Мәтін және оның түрлері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Мәтін және оның түрлері

Материал туралы қысқаша түсінік
ы сабақта қол жеткізілуге тиіс мақсаттары 2. 1.2.1. Мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау. (айтылым, тыңдалым) 2.2.4.1. Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау. (оқылым) 2.3.1.1. Мұғалімнің көмегімен сюжетті суреттер арқылы шағын сипаттау/әңгімелеу мәтіндерін құрап жазу.(жазылым) 2.4.2.6. Сөйлемдегі бір-бірімен байланысып тұрған сөздерді табу. Бағалау критерийлері Дискрипторлар Жеке, жұптық, топтық тапсырмалар орындайды. Мәтінді оқиды. Мәтін түрлеріне ажыратады. Сипаттауды үйренеді. Заттарды салыстыра сипаттайды және салыстыра сипаттауды олардың Әдіс-тәсілдер: Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік, рефлексия.
Материалдың қысқаша нұсқасы

ы сабақта қол жеткізілуге тиіс мақсаттары

2. 1.2.1. Мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау.  (айтылым, тыңдалым)

2.2.4.1. Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау. (оқылым)

2.3.1.1. Мұғалімнің көмегімен сюжетті суреттер арқылы шағын сипаттау/әңгімелеу мәтіндерін құрап жазу.(жазылым)

2.4.2.6. Сөйлемдегі бір-бірімен байланысып тұрған сөздерді табу.

Бағалау критерийлері

Дискрипторлар

Жеке, жұптық, топтық тапсырмалар орындайды.

Мәтінді оқиды.

Мәтін түрлеріне ажыратады. Сипаттауды үйренеді.

Заттарды салыстыра сипаттайды және салыстыра сипаттауды олардың ерекшелігі мен  нақты белгілері бойынша табады.

   Сабақтың мақсаттары

Ресурстар

Барлық оқушылар: Оқулықтағы тапсырманы орындайды, тақырыпты меңгереді.

Басым бөлігі: Тақырыптың маңызы туралы айтып береді.

Кейбіреуі: Білімді сыныптастарына түсіндіріп,оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.

Оқулық, сурет, кеспе қағаздар, кестелер, ойын, кері байланыс.

Талқылауға арналған сұрақтар:

Дискуссия сұрақтары:

· Өлеңде кім туралы айтылған?

· Марат бояумен не істеді?

· Ол қандай сурет салды?

· Неліктен әр түрлі бояу өз орнын тапты?

Осының алдындағы оқу, меңгерілген білім.

Мәтін, оның түрлері туралы түсінік қалыптасты

Пән аралық байланыс:

Бейнелеу, әдебиеттік оқу, бейнелеу өнері.

Әдіс-тәсілдер:

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік, рефлексия.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.10.2020
531
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі