Адхамова Дильфуза Юлдашбековна
Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісу
Сілтемені көшіру
Барлығы: 7 материал
Ашық сабақ 8 сынып Ағзаның ішкі ортасы
770 ₸
Адхамова Диьфуза Юлдашбековна
770 ₸
14 Қараша 2018
1961
0
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8.2A Заттардың тасымалдануы Мектеп: №28 «Ақбай» жалпы орта мектебі Күні: 15.10.2018 Мұғалімнің аты-жөні: Адхамова Дильфуза Юлдашбековна Сынып: Қатысушылар саны: 19 Қатыспағандар:19 Сабақтың тақырыбы Ағзаның ішкі ортасы (жаңа тақырыпты меңгерту) Осы сабақ арқылы жүзеге асырылатын оқу мақсаттары 8.1.3.5 лимфа жүйесін және қан, ұлпа сұйықтығы мен лимфа арасындағы өзара байланысты сипаттау Сабақтың мақсаттары  лимфа жүйесі мен оның қызметін сипаттау  қан, ұлпа сұйықтығы мен лимфаның ұқсастығы мен айырмашылығын табу  ағзаның ішкі орта тұрақтылығының адам тіршілігі үшін маңызын түсіндіру
Биология
Ашық сабақ
8 сынып
Ашық сабақ "Витаминдер" 5 сынып
770 ₸
Адхамова Дильфуза Юлдашбековна
770 ₸
04 Наурыз 2018
429
0
Витаминдер және олардың маңызы». Витаминдер өсімдік пен мал өнімдерінен алынатын азық - түліктерде болады. Адам әр түрлі тағам ішу арқылы өзіне қажетті дәрумендерді алып отырады. Күнделікті ішіп отыратын тағамдарымыздың кейбіреулерінің құрамында адам организміне аса қажетті дәрумендер жетіспейді. Демек, тағамда дәрумендер жеткіліксіз болса, адам әр түрлі ауруға жиі шалдығады.
Биология
Ашық сабақ
6 сынып
Ашық сабақ.: Түртүзілу үдерісі. Эволюциялық процестің негізгі бағыттары.
770 ₸
Адхамова Дильфуза Юлдашбековна
770 ₸
18 Ақпан 2018
589
1
Күні: 21.02.2018 ж 9 «А, Б, В» Сабақтың тақырыбы: § 45. Түртүзілу үдерісі. Эволюциялық процестің негізгі бағыттары Сабақтың мақсаты: микроэволюция – жаңа түрлер мен түршелердің түзілу үрдісі туралы түсініктер алу. Міндеттері: 1.Оқушыларда микроэволюция туралы ұғымдар мен түсініктер қалыптастыру. 2. Оқушылардың танымдылық қабілетін арттыру, эволюцияның негізгі бағыттарын ажырата білуге үйрету. 3. Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру. Күтілетін нәтиже: Оқушыларда микроэволюция туралы ұғымдар мен түсініктер қалыптасады; эволюцияның негізгі бағыттарын ажырата білуге үйренеді; пәнге деген қызығушылықтары артады. Сабақтың типі: Жаңа білімді меңгеру Сабақтың түрі: аралас Сабақтың әдісі: топтастыру, «сұрақты ұстап ал» ойыны, миға шабуыл, тірек-сызба құру, №9 зертханалық жұмыс Сабақтың көрнекілігі: сызба-нұсқалар Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру бөлімі. ІІ. Үй тапсырмасын сұрау ІІІ. Жаңа сабақты түсіну. ІV. Бекіту.
Биология
Ашық сабақ
9 сынып
№28 "Ақбай" жалпы орта мектебінде "Қамқорлық" акциясы.
770 ₸
Адхамова Дильфуза Юлдашбековна
770 ₸
01 Ақпан 2018
347
0
№ 28 «Ақбай» жалпы орта мектебінде «Қамқорлық» республикалық акциясы. № 28 «Ақбай» жалпы орта мектебінде «Қамқорлық» республикалық акциясы аясында мектеп жасындағы балаларды оқытумен толық қамтуды қамтамасыз етуге және әлеуметтік қорғалмаған білім алушылар мен күнкөрісі төмен отбасылардан шыққан білім алушыларға қаржылық және материалдық көмек көрсетуге бағытталған іс-шара 10 қаңтар мен 10 ақпан аралығында «Қамқорлық» республикалық акциясы өткізілді. «Қамқорлық» акциясын өткізудегі мақсат - күнкөрісі төмен, көпбалалы және тұрмысы қолайсыз отбасылардан шыққан балаларға, жетім-балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға және Қазақстан Республикасының заңнамасында анықталған балалардың өзге де санаттарына әлеуметтік көмек пен қолдау көрсету. Әлеуметтік себептер бойынша (киімінің, аяқ киімінің мектептік керек-жарақтарының) сабақтарға балалардың келмеуінің алдын алу.
Əлеуметтік педагог
Ата-аналармен жұмыс
Барлық сыныптар
Әдебі кеш."Абдулла Қодирийнинг" таваллуд куни.
770 ₸
Адхамова Дильфуза Юлдашбековна
770 ₸
14 Қаңтар 2018
389
0
Ўзбек раманчилигига асос солган адибАбдулла Қодирий 1894 йилнинг 10 апрелида Тошкент шаҳридаги ўртаҳол оилалардан бирида дунёга келган. Қодирий ўз даврининг мактаб ва мадрасаларида мунтазам ўқиш имконига эга бўлмаса-да, илмга чанқоқлиги ва тиришқоқлиги туфайли замонасининг энг билимдон кишилардан бирига айланди. Шарқнинг ёруғ юлдузи ўзбек халқининг асл фарзанди, улуғ инсон, ўзбек раманчилик мактабининг асосчиси Абдулла Қодирий биз ва фарзандларимиз, невара ва чевараларимизнинг маънавий дунёсини бойитиб, адабиёт осмонида то абад порлайверади. Зеро истеъдод ҳеч қачон эскирмайди, юлдузлар мангу ёнади! Адабиёт дарсларимизни Қодирий ижодисиз тасаввур қилиш қийин.Буюк шахснинг одоб-андиша, ҳалқимиз феъл-атвори, урф-одатига хос ифода ва тасвирлари анча асарлардан буён авлодларнинг қалбидан жой олиб, қизиқтириб, уларнинг муҳаббатини қозониб келмоқда.Айниқса, Отабек ва Кумушбиби,
Басқа
Сыныптан тыс жұмыс
11 сынып
Ашық сабақ: Жыныс генетикасы. Адамның генетикалық аурулары.
770 ₸
Адхамова Дильфуза Юлдашбековна
770 ₸
18 Желтоқсан 2017
2630
4
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Генетика ғылымының зандылықтарын ұғынуға, жыныстың анықталуының генетикалық механизмі мен жыныспен тіркесіп тұқым қуалау жөнінде білімдерін тереңдету. Дамытушылық: Оқушылардың дүниетанымын қалыптастыру, өзін-өзі дамытуға тәрбиелеу, өзіне деген сенімін арттыру, іздендіру. Тәрбиелік: Өз бетінше дұрыс, адамгершілік тұрғысынан жауапты шешім қабылдауға қабілетті жеке тұлға тәрбиелеу.
Биология
Ашық сабақ
9 сынып
Ашық сабақ.: Органикалық заттардың тотығуы есебінен жасушаның энергиясымен қамтамасыз етілуі. Биологиялық тотығу және жану. Анаэробтық және аэробтық гликолиз. Митохондриялар — жасушаның энергиялық стансасы.
770 ₸
Адхамова Дильфуза Юлдашбековна
770 ₸
18 Желтоқсан 2017
869
0
Сабақтың тақырыбы: Органикалық заттардың тотығуы есебінен жасушаның энергиясымен қамтамасыз етілуі. Биологиялық тотығу және жану. Анаэробтық және аэробтық гликолиз. Митохондриялар — жасушаның энергиялық стансасы. Мақсаты: Биологиялық тотығу жіне жану, гликолиз процесі туралы білім алу. Міндеттері: -кері байланыс әрекетін жүзеге асыру; -орындалған тапсырмаларға рефлексия жасау; -өздік және өзара бағалауды үйрену; -топта бірлесіп талқылау; -өзіндік сыни пікір білдіру; Қолданылатын модульдер: «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер», «АКТ», «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету», «Талантты және дарынды балаларды оқыту», «Жас ерекшелігіне сәйкес оқыту», «Оқытуды басқару және көшбасшылық». Стратегиялар: «Мен сені таныстырғым келеді»; «Мен саған, сен маған»; «Таныстырылым»; Кері байланыс Сабақ кезеңдері Жоспар мазмұны Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекет Бағалау Ресурстар
Биология
Ашық сабақ
9 сынып