Материалдар / Мәтін және оның түрлері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мәтін және оның түрлері

Материал туралы қысқаша түсінік
ы сабақта қол жеткізілуге тиіс мақсаттары 2. 1.2.1. Мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау. (айтылым, тыңдалым) 2.2.4.1. Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау. (оқылым) 2.3.1.1. Мұғалімнің көмегімен сюжетті суреттер арқылы шағын сипаттау/әңгімелеу мәтіндерін құрап жазу.(жазылым) 2.4.2.6. Сөйлемдегі бір-бірімен байланысып тұрған сөздерді табу. Бағалау критерийлері Дискрипторлар Жеке, жұптық, топтық тапсырмалар орындайды. Мәтінді оқиды. Мәтін түрлеріне ажыратады. Сипаттауды үйренеді. Заттарды салыстыра сипаттайды және салыстыра сипаттауды олардың Әдіс-тәсілдер: Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік, рефлексия.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қазан 2020
425
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ы сабақта қол жеткізілуге тиіс мақсаттары

2. 1.2.1. Мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау.  (айтылым, тыңдалым)

2.2.4.1. Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау. (оқылым)

2.3.1.1. Мұғалімнің көмегімен сюжетті суреттер арқылы шағын сипаттау/әңгімелеу мәтіндерін құрап жазу.(жазылым)

2.4.2.6. Сөйлемдегі бір-бірімен байланысып тұрған сөздерді табу.

Бағалау критерийлері

Дискрипторлар

Жеке, жұптық, топтық тапсырмалар орындайды.

Мәтінді оқиды.

Мәтін түрлеріне ажыратады. Сипаттауды үйренеді.

Заттарды салыстыра сипаттайды және салыстыра сипаттауды олардың ерекшелігі мен  нақты белгілері бойынша табады.

   Сабақтың мақсаттары

Ресурстар

Барлық оқушылар: Оқулықтағы тапсырманы орындайды, тақырыпты меңгереді.

Басым бөлігі: Тақырыптың маңызы туралы айтып береді.

Кейбіреуі: Білімді сыныптастарына түсіндіріп,оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.

Оқулық, сурет, кеспе қағаздар, кестелер, ойын, кері байланыс.

Талқылауға арналған сұрақтар:

Дискуссия сұрақтары:

· Өлеңде кім туралы айтылған?

· Марат бояумен не істеді?

· Ол қандай сурет салды?

· Неліктен әр түрлі бояу өз орнын тапты?

Осының алдындағы оқу, меңгерілген білім.

Мәтін, оның түрлері туралы түсінік қалыптасты

Пән аралық байланыс:

Бейнелеу, әдебиеттік оқу, бейнелеу өнері.

Әдіс-тәсілдер:

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік, рефлексия.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!