Аты-жөні енгізілмеген
Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісу
Сілтемені көшіру
Барлығы: 8 материал
Оқушылардың ақпаратты қабылдау типіне қарай тапсырмаларды саралау арқылы оқу үдерісін ұйымдастыру
Кушербаева Гульнафис Пошановна
15 Мамыр 2025
104
Бұл мақалада оқушылардың қабылдау типіне қарай сабақтарда сараланған тапсырмаларды тиімді ұйымдастыру жолдары қарастырылады. Аудиал, визуал, кинестетик, дискрет типтерінің ақпаратты қабылдау ерекшеліктері мен ұстаздар тәжірибесінен тиімділігін дәлелдеген тапсырмалар үлгісі ұсынылады.
Қазақ тілі
Мақала
10 сынып
Оқушылардың ақпаратты қабылдау типіне қарай тапсырмаларды саралау арқылы оқу үдерісін ұйымдастыру
Барлубаева Аягөз Қайыргельдиновна
15 Мамыр 2025
107
Бұл мақалада оқушылардың қабылдау типіне қарай сабақтарда сараланған тапсырмаларды тиімді ұйымдастыру жолдары қарастырылады. Аудиал, визуал, кинестетик, дискрет типтерінің ақпаратты қабылдау ерекшеліктері мен ұстаздар тәжірибесінен тиімділігін дәлелдеген тапсырмалар үлгісі ұсынылады.
Қазақ тілі
Мақала
10 сынып
Оқушылардың ақпаратты қабылдау типіне қарай тапсырмаларды саралау арқылы оқу үдерісін ұйымдастыру
Курмангалиева Гульмира Галымжановна
15 Мамыр 2025
91
Бұл мақалада оқушылардың қабылдау типіне қарай сабақтарда сараланған тапсырмаларды тиімді ұйымдастыру жолдары қарастырылады. Аудиал, визуал, кинестетик, дискрет типтерінің ақпаратты қабылдау ерекшеліктері мен ұстаздар тәжірибесінен тиімділігін дәлелдеген тапсырмалар үлгісі ұсынылады.
Қазақ тілі
Мақала
10 сынып
Оқушыларды тұлға ретінде дамытудың тиімді жолы - пікірталас әдісі
Хусаинова Роза Амирбековна
12 Желтоқсан 2024
159
Мақала мазмұны пікірталас әдісі оқушыны тұлға ретінде қалай қалыптастыратыны, оның ұстанымы, бойында жетілдірілетін қабілеттері, аудитория алдында сөйлеу және ауызша қарым - қатынас құруға үйрететін тиімді жол екені пайымдалады. Мұғалім өз тәжірибесінен мысалдар келтіріп, сенімді сөйлеу, аудиториямен байланыс орнату, көзқарас білдіру дағдыларының ерекшелігін аша отырып, шешендік өнерге баулиды. Сыни ойлау дағдыларын дамытудың тамаша әдісі екенін дәлелдейді.
Қазақ тілі
Мақала
Барлық сыныптар
Қазіргі заман мамандықтары
Курмангалиева Гульмира Галимжановна
24 Қырқүйек 2024
378
Қазіргі заман мамандықтары туралы мәтінді оқып, көп нүктенің орнына мамандық атауларын жазады. Сөйлемдерде түсіп қалған тыныс белгілерін қойып жазады. Өз көзқарасын білдіреді, зерттеу сұрағына жауап беруде өмірмен байланыстырып аргументтеу дағдыларын дамытады.
Қазақ тілі
Презентация
10 сынып
Мамандық таңдауға әсер ететін факторлар
Барлубаева Аягөз Қайыргельдиновна
24 Қырқүйек 2024
398
Мамандық таңдауға әсер ететін факторларды талдай келе, оқушылар жеке көзқарасын білдіріп, таңдаған адресатқа хат жазады.
Қазақ тілі
Презентация
10 сынып
Екінші тілде мультимодальды мәтіндер арқылы оқушылардың айтылым дағдысын дамыту жолдары
Бабашова Динара Мейрамбекқызы
20 Қырқүйек 2024
549
Ұстаздың Кәсіби даму мақсатын жүзеге асыруда - екінші тілде оқитын оқушылардың қазақ тілінде айтылым дағдыларын дамытудың тиімді жолдарымен бөліседі.
Қазақ тілі
Мақала
8 сынып
Жеке ауызша комментарийге нұсқаулық. 10-cынып
Барлубаева Аягөз Кайргельдыевна
19 Наурыз 2024
267
Жеке ауызша комментарий айтылым форматын бағалайтын Халықаралық Бакалавриат бағдарламасындағы ауызша бағалау жұмысының түрі. Бұл нұсқаулықта автор өз тәжірибесімен бөліседі. Жеке ауызша комментарий (ЖАК) нұсқаулығында С критерийінің талаптары бойынша қадам қадамымен түсіндіріп, алгоритмге сәйкес жұмыс тәртібін түсіндіреді және үлгісін ұсынады.
Қазақ тілі
Тәлімгерлерге
10 сынып