
Аты-жөні енгізілмеген
Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісуБарлығы: 8 материал
Бұл мақалада оқушылардың қабылдау типіне қарай сабақтарда сараланған тапсырмаларды тиімді ұйымдастыру жолдары қарастырылады. Аудиал, визуал, кинестетик, дискрет типтерінің ақпаратты қабылдау ерекшеліктері мен ұстаздар тәжірибесінен тиімділігін дәлелдеген тапсырмалар үлгісі ұсынылады.
Қазақ тілі
Мақала
10 сынып
Бұл мақалада оқушылардың қабылдау типіне қарай сабақтарда сараланған тапсырмаларды тиімді ұйымдастыру жолдары қарастырылады. Аудиал, визуал, кинестетик, дискрет типтерінің ақпаратты қабылдау ерекшеліктері мен ұстаздар тәжірибесінен тиімділігін дәлелдеген тапсырмалар үлгісі ұсынылады.
Қазақ тілі
Мақала
10 сынып
Бұл мақалада оқушылардың қабылдау типіне қарай сабақтарда сараланған тапсырмаларды тиімді ұйымдастыру жолдары қарастырылады. Аудиал, визуал, кинестетик, дискрет типтерінің ақпаратты қабылдау ерекшеліктері мен ұстаздар тәжірибесінен тиімділігін дәлелдеген тапсырмалар үлгісі ұсынылады.
Қазақ тілі
Мақала
10 сынып
Мақала мазмұны пікірталас әдісі оқушыны тұлға ретінде қалай қалыптастыратыны, оның ұстанымы, бойында жетілдірілетін қабілеттері, аудитория алдында сөйлеу және ауызша қарым - қатынас құруға үйрететін тиімді жол екені пайымдалады. Мұғалім өз тәжірибесінен мысалдар келтіріп, сенімді сөйлеу, аудиториямен байланыс орнату, көзқарас білдіру дағдыларының ерекшелігін аша отырып, шешендік өнерге баулиды. Сыни ойлау дағдыларын дамытудың тамаша әдісі екенін дәлелдейді.
Қазақ тілі
Мақала
Барлық сыныптар
Қазіргі заман мамандықтары туралы мәтінді оқып, көп нүктенің орнына мамандық атауларын жазады. Сөйлемдерде түсіп қалған тыныс белгілерін қойып жазады. Өз көзқарасын білдіреді, зерттеу сұрағына жауап беруде өмірмен байланыстырып аргументтеу дағдыларын дамытады.
Қазақ тілі
Презентация
10 сынып
Мамандық таңдауға әсер ететін факторларды талдай келе, оқушылар жеке көзқарасын білдіріп, таңдаған адресатқа хат жазады.
Қазақ тілі
Презентация
10 сынып
Ұстаздың Кәсіби даму мақсатын жүзеге асыруда - екінші тілде оқитын оқушылардың қазақ тілінде айтылым дағдыларын дамытудың тиімді жолдарымен бөліседі.
Қазақ тілі
Мақала
8 сынып
Жеке ауызша комментарий айтылым форматын бағалайтын Халықаралық Бакалавриат бағдарламасындағы ауызша бағалау жұмысының түрі. Бұл нұсқаулықта автор өз тәжірибесімен бөліседі. Жеке ауызша комментарий (ЖАК) нұсқаулығында С критерийінің талаптары бойынша қадам қадамымен түсіндіріп, алгоритмге сәйкес жұмыс тәртібін түсіндіреді және үлгісін ұсынады.
Қазақ тілі
Тәлімгерлерге
10 сынып