
Кабытаева Акмарал
Жеке ақпарат жазылмаған



Барлығы: 10 материал
ТАҚЫРЫБЫ: Заттық- кеңестік дамытушы ортаның бала дамуындағы рөлі
Мақсаты: балабақшадағы заттық –кеңестік дамытушы ортаның бала дамуындағы рөлі мен маңызымен таныстыру.
Міндеті: педагогтың жұмысын саралау және тәрбиеленушілердің денсаулығын қорғау және сақтау; аталған мәселенің шешімі бойынша педагогтың кәсіби шығармашылық белсенділігін ынталандыру; педагогтың идеясының банкін жаңа бастамасымен орталықтардың кеңістіктегі дамытушы ортамен өзара әрекеті арқылы балаларды ынталандыру жұмысымен толықтыру.
Қатысушылар саны: 10 тізім бойынша, (тізім 1-қосымшада
Барлық пәндер
Тәлімгерлерге
Басқа
Жомарт күз атты тақырыбындағы тех карта
куз байлығы мен сұлулығы туралы жалпы малиметтер мен откизилетин шаралар туралы
Қуандырып біздерді
Мерекелді күз келді.
Кел жемісті алтын күз,
Кемелденсін ел енді.
Балабақша
Тәрбие сағаты
Мектепке дейінгі балалар
2021-2022 оқу жылынан бастап педагогтың өз біліктілігін жетілдіру кжоспары
ел тізгінін берік ұстай білетін ұрпақ тәрбиелеу ─ еліміздің болашағын жалғастырушы ұрпақ тәрбиелеу және сол жас ұрпаққа тәрбие беретін бүгінгі тәрбие тәрбиеленушілердің эмоциясы мен өзін-өзі көрсете отырып, сезімін білдіре алуына ықпал жасай отырып, өзін-өзі жетілдіруге инновациялық педагогикалық тәжірибені жинақтауды қамтамасыз ету.
Барлық пәндер
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
», аз қамтылған, коп балалы,бір ата- анамен тәрбиеленетін,мүгедек, мүмкіндігі шектеулі, жетім және ата- анасының қамқорлығынан айырылған білім алушыларды анықтау.
Барлық пәндер
Барлық материалдар
Мектепке дейінгі балалар
Алғашқы консилиум
Балаларды ұйымға қабылдау және олардың дамуындағы проблемаларды анықтау.
Мақсаты: тәрбиеленуші дамуының ерекшеліктерін, оны оқытудың мүмкін жағдайлары мен түрлерін, педагогикалық процесті психологиялық немесе басқа да қолдаудың қажетті түрлерін анықтау.
Балабақша
Барлық материалдар
Мектепке дейінгі балалар
Өзіндік білім көтерудің мақсаты мен міндеттері
Мақсаты:
Ел тізгінін берік ұстай білетін ұрпақ тәрбиелеу ─ еліміздің болашағын жалғастырушы ұрпақ тәрбиелеу және сол жас ұрпаққа тәрбие беретін бүгінгі тәрбие тәрбиеленушілердің эмоциясы мен өзін-өзі көрсете отырып, сезімін білдіре алуына ықпал жасай отырып, есту және көру көрнекілік негізінде ойын технологиясы қолдану арқылы тілдік-коммуникативтік құзіреттілігін, бала тілін дамытуда ауызекі сөйлеу, тілдің дыбысталу мәдениетіне тәрбиелеу, байланыстырып сөйлеуді және сөздік қорын дамыту
Міндеттері:
Оқыту мен тәрбиелеудің әдістерін жетілдіру мақсатында жалпы педагогикалық және психологиялық білімді оқып-үйрену.
Педагогика ғылымының жетістіктерін, озат тәжірибені оқып-үйрену.
Тұлғалық бағытталған қарым-қатынас моделін
Барлық пәндер
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
Өзіндік білім көтерудің мақсаты мен міндеттері
Мақсаты:
Ел тізгінін берік ұстай білетін ұрпақ тәрбиелеу ─ еліміздің болашағын жалғастырушы ұрпақ тәрбиелеу және сол жас ұрпаққа тәрбие беретін бүгінгі тәрбие тәрбиеленушілердің эмоциясы мен өзін-өзі көрсете отырып, сезімін білдіре алуына ықпал жасай отырып, есту және көру көрнекілік негізінде ойын технологиясы қолдану арқылы тілдік-коммуникативтік құзіреттілігін, бала тілін дамытуда ауызекі сөйлеу, тілдің дыбысталу мәдениетіне тәрбиелеу, байланыстырып сөйлеуді және сөздік қорын дамыту
Міндеттері:
Оқыту мен тәрбиелеудің әдістерін жетілдіру мақсатында жалпы педагогикалық және психологиялық білімді оқып-үйрену.
Педагогика ғылымының жетістіктерін, озат тәжірибені оқып-үйрену.
Тұлғалық бағытталған қарым-қатынас моделін
Барлық пәндер
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
білім күні ертеңгілігі
балабақшаларға арналған сценарии(ҚР әнұраны орындалады)
-алдымен жазбен қоштасайық, жаз мезгілінің соңғы күні қандай мереке болды?
-Талаптың мініп алып пырағына,
Білімнің май тамызып шырағына.
Алдымнан ақыл сарай есік ашып
Жету мақсат - іздеген мұратыма
-контитуция күні. Ал ортаға баптарды шақырамыз.
Балабақша
Тәрбие сағаты
Мектепке дейінгі балалар
: тех карта на тему "Части тела и лица"
Методы и приемы: словесный, игровой, практический и дидактический
Приемы руководства деятельностью детей:
Задачи:
образовательные:
- закреплять знание по данной лексической теме; уточнение и активизация словаря через слова, обозначающие действия предметов; учить образовывать существительные с уменьшительными и увеличительными оттенками.
- развивающие: развитие мыслительных процессов анализа и синтеза, речевого слуха, зрительного восприятия и внимания, общей моторики
- воспитательная: воспитывать заботливое отношение к своему организму.
Оборудование демонстрационное: фотографии людей разного возраста; изображение отдельных частей тела; мозайка; альбомы; цветные карандаши.
Материалы к занятию: доска, мел, геометрические фигуры большого размера из цветного картона, клей, карандаши, листы-рисунки с недостающими деталями-чертами лица, мозайка и слайд, караоке «Если весело живется»
Балабақша
Сабақ жоспары
Мектепке дейінгі балалар
Цель: обобщить у дошкольников схему человеческого тела и образа человека (какое тело, какое лицо); закрепить понятие у ребенка «Я» телесного и представление о себе самом.
Методы и приемы: словесный, игровой, практический и дидактический
Приемы руководства деятельностью детей:
Задачи:
образовательные:
- закреплять знание по данной лексической теме; уточнение и активизация словаря через слова, обозначающие действия предметов; учить образовывать существительные с уменьшительными и увеличительными оттенками.
- развивающие: развитие мыслительных процессов анализа и синтеза, речевого слуха, зрительного восприятия и внимания, общей моторики
- воспитательная: воспитывать заботливое отношение к своему организму.
Оборудование демонстрационное: фотографии людей разного возраста; изображение отдельных частей тела; мозайка; альбомы; цветные карандаш
Балабақша
Презентация
Мектепке дейінгі балалар