
Болыс Дама Шаяхметовна
Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісуБарлығы: 23 материал
Қазақстан Республикасы оқушыларына азаматтық-патриоттық тәрбие беру мектептің тәрбие жұмысының негізгі компоненттерінің бірі болып табылады. Бұл бағыттың мақсаты - оқушылардың ғылыми дүниетанымын, саяси сана-сезімін, қазақстандық патриотизмді, бейбітшілікті, ұлттық келісімді әр түрлі халықтың, барлық ұлттардың мәдениетін қабылдау контексінде қалыптастыру. Азаматтық-патриоттық тәрбие беру мақсатына жету үшін мектеп келесі негізгі міндеттерді шешеді:
Оқу ісінің меңгерушісі
Мақала
Барлық сыныптар
Мектепішілік бақылау Мектепішілік бақылау-негізгі басқару функцияла-рының бірі болғандықтан, өзекті мәселе болып табылады. Мектепішілік бақылау- қойылған міндеттерге сәйкес, мектептегі оқу-тәрбие үдерісін талдау және жан-жақты зерделеу мақсатындағы барлық жұмысты үйлестіру. Оқу және тәрбие үрдісін басқарудың тиімділігі, басшы оқу үдерісінің жағдайы туралы қаншалықты деңгейде білетіндігіне байланысты. Мектеп директоры өзінің орынбасарларымен бірлесе отырып, мектепте педагогтардың, сонымен қатар, оқушылар ұжымының іскерлігіне басшылық етеді, яғни мектеп директоры бүгінгі күннің талаптарына сәйкес оқу-тәрбие үдерісіне басшылық етуге тиісті. Яғни, мектеп директоры басшылық етеді. Сондықтан да, бақылау- өсіп келе жатқан ұрпағымыздың жоғары деңгейде сапалы білім алып тәрбиеленуіне бағытталуы қажет.
Оқу ісінің меңгерушісі
Мақала
Барлық сыныптар
Мектепішілік бақылау Мектепішілік бақылау-негізгі басқару функцияла-рының бірі болғандықтан, өзекті мәселе болып табылады. Мектепішілік бақылау- қойылған міндеттерге сәйкес, мектептегі оқу-тәрбие үдерісін талдау және жан-жақты зерделеу мақсатындағы барлық жұмысты үйлестіру. Оқу және тәрбие үрдісін басқарудың тиімділігі, басшы оқу үдерісінің жағдайы туралы қаншалықты деңгейде білетіндігіне байланысты. Мектеп директоры өзінің орынбасарларымен бірлесе отырып, мектепте педагогтардың, сонымен қатар, оқушылар ұжымының іскерлігіне басшылық етеді, яғни мектеп директоры бүгінгі күннің талаптарына сәйкес оқу-тәрбие үдерісіне басшылық етуге тиісті. Яғни, мектеп директоры басшылық етеді. Сондықтан да, бақылау- өсіп келе жатқан ұрпағымыздың жоғары деңгейде сапалы білім алып тәрбиеленуіне бағытталуы қажет.
Оқу ісінің меңгерушісі
Мақала
Барлық сыныптар
Мектепішілік бақылау Мектепішілік бақылау-негізгі басқару функцияла-рының бірі болғандықтан, өзекті мәселе болып табылады. Мектепішілік бақылау- қойылған міндеттерге сәйкес, мектептегі оқу-тәрбие үдерісін талдау және жан-жақты зерделеу мақсатындағы барлық жұмысты үйлестіру. Оқу және тәрбие үрдісін басқарудың тиімділігі, басшы оқу үдерісінің жағдайы туралы қаншалықты деңгейде білетіндігіне байланысты. Мектеп директоры өзінің орынбасарларымен бірлесе отырып, мектепте педагогтардың, сонымен қатар, оқушылар ұжымының іскерлігіне басшылық етеді, яғни мектеп директоры бүгінгі күннің талаптарына сәйкес оқу-тәрбие үдерісіне басшылық етуге тиісті. Яғни, мектеп директоры басшылық етеді. Сондықтан да, бақылау- өсіп келе жатқан ұрпағымыздың жоғары деңгейде сапалы білім алып тәрбиеленуіне бағытталуы қажет.
Оқу ісінің меңгерушісі
Мақала
Барлық сыныптар
Мектепішілік бақылау Мектепішілік бақылау-негізгі басқару функцияла-рының бірі болғандықтан, өзекті мәселе болып табылады. Мектепішілік бақылау- қойылған міндеттерге сәйкес, мектептегі оқу-тәрбие үдерісін талдау және жан-жақты зерделеу мақсатындағы барлық жұмысты үйлестіру. Оқу және тәрбие үрдісін басқарудың тиімділігі, басшы оқу үдерісінің жағдайы туралы қаншалықты деңгейде білетіндігіне байланысты. Мектеп директоры өзінің орынбасарларымен бірлесе отырып, мектепте педагогтардың, сонымен қатар, оқушылар ұжымының іскерлігіне басшылық етеді, яғни мектеп директоры бүгінгі күннің талаптарына сәйкес оқу-тәрбие үдерісіне басшылық етуге тиісті. Яғни, мектеп директоры басшылық етеді. Сондықтан да, бақылау- өсіп келе жатқан ұрпағымыздың жоғары деңгейде сапалы білім алып тәрбиеленуіне бағытталуы қажет.
Оқу ісінің меңгерушісі
Мақала
Барлық сыныптар
Сабақтың атауы Жеңіл атлетика. Төменгі старт және старт екпіні Жоғары жылдамдықпен 30 – 60 м жүгіру Мақсаты Күтілетін нәтиже Тақырыптың маңыздылығымен танысады, денесін жаттықтырады,алған білімін өмірде қолдана алады.
Дене шынықтыру
Сабақ жоспары
6 сынып
Сабақтың атауы Жеңіл атлетика. Төменгі старт және старт екпіні Жоғары жылдамдықпен 30 – 60 м жүгіру Мақсаты Күтілетін нәтиже Тақырыптың маңыздылығымен танысады, денесін жаттықтырады,алған білімін өмірде қолдана алады.
Дене шынықтыру
Сабақ жоспары
6 сынып
Сабақтың атауы Жеңіл атлетика. Төменгі старт және старт екпіні Жоғары жылдамдықпен 30 – 60 м жүгіру Мақсаты Күтілетін нәтиже Тақырыптың маңыздылығымен танысады, денесін жаттықтырады,алған білімін өмірде қолдана алады.
Дене шынықтыру
Сабақ жоспары
6 сынып
Сабақтың атауы «Жоғары жәнә төменгі сөре» Мақсаты Күтілетін нәтиже Тақырыптың маңыздылығымен танысады, денесін жаттықтырады,алған білімін өмірде қолдана алады.
Дене шынықтыру
Сабақ жоспары
5 сынып
Сабақтың атауы «Жоғары жәнә төменгі сөре» Мақсаты Күтілетін нәтиже Тақырыптың маңыздылығымен танысады, денесін жаттықтырады,алған білімін өмірде қолдана алады.
Дене шынықтыру
Сабақ жоспары
5 сынып
Материал жайлы қысқаша түсінік: Қазіргі таңда жаңартылған білім мазмұнына сәйкес, әр сабағында технологияларды тиімді пайдалана білу, әр ұстаздың шеберлігіне байланысты. Шеберліктің белгісі - әртүрлі әдіс-тісілді сабақта тиімді қолдана білу. Бұл технологиялар оқушыны шығармашылыққа, өзін -өзі басқаруға, шешім қабылдай білуге, өздігінен ізденуге көмектеседі. Негізгі мақсаты: Бастауыш сыныпта инновациялық технологияларды тиімді қолдану барысында дәстүрлі сабақ беру жүйесін өзгертуге бағыттап, білім беру мазмұнын толықтырып, жаңа көзқарас пен жаңа технология бағытында жұмыс жүргізу.
Бастауыш сынып
Мақала
Барлық сыныптар
Қазақстанның түкпір-түкпірінде әртүрлі ұлт өкілдері өмір сүреді. Олардың ішінде бұл жерге өз еркімен келгендері де, күшпен қоныстандырылғандары да бар. Біздің Қостанай облысында да көптеген ұлт өкілдері тұрады. Міне өлкетану курсы сабақтарында осы ұлттардың тарихына тоқталуды жөн көреміз. Облысымызда аз ғана поляк ұлтының өкілдері бар. Олар Орталық Еуропадан біздің аймаққа қалай келді? Неге келді? Олардың қазіргі түрмыс тіршілігі қандай? деген сұрақтарға жауап іздейік. Себебі бұл бүгінгі таңда өзекті деп есептеймін.
Қазақстан тарихы
Мақала
Барлық сыныптар
Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә.Назарбаевтың Қазақстан халқына 2017 жылғы 31 қаңтардағы «Қазақстанның үшінші жаңғыруы: жаһандық бәсекеге қабілеттілік» деген болатын. Қазіргі кезде цифрлық технологияларды дамыту және адам қызметінің барлық саласын цифрландырудың жылдам қарқынмен дамуына байланысты STEM білім беру маңызды және өзекті мәселе, білім беру жүйесінің барлық деңгейлерінде ерекше назар аударуды талап етеді. STEM білім беру дегеніміз жаратылыстану, математика, информатика, робототехника бойынша пәндер өзгермелілігін терең зерттеуді білдіреді
Информатика
Мақала
Барлық сыныптар
Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә.Назарбаевтың Қазақстан халқына 2017 жылғы 31 қаңтардағы «Қазақстанның үшінші жаңғыруы: жаһандық бәсекеге қабілеттілік» деген болатын. Қазіргі кезде цифрлық технологияларды дамыту және адам қызметінің барлық саласын цифрландырудың жылдам қарқынмен дамуына байланысты STEM білім беру маңызды және өзекті мәселе, білім беру жүйесінің барлық деңгейлерінде ерекше назар аударуды талап етеді. STEM білім беру дегеніміз жаратылыстану, математика, информатика, робототехника бойынша пәндер өзгермелілігін терең зерттеуді білдіреді
Информатика
Мақала
Барлық сыныптар
Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә.Назарбаевтың Қазақстан халқына 2017 жылғы 31 қаңтардағы «Қазақстанның үшінші жаңғыруы: жаһандық бәсекеге қабілеттілік» деген болатын. Қазіргі кезде цифрлық технологияларды дамыту және адам қызметінің барлық саласын цифрландырудың жылдам қарқынмен дамуына байланысты STEM білім беру маңызды және өзекті мәселе, білім беру жүйесінің барлық деңгейлерінде ерекше назар аударуды талап етеді. STEM білім беру дегеніміз жаратылыстану, математика, информатика, робототехника бойынша пәндер өзгермелілігін терең зерттеуді білдіреді
Информатика
Мақала
Барлық сыныптар
Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә.Назарбаевтың Қазақстан халқына 2017 жылғы 31 қаңтардағы «Қазақстанның үшінші жаңғыруы: жаһандық бәсекеге қабілеттілік» деген болатын. Қазіргі кезде цифрлық технологияларды дамыту және адам қызметінің барлық саласын цифрландырудың жылдам қарқынмен дамуына байланысты STEM білім беру маңызды және өзекті мәселе, білім беру жүйесінің барлық деңгейлерінде ерекше назар аударуды талап етеді. STEM білім беру дегеніміз жаратылыстану, математика, информатика, робототехника бойынша пәндер өзгермелілігін терең зерттеуді білдіреді
Информатика
Мақала
Барлық сыныптар
ОЗЫҚ ІС-ТӘЖІРИБЕМЕН БӨЛІСУ. БІЛІМНІҢ КЕЛЕШЕГІ ЖӘНЕ XXI ҒАСЫР ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУ, ЕЛ БОЛАШЫҒЫ Ермағамбетова Ұлдықыз Төлегенқызы Информатика пәнінің мұғалімі Қостанай облысы «Қостанай қаласы әкімдігінің білім бөлімінің С.Мәуленов атындағы гимназиясы» ММ Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә.Назарбаевтың Қазақстан халқына 2017 жылғы 31 қаңтардағы «Қазақстанның үшінші жаңғыруы: жаһандық бәсекеге қабілеттілік» деген болатын. Қазіргі кезде цифрлық технологияларды дамыту және адам қызметінің барлық саласын цифрландырудың жылдам қарқынмен дамуына байланысты STEM білім беру маңызды және өзекті мәселе, білім беру жүйесінің барлық деңгейлерінде ерекше назар аударуды талап етеді. STEM білім беру дегеніміз жаратылыстану, математика, информатика, робототехника бойынша пәндер өзгермелілігін терең зерттеуді білдіреді.
Информатика
Мақала
Барлық сыныптар
Қазақстан тарихы пәнінен 5-сыныпқа арналған презентация. жан-жақт толық қамтылған. Мұғалімдерге әдістемелік көмек ретінде берілген.
Қазақстан тарихы
Презентация
5 сынып
Қазір елімізде енгізілген төтенше жағдайға байланысты қашықтықтан оқыту жүйесі енгізілді. Осы орайда кез келген мұғалімді толғандырды десем, артық айтпағаным. Олай дейтінім қалай болар екен? Балаларға дұрыс білім көзін бере аламын ба? Бұрын соңды пайдаланбаған білім платформаларын дұрыс қолдана аламын ба? Білім алушыға бұл жағдай қалай әсер етеді деген ойлар мазалағаны рас. Алайда бұл мәселелерде өз жолын тапқан секілді . Алайда, бұл ойлар яғни қорқынышта сейілгендей. Бұл жағдайға да мұғалімдеріміз төселіп, қолдарынан келгенше тырысып, төселгендей. Ал мен өз тарапымнан денешынықтыру пәрі мұғалімі ретінде, қосымша білім беру мақсатында және оқушыларға ұлттық құндылықтарды сіңіру жолында үйде отырып, бірнеше тәрбиелік мәні бар ұлттық ойындардың ойналу ережесін түсіндіре отырып, қазақтың ойындарын қайта жаңғыртып, дәріптеп, игерту үшін және ата аналармен, тікелей қарым-қатынаста, тығыз байланыста болуды жөн санадым.
Дене шынықтыру
Ойындар, Сценарийлер
Барлық сыныптар
This unit develops the content themes of space and cosmology, previous knowledge learners have about planets or about space missions will be useful. This unit uses the topic of space to develop the theme of other worlds. The topic of Space in this unit provides opportunities for cross-curricular links to Physics and Chemistry, while presentation on a topic related to space offers a link to Computer Science.
Шет тілі
Презентация
10 сынып
1
2