Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сабаққа дайындығын тексеру. Сыныпта жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру. Ой қозғау: С.Торайғыровтың «Адамзаттың табиғатсыз күні жоқ, табиғаттың мұны айтуға тілі жоқ» деген сөзін оқытып, талдатудан бастаймыз. Сабақ тақырыбын ашу сұрақтары:  Ақын о сы өлең арқылы ақын не айтқысы келген. ( яғни адам мен қоршаған орта біртұтас екендігін айтамыз)  Бүгінгі сабақта не талқылаймыз, не өтеміз деп ойлайсыздар? Өз ойларыңды ашық айтып, сыни тұрғыдан ойлана отырып жаңа сабақтың тақырыбын және мақсатын анықтайды. Оқушылар сабақ мақсатын «Заңдылықтарды табу» әдісі бойынша өз нұсқаларын ұсынады. Оқушылар амандасып, сабаққа назар аударады Оқушылар сұрақтарға жауап береді және бүгінгі сабақтың тақырыбын, мақсатын мұғаліммен бірге анықтайды ҚБ «Заңдылықтарды табу» әдісі Оқушылар бағалау критерийлерін Заңдылықтарды табу әдісі бойынша өз нұсқаларын ұсынады Өлең жолдарыСабақтың барысы

13 слайд

Сабақтың кезеңі/ уақыт Педагогтің әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау Ресурстар Сабақтың басы 7 мин Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сабаққа дайындығын тексеру. Сыныпта жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру. Ой қозғау: С.Торайғыровтың «Адамзаттың табиғатсыз күні жоқ, табиғаттың мұны айтуға тілі жоқ» деген сөзін оқытып, талдатудан бастаймыз. Сабақ тақырыбын ашу сұрақтары:  Ақын о сы өлең арқылы ақын не айтқысы келген. ( яғни адам мен қоршаған орта біртұтас екендігін айтамыз)  Бүгінгі сабақта не талқылаймыз, не өтеміз деп ойлайсыздар? Өз ойларыңды ашық айтып, сыни тұрғыдан ойлана отырып жаңа сабақтың тақырыбын және мақсатын анықтайды. Оқушылар сабақ мақсатын «Заңдылықтарды табу» әдісі бойынша өз нұсқаларын ұсынады. Оқушылар амандасып, сабаққа назар аударады Оқушылар сұрақтарға жауап береді және бүгінгі сабақтың тақырыбын, мақсатын мұғаліммен бірге анықтайды ҚБ «Заңдылықтарды табу» әдісі Оқушылар бағалау критерийлерін Заңдылықтарды табу әдісі бойынша өз нұсқаларын ұсынады Өлең жолдарыСабақтың барысы

Сабақтың ортасы 8 мин 1-Тапсырма. Жеке жұмыс. «Біліміңді толықтыр» әдісі Географиялық қабықтың құрамы мен құрылысын е

14 слайд
Сабақтың ортасы 8 мин 1-Тапсырма. Жеке жұмыс. «Біліміңді толықтыр» әдісі Географиялық қабықтың құрамы мен құрылысын еске түсіріп, сызбаға жазып, арасындағы байланысты көрсетіңіз.     2-тапсырма. Топтық жұмыс. «Зиг-заг» әдісі Оқушылар 8 cынып оқулығынан 105-107 беттердегі және қосымша мәтінмен танысып, негізгі ұғымдарды анықтап алады. Жаңа ұғымдармен өзара топта түсіндіреді. Түрткі сұрақтар І-топ: Географиялық қабық дегеніміз не? ІІ-топ: Географиялық қабықтың құрамын анықтаңыз.   ІІІ-топ: Географиялық қабықтың құрылысын графика түрінде көрсетіңіз. Дескриптор: -Географиялық қабықтың құрамын атайды-5 балл -Құрамдас бөліктері арасындағы байланысты көрсетеді-2 балл       Дескриптор: 1-топ: -Географиялық қабықтың анықтамасын атай алады-1 балл -Географиялық қабыққа мысал келтіре алады-1 балл   2-топ: -Географиялық қабықтың құрамын анықтайды-1 балл -Географиялық қабықтың құрамына мысал келтіре алады- 1 балл 3-топ: -Географиялық қабықтың құрылысын графика түрінде көрсете алады-1 балл -Географиялық қабықтың құрылысына мысал келтіре алады-2 балл ҚБ Үш «М» әдісі Оқушылар тапсырманы орындау барысында жақсы болған үш сәтті атап және келесі сабақта олардың жұмысын жақсартатын бір әрекетті ұсыну ұсынылады   ҚБ «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі Әр топ бір-бірін бағалағау кезінде орындаған тапсырманың екі жұлдызын және бір ұсынысын комментарий түрінде береді   8 сынып оқулығы, Үлестірмелі материал     Флипчарт қағазы, 3 топқа 3 түрлі маркер (көк, қызыл, жасыл)

14 слайд

Сабақтың ортасы 8 мин 1-Тапсырма. Жеке жұмыс. «Біліміңді толықтыр» әдісі Географиялық қабықтың құрамы мен құрылысын еске түсіріп, сызбаға жазып, арасындағы байланысты көрсетіңіз.     2-тапсырма. Топтық жұмыс. «Зиг-заг» әдісі Оқушылар 8 cынып оқулығынан 105-107 беттердегі және қосымша мәтінмен танысып, негізгі ұғымдарды анықтап алады. Жаңа ұғымдармен өзара топта түсіндіреді. Түрткі сұрақтар І-топ: Географиялық қабық дегеніміз не? ІІ-топ: Географиялық қабықтың құрамын анықтаңыз.   ІІІ-топ: Географиялық қабықтың құрылысын графика түрінде көрсетіңіз. Дескриптор: -Географиялық қабықтың құрамын атайды-5 балл -Құрамдас бөліктері арасындағы байланысты көрсетеді-2 балл       Дескриптор: 1-топ: -Географиялық қабықтың анықтамасын атай алады-1 балл -Географиялық қабыққа мысал келтіре алады-1 балл   2-топ: -Географиялық қабықтың құрамын анықтайды-1 балл -Географиялық қабықтың құрамына мысал келтіре алады- 1 балл 3-топ: -Географиялық қабықтың құрылысын графика түрінде көрсете алады-1 балл -Географиялық қабықтың құрылысына мысал келтіре алады-2 балл ҚБ Үш «М» әдісі Оқушылар тапсырманы орындау барысында жақсы болған үш сәтті атап және келесі сабақта олардың жұмысын жақсартатын бір әрекетті ұсыну ұсынылады   ҚБ «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі Әр топ бір-бірін бағалағау кезінде орындаған тапсырманың екі жұлдызын және бір ұсынысын комментарий түрінде береді   8 сынып оқулығы, Үлестірмелі материал     Флипчарт қағазы, 3 топқа 3 түрлі маркер (көк, қызыл, жасыл)

Сабақтың соңы 7 мин Кері байланыс: «Ойды аяқта» -Бүгін мен білдім----------- -Мен үйрендім-------------- -Қолымнан келеді-----

15 слайд
Сабақтың соңы 7 мин Кері байланыс: «Ойды аяқта» -Бүгін мен білдім----------- -Мен үйрендім-------------- -Қолымнан келеді---------- -Қиындық тудырады----------- Бүгінгі сабақтың мақсатына қайтып оралу. Пікір жазылған парақтарға өз ойларын жазып, сабаққа кері байланыс береді Стикер қағаздары

15 слайд

Сабақтың соңы 7 мин Кері байланыс: «Ойды аяқта» -Бүгін мен білдім----------- -Мен үйрендім-------------- -Қолымнан келеді---------- -Қиындық тудырады----------- Бүгінгі сабақтың мақсатына қайтып оралу. Пікір жазылған парақтарға өз ойларын жазып, сабаққа кері байланыс береді Стикер қағаздары

16 слайд

16 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ!!!

17 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ!!!

17 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ!!!