Қазақстанның жартастарға салынған ежелгі суреттері. 5-сынып.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қазақстанның жартастарға салынған ежелгі суреттері. 5-сынып.

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстан тарихы пәнінен 5-сыныпқа арналған презентация. жан-жақт толық қамтылған. Мұғалімдерге әдістемелік көмек ретінде берілген.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Сабақтың тақырыбыСабақтың тақырыбы :: Қазақстанның жартастарға салынған ежелгі суреттері Археологиялық ескерткіштерді сипаттау

#1 слайд
Сабақтың тақырыбыСабақтың тақырыбы :: Қазақстанның жартастарға салынған ежелгі суреттері Археологиялық ескерткіштерді сипаттау Сабақ мақсаттарыСабақ мақсаттары Оқу мақсатыОқу мақсаты Барлық оқушыларБарлық оқушылар :: Қазақтандағы жартастарға салынған ежелгі суреттерді анықтайды Оқушылардың басым бөлігі:Оқушылардың басым бөлігі: Жартастарға салынған суреттерді сипаттайды Кейбір оқушылар:Кейбір оқушылар: Жартастардағы суреттерге байланысты өз ойларын тұжырымдайды. Дайындаған: Исенова Гүлмаржан Берішбайқызы Дайындаған: Исенова Гүлмаржан Берішбайқызы С. Мәуленов атындағы гимназия мұғаліміС. Мәуленов атындағы гимназия мұғалімі

1 слайд

Сабақтың тақырыбыСабақтың тақырыбы :: Қазақстанның жартастарға салынған ежелгі суреттері Археологиялық ескерткіштерді сипаттау Сабақ мақсаттарыСабақ мақсаттары Оқу мақсатыОқу мақсаты Барлық оқушыларБарлық оқушылар :: Қазақтандағы жартастарға салынған ежелгі суреттерді анықтайды Оқушылардың басым бөлігі:Оқушылардың басым бөлігі: Жартастарға салынған суреттерді сипаттайды Кейбір оқушылар:Кейбір оқушылар: Жартастардағы суреттерге байланысты өз ойларын тұжырымдайды. Дайындаған: Исенова Гүлмаржан Берішбайқызы Дайындаған: Исенова Гүлмаржан Берішбайқызы С. Мәуленов атындағы гимназия мұғаліміС. Мәуленов атындағы гимназия мұғалімі

Диалогке арналған тармақтар: -Тасқа салынған суреттер туралы ақпараттарды айта алады; - жартасқа салынған суреттерді сипатта

#2 слайд
Диалогке арналған тармақтар: -Тасқа салынған суреттер туралы ақпараттарды айта алады; - жартасқа салынған суреттерді сипаттай алады; - жартастардағы суреттерге байланысты өз ойларын тұжырымдай алады; Жазылымға арналған тіркестер:Жазылымға арналған тіркестер: • Тасқа салынған суреттердегі бейнелерді ажыратып жаза алады; ПП әнге қатысты лексика мен әнге қатысты лексика мен терминология:терминология: П етроглиф,Гравюра, тері өңдеу,пиктография, археологияБағалау критерийіБағалау критерийі Тілдік мақсаттарТілдік мақсаттар Осы тақырыпты оқыта отырып, оқушыларды алғашқы адамдардың тұрмыс- тіршілігі, еңбегіне, тарихи ескерткіштеріне құрметпен қарауға үйретуҚұндылықтарға Құндылықтарға баулубаулу Пәнаралық байланысПәнаралық байланыс Ежелгі дүние тарихы 5 сынып- «Ежелгі дәуірдегі алғашқы адамдардың діни наным-сенімдері» Бейнелеу өнері 5 сынып- Бейнелеу өнерінің түрлері Тақырып бойынша Тақырып бойынша алдыңғы білімалдыңғы білім Қазақстан территориясындағы алғашқы адамдардың антропологиясы, тұрмысы, археологиялық ескерткіштерімен танысты.• Қазақстандағы жартастарға салынған ежелгі суреттерді анықтап, сипаттайды; • Жартастардағы суреттер бойынша ой- тұжырым жасайды. .

2 слайд

Диалогке арналған тармақтар: -Тасқа салынған суреттер туралы ақпараттарды айта алады; - жартасқа салынған суреттерді сипаттай алады; - жартастардағы суреттерге байланысты өз ойларын тұжырымдай алады; Жазылымға арналған тіркестер:Жазылымға арналған тіркестер: • Тасқа салынған суреттердегі бейнелерді ажыратып жаза алады; ПП әнге қатысты лексика мен әнге қатысты лексика мен терминология:терминология: П етроглиф,Гравюра, тері өңдеу,пиктография, археологияБағалау критерийіБағалау критерийі Тілдік мақсаттарТілдік мақсаттар Осы тақырыпты оқыта отырып, оқушыларды алғашқы адамдардың тұрмыс- тіршілігі, еңбегіне, тарихи ескерткіштеріне құрметпен қарауға үйретуҚұндылықтарға Құндылықтарға баулубаулу Пәнаралық байланысПәнаралық байланыс Ежелгі дүние тарихы 5 сынып- «Ежелгі дәуірдегі алғашқы адамдардың діни наным-сенімдері» Бейнелеу өнері 5 сынып- Бейнелеу өнерінің түрлері Тақырып бойынша Тақырып бойынша алдыңғы білімалдыңғы білім Қазақстан территориясындағы алғашқы адамдардың антропологиясы, тұрмысы, археологиялық ескерткіштерімен танысты.• Қазақстандағы жартастарға салынған ежелгі суреттерді анықтап, сипаттайды; • Жартастардағы суреттер бойынша ой- тұжырым жасайды. .

Топқа бөлу: Топқа бөлу: Тақырыпты анықтағаннан кейін оқушыларды оқу мақсатымен таныстыру. Оқу мақсаты: Оқу мақсаты: Неке және

#3 слайд
Топқа бөлу: Топқа бөлу: Тақырыпты анықтағаннан кейін оқушыларды оқу мақсатымен таныстыру. Оқу мақсаты: Оқу мақсаты: Неке және отбасы ұғымдарын түсіндіру  Петроглифтегі суреттерде алғашқы адамдардың тұрмыс-тіршілігі көрсетілген бе?  Ежелгі адамдардың тұрмыс-тіршілігімен танысуда бұл суреттер қаншалықты маңызды? Әдісі: «Мозайка» Петроглиф суреттерінің мозайкаларын құрастырып, топтарға бөлініңіз және суретке қарай отырып сұрақтарға жауап беріңіз .

3 слайд

Топқа бөлу: Топқа бөлу: Тақырыпты анықтағаннан кейін оқушыларды оқу мақсатымен таныстыру. Оқу мақсаты: Оқу мақсаты: Неке және отбасы ұғымдарын түсіндіру  Петроглифтегі суреттерде алғашқы адамдардың тұрмыс-тіршілігі көрсетілген бе?  Ежелгі адамдардың тұрмыс-тіршілігімен танысуда бұл суреттер қаншалықты маңызды? Әдісі: «Мозайка» Петроглиф суреттерінің мозайкаларын құрастырып, топтарға бөлініңіз және суретке қарай отырып сұрақтарға жауап беріңіз .

Бағалау парақшасын тарату.Бағалау парақшасын тарату. Оқушының аты-жөні Тапсырма №1 Тапсырма №2 1 -жоғары 2 орта дейгей 3 төмен Т

#4 слайд
Бағалау парақшасын тарату.Бағалау парақшасын тарату. Оқушының аты-жөні Тапсырма №1 Тапсырма №2 1 -жоғары 2 орта дейгей 3 төмен ТАПСЫРМА Әдісі: «Инсерт (түртіп алу)»  «Тамғалы тас» деректі бейнебаянды көру,  Бейнебаянды түсінгенін баяндап беріңіз;  Берілген кестені толтырыңыз Білемін Қайшы Жаңалық Түсінбейтін  - + ?  Дәлелдемелеріңізге тұжырым жасаңыз. “ Кім жүйрік ” сұрақ - жауап  «Петроглиф» дегеніміз не?  Алғашқы адамдар суретті салу үшін қандай тәсілдерді қолданған?  Бейнебаяннан көргендеріңді бір сөйлеммен тұжырымдаңыз. Бағалау критерийіБағалау критерийі ДескрипторДескриптор - Қазақстандағы жартастарға салынған ежелгі суреттерді анықтап, сипаттайды; - Жартасқа салынған суреттерді ажыратады; - Қазақстандағы жартастарға салынған ежелгі суреттерді анықтайды; - Жартастағы суреттерді сипаттай алады;

4 слайд

Бағалау парақшасын тарату.Бағалау парақшасын тарату. Оқушының аты-жөні Тапсырма №1 Тапсырма №2 1 -жоғары 2 орта дейгей 3 төмен ТАПСЫРМА Әдісі: «Инсерт (түртіп алу)»  «Тамғалы тас» деректі бейнебаянды көру,  Бейнебаянды түсінгенін баяндап беріңіз;  Берілген кестені толтырыңыз Білемін Қайшы Жаңалық Түсінбейтін  - + ?  Дәлелдемелеріңізге тұжырым жасаңыз. “ Кім жүйрік ” сұрақ - жауап  «Петроглиф» дегеніміз не?  Алғашқы адамдар суретті салу үшін қандай тәсілдерді қолданған?  Бейнебаяннан көргендеріңді бір сөйлеммен тұжырымдаңыз. Бағалау критерийіБағалау критерийі ДескрипторДескриптор - Қазақстандағы жартастарға салынған ежелгі суреттерді анықтап, сипаттайды; - Жартасқа салынған суреттерді ажыратады; - Қазақстандағы жартастарға салынған ежелгі суреттерді анықтайды; - Жартастағы суреттерді сипаттай алады;

Жартастардағы суреттер бойынша ой-тұжырым жасаңыз БаБа ғалау ғалау критерийкритерий ДескрипторДескриптор Жартастар дағы суре

#5 слайд
Жартастардағы суреттер бойынша ой-тұжырым жасаңыз БаБа ғалау ғалау критерийкритерий ДескрипторДескриптор Жартастар дағы суреттер бойынша ой- тұжырым жасайды 1. Жартасқа салынған суреттерде бейнеленген аңдардың және т.б. тізімін жасайды; 2.Бейнеленген көріністерді жазбаша сипаттайды; 3.Суреттер бойынша ой- тұжырым жасайды.Тапсырма. Тапсырма. Әдісі: «Ойлан-жұптас-бөліс»Әдісі: «Ойлан-жұптас-бөліс» Таңбалы, Ешкіөлмес, Қойбағар ескерткіштері туралы шағын мәтіндермен танысыңыз Петроглифтердегі көп қайталанатын бейнелерді жұпта талқылап, тізімін жасаңыз Негізгі дәлелдемелерді жазыңыз; Тапсырма: Ежелгі адамдарға 20 сөзден тұратын хат жазыңыз. Хат жазу барысында Тамғалы, Ешкіөлмес, Қаратау, Маймақ сөздерін пайдаланыңыз. Тақырыпшаны оқушы қаншалықты түсінгенін анықтау үшін «Іші-сырты» парақшасын ұсынамын: Таңбалы, тас, Қойбағар, алтын адам.

5 слайд

Жартастардағы суреттер бойынша ой-тұжырым жасаңыз БаБа ғалау ғалау критерийкритерий ДескрипторДескриптор Жартастар дағы суреттер бойынша ой- тұжырым жасайды 1. Жартасқа салынған суреттерде бейнеленген аңдардың және т.б. тізімін жасайды; 2.Бейнеленген көріністерді жазбаша сипаттайды; 3.Суреттер бойынша ой- тұжырым жасайды.Тапсырма. Тапсырма. Әдісі: «Ойлан-жұптас-бөліс»Әдісі: «Ойлан-жұптас-бөліс» Таңбалы, Ешкіөлмес, Қойбағар ескерткіштері туралы шағын мәтіндермен танысыңыз Петроглифтердегі көп қайталанатын бейнелерді жұпта талқылап, тізімін жасаңыз Негізгі дәлелдемелерді жазыңыз; Тапсырма: Ежелгі адамдарға 20 сөзден тұратын хат жазыңыз. Хат жазу барысында Тамғалы, Ешкіөлмес, Қаратау, Маймақ сөздерін пайдаланыңыз. Тақырыпшаны оқушы қаншалықты түсінгенін анықтау үшін «Іші-сырты» парақшасын ұсынамын: Таңбалы, тас, Қойбағар, алтын адам.

Сабақты бекітуСабақты бекіту «Синквейн» әдісі. «Синквейн» әдісі. 1. Петроглиф (зат есім) 2. Өзгеше, ерекше (сын есім 2 сө

#6 слайд
Сабақты бекітуСабақты бекіту «Синквейн» әдісі. «Синквейн» әдісі. 1. Петроглиф (зат есім) 2. Өзгеше, ерекше (сын есім 2 сөз) 3. салынды, қалды, жетті (етістік 3 сөз) 4.тасқа салынған суреттерді атады (4 сөзден тұратын 1 сөйлем) 5. Таңба суреттер (синионим) Кері байланыс: « Ақылдың алты қалпағы»

6 слайд

Сабақты бекітуСабақты бекіту «Синквейн» әдісі. «Синквейн» әдісі. 1. Петроглиф (зат есім) 2. Өзгеше, ерекше (сын есім 2 сөз) 3. салынды, қалды, жетті (етістік 3 сөз) 4.тасқа салынған суреттерді атады (4 сөзден тұратын 1 сөйлем) 5. Таңба суреттер (синионим) Кері байланыс: « Ақылдың алты қалпағы»

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырасыз?Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбір

#7 слайд
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырасыз?Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетесіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау Қабілетті оқушы: Сабақ барысында «Ойлан-жұптас- бөліс» тапсырмасын орындада белсенділік танытып, ой тұжырымдай алады. -суреттердегі бейнелерді ажыратып қана қоймай, сол бейнелер арқылы ежелгі адамдардың өмірін ажырата алады. -Қабілеті орта оқушылар: - Тапсырмаларды орындау барыснда дәлелдемелер келтіре отырып, өз ойларын білдіре алады. - Қабілеті төмен оқушылар: Петроглифтердің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтайды. Түртіп алу әдісінде оқушы баяндай алады. Топпен жұмыс жасау барысында белсенді оқушылард ықпал етіп, тақырыпты түсінуге мүмкіндік береді . «Тамғалы тас» деректі бейнебаянды талқылау барысында оқушылардың тақырыпты түсінгенін анықтау мақсатында “ Кім жүйрік ” сұрақ – жауабын арқылы анықтаймын. • Таңбалы, Ешкіөлмес, Қойбағар ескерткіштерін туралы тұжырым жасау тапсырмасын Тақырыпшаны оқушы қаншалықты түсінгенін анықтау үшін « Іші-сырты » парақшасы арқылы айқындадым. Сабақты бекіту мақсатында «Синквейн» әдісі қолдандым Тақырыпты ашу мақсатында ақпараттық технологияларды пайландым. -Осы тақырыпты оқыта отырып, оқушыларды алғашқы адамдардың тұрмыс-тіршілігі, еңбегіне, тарихи ескерткіштеріне құрметпен қарауға үйрету

7 слайд

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырасыз?Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетесіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау Қабілетті оқушы: Сабақ барысында «Ойлан-жұптас- бөліс» тапсырмасын орындада белсенділік танытып, ой тұжырымдай алады. -суреттердегі бейнелерді ажыратып қана қоймай, сол бейнелер арқылы ежелгі адамдардың өмірін ажырата алады. -Қабілеті орта оқушылар: - Тапсырмаларды орындау барыснда дәлелдемелер келтіре отырып, өз ойларын білдіре алады. - Қабілеті төмен оқушылар: Петроглифтердің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтайды. Түртіп алу әдісінде оқушы баяндай алады. Топпен жұмыс жасау барысында белсенді оқушылард ықпал етіп, тақырыпты түсінуге мүмкіндік береді . «Тамғалы тас» деректі бейнебаянды талқылау барысында оқушылардың тақырыпты түсінгенін анықтау мақсатында “ Кім жүйрік ” сұрақ – жауабын арқылы анықтаймын. • Таңбалы, Ешкіөлмес, Қойбағар ескерткіштерін туралы тұжырым жасау тапсырмасын Тақырыпшаны оқушы қаншалықты түсінгенін анықтау үшін « Іші-сырты » парақшасы арқылы айқындадым. Сабақты бекіту мақсатында «Синквейн» әдісі қолдандым Тақырыпты ашу мақсатында ақпараттық технологияларды пайландым. -Осы тақырыпты оқыта отырып, оқушыларды алғашқы адамдардың тұрмыс-тіршілігі, еңбегіне, тарихи ескерткіштеріне құрметпен қарауға үйрету

Файл форматы:
ppt
06.11.2020
1625
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі