Дамытушы орта арқылы балалардың қызығушылығын арттыру
Дамытушы орта арқылы балалардың қызығушылығын арттыру

#1 слайд
«Дамытушы орта арқылы балалардың
қызығушылығын арттыру»
Тәрбиеші:Зиаденова Жаңылғаным
Исатай ауданы,
Зинеден селосы
«Ақбота»бөбекжай-бақшасы
1 слайд
«Дамытушы орта арқылы балалардың қызығушылығын арттыру» Тәрбиеші:Зиаденова Жаңылғаным Исатай ауданы, Зинеден селосы «Ақбота»бөбекжай-бақшасы
#2 слайд
У о
Аты-жөні: Зиаденова Жаңылғаным
Уалиоллақызы
Туған күні,айы,жылы:26.06.1975
Білімі: Арнаулы орта
Бітірген оқу орны: Қ.Дүтбаева атындағы
Атырау гуманитарлық колледжі
Жұмыс орны: «Ақбота» бөбекжай-
бақшасы
Атқаратын қызметі: тәрбиеші
Педагогикалық стажы:10 жыл
Қатысқан сайыстары мен
марапаттары: « Үздік тәрбиеші-2016»,
«Аудандық педагогикалық оқу
сайысы» 3 орын, «Облысттық Алғыс
хат-2019»,Аудандық «Құрмет
грамотасы - 2019».
2 слайд
У о Аты-жөні: Зиаденова Жаңылғаным Уалиоллақызы Туған күні,айы,жылы:26.06.1975 Білімі: Арнаулы орта Бітірген оқу орны: Қ.Дүтбаева атындағы Атырау гуманитарлық колледжі Жұмыс орны: «Ақбота» бөбекжай- бақшасы Атқаратын қызметі: тәрбиеші Педагогикалық стажы:10 жыл Қатысқан сайыстары мен марапаттары: « Үздік тәрбиеші-2016», «Аудандық педагогикалық оқу сайысы» 3 орын, «Облысттық Алғыс хат-2019»,Аудандық «Құрмет грамотасы - 2019».
#3 слайд
Алға қойған мақсатым:
Баланы жан-жақты тəрбиелеу, оның дүниетанымын жетілдіру, дамытушы орта
туралы түсінік ой- өрісін дамытып, еңбекке баулу. Мектеп жасына дейінгі балалардың
ой-өрісін кеңейту және негізгі айналадағы ортамен, табиғат құбылыстарын
бақылату. Дамытушы орта жұмысында айналадағы қоғамдық өмір шындығын,
табиғат тамшыларын бақылатып, баланың таным, сезім қабілетін жетілдіру.
Нәтижесі:Мақсатты ұйымдастырылған дамытушы орта баланың үйлесімді дамуы
мен тəрбиеленуінде үлкен рөл атқарады. Дұрыс ұйымдастырылған дамытушы орта
балаларда қуаныш сезімін балабақшаға деген жағымды эмоциялық қарым-
қатынасты, оған келуге деген тілекті шақырады, жаңа əсерлер жəне білімдермен
байытады, белсенді шығармашылық əрекетті тудырады, мектепке дейінгі
балалардың əлеуметтік дамуына мүмкіндік береді .Өз ортасында еркін сөйлеп,санасы
қалыптасады.
3 слайд
Алға қойған мақсатым: Баланы жан-жақты тəрбиелеу, оның дүниетанымын жетілдіру, дамытушы орта туралы түсінік ой- өрісін дамытып, еңбекке баулу. Мектеп жасына дейінгі балалардың ой-өрісін кеңейту және негізгі айналадағы ортамен, табиғат құбылыстарын бақылату. Дамытушы орта жұмысында айналадағы қоғамдық өмір шындығын, табиғат тамшыларын бақылатып, баланың таным, сезім қабілетін жетілдіру. Нәтижесі:Мақсатты ұйымдастырылған дамытушы орта баланың үйлесімді дамуы мен тəрбиеленуінде үлкен рөл атқарады. Дұрыс ұйымдастырылған дамытушы орта балаларда қуаныш сезімін балабақшаға деген жағымды эмоциялық қарым- қатынасты, оған келуге деген тілекті шақырады, жаңа əсерлер жəне білімдермен байытады, белсенді шығармашылық əрекетті тудырады, мектепке дейінгі балалардың əлеуметтік дамуына мүмкіндік береді .Өз ортасында еркін сөйлеп,санасы қалыптасады.
#4 слайд
Жоспар:
1.Кіріспе бөлім.
Мектепке дейінгі балалардың құзыреттілігін дамытудағы заттық - дамытушылық
ортаның рөлі.
2.Негізгі бөлім.
а). Балабақшада пәндік - дамыту ортасының қызмет жағдайы.
б). Мектепке дейінгі білім беру мекемесінде дамытушы орта
кеңістігін ұйымдастыру.
3.Қорытынды бөлім:
4 слайд
Жоспар: 1.Кіріспе бөлім. Мектепке дейінгі балалардың құзыреттілігін дамытудағы заттық - дамытушылық ортаның рөлі. 2.Негізгі бөлім. а). Балабақшада пәндік - дамыту ортасының қызмет жағдайы. б). Мектепке дейінгі білім беру мекемесінде дамытушы орта кеңістігін ұйымдастыру. 3.Қорытынды бөлім:
#5 слайд
Кіріспе бөлім
«Балалар сұлулық əлемінде, яғни ойын, ертегі, əн, сурет, қиял жəне шығармашылық əлемінде, өмір сүруі керек.
Бұл əлем баланы қоршап алуы қажет...», - деп В.Сухомлинский айтқандай, мектепке дейінгі жастағы балалардың
қалыпты дамып, жетілуі үшін қажетті дамытушы ортаны қалыптастыру керек.
Заттық-дамытушы орта — педагогикалық үрдісті жүзеге асыруға қажетті уақыт пен кеңістік жағынан жүйелі
ұйымдастырылған, қажетті заттармен, ойын құралдарымен жабдықталған эстетикалық, психологиялық-
педагогикалық шарттардың жиынтығы. Бұндай ортада бала белсенді танымдық, шығармашылық іс-əрекетке
қосылады, қызығушылығы дами түседі, қиялы, ақыл-ой жəне бейнелік қабілеттері, қарым-қатынас жасау дағдысы
дамиды, ең бастысы, үйлесімді тұлға дамуы жүзеге асады.
Дамытушы орта баланың өзіне деген сенімділігін арттыруға, оны бойына сіңіруіне септігін тигізеді, мектеп
жасына дейінгі балаға өз қабілеттерін сезіну жəне қолдануға мүмкіндік береді, өз қабілетін, шығармашылық
шешімдер қабылдай алу дағдыларын дамытады.
Заттық-дамытушы орта баланың түрлі əрекеттерін қамтамасыз етеді, жеке белсенді əрекетінің негізін
қалайды. Дегенмен де, мектеп жасына дейінгі баланың негізгі əрекеті ретінде ойын жетекші рөл атқарады.
Ойындар балаларды мектепте оқуға даярлайды, əр адамға қажетті жеке сапалық көрсеткіштердің
алғашқы баспалдағы болып табылады. Ойын əрекетін ұйымдастыруда, қарым- қатынас мəдениетін
жүйелеуге қажетті баланың шығармашылық қиялын қалыптастыруда заттық- дамытушы орта ерекше
орын алады. Оның мазмұны ойынның сипатына, таңдалуына жəне рөлдердің бөлінуіне ықпал етеді:
5 слайд
Кіріспе бөлім «Балалар сұлулық əлемінде, яғни ойын, ертегі, əн, сурет, қиял жəне шығармашылық əлемінде, өмір сүруі керек. Бұл əлем баланы қоршап алуы қажет...», - деп В.Сухомлинский айтқандай, мектепке дейінгі жастағы балалардың қалыпты дамып, жетілуі үшін қажетті дамытушы ортаны қалыптастыру керек. Заттық-дамытушы орта — педагогикалық үрдісті жүзеге асыруға қажетті уақыт пен кеңістік жағынан жүйелі ұйымдастырылған, қажетті заттармен, ойын құралдарымен жабдықталған эстетикалық, психологиялық- педагогикалық шарттардың жиынтығы. Бұндай ортада бала белсенді танымдық, шығармашылық іс-əрекетке қосылады, қызығушылығы дами түседі, қиялы, ақыл-ой жəне бейнелік қабілеттері, қарым-қатынас жасау дағдысы дамиды, ең бастысы, үйлесімді тұлға дамуы жүзеге асады. Дамытушы орта баланың өзіне деген сенімділігін арттыруға, оны бойына сіңіруіне септігін тигізеді, мектеп жасына дейінгі балаға өз қабілеттерін сезіну жəне қолдануға мүмкіндік береді, өз қабілетін, шығармашылық шешімдер қабылдай алу дағдыларын дамытады. Заттық-дамытушы орта баланың түрлі əрекеттерін қамтамасыз етеді, жеке белсенді əрекетінің негізін қалайды. Дегенмен де, мектеп жасына дейінгі баланың негізгі əрекеті ретінде ойын жетекші рөл атқарады. Ойындар балаларды мектепте оқуға даярлайды, əр адамға қажетті жеке сапалық көрсеткіштердің алғашқы баспалдағы болып табылады. Ойын əрекетін ұйымдастыруда, қарым- қатынас мəдениетін жүйелеуге қажетті баланың шығармашылық қиялын қалыптастыруда заттық- дамытушы орта ерекше орын алады. Оның мазмұны ойынның сипатына, таңдалуына жəне рөлдердің бөлінуіне ықпал етеді:
#6 слайд
мектепке дейінгі мекемедегі заттық-дамытушы орта:
мектепке дейінгі білім беру — адамның үздіксіз білім алу жүйесіндегі алғашқы баспалдақ.
мектепке дейінгі білім берудің сапасы, білім беру қызметтерінің сапасы көптеген
шарттармен қамтамасыз етіледі. Оның ішінде рационалды, мақсатқа бағытталған шарттар
заттық дамытушы ортаны мектеп жасына дейінгі балалардың жас ерекшеліктеріне сай
ұйымдастыруды міндеттейді.
Мектеп жасына дейінгі балаға дамытушы заттық орта не үшін қажет? Жеке дамуындағы
нақты кезеңдердегі қажеттіліктерін қамтамасыз ету үшін. Жинақталған орта жағдайындағы іс-
əрекет балаға белсенділігін, қоршаған ортаны еркін тануға деген қызығушылығын, танымын
шығармашыл бейнелеуге деген ынтасын қалыптастырады.
Міне,осындай дамытушы орта арқылы балалардың танымдық қабілеті қалыптасады,балалар
өзін-өзі танып,ойы шыңдалады,қоғамдық тәжірибені меңгереді,ұжымдық қарым-қатынасқа
үйренеді.Сондықтан дамытушы орта арқылы балалардың қызығушылығын арттыруға үлкен
ниетпен шығармашылық жұмысымды бастадым.
6 слайд
мектепке дейінгі мекемедегі заттық-дамытушы орта: мектепке дейінгі білім беру — адамның үздіксіз білім алу жүйесіндегі алғашқы баспалдақ. мектепке дейінгі білім берудің сапасы, білім беру қызметтерінің сапасы көптеген шарттармен қамтамасыз етіледі. Оның ішінде рационалды, мақсатқа бағытталған шарттар заттық дамытушы ортаны мектеп жасына дейінгі балалардың жас ерекшеліктеріне сай ұйымдастыруды міндеттейді. Мектеп жасына дейінгі балаға дамытушы заттық орта не үшін қажет? Жеке дамуындағы нақты кезеңдердегі қажеттіліктерін қамтамасыз ету үшін. Жинақталған орта жағдайындағы іс- əрекет балаға белсенділігін, қоршаған ортаны еркін тануға деген қызығушылығын, танымын шығармашыл бейнелеуге деген ынтасын қалыптастырады. Міне,осындай дамытушы орта арқылы балалардың танымдық қабілеті қалыптасады,балалар өзін-өзі танып,ойы шыңдалады,қоғамдық тәжірибені меңгереді,ұжымдық қарым-қатынасқа үйренеді.Сондықтан дамытушы орта арқылы балалардың қызығушылығын арттыруға үлкен ниетпен шығармашылық жұмысымды бастадым.
#7 слайд
7 слайд
#8 слайд
8 слайд
#9 слайд
9 слайд
#10 слайд
10 слайд
#11 слайд
11 слайд
#12 слайд
12 слайд
#13 слайд
13 слайд
#14 слайд
14 слайд
#15 слайд
Қорытынды бөлім.
Мен өзімнің шығармашылық жұмысымда балалармен дамытушы орта арқылы
баланың ақыл-ойын,сөздік қорын, танымдық-есте сақтау,ойлау, қиялдау
қабілеттерін дамытуға жұмыстандым. Баланың бойында әдептіліктің, әдеміліктің
қалыптасуына,үлкендердің еңбегің бағалай білуге,бірігіп еңбек етуге,достасып,бір-біріне
көмек беруге үйреттім.
Әр баланың қабілеттерінің ерекшеліктеріне қарай бөліп,сол арқылы топтастырып ойнаттым.
Тапсырма нәтижесін талдағанда балаларды үш топқа бөлдім:
-Өзін-өзі басқаратын балалар;
-Еңбек етуге бейім балалар;
-Тәрбиешінің көмегімен әрекет етуші балалар;
Өзін-өзі басқара алатын балалар-ойынның шартын түсініп,қызығып ешкімнің көмегінсіз айтуынсыз ойнайды.
Еңбек етуге бейім балалар- тапсырманы дұрыс орындап,еңбек етуге өзінің белсенділігін көрсетеді.
Тәрбиешінің көмегімен әрекет ететін балалар-берілген тапсырманың белгілі бір бөлігін орындайды.
Үлкендердің айтуымен,көмегімен іске асырады.
Осындай балаларды мектепке дайындау қиынға соқпасы анық.
15 слайд
Қорытынды бөлім. Мен өзімнің шығармашылық жұмысымда балалармен дамытушы орта арқылы баланың ақыл-ойын,сөздік қорын, танымдық-есте сақтау,ойлау, қиялдау қабілеттерін дамытуға жұмыстандым. Баланың бойында әдептіліктің, әдеміліктің қалыптасуына,үлкендердің еңбегің бағалай білуге,бірігіп еңбек етуге,достасып,бір-біріне көмек беруге үйреттім. Әр баланың қабілеттерінің ерекшеліктеріне қарай бөліп,сол арқылы топтастырып ойнаттым. Тапсырма нәтижесін талдағанда балаларды үш топқа бөлдім: -Өзін-өзі басқаратын балалар; -Еңбек етуге бейім балалар; -Тәрбиешінің көмегімен әрекет етуші балалар; Өзін-өзі басқара алатын балалар-ойынның шартын түсініп,қызығып ешкімнің көмегінсіз айтуынсыз ойнайды. Еңбек етуге бейім балалар- тапсырманы дұрыс орындап,еңбек етуге өзінің белсенділігін көрсетеді. Тәрбиешінің көмегімен әрекет ететін балалар-берілген тапсырманың белгілі бір бөлігін орындайды. Үлкендердің айтуымен,көмегімен іске асырады. Осындай балаларды мектепке дайындау қиынға соқпасы анық.
шағым қалдыра аласыз













