
Аты-жөні енгізілмеген
Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісуБарлығы: 26 материал
Төрбұрыштар туралы түсінік
Геометрия
Сабақ жоспары
8 сынып
Төрбұрыштардың ішкі бұрыштарының қосындысы
Геометрия
Сабақ жоспары
8 сынып
Квадраттық функция және оның графигі
Алгебра
Сабақ жоспары
8 сынып
Теңсіздіктер жүйесін шешу
Алгебра
Сабақ жоспары
8 сынып
Теңдеулерді шешу
Алгебра
Сабақ жоспары
8 сынып
Квадрат үшмүше
Алгебра
Сабақ жоспары
8 сынып
Квадрат теңдеулер
Алгебра
Сабақ жоспары
8 сынып
Құрамында квадрат түбірлері бар өрнектерді тепе-тең түрлендіру
Алгебра
Сабақ жоспары
8 сынып
Барлығы: тапсырмалар орындау кезінде арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін қолданады Басым бөлігі: арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттеріне сүйеніп тапсырмаларды талдайды. Кейбіреуі: арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттері бойынша алған білімдерін жинақтайды
Алгебра
Сабақ жоспары
8 сынып
1.Иррaционaл және нaқты сaндaр ұғымдaрын меңгерy. 2.Нaқты сaндaр және иррaционaл сaндaрдың мaғынaсын aжырaтy. 3.Нaқты сaндaрдың ұғымдaрын кеңейтy.
Алгебра
Сабақ жоспары
8 сынып
Көпмүше. Көпмүшелерді қосу және азайту.
Алгебра
Сабақ жоспары
7 сынып
Қызықты ребус
Математика
Ойындар, Сценарийлер
4 сынып
1. Жолаушының бір ешкісі, бір капустасы, бір қасқыры бар. Ол өзеннің бір жағынан екінші жағына екі орынды қайық арқылы өтуі керек. жолаушы ешкіні, капуста және қасқырды өзеннен қалай өткізді? Қасқырды ешкімен қалдыра алмайды, ал ешкіні капустамен қалдыра алмайтыны белглі болса? Шешімі: Ол үшін үшеуін де қадағалаусыз қалмауы керек. Бірінші қатынағанда жолаушы өзеннің ар жағына ешкіні апарады. Екінші қатынағанда жолаушы қасқырды алады, капуста қалады. Өзеннің ар жағына жеткен соң қасқырды қалдырып, ешкіні қайтадан өзеннің бер жағына әкеледі. Үш қатынағанда ешкіні қалдырып, капустаны өзеннің ар жағына апарады. Капустаны қалдырады да, өзі бер жаққа қайта оралады. Төрт қатынағанда ол ешкіні өзеннің ар жағына шығарады. 2. Айдынның Асқардан бойы ұзын, бірақ Жанаттан кіші. Кім ұзын? Шешімі: Жанат - ұзын 3. Менің атым Медет Менің тәтемнің бір ғана інісі бар. Менің тәтемнің інісінің аты кім? Жауабы: Медет
Математика
Конспект
5 сынып
Тілдік мақсаттар Оқушылар: -ондық бөлшектің жуық мәнін есептеу ережесін түсініп,тұжырымдай алады; -ондық бөлшекті дөңгелектеуді түсіндіреді; Пәнгетән лексика мен терминология: - бүтін бөлік, бөлшек бөлік; - ондық бөлшек; - ондық, жүздік, мыңдық және т.с.с. үлестер; - разрядтық бірліктер; - сандарды дөңгелектеу. Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: - ондық бөлшекті қандай да бір разрядқа дейін дөңгелектеу үшін ... керек. - ондық бөлшекті жуықтап артығымен (кемімен) мәнін алу үшін....
Математика
Сабақ жоспары
5 сынып
Сабақтың мақсаты: 1. Оқушылардың білімін пысықтау, жүйелеу, тақырыпты меңгеру деңгейлерін анықтау. 2. Оқушыларды үнемі өз білімдерін қорытындылауға, пысықтауға, толықтырып отыруға тәрбиелеу, жеке жұмыс жасауға дағдыландыру, білімдерін тереңдету. 3. Оқушылардың есте сақтау қабілеттерін дамыту, ұйымшылдыққа, шапшаңдыққа баулу. Сабақтың көрнекілігі: үлестірме карточка, оқушылардың білімін бағалауға арналған слайдқа жазылған тапсырмалар
Математика
Сабақ жоспары
6 сынып
Тригонометриялық тепе-теңдікті дәлелдеу
Математика
Баяндамалар, реферат
10 сынып
Жай бөлшекке есеп шығару
Математика
Презентация
5 сынып
Cызықтық теңдеулерді шешуге есептер шығару
Математика
Презентация
6 сынып
Мектепішілік олимпиада тапсырмасы 10- сынып
Математика
Тест
10 сынып
Мектепішілік олимпиада тапсырмасы 9- сынып
Математика
Тест
9 сынып
1
2