Материалдар / Балабақшаның жылдық жұмыс жоспары

Балабақшаның жылдық жұмыс жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
2023-2024 өткен оқу жылына талдау 2023-2024 өткен оқу жылына талдау төмендегідей бөлімдер бойынша жүзеге асырылды: Денсаулық пен салауатты өмір салтын қамтамасыз ету бөлімі бойынша, тәрбиеленушілердің физиологиялық дағдыларының дамуына басымдылық берілді. Дене дағдыларын қалыптастыру бойынша әр ұйымдастырылатын іс-әрекеттер перспективалық жоспармен сәйкестігін бақыланды, күн тәртібінің сақталуын қадағалау, барлық топтарда санитарлық ережелерге сәйкестігі анықталып, жоспарлы шаралар өткізілді. Іс-шаралар ата-аналарды да қамтынды. Спорттық мерекелермен ұштасты. Жалпы жыл соңындағы мониторинг нәтижелеріне сәйкес тәрбиеленушілер «жақсы» деңгей көрсетті. Кадрлармен жұмыс бөлімі бойынша, мерзімді уақыттары бойынша түсіндіру жұмыстары жүргізіліп, қажеттіліктерге байланысты біліктілікті арттыру курстарымен мамандарды қамтамасыз етілді. Жас мамандарға тәлісгерлер тағайындалып жыл бойы жоспарлы әрекеттер жүзеге асты. Аудандық, облыстық семинарларға педагогтерді қатыстырып, білі
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

БЕКІТЕМІН

«» бөбекжай-балабақшасы

меңгерушісі: .

«_____»_____________2024ж







ЖШС «»бөбекжай-балабақшасының

2024-2025 оқу жылына арналған тәрбиелеу мен оқыту жұмысының жылдық
жоспары













МДҰ төлөқжаты

  1. МДҰ атауы:

  2. Құрылтайшы:

  3. Заңды мекен-жайы:

  4. Телефон:

  5. Факс: жоқ

  6. Эл.почта:

  7. Жарғыны тіркеу:

  8. Соңғы аттестатау:

  9. Меңгеруші:

  10. Құрылған жылы:

  11. Ғимарат түрі:

  12. Топтар саны:

  13. Балалардың оқыту тілі: қазақ

  14. Жұмыс аптасының ұзақтығы:

  15. Жобалық қуаттылығы:








Жылдық жоспар құрылымы (2024-2025 оқу жылына арналған әдістемелік нұсқау хат негізінде құрастырылған)

  1. 2023-2024 өткен оқу жылына талдау

  2. 2024-2025 оқу жылына қойылатын жылдық міндеттер

  3. 2024-2025 оқу жылындағы атқарылатын жұмыстардың мазмұны




2023-2024 өткен оқу жылына талдау

2023-2024 өткен оқу жылына талдау төмендегідей бөлімдер бойынша жүзеге асырылды:

Денсаулық пен салауатты өмір салтын қамтамасыз ету бөлімі бойынша, тәрбиеленушілердің физиологиялық дағдыларының дамуына басымдылық берілді. Дене дағдыларын қалыптастыру бойынша әр ұйымдастырылатын іс-әрекеттер перспективалық жоспармен сәйкестігін бақыланды, күн тәртібінің сақталуын қадағалау, барлық топтарда санитарлық ережелерге сәйкестігі анықталып, жоспарлы шаралар өткізілді. Іс-шаралар ата-аналарды да қамтынды. Спорттық мерекелермен ұштасты. Жалпы жыл соңындағы мониторинг нәтижелеріне сәйкес тәрбиеленушілер «жақсы» деңгей көрсетті.
Кадрлармен жұмыс бөлімі бойынша, мерзімді уақыттары бойынша түсіндіру жұмыстары жүргізіліп, қажеттіліктерге байланысты біліктілікті арттыру курстарымен мамандарды қамтамасыз етілді. Жас мамандарға тәлісгерлер тағайындалып жыл бойы жоспарлы әрекеттер жүзеге асты. Аудандық, облыстық семинарларға педагогтерді қатыстырып, біліктілік арттыру жұмыстары жүргізілді.



Білім беру процесін ұйымдастыру бөлімінде барлық топтардағы ұйымдастырылған іс-әрекеттерді үздіксіз бақылау жұмыстары жүргізілді. Мерекелік шаралар арнаулы мерекелерде толыққанды топтарда өткізілді. Тәрбие мен білім беру процесін тұрақты бақылау және нәтижелерін анықтау бойынша әдістемелік, педагогикалық кеңестер өткізілді. Ұйымдастырлыған іс-әрекетте технологиялар мен әдістемелерді қолданудың тәжірибелік барысын талдау мектепке дейінгі ұйымның бірлескен жұмыс жоспарларының барысы бойынша жүзеге асырылды.
Әлеуметпен жұмыс бөлімі барысында топтық және жалпы балабақша ата-аналарымен жиналыстар өткізілді. Жиналыста әртүрлі әдістер мен интербелсенді әдістер қолданылды. Сонымен қатар мектеп байланыс жүйелі түрде жолға қойылып, Ю.Гагарин мектебімен тәжірибе алмасулар болып тұрды.

Бақылау және басшылық. Аталмыш бөлімде әдістемелік кеңес негізінде франталды бақылау және тақырыптық бақылау жасалынады. Сол жерде қарастырылатын сұрақтар бойынша салыстырмалы бақылау, жедел бақылау, мониторинг, өндірістік жиналықтар және әкімшілік жиналыстар қажеттіліктерге байланысты ұйымдастырылады. Қажеттіліктерге байланысты өндірістік жиналыстар ұйымдастырылды.



Қорыта келгенде, мамыр айында жасалынған мониторинг нәтижесіне сәйкес балабақша тәрбиеленушілерінің 60 пайызы жоғары, 30 пайызы орта, 10 пайызы төмен деңгей көрсетті.

























2024-2025 оқу жылына қойылған жылдық міндеттер


  1. тәрбиеленушілердің, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері және жеке мүмкіндіктері бар тәрбиеленушілердің дене, зияткерлік және жеке тұлғалық дамуын қамтамасыз ететін оңтайлы жағдайлар жасау;

  2. тәрбиеленушілердің өмірін қорғау және денсаулығын нығайту, салауатты өмір салты негіздерін, қауіпсіз өмір сүру дағдыларын қалыптастыру;

  3. тәрбиеленушілердің қимыл-қозғалыс, бейімделу, коммуникативтік, эмоционалдық, әлеуметтік, когнитивтік дағдыларын қалыптастыру

  4. Отанды, ана тілін сүюге, ұлттық бірегейлік пен азаматтық негіздеріне және патриотизмге баулу.



І БӨЛІМ

І. Педагогтердің біліктілігі мен кәсіби шеберлігін арттыру

  • аттестаттауға дайындық және аттестаттау;

  • біліктілікті арттыру курстарынан өту (сараланған тәсілді ескере отырып, педагогтердің әртүрлі санаттары үшін);

  • кәсіби шеберлікті арттыру мақсатында педагогтердің әдістемелік бірлестіктерге, конференцияларға, дөңгелек үстелдерге, вебинарларға, шеберлік сыныптарына және т. б. баруы;

  • педагогтердің өз білімін жетілдіруі




Бөлімдері

Тақырыбы

Түрі

Қатысушы

лар санаты

Орындау мерзімі

Жауаптылар

1

ПЕДАГОГТЕРДІ АТТЕСТАТТАУДАН ӨТКІЗУ (ПА)


Аттестацияландыру кестесін және жұмыс жоспарын құрастыру Теориялық кеңес: «Нормативтік заңнамалы базасы және аттестациядан өту бойынша әдістемелік ұсыныстар» (№561 бұйрыққа енгізілген өзгерістермен танысу)


кеңес


Санатқа өтетін педагогтар


тамыз

Меңгеруші, әдіскерлер,

2024-2025 жылдың аттестацияландыру процедурасы бойынша жаңа әдістемелік нұсқауларды зерделеу

кеңес

Санатқа өтетін педагогтар

Жыл бойында

Меңгеруші, әдіскерлер,

«Өз білімін жетілдіру папкасымен жұмыс»

тәжірибе

Санатқа өтетін педагогтар

Қыркүйек - наурыз

Әдіскер,




Педагогтардың ашық шаралар, семинар бойынша білім шеберлігін көтеру

АК

Санатқа өтетін педагогтар

Жыл бойы

Меңгеруші, әдіскер

Аттестацядан өтетін педагогтардың ашық көрсетілім, іс-шараларын ұйымдастыру, өткізуге дайындалу.

(кесте бойынша ашық көрсетілімдер)

тәжірибе

Санатқа өтетін педагогтар

Қараша – қаңтар

Әдіскер


Ата – аналармен жасалатын жұмыстарына талдау жасау.

тәжірибе

Санатқа өтетін педагогтар

Қазан – ақпан

Әдіскер


Тренинг: «Педагогтың психологиялық дайындығы»

Дөңгелек үстел

Санатқа өтетін педагогтар

Желтоқсан


Аттестацияландыруға қажет құжаттарды дайындау және сараптау тобына тапсыру


Санатқа өтетін педагогтар

Аттестация-лану кезеңінде

Меңгеруші,әдіскер

2024–2025оқу жылдарында аттестацияландырудан өтушілерден өтініштер қабылдау

Кеңес, ұсыныс

Санатқа өтетін педагогтар

Мамыр-маусым

Меңгеруші,әдіскер

2

БІЛІКТІЛІКТІ АРТТЫРУ (БА)

Кесте бойынша біліктілікті арттыру жұмыстары жүргізіледі

3



КЛАСТЕРЛЕРДЕ ЖҰМЫС (КЖ)

Дене тәрбиесінің өткізудің тиімді жолдары әдіс-тәсілдері мен жоспар құрудың маңыздылығы

Семинар-практикум

педагогтар

Қараша

Әдіскер


Мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық-тілдік қабілеттерін дамыту

Семинар-практикум

(тәжірибе алмасу)

педагогтар

Ақпан

Әдіскер




Мектепке дейінгі балалардың экологиялық

тәрбиесінің тұлғалық-бағытталған тәсілі,түрлері, әдістері.


Шебер сынып

педагогтар

Сәуір

Әдіскер


5

ЖАС МАМАНДАРМЕН ЖҰМЫС (ЖМЖ)

-Тәлімгердің және жас мамандардың жұмысының жеке жоспарларын бекіту.

-Білім беру процесті ұйымдастыру бойынша нормативтік құжаттармен таныстыру.

Отырыс


Жас маман

Қазан

Әдіскер

Дамыту орталықтарындағы жүргізілетін іс – әрекетті ұйымдастыру және өткізу

Ашық көрсетілім

Жас маман

Қараша

Жас маман

Күн тәртібіндегі режимдік сәттерге өзара қатысу

Пікіралмасу

Жас маман

Қараша


Оқу –тәрбие үдерісінің циклограммасын жоспарлап жазу. Балалармен күні бойғы әрекетті тиімді ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру

Кеңес


Жас маман

Қараша

Әдіскер

Мониторинг бойыншакөмеккөрсету

Дөңгелекүстел

Жас маман

Жылбойы

Әдіскер

Жас мамандардың жұмыстарында

қажеттілікке байланысты кеңестер

Дөнгелекүстел

Жас маман

Желтоқсан

Әдіскер,




























ІІ БӨЛІМ


ІІ. Педагогикалық- ұйымдастырушылық-жұмыс

Әр түрлі жұмыс нысандары мен әдістерін қолдана отырып, педагогтерге әдістемелік көмек көрсету:

  • педагогикалық кеңестерді дайындау және өткізу;

  • озық педагогикалық тәжірибені зерделеу, жалпылау, енгізу, тарату;

  • заттық-кеңістіктік дамытушы ортаны ұйымдастыру;

  • ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға жағдай жасау;

  • жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық және халықаралық олимпиадалар мен ғылыми жобалар (ғылыми жарыстар) конкурстарының, орындаушылар конкурстарының, кәсіби шеберлік конкурстарының және спорттық жарыстардың тізбесіне сәйкес конкурстарға қатысу;

  • кеңес беру;

  • семинарлар, семинар-практикумдар шеберлік сыныптары;

  • ашық есік күніне қатысу;

  • инновациялық технологияларды сынақтан өткізу және енгізу;

  • эксперименттік әрекетке қатысу;

  • Тәрбие жұмысы. Тәрбиеленушілердің қатысуымен әлеуметтікадамгершілік, тұлғалық, эстетикалық, экологиялық және дене тәрбиесі бойынша (конкурстар, көрмелер, экскурсиялар, дене шынықтыру-сауықтыру іс-шаралары және т.б. өткізу).


БӨЛІМДЕРІ

ТАҚЫРЫБЫ

ТҮРІ

ОРЫНДАУ МЕРЗІМІ

ЖАУАПТЫЛАР

1

-білім беру процесінің ашық көрсетілімдері (АК)

Қараша, қаңтар айларының перспективалық жоспарындағы міндеттерге байланысты алынады.

АК


Қараша, Қаңтар

Әдіскер, тәрбиешілер, пән мұғалімдері


2

-ертеңгілік іс-шараларының ашық көрсетілімі (АК)

«Білімніңкілті»

АК

Қыркүйек

Тәрбиешілер, музыка жетекшілері








«Қош келдің, Алтын күз!»

АК

Қазан

«Тәуелсіз,Қазақстан!»

АК

Желтоқсан

«Республикам менің!»



«Жасыл шырша жанында»

АК

Желтоқсан

«Аяулым анашым»

АК

Наурыз

«Қош келдің,

Әз Наурыз!»

АК

Наурыз

«Ақпыз,қара,сарымыз ағайынбыз бәріміз!»

АК

Мамыр

«Жеңіс күні

АК

Мамыр

«Қош бол, балабақшам!»

АК

Мамыр








3


ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КЕҢЕСТЕР (ПК)

1 ПЕДКЕҢЕС: ТАҚЫРЫБЫ: Балабақшаның жаңа оқу жылына дайындығы

МАҚСАТЫ: Балабақшада оқу-тәрбие жұмысының жоспарларын талқылау, бекіту.Жаңа оқу жылына қойылған мақсат міндеттерді айқындап,бекіту

КҮН ТӘРТІБІ:

1. Педагогикалық кеңес құрамын қайта бекіту, хатшы сайлау.

2.2024-2025 оқу жылына арналған Әдістемелік нұсқау хаттың мазмұнын талқылау;
3. Балабақшаның жұмысының жылдық жоспарын бекіту

4.
Жаңа нормативтік-құжаттарымен танысып,талқылау
5
.Аттестаттау комиссиясы құрылып, жоспары бекітілсін.
6. Әр баланың жеке қабілеттері мен қажеттіліктерін ескере отырып, жайлы дамытушы қауіпсіз білім беру ортасын, оның ішінде инклюзивті орта құру
7
. Жасмамандарғатәлімгерлердібекіту.
8.
Ағымдағы мәселелер:

  • Жазғы сауықтыру жұмыстарының қорытындысы.

  • 2024-2025 оқу жылында бекітілген топтар мен оларға жауапты тәрбиешілерді бекіту.

КЕЛЕСІ ПЕДКЕҢЕСКЕ ТАПСЫРМА: «Балалардың өмірін қорғау және денсаулығын нығайту, салауатты өмір салты негіздерін, қауіпсіз өмір сүру дағдыларын қалыптастыру»






Тамыз










меңгеруші,

әдіскер,

педагогтар


2 ПЕДКЕҢЕС: ТАҚЫРЫБЫ:

Балабақшада салауатты өмір салтын қалыптастыру.

МАҚСАТЫ: Балалардың өмірін қорғау және денсаулығын нығайту, салауатты өмір салты негіздерін, қауіпсіз өмір сүру дағдыларын қалыптастыру

КҮН ТӘРТІБІ:

1. №1 педкеңестің шешімдерінің орындалуы

2. «Балабақшада балалардың дене бітімінің жан – жақты дамуына жағдайлар туғызу» тәжірибе алмасу.

3. «Мектепке дейінгі білім беру ұйымында денсаулық сақтау технологияларын қолдану және мектеп жасына дейінгі балалардың салауатты өмір салтын қалыптастыру» баяндама

КЕЛЕСІ ПЕДКЕҢЕСКЕ ТАПСЫРМА: «Тәрбиеленушілердің қимыл-қозғалыс, бейімделу, коммуникативтік, эмоционалдық, әлеуметтік, когнитивтік дағдыларын қалыптастыру»


Тақырыптық кеңес


Қараша




меңгеруші,

әдіскер,педагогтар








3 ПЕДКЕҢЕС: ТАҚЫРЫБЫ:

Тәрбиеленушілердің қарым-қатынас дағдысы

МАҚСАТЫ:Тәрбиеленушілердің коммуникативтік, әлеуметтік, когнитивтік дағдыларын қалыптастыру

КҮН ТӘРТІБІ:

1. 2 педкеңестің шешімдерінің орындалуы

2. «Мектеп жасына дейінгі балалардың коммуникативтік дағдыларын қалыптастыру» баяндама

3. «Мектеп жасына дейінгі балаларға әлеуметтік дағдылары игертудің жолдары» (кеңес)

4. Үлгілік оқу бағдарламасы мазмұнын игеру бойынша аралық даму мониторингі

КЕЛЕСІ ПЕДКЕҢЕСКЕ ТАПСЫРМА: «Отанды,анатілінсүюге,ұлттықбірегейлікпеназаматтықнегіздерінежәне патриотизмге баулу»

Дәстүрлі

Қаңтар




меңгеруші,

әдіскер,педагогтар




4 ПЕДКЕҢЕС:

ТАҚЫРЫБЫ :

«Мектеп жасына дейінгі балаларды патриотизмге тәрбиелеу»

МАҚСАТЫ:

Отанды,ана тілін сүюге,ұлттық бірегейлік пен азаматтық негіздеріне және патриотизмге баулу

КҮН ТӘРТІБІ:

1. №3 педагогикалық кеңес шешімдерінің орындалуы

2. «Мектеп жасына дейінгі балаларға патриоттық тәрбие берудің тиімділігі» баяндама

3. Ұлттық ойындарға байланысты ойындар картотекасы (тәжірибе алмасу)

КЕЛЕСІ ПЕДКЕҢЕСКЕ ТАПСЫРМА:

- 2024-2025 оқу жылында жүргізілген жұмыстарына талдау есебін жасау

- Тәрбиелеу-білім беру процесін ұйымдастыруда ойынарқылыоқыту, түрлі балалар әрекетін ұйымдастыру арқылы (ойын, қимыл, танымдық, шығармашылық, зерттеу, еңбек, дербес) балалардың даму деңгейінің қорытындысы.


Дөңгелек үстел












Сәуір
























меңгеруші,

әдіскер,

педагогтар




5 ПЕДКЕҢЕС:

ТАҚЫРЫБЫ :


«2023-2024 оқу жылындағы оқу-тәрбие жұмысын қорытындылау

МАҚСАТЫ:

Педагогикалық іс – әрекеттің тиімділігі, өнімділігін анықтау.

КҮН ТӘРТІБІ:

1. №4 педагогикалық кеңес шешімдерінің орындалуы

2. Педагогтердің, психологтың, логопедтің, медбикенің 2023-2024 оқу жылының қорытынды есебі.

3.Балалардың мектепке дайындық деңгейін анықтайтын тест нәтижесімен таныстыру. Тренинг

4.2023-2024 оқу жылының мониторинг қорытынды есебін тыңдау.

5.Әр түрлі мәселелер:

-МА тәрбиешілерін марапаттау
- Жазғы сауықтыру іс-шаралары

Қорытынды

Мамыр


меңгеруші,

әдіскер,педагогтар


4

ӘДІСТЕМЕЛІК КЕҢЕСТЕР (ӘК)

Заттық-пәндік дамыту орталықтарын орналастыру және тиімді ұйымдастыру

ӘК

Қыркүйек

Әдіскер

Мектепке дейінгі балалардың дамуын сюжеттік-ролдік ойындардың маңызы

ӘК

Ақпан

Әдіскер

Мектеп жасына дейінгі балаларға патриоттық тәрбие берудің тиімділігі

ӘК

Сәуір

Әдіскер

5

СЕМИНАР(С)

Бала тәрбиесіндегі халық ауыз әдебиетінің маңызын ескере отырып, баланың ертегілер мен кітаптарға қызығушылығын қолдау

С

Қазан

Әдіскер

Білім беру дағдыларының міндеттерін бала сол сәтте өзіне қызықты білімді өз бетінше таңдай алатын қолжетімді заттық-кеңістіктік ортаны ұйымдастыру арқылы іске асыру

С

Желтоқсан

Әдіскер





ІІІ БӨЛІМ


ІІІ. Тәрбиеленушілердің отбасыларымен өзара қарым-қатынас.

  • тәрбиеленушілердің ата-аналарының (заңды өкілдерінің) психологиялықпедагогикалық құзыреттілігін арттыру бойынша жұмыс жоспарланады (атааналар жиналыстары, семинарлар, тренингтер, практикумдар, дөңгелек үстелдер, консультациялар және т. б.);

  • балалардың, ата-аналар мен педагогтердің бірлескен шығармашылығы (конкурстар, акциялар, мерекелер және ойын-сауық);

  • ата-аналарды ақпараттық стендтерде, балабақшаның ресми сайтында түрлі мәселелер бойынша хабардар ету



БӨЛІМДЕРІ

ТАҚЫРЫБЫ

ТҮРІ

ҚАТЫСУШЫ

ЛАР САНАТЫ

ОРЫНДАУ МЕРЗІМІ

ЖАУАПТЫЛАР





1

Ата – аналармен бірлескен әрекет (АБӘ)


Сауалнама «Келіңіз, танысайық»

Бала және оның отбасы туралы алғашқы ақпарат алу және сараптау.

Сұрақ – жауап

Барлық топ ата – аналары

Қыркүйек

Әдіскер,топ тәрбиешілері,

2

Ата – аналар жиналысы (АЖ)


  1. Ата-аналарды балабақша ұжымымен таныстыру;

  2. 2024-2025 жаңа оқу жылының іс-жоспарымен танысу.

  3. Ата-аналар комитетін қайта сайлау.

  4. «Балабақшаға балалардың бейімделу үрдісі»баяндама

  5. Әртүрлімәселелер.


Жалпы ата-аналар жиналыс

Топ ата – аналары

Қыркүйек

Меңгеруші, Әдіскер,

Тәрбиешілер

3

Ата – аналармен бірлескен әрекет (АБӘ)


Ата-аналар бұрышы.



Ақпараттық бұрыш

Жыл бойы рәсімдеу

Топ тәрбиешілері

Жыл бойы

Әдіскер,

топ тәрбиешілері

4

Ата – аналарға арналған консультациялық пункт (АКП)

Консультациялық пунктін құрылуы.

Дөңгелек үстел

Әр топтан ата – аналар комитеті.

Қыркүйек

Меңгеруші,

топ тәрбиешілері,

5



Бірлескен іс – шарлар (БШ)

«Алтын Күз» мерекесіне дайындық

Көмек беру

Ата – аналар комитеті

Қазан

Әдіскер,

оп тәрбиешілері,

ата – аналар комитеті.

6

Ата – аналар жиналысы (АЖ)


  1. Балалардың тәрбие-оқу процесін ұйымдастырудың жарты жылдық қорытынды есебі.

  2. Балалардың қауіпсіздігін сақтау ережелерінің орындалуы.

  3. Балабақшада ҚР санитарлық нормалардың сақталуы.


Дәстүрлі

Топ ата – аналары

Желтоқсан

Әдіскер,

Тәрбиешілер

7

Ата – аналарға арналған консультациялық пункт (АКП)

«М.Монтессори әдісінің баланың дамуына пайдасы»

Педагогикалық сағат

Топ ата- аналары

Қаңтар

Әдіскер,

топ тәрбиешілері,

8

Бірлескен іс – шарлар (БШ)

«Қош келдің,Әз, Наурыз!»

Мереке

Ата – аналар комитеті

Наурыз

Топ тәрбиешілері, музыка жетекшісі

9

Ата – аналарға арналған консультациялық пункт (АКП)

Мектеп жасына дейінгі балалардың граматикалық тұрғыда дұрыс сөйлеуін қалыптастыру»

Кеңес

Топ ата – аналары

Сәуір

Әдіскер,

топ тәрбиешілері,

10

Бірлескен іс – шарлар (БШ)

«Қош бол, балабақша» мерекесіне дайындық және өткізу.

Көмек беру

Ата – аналар комитеті

Мамыр

Әдіскер,

топ тәрбиешілері, ата – аналар комитеті.

11

Ата – аналар жиналысы (АЖ)(К)


1.Баяндама: «Мектеп жасына дейінгі балаларды мектепке дайындау»

 2. Қорытынды сауалнама.

 3 Ағындағымәселелер. «Қош бол,балабақша»ертеңгілікті өткізу

Қорытынды сауалнама

Топ ата – аналары

Мамыр

Меңгеруші, әдіскер,

тәрбиешілер, аналар комитеті.







IV БӨЛІМ


IV.Орта білім беру ұйымдарымен өзара іс-әрекет. Келісім шарттар жасалған мектептермен және ұйымдармен жұмыста сабақтастық мәселелері бойынша ісшаралар жоспарланады



Іс-шара мазмұны

Формасы

Мерзімі

Жауапты

Педагогикалық іс-шаралар

1

Балабақша мен мектеп арасындағы сабақтастық жоспарын бекіту

Жоспарды бекіту

Тамыз

Меңгеруші

2

Мектепке ораласқан балалардың тізімін анықтау


Қыркүйек

Тәрбиеші

3

Балабақша түлектерінің мектепке орналасуы

Сынып мұғалімдерімен, түлектермен әңгімелесу

Қазан-

қараша

Тәрбиеші, психолог

4

Балабақша балаларының мектепке бейімделуі

5

Мектеп пен балабақша психологы, бастауыш сынып мұғалімдері мен балабақша тәрбиешілерінің біріккен отырысы

Отырыс

Қажетті уақытта

Тәрбиеші, психолог, бастауыш сынып мұғалімдері

6

Түлектердің сабақ үлгерімі

Пікірлесі

Әр тоқсанда

Тәрбиеші, бастауыш сынып мұғалімдері

Мәдени іс-шаралар

7

Менің болашақ мектебім

Сурет салу

Қараша

МАД топтарының тәрбиешілері

8

Таныс болайық!

Мектепке саяхат (виртуалды)

Қаңтар

9

Мектептегі алғашқы күн

Ойын

Ақпан

10

Мектеп кітапханасы

Саяхат (виртуалды)

Наурыз

11

Сөмкеңді жина

Дидактикалық ойын

Сәуір

Ата – аналармен жұмыс

12

Баланы мектепке қалай дайындаймыз?

Кеңес

Қыркүйек

МАД топтарының тәрбиешілері

13

Бәрі де болашақ оқушы туралы...

Кеңес

Қазан

14

Мектеп өмірінен

Презентация

Қаңтар

15

Баланы кітап оқуға қалай тәрбиелейміз?

Кеңес

Ақпан

16

Баланың мектептегі қауіпсіздігі

Кеңес

Сәуір

17

Біздің жетістіктеріміз!

Көрме

Мамыр





V БӨЛІМ

V.Мектепке дейінгі ұйымдарда жазғы сауықтыру кезеңін ұйымдастыру бойынша жұмыс Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында жазғы сауықтыру жұмыстарын ұйымдастыру бойынша әдістемелік ұсынымдарға сәйкес жүзеге асырылады.

I кезең: Ұйымдастырушылық –ақпараттық


Мазмұны

Мерзімі

Жауаптылар

Жазғы сауықтыру кезеңіне жағдай жасау

Педагогикалық кеңестің күн тәртібінде жазғы сауықтыру кезеңінің жұмыс жоспарының жобасын қарау және бекітуге ұсыну.




30 мамыр

Басшы

Әдіскер

Басшылыққа алынатын негізгі нормативтік құжаттардың негізінде жазғы сауықтыру жұмыстарының жүргізілуін реттейтін бұйрық шығару:

- жазғы сауықтыру кезеңінің жұмыс жоспарын бекіту;

- жазғы кезеңге күн тәртібін енгізу туралы;

- жазғы жұмыс жоспары бойынша жұмыс тобын ұйымдастыру туралы;

- жазғы мәзір бойынша балаларды тамақтандыруды ұйымдастыру туралы.

Басшы

Әдіскер

Қызметкерлерге нұсқау өткізу:

- балалардың денсаулығы мен өмірін қорғауды ұйымдастыру;

- балалар жарақатының алдын алу;

- улы саңырауқұлақтар мен өсімдіктерден уланудың алдын алу;

- күн тию және ыстық өту кезінде алғашқы көмек көрсету;

- ішек инфекциясы мен тамақтан уланудың алдын-алу;

-алғашқы жедел көмек көрсету.

Қызметкерлерге нұсқау өткізу:

- спорттық жаттығулар, ойындар мен жарыстарды өткізу кезіндегі қауіпсіздік талаптары;

- іс-шараларды өткізу кезіндегі қауіпсіздік ережелері сақтау туралы;- МДҰ ауласында, гүлзарларда, бау-бақшада балаларды еңбекке баулу кезіндегі қауіпсіздік ережелері;

- жұмыс орнында еңбек және техника қауіпсіздігі талаптарын орындау.

2 маусым








5 маусым

Медбике







Әдіскер

Балаларға нұсқау өткізу:

- жарақаттанудың алдын алу үшін қозғалыс қауіпсіздігін сақтау туралы түсіндіру;

- табиғатта серуендеу тәртібі туралы;

-балабақша аумағында, аулада жүру ережесі.

6 маусым

Әдіскер


Балалармен жазғы кезеңдегі сауықтыру жұмыстарын ұйымдастыруға қажетті әдістемелік, дидактикалық, әдеби, публистикалық ресурстар базасын жасау және оған қолжетімділікті қамтамасыз ету, таныстыру мақсатында көрме ұйымдастыру

30 мамыр

Әдіскер























II кезең. Әкімшілік–басқару бақылау

Мазмұны

Мерзімі

Жауаптылар

Әкімшілік – шаруашылық жұмыстары

1) ауланы дайындау:

- құм әкелу;

- жолда жүру ережесі бойынша қалашық, жүгіру жолдары, қимыл-қозғалыс және спорт ойындарына арналған белгілер салу;

- ойын алаңдарын дайындау;

- жаздық шатырларды тазалау, әрлеу.

2) спорт алаңдарын дайындау:

- құрал-жабдықтарды жаңарту, толықтыру (эксперименттік, танымдық, дене шынықтыру және т.б.);

- қауіпсіздігін тексеру.

Мамыр

Басшы

Әдіскер

Шаруашылық меңгерушісі

Сауықтыру жұмыстарының жүргізілуін бақылау, мерекелік және көпшілік іс-шараларының ұйымдастырылуын қадағалау

Жаз бойы

Әдіскер

Күні тәртібінің орындалуын бақылау

Жаз бойы

Әдіскер


Назарға алынған бақылау:

  • перспективалық жоспардың орындалуы (қажеттілік туындаған жағдайда жетілдіру немесе толықтыру үшін талдау және енгізілген ұсыныстармен бекіту);

  • күн тәртібін сақтау;

  • жазғы сауықтыру жұмыстарына ата-аналарды тарту;

  • жаңа оқу жылына дайындық.

Маусым- Тамыз

Басшы

Әдіскер

Медбике

Жеделбақылау:

  • балалардың өмірі мен денсаулығын қорғау бойынша нұсқаулықты орындау;

  • тамақтануды ұйымдастыру,дәрумендер, азықтыңқұнарлылығы;

  • күн режимі;

  • белгіленген іс-шаралардың өткізілуі;

  • құжаттарды жүргізу;

  • алдын алу іс-шараларын ұйымдастыруға қойылатын талаптардың орындалуы;

  • қауіпсіздік ережелерінің сақталуы.

Маусым - Тамыз

Басшы

Әдіскер

Медбике



III кезең. Әдістемелік жұмысты ұйымдастыру

Мазмұны

Мерзімі

Жауаптылар

  • жазғы сауықтыру іс-шараларына қатысу арқылы педагогикалық процесті бақылау және қажеттілігіне қарай әдістемелік көмек көрсету;

  • «шынықтыружаттығуларының дұрыс ұйымдастырылуын қадағалау, қажеттілігіне қарай нұсқама беру немесе түсіндіру жұмыстарын өткізу;

  •  педагогтерді алғашқы көмек көрсетуге дайындау;

  • серуенде спортық ойындарды жоспарлау мен ұйымдастыру әдістерін көрсету;

  • балалар шығармашылығын ұйымдастыру бойынша педагогтердің практикасындағы қиындықтарды анықтау және шешу (әдістемелік көмек, кеңес беру, тренинг, семинар және т.б);

  • топтардағы заттық-кеңістіктік ортаның қолжетімділігі мен дамытушылық талаптарға сәйкестігін қадағалап, жетілдіріп отыру.



Маусым-

Шілде



Әдіскер

Дене шынықтыру нұсқаушысы: Медбике

Семинар:

1. «Жаздағы шынықтыру жүйесі»

Семинар – практикум:

2. «Мектеп жасындағы балалардың жас ерекшелігіне сәйкес спорттық ойын түрлері және оларды ұйымдастыру талаптары, ерекшеліктері»



11 шілде


18 шілде



Әдіскер


Дене шынықтыру нұсқаушысы:


Қауіпсіздік шараларына байланысты ақпараттандыру жұмыстары

1. Ата-анарға арналған ақпараттық бұрыш ұйымдастыру

- буклеттер;

- инфографикалық ақпараттық парақшалар;

- кітапшалар;

- электрондық ақпарат көздеріне сілтеме.


2. Санитарлық бюллетендер шығару:

- «Ішек жұқпасы»;

- «Кене энцефалиті»;

- «Ойын алаңдарында қауіпсіздік ережелерін сақтау»;

- «Көкөністер, жемістер. Дәрумендер».

Жаз бойы

Әдіскер








Медбике

Педагогтердің сұранысы бойынша әдістемелік көмек, кеңес беру

Жаз бойы

Әдіскер



Балалармен жүмыс

«Алақай, жайдарлы жаз келді» жазғы-сауықтыру жұмыс жоспарының шеңберінде:

  • психо-эмоционалдық жайлылық қалыптастыру;

  • өз-өзіне қызмет ету дағдыларын, өзіне сенімділігін, дербестігін дамыту;

  • денсаулығын күтуге үйрету, шынығуға жаттықтыру;

  • бала тәрбиесіндегі халық ауыз әдебиетінің маңызын ескере отырып, баланың ертегілер мен кітаптарға қызығушылығын қолдау;

  • балалардың пікірін, идеяларын ескеру;

  • бірге ойнау дағдыларын, еңбек әрекеті дағдыларын, тазалықты, тәртіптілікті, ұйымшылдықты, ойлауды, қабылдауды, сурет салуды және басқа дағдыларды меңгертуді ойын нысанында іске асу;

  • педагогтің алдын ала жоспарлаған әрекеттерін орындап қана қоймай, баланың қызығушылығына көңіл бөліп, күнді өзі таңдаған белсенділік түріне қарай құру;

  • әлеуметтік-эмоциялық дағдыларын дамыту.

Жаз бойы


Әдіскер

Топ тәрбиешілері


Дене шынықтыру-сауықтыру жұмыстары

Балалар денсаулығы мониторингі

Мамыр

Топ тәрбиешілері

Білім беру салаларын кіріктіру арқылы балалардың белсенді қозғалысын ұйымдастыру

Жаз бойы


Топ тәрбиешілері

Дене шынықтыру нұсқаушысы


Жаттығулар:

  • таза ауадағы дене шынықтыру;

  • ертеңгілік жаттығулар;

  • ұйқыдан ояту жаттығулары;

  • сергіту сәттері.

Жаз бойы


Топ тәрбиешілері

Дене шынықтыру нұсқаушысы:


Антропометрикалық өлшемдерді жүргізу

жоспар бойынша

Медбике

1. Спорттық ойын, жарыстар:

- спорттық ойындар;

- спорт жарыстары;

- эстафеталар.

2. Қимыл-қозғалыс белсенділігін арттыруға арналған ситуациялық ойындар.

3. Спорт мерекелері.

4. Мерекелер мен ойын-сауықтарды ұйымдастыру кезінде спорттық сайыстар өткізу ( таза ауада).

Жаз бойы


МДҰ басшысы

Дене шынықтыру нұсқаушысы

Музыка жетекшісі

Топ тәрбиешілері

Шынықтыру жүйесіне сәйкес әзірленген күні бойы шынығу:

- дозаланған күн ванналары; суға шомылу; массаж жолдарымен жаяу жүру, өзіне массаж жасау, ауа ванналары, терезені ашып қойып ұйықтату);

-ауызды және тамақты шаю;

- ауыз-су режимі;

- ауқымды жуыну;

- аяқты шаю;

- тыныс алу жаттығулары.

Жаз бойы

Топ тәрбиешілері

Арнайы жаттығулар:

  • түзетужаттығулары;

  • майтабандылықтыңалдыналу;

  • дене сымбатыныңбұзылуыныңалдыналу;

  • артикуляциялық жаттығулар;

  • тынысалу жаттығулары;

  • ұсақ моториканы дамыту жаттығулары.

Жаз бойы


Дене шынықтыру нұсқаушысы

Топ тәрбиешілері

Балалармен әңгімелесу:

  • «Денсаулық сағаты».

Жаз бойы


Медбике

Серуенде балалардың физикалық денсаулығын нығайту үшін жеке және шағын топтарда ірі моториканы дамытуға арналған жаттығулар жасау

Жаз бойы



Дене шынықтыру нұсқаушысы

Топ тәрбиешілері

Күнделікті тағамдарды дәрумендендіру

Жаз бойы


Медбике

Аспазшы

Ата-аналармен жұмыс

- ата-аналармен өзараынтымақтастық орнату мақсатында«жаз мезгіліндегі балаларды сауықтыру» тақырыбында сауалнама жүргізу;

- ата-аналармен күнделікті пікірлесіп, ақпарат алмасу;

- жазғы кезеңде бала ағзасын сауықтыру туралы ақпаратқа ата-ананың қолжетімділігін қамтамасыз ету (ауызша, сілтеме арқылы электронды нұсқада, ата-аналарға арналған ақпараттық бұрышта);

- іс-шараларды өткізуге ата-аналарды тарту.

мамыр,

маусым,

шілде

Әдіскер

Топ тәрбиешілері















VI БӨЛІМ

VI. Бақылау: бақылау түрлері мен мазмұны.

Бұл бөлім мектепке дейінгі ұйымды басқарудағы бақылау-диагностикалық қызметімен байланысты және ішкі бақылау жүйесі ретінде ұсынылады. Мұнда бақылаудың түрлері мен нысандары жоспарланады (шұғыл, тақырыптық, кешенді, фронтальды)

ШҰҒЫЛ БАҚЫЛАУ

МОНИТОРИНГ

ТАҚЫРЫБЫ

МАЗМҰНЫ

МЕРЗІМІ

ҚОРЫТЫНДЫ ШЫҒАРУ

Бастапқы мониторинг

Балалардың білім білік дағдыларының бастапқы нәтижесінің қорытынды сараптамасы

Қыркүйек

Сараптама

Аралық мониторинг

Балалардың білім білік дағдыларының аралық нәтижесінің қорытынды сараптамасы

Қаңтар

Сараптама

Қорытынды мониторинг

Балалардың білім білік дағдыларының қорытынды нәтижесінің сараптамасы

Мамыр

Сараптама


ФРАНТАЛДЫ БАҚЫЛАУ


БАҚЫЛАУ ТАҚЫРЫПТАРЫ

МЕРЗІМІ

ҚАРАЛАТЫН ЖЕРІ

1

«Мектепке дейінгі білім беру ұйымында денсаулық сақтау технологияларын қолдану және мектеп жасына дейінгі балалардың салауатты өмір салтын қалыптастыру»

Қараша

Педкеңесте № 2

2

Педагогтердің, психологтың, медбикенің 2024-2025 оқу жылының қорытынды есебі.


Мамыр

Педкеңесте № 5



КЕШЕНДІ БАҚЫЛАУ


ТАҚЫРЫБЫ

МЕРЗІМІ

ҚАРАЛАТЫН ЖЕРІ

1

- «Мектеп жасына дейінгі балалардың коммуникативтік дағдыларын қалыптастыру»

- «Мектеп жасына дейінгі балаларға әлеуметтік дағдылары игертудің жолдары»

Желтоқсан

Педкеңесте № 3



ТАҚЫРЫПТЫҚ БАҚЫЛАУ


ТАҚЫРЫБЫ:

МЕРЗІМІ:

ҚАРАЛАТЫН ЖЕРІ

1

Әр баланың жеке қабілеттері мен қажеттіліктерін ескере отырып, жайлы дамытушы қауіпсіз білім беру ортасын, оның ішінде инклюзивті орта құру

Тамыз

Педкеңесте № 1

2

Заттық-пәндік дамыту орталықтарын орналастыру және тиімді ұйымдастыру

Қыркүйек

Әд кеңесте № 1

3

Мектепке дейінгі балалардың дамуында сюжеттік-ролдік

ойындардың маңызы

Ақпан

Әд кеңесте № 2

4

Мектеп жасына дейінгі балаларға патриоттық тәрбие берудің тиімділігі

Наурыз

Сәуір

Пед кеңес №4

Әд кеңесте № 3


VII БӨЛІМ


VII. Әкімшілік-шаруашылық жұмыс.

Мектепке дейінгі ұйымның материалдық-техникалық және қаржылық базасын нығайту бойынша барлық жұмыстар жоспарланады: - жөндеу жұмыстары, дамытушы заттық-кеңістіктік ортаны жарақтандыру және толықтыру.


жұмыс түрі

мерзімі

жауапты

1

Жөндеу жұмыстары

маусым- шілде

меңгеруші

шаруашылық меңгерушісі

2

Топтарды, спорт алаңын құралдармен, ойышықтармен толықтыру.

тоқсан сайын

меңгеруші

3

Баланың тамағын қажетті тағаммен қамтамасыз ету.

үнемі

шаруашылық меңгерушісі,

медбике

4

Жаңа құм түсіру


сәуір

меңгеруші

5

Ыдыс-аяқты жаңалап толықтыру

үнемі

шаруашылық меңгерушісі

6

Ауланы , саябақты ретке келтіру, гүлзарды көбейту, көгалдандыру


көктем айлары


Меңгеруші,

шаруашылық меңгерушісі

7

Асханадағы электр құралдарының үзбей жұмыс жасауын бақылау

үнемі

шаруашылық меңгерушісі

8

Өртке қажетті құрал-жабдықтармен жабдықтау


үнемі

меңгеруші

9

Музыка, дене шынықтыру бөлмесін жабдықтау


үнемі

меңгеруші




ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Қуанова Гүлмаржан
17 Ақпан 2025
98
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі