Аты-жөні енгізілмеген
Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісу
Сілтемені көшіру
Барлығы: 5 материал
Дене шынықтыру сабақтарында қазақ ұлттық ойындарын енгізу
Махсетұлы Жарас
26 Наурыз 2025
61
0
Халқымыздың тарихи-мәдени игілігінің бірі-ұлттық ойындар. Олар халық педағогикасының құрамдас бөлігі ретінде танылып отыр. Ұлттық ойындарды сөпіп қала жаздаған салтымыз бен дәстүріміз сияқты халқымыздың санасында сақталмай ,күнделікті өмірде қолданылмай өшіп бара жатқандығы айдан анық еді. Бірақ Қазақстан Республикасы дербес мемлекет болып жарияланғалы жағдай мүлде өзгерді. Тілімізді рухани байлығымызды, ұлттық спорт түрлерін дамытуда үлкен бетбұрыс басталды. Ұлттық ойындарымыз ата-бабамыздың ұрпақтан-ұрпаққа жеткізіп артына қалдырған мәдени мұрасы. «Біз өзіміздің ұлттық мәдениетіміз бен дәстүрлерімізді осы әр алуандығымен және ұлылығымен қосып қорғауымыз керек, мәдени игілігімізді бөлшектеп болса да жинастыруымыз керек» – деп ел Президентіміз атап өткендей, атадан балаға мирас боп, бүгінге жеткен мәдени құндылығымыздың бір бөлшегі, ұлттық ойындарды бүгінгі тарих бетінен өшірмей, келер өскелең ұрпаққа жеткізу біздің басты – парызымыз. Олай болса ұлттық ойынды тек қана ұлықтап, болашақ
Информатика
Басқа
Барлық сыныптар
Мектепте информатиканы және алгоритм тілін оқыту әдістемесі
Ералиева Алия Муратбаевна
26 Наурыз 2025
102
0
Информацияны өңдеуге байланысты алгоритмдерде шамалар ұғымынеңгізу қажет. Шама ұғымы информатика курсының іргелі ұғымдарының бірі болып табылады. Шама дегеніміз типі анықталған, мәні мен атауы бар объект. Шамалар екіге бөлінеді: тұрақты және айнымалы. Егер алгоритмнің атқарылуы барысында мәні өзгермесе,онда тұрақты шама деп аталады, ал алгоритмнің атқарылуы барысында мәні өзгеріеп отыратын шамаларды айнымалы шамалар дейді. Шамалар типке қарай сандық және литрлік болып бөлінеді. Сандық шамалар өз кезегінде бүтін және нақты болып бөліненді. Мектептік алгоритмдік типте (МАТ) шамалар.
Информатика
Басқа
10 сынып
Ералиева Алия Муратбаевна
Ералиева Алия Муратбаевна
26 Наурыз 2025
100
0
Информацияны өңдеуге байланысты алгоритмдерде шамалар ұғымынеңгізу қажет. Шама ұғымы информатика курсының іргелі ұғымдарының бірі болып табылады. Шама дегеніміз типі анықталған, мәні мен атауы бар объект. Шамалар екіге бөлінеді: тұрақты және айнымалы. Егер алгоритмнің атқарылуы барысында мәні өзгермесе,онда тұрақты шама деп аталады, ал алгоритмнің атқарылуы барысында мәні өзгеріеп отыратын шамаларды айнымалы шамалар дейді. Шамалар типке қарай сандық және литрлік болып бөлінеді. Сандық шамалар өз кезегінде бүтін және нақты болып бөліненді. Мектептік алгоритмдік типте (МАТ) шамалар.
Информатика
Басқа
10 сынып
Мектепте информатиканы және алгоритм тілін оқыту әдістемесі
Ескелдиева Индира Абайевна
26 Наурыз 2025
99
0
Информацияны өңдеуге байланысты алгоритмдерде шамалар ұғымынеңгізу қажет. Шама ұғымы информатика курсының іргелі ұғымдарының бірі болып табылады. Шама дегеніміз типі анықталған, мәні мен атауы бар объект. Шамалар екіге бөлінеді: тұрақты және айнымалы. Егер алгоритмнің атқарылуы барысында мәні өзгермесе,онда тұрақты шама деп аталады, ал алгоритмнің атқарылуы барысында мәні өзгеріеп отыратын шамаларды айнымалы шамалар дейді. Шамалар типке қарай сандық және литрлік болып бөлінеді. Сандық шамалар өз кезегінде бүтін және нақты болып бөліненді. Мектептік алгоритмдік типте (МАТ) шамалар.
Информатика
Басқа
10 сынып
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінде қолданылатын әдіс тәсілдер (5-6-сыныптар үшін)
Ескелдиева Дамира Абаевна Амина Калдановна Есиркегенова Жанар Науризбаевна
25 Наурыз 2025
180
3
Әдістемелік құрал орыс тілді орта мектептің 5-6 сынып оқушысына мемлекеттік тілді қатынас және таным құралы ретінде оқытуды, сөз, сөз тіркесі, сөйлемнің мәтінтүзімдік қызметін танытуды, тілдік бірліктердің табиғатына сай мәтін құратуды, мәтін құраудағы заңдылықтарды үйретуді, тілдік жағдаяттарда ауызша және жазбаша сөйлеудің нормаларын меңгертуді, әсерлі сөйлеудің лексика-грамматикалық тәсілдерін игертуді көздейді.
Қазақ тілі
Басқа
6 сынып