Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісу
Сілтемені көшіру
Барлығы: 20 материал
рпрараспмиапавпавпап
апавпавпапвлодло
29 Қазан 2020
375
апапрараролрлор
Тіршілік қауіпсіздігінің негіздері
Презентация
2 сынып
Ой сергіту жаттығулары
вавыапвыапвпав
29 Қазан 2020
878
Ежелгі Рим мәдениеті мен ғылымы өкілдерінің туындылары жарғақ кітаптарға жазылып таралды. 105 ж. қытай шебері Цай Лунь қағазды ойлап тауып, 13-ғасырда қағаз жасау өнері Шығыстан Батысқа тарай бастады. Осыған орай, Еуропада қолжазба кітап қауырт өркендеп, түрліше әріптер, бас тақырыптар (айдарлар) қолданыла бастады. Кітап мұқабалары алтын, күміс, т.б. металмен өрнектелді. 15-ғасырды
Бастауыш сынып
Көрнекілік
3 сынып
Кітап неден жасалады?
Жұмағалиева Әзимаш Сәбитқызы
26 Қазан 2020
609
ітап (араб.: ‎ – жазба) — мерзімсіз баспасөз басылымы;
Барлық пәндер
Барлық материалдар
Мектепке дейінгі балалар
Дене жаттығулары, 3 сынып
Алтынбаева Жазира Хамбадиловна
26 Қазан 2020
786
ітап (араб.: ‎ – жазба) — мерзімсіз баспасөз басылымы;
Бастауыш сынып
Басқа
3 сынып
Ой сергіту жаттығулары
Алтынбаева Жазира Хамбадиловна
26 Қазан 2020
652
ы сабақта қол жеткізілуге тиіс мақсаттары 2. 1.2.1. Мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау. (айтылым, тыңдалым) 2.2.4.1. Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау. (оқылым) 2.3.1.1. Мұғалімнің көмегімен сюжетті суреттер арқылы шағын сипаттау/әңгімелеу мәтіндерін құрап жазу.(жазылым) 2.4.2.6. Сөйлемдегі бір-бірімен байланысып тұрған сөздерді табу. Бағалау критерийлері Дискрипторлар Жеке, жұптық, топтық тапсырмалар орындайды. Мәтінді оқиды. Мәтін түрлеріне ажыратады. Сипаттауды үйренеді. Заттарды салыстыра сипаттайды және салыстыра сипаттауды олардың Әдіс-тәсілдер: Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік, рефлексия.
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
3 сынып
Ой сергіту жаттығулары
Алтынбаева Жазира Хамбадиловна
26 Қазан 2020
717
ы сабақта қол жеткізілуге тиіс мақсаттары 2. 1.2.1. Мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау. (айтылым, тыңдалым) 2.2.4.1. Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау. (оқылым) 2.3.1.1. Мұғалімнің көмегімен сюжетті суреттер арқылы шағын сипаттау/әңгімелеу мәтіндерін құрап жазу.(жазылым) 2.4.2.6. Сөйлемдегі бір-бірімен байланысып тұрған сөздерді табу. Бағалау критерийлері Дискрипторлар Жеке, жұптық, топтық тапсырмалар орындайды. Мәтінді оқиды. Мәтін түрлеріне ажыратады. Сипаттауды үйренеді. Заттарды салыстыра сипаттайды және салыстыра сипаттауды олардың Әдіс-тәсілдер: Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік, рефлексия.
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
3 сынып
Ой сергіту жаттығулары
Алтынбаева Жазира Хамбадиловна
26 Қазан 2020
553
ы сабақта қол жеткізілуге тиіс мақсаттары 2. 1.2.1. Мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау. (айтылым, тыңдалым) 2.2.4.1. Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау. (оқылым) 2.3.1.1. Мұғалімнің көмегімен сюжетті суреттер арқылы шағын сипаттау/әңгімелеу мәтіндерін құрап жазу.(жазылым) 2.4.2.6. Сөйлемдегі бір-бірімен байланысып тұрған сөздерді табу. Бағалау критерийлері Дискрипторлар Жеке, жұптық, топтық тапсырмалар орындайды. Мәтінді оқиды. Мәтін түрлеріне ажыратады. Сипаттауды үйренеді. Заттарды салыстыра сипаттайды және салыстыра сипаттауды олардың Әдіс-тәсілдер: Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік, рефлексия.
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
3 сынып
Ой сергіту жаттығулары
Алтынбаева Жазира Хамбадиловна
26 Қазан 2020
543
ы сабақта қол жеткізілуге тиіс мақсаттары 2. 1.2.1. Мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау. (айтылым, тыңдалым) 2.2.4.1. Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау. (оқылым) 2.3.1.1. Мұғалімнің көмегімен сюжетті суреттер арқылы шағын сипаттау/әңгімелеу мәтіндерін құрап жазу.(жазылым) 2.4.2.6. Сөйлемдегі бір-бірімен байланысып тұрған сөздерді табу. Бағалау критерийлері Дискрипторлар Жеке, жұптық, топтық тапсырмалар орындайды. Мәтінді оқиды. Мәтін түрлеріне ажыратады. Сипаттауды үйренеді. Заттарды салыстыра сипаттайды және салыстыра сипаттауды олардың Әдіс-тәсілдер: Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік, рефлексия.
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
3 сынып
Ой сергіту жаттығулары
Алтынбаева Жазира Хамбадиловна
26 Қазан 2020
538
ы сабақта қол жеткізілуге тиіс мақсаттары 2. 1.2.1. Мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау. (айтылым, тыңдалым) 2.2.4.1. Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау. (оқылым) 2.3.1.1. Мұғалімнің көмегімен сюжетті суреттер арқылы шағын сипаттау/әңгімелеу мәтіндерін құрап жазу.(жазылым) 2.4.2.6. Сөйлемдегі бір-бірімен байланысып тұрған сөздерді табу. Бағалау критерийлері Дискрипторлар Жеке, жұптық, топтық тапсырмалар орындайды. Мәтінді оқиды. Мәтін түрлеріне ажыратады. Сипаттауды үйренеді. Заттарды салыстыра сипаттайды және салыстыра сипаттауды олардың Әдіс-тәсілдер: Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік, рефлексия.
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
3 сынып
Қауіпсіздік ережесі. Денсаулық туралы жалпы түсінік
Алтынбаева Жазира Хамбадиловна
26 Қазан 2020
472
Ежелгі Рим мәдениеті мен ғылымы өкілдерінің туындылары жарғақ кітаптарға жазылып таралды. 105 ж. қытай шебері Цай Лунь қағазды ойлап тауып, 13-ғасырда қағаз жасау өнері Шығыстан Батысқа тарай бастады. Осыған орай, Еуропада қолжазба кітап қауырт өркендеп, түрліше әріптер, бас тақырыптар (айдарлар) қолданыла бастады. Кітап мұқабалары алтын, күміс, т.б. металмен өрнектелді. 15-ғасырды
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
3 сынып
7 санына көбейту және бөлу кестесі
Байжанова Жадра Жумановна
22 Қазан 2020
458
ітап (араб.: ‎ – жазба) — мерзімсіз баспасөз басылымы;
Бастауыш сынып
Басқа
3 сынып
Мәтін және оның түрлері
Байжанова Жадра Жумановна
22 Қазан 2020
725
ы сабақта қол жеткізілуге тиіс мақсаттары 2. 1.2.1. Мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау. (айтылым, тыңдалым) 2.2.4.1. Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау. (оқылым) 2.3.1.1. Мұғалімнің көмегімен сюжетті суреттер арқылы шағын сипаттау/әңгімелеу мәтіндерін құрап жазу.(жазылым) 2.4.2.6. Сөйлемдегі бір-бірімен байланысып тұрған сөздерді табу. Бағалау критерийлері Дискрипторлар Жеке, жұптық, топтық тапсырмалар орындайды. Мәтінді оқиды. Мәтін түрлеріне ажыратады. Сипаттауды үйренеді. Заттарды салыстыра сипаттайды және салыстыра сипаттауды олардың Әдіс-тәсілдер: Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік, рефлексия.
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
3 сынып
Мәтін және оның түрлері
Байжанова Жадра Жумановна
22 Қазан 2020
543
ы сабақта қол жеткізілуге тиіс мақсаттары 2. 1.2.1. Мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау. (айтылым, тыңдалым) 2.2.4.1. Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау. (оқылым) 2.3.1.1. Мұғалімнің көмегімен сюжетті суреттер арқылы шағын сипаттау/әңгімелеу мәтіндерін құрап жазу.(жазылым) 2.4.2.6. Сөйлемдегі бір-бірімен байланысып тұрған сөздерді табу. Бағалау критерийлері Дискрипторлар Жеке, жұптық, топтық тапсырмалар орындайды. Мәтінді оқиды. Мәтін түрлеріне ажыратады. Сипаттауды үйренеді. Заттарды салыстыра сипаттайды және салыстыра сипаттауды олардың Әдіс-тәсілдер: Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік, рефлексия.
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
3 сынып
Мәтін және оның түрлері
Байжанова Жадра Жумановна
22 Қазан 2020
531
ы сабақта қол жеткізілуге тиіс мақсаттары 2. 1.2.1. Мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау. (айтылым, тыңдалым) 2.2.4.1. Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау. (оқылым) 2.3.1.1. Мұғалімнің көмегімен сюжетті суреттер арқылы шағын сипаттау/әңгімелеу мәтіндерін құрап жазу.(жазылым) 2.4.2.6. Сөйлемдегі бір-бірімен байланысып тұрған сөздерді табу. Бағалау критерийлері Дискрипторлар Жеке, жұптық, топтық тапсырмалар орындайды. Мәтінді оқиды. Мәтін түрлеріне ажыратады. Сипаттауды үйренеді. Заттарды салыстыра сипаттайды және салыстыра сипаттауды олардың Әдіс-тәсілдер: Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік, рефлексия.
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
3 сынып
Дүниетану, Мектепке саяхат
Жұмағалиева Әзимаш Сәбитқызы
22 Қазан 2020
642
Ежелгі Рим мәдениеті мен ғылымы өкілдерінің туындылары жарғақ кітаптарға жазылып таралды. 105 ж. қытай шебері Цай Лунь қағазды ойлап тауып, 13-ғасырда қағаз жасау өнері Шығыстан Батысқа тарай бастады. Осыған орай, Еуропада қолжазба кітап қауырт өркендеп, түрліше әріптер, бас тақырыптар (айдарлар) қолданыла бастады. Кітап мұқабалары алтын, күміс, т.б. металмен өрнектелді. 15-ғасырды
Бастауыш сынып
Портфолио
1 сынып
Кітап неден жасалады?
Жұмағалиева Әзимаш Сәбитқызы
22 Қазан 2020
605
ітап (араб.: ‎ – жазба) — мерзімсіз баспасөз басылымы;
Бастауыш сынып
Басқа
1 сынып
Кітап неден жасалады?
Жұмағалиева Әзимаш Сәбитқызы
21 Қазан 2020
5135
Ежелгі Рим мәдениеті мен ғылымы өкілдерінің туындылары жарғақ кітаптарға жазылып таралды. 105 ж. қытай шебері Цай Лунь қағазды ойлап тауып, 13-ғасырда қағаз жасау өнері Шығыстан Батысқа тарай бастады. Осыған орай, Еуропада қолжазба кітап қауырт өркендеп, түрліше әріптер, бас тақырыптар (айдарлар) қолданыла бастады. Кітап мұқабалары алтын, күміс, т.б. металмен өрнектелді. 15-ғасырды
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
1 сынып
Дүниетану, Мектепке саяхат
Жұмағалиева Әзимаш Сәбитқызы
21 Қазан 2020
542
15-ғасырды
Бастауыш сынып
Тәрбие сағаты
1 сынып
Дүниетану, Мектепке саяхат
Жұмағалиева Әзимаш Сәбитқызы
21 Қазан 2020
512
ітап (араб.: ‎ – жазба) — мерзімсіз баспасөз басылымы;
Бастауыш сынып
Ашық сабақ
1 сынып
Кітап неден жасалады?
Жұмағалиева Әзимаш Сәбитқызы
21 Қазан 2020
1771
Осы заманғы кітап — мұқабаға дәптерлер түрінде өз
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
1 сынып