
Аты-жөні енгізілмеген
Жеке ақпарат жазылмаған



Барлығы: 4 материал
Сабақтың тақырыбы
Допты қақпаға тебу
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 3.3.5.1 - мектептен тыс және мектептегі қозғалыс әрекеттерінің қажеттілігін түсіндіру
Дене шынықтыру
Сабақ жоспары
3 сынып
ҚМЖ
Дене шынықтыру
Ашық сабақ
7 сынып
Оқу мақсаты: 6.3.1.3 3D-редакторының графикалық примитивтерді құруға арналған құралдарын пайдалану
Сабақтың мақсаты: 3D-редакторының графикалық примитивтерді құруға арналған құралдарын іс-тәжірибеде пайдаланады.
Информатика
Ашық сабақ
6 сынып
Сабақтың тақырыбы Векторлық суреттерді құру
Оқу мақсаты: 5.2.2.3 векторлық суреттер жасау және өңдеу
Сабақтың мақсаты: Векторлық графикалық редакторды қолдана отырып сурет салады
Графикалық редактордың негізгі құралдарымен жұмыс жасайды
Векторлық және растрлық кескіндерді өңдейді
Сабақтың кезеңі Мұғалім іс-әрекеті Оқушы іс-әрекеті Бағалау Ресурстар
Ұйымдастыру «Менің көңіл күйім...» оқушылардың сабақ басындағы көңіл-күй ахуалын анықтау.
Үй тапсырмасы:
1-тапсырма: Умай игра бағдарламасында поездға отыру үшін сұрақтарға жауап беру керек.
Сұрақтар:
1. Графикалық редактор дегеніміз не?(Компьютерде графикалық кескіндерді, суреттер мен фотосуреттерді өңдеуге арналған программа)
2. Графикалық ақпаратты компьютерде бейнелеудің неше түрі бар? 2 (растрлық, векторлық)
3. Paint.NET графикалық редактордың құралдарын неше топқа бөлуге болады? (3)
4. Растрлық графикада кескін қалай салынады? (торкөздерге пиксельдер арқылы салынады)
Қызығушылық ояту
«Мозайка» әдісі арқылы жаңа тақырыпты т
Информатика
Ашық сабақ
5 сынып