Материалдар / 3D редактор құралдары. Жобалық жұмыс
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

3D редактор құралдары. Жобалық жұмыс

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқу мақсаты: 6.3.1.3 3D-редакторының графикалық примитивтерді құруға арналған құралдарын пайдалану Сабақтың мақсаты:  3D-редакторының графикалық примитивтерді құруға арналған құралдарын іс-тәжірибеде пайдаланады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Қазан 2024
337
6 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Шығыс Қазақстан облысы. Тарбағатай ауданы. Шолақорда ауылы

«Майлин атындағы мектеп-балабақша кешені» КММ






«Бекітемін»

Мектеп директоры Б.Ж. Темирбеков

«Тексерілді»

ДОІЖО П.С. Ахметқалиева




ТІЗБЕКТЕЛГЕН ҰЗАҚ МЕРЗІМДІ ТОПТАМАНЫҢ ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЫ



Тақырыбы: 3D редактор құралдары. Жобалық жұмыс



Пән: Информатика


Сынып – 6











Пән мұғалімі – Нұртаева Құралай Мұратқызы


2023-2024 оқу жылы



ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР

Бөлім:

2 бөлім. 3D баспа (информатика, 6-сынып)

Педагогтің аты-жөні

Нұртаева Қ.М.

Күні:

21.11.6023

Сынып:

6

Сабақтың тақырыбы

3D редактор құралдары. Жобалық жұмыс

Оқу мақсаты:

6.3.1.3 3D-редакторының графикалық примитивтерді құруға арналған құралдарын пайдалану

Сабақтың мақсаты:

  • 3D-редакторының графикалық примитивтерді құруға арналған құралдарын іс-тәжірибеде пайдаланады.


Сабақтың кезеңі

Мұғалім іс-әрекеті

Оқушы іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

«Менің көңіл күйім...» оқушылардың сабақ басындағы көңіл-күй ахуалын анықтау.



Үй тапсырмасы:

1-тапсырма: Умай игра бағдарламасында футбол ойнау арқылы сұрақтарға жауап беру

Сұрақтар:

  • SketchUp программасында ненің көмегімен көлемі үлкен объектілерді құруға болады? (редактор құралдар жиынтығының)

  • SketchUp программасының құралдары қызметіне қарай нешеге бөлінеді? (3)

  • Объектілердің бастапқы сұлбасын сызу құралы қалай аталады? (сызық)

  • Объектіні қалам көмегімен сызуға арналған құрал? (қолмен сызу)

  • Объектінің көлемін азайту немесе арттыру үшін оның қырларын сығуға, созуға мүмкіндік беретін құрал? (сығу/созу)

  • Объектіні толықтай айналдыра отырып ауыстыратын немесе белгілі бір бөлігін айналдырып көрсететін құрал? (айналдыру)

  • Объектіні үлкейтуге арналған құрал? (лупа)

  • Қызметі керекті құралдарды немесе объектіні таңдау құралы? (таңдау)

  • Құрастырылған объектіні бояу құралы? (құйып бояу)

  • Кез келген объектінің орнын ауыстыру, көшіріп алу немесе созу құралы? (доға)


ЖЖ: 2-тапсырма:

«Сәйкестендіру» берілген құрал-саймандарды құралдардың қызметіне қарай орналастыру.

Сызу құралдары: тік төртбұрыш, сызық, шеңбер, доға, көпбұрыш, қолмен сызу.

Модификациялау құралдары: орын ауыстыру, созу/сығу, айналдыру, басқару, масштаб, жылжу, бұру.

Редакторлардың басқа құралдары: таңдау, компонент, құйып бояу, өшіргіш, лупа, панорама, үлкейту терезесі, рулетка, текст.

Оқушылар берілген суретке өз көңіл күйлерін бейнелейді.





Оқушылар футбол ойынын ойнау арқылы сұрақтарға жауап береді




















Оқушылар берілген суреттерді құралдардың қызметіне қарай топтарға бөліп орналастырады.








Қолпаштау























Қолпаштау

Суреттер








Umaigra - Online tool for creating interactive educational games


















Қима қағаздар

Практикум

Практикалық жұмыс

Оқулықтағы 56-58 беттегі жобалық жұмысты орындау.

Жобалық жұмыстың мақсаты: 3D редакторының графикалық примитивтерді құруға арналған құралдарын пайдалану.

Жұмыс барысы:

- SketchUp программасын іске қосу;

- қажетті шаблонды таңдау;

- қажетті редактор құралдарын пайдалану;

- тапсырма бойынша объекті құрастыру.




Оқушылар SketchUp программасында үйдің жобасын құрады.

Бағалау критерийлерін ұсыну




Бағалау парағын беру

Оқулық, SketchUp программасы

Бекіту

Оқушыларды орындаған практикалық жұмыстарына сай бағалау

Оқушылар өз бағалауларын айтады

Балдық жүйе

Бағалау парағы

Қорытынды

Кері байланыс «Google Chrome»


Оқушылар сабаққа кері байланыс жасайды


Кері байланыс парағы


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!