
Қуанова Гүлмаржан Ғабдыжанқызы
Жеке ақпарат жазылмаған



Барлығы: 3 материал
2023-2024 өткен оқу жылына талдау
2023-2024 өткен оқу жылына талдау төмендегідей бөлімдер бойынша жүзеге асырылды:
Денсаулық пен салауатты өмір салтын қамтамасыз ету бөлімі бойынша, тәрбиеленушілердің физиологиялық дағдыларының дамуына басымдылық берілді. Дене дағдыларын қалыптастыру бойынша әр ұйымдастырылатын іс-әрекеттер перспективалық жоспармен сәйкестігін бақыланды, күн тәртібінің сақталуын қадағалау, барлық топтарда санитарлық ережелерге сәйкестігі анықталып, жоспарлы шаралар өткізілді. Іс-шаралар ата-аналарды да қамтынды. Спорттық мерекелермен ұштасты. Жалпы жыл соңындағы мониторинг нәтижелеріне сәйкес тәрбиеленушілер «жақсы» деңгей көрсетті.
Кадрлармен жұмыс бөлімі бойынша, мерзімді уақыттары бойынша түсіндіру жұмыстары жүргізіліп, қажеттіліктерге байланысты біліктілікті арттыру курстарымен мамандарды қамтамасыз етілді. Жас мамандарға тәлісгерлер тағайындалып жыл бойы жоспарлы әрекеттер жүзеге асты. Аудандық, облыстық семинарларға педагогтерді қатыстырып, білі
Балабақша
Барлық материалдар
Басқа
Баланы жан-жақты тəрбиелеу, оның дүниетанымын жетілдіру, дамытушы орта туралы түсінік ой- өрісін дамытып, еңбекке баулу. Мектеп жасына дейінгі балалардың ой-өрісін кеңейту және негізгі айналадағы ортамен, табиғат құбылыстарын бақылату. Дамытушы орта жұмысында айналадағы қоғамдық өмір шындығын, табиғат тамшыларын бақылатып, баланың таным, сезім қабілетін жетілдіру.
1.Кіріспе бөлім.
Мектепке дейінгі балалардың құзыреттілігін дамытудағы заттық - дамытушылық
ортаның рөлі.
2.Негізгі бөлім.
а). Балабақшада пәндік - дамыту ортасының қызмет жағдайы.
б). Мектепке дейінгі білім беру мекемесінде дамытушы орта
кеңістігін ұйымдастыру.
3.Қорытынды бөлім:
Балабақша
Презентация
Мектепке дейінгі балалар
БАЛАБАҚШАДАҒЫ БУЛЛИНГ ФОРМАЛАРЫ
Мектепке дейінгі жас – бұл жас баланың жеке басының қалыптасуы жүретін кезең. Психологтар балалар үш жасқа дейін эмоциялары және ықыласын игере алмайтынын дәлелдеді. Сондай-ақ олар белгілі бір мінез-құлықтың салдарын түсіне алмайды, оларға бөлісу қиын, сондықтан олар ойыншықтарды бір-бірінен талап етеді және тартып алады. Олар өз әрекеттеріне соңына дейін саналары жетпейді.
Бастауыш мектеп жасына дейінгі балаларда алдын ала ойлау кезеңі болмайды, қорқыныш шегі төмен, кінә сезімі мен салдарын түсіну дамымаған. Күш көрсету болмашы теріс қылық болып табылады.
Физикалық (физикалық зорлық-зомбылық): тепкілеу, соғу, ұру, итеру.
Сөзбен (ауызша зорлық-зомбылық): құрдасын қорлау немесе қорқыту үшін ренжітетін сөздерді, сөз тіркестерін үнемі қолдану.
Эмоциялық (эмоционалдық зорлық-зомбылық): баланы араласу ортасынан аулақтату, елемеу, қабылдамау, мысалы, ойынға қоспау арқылы көрінетін жасырын буллинг.
Балабақша
Мақала
Мектепке дейінгі балалар