Жамбыл Сандуғаш Жорақызы
Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісу
Сілтемені көшіру
Барлығы: 5 материал
Менің сүйікті сыныбым
Жамбыл Сандуғаш Жорақызы
10 Мамыр 2023
283
1
Мен, Жамбыл Сандуғаш Жорақызы Жамбыл облысы Талас ауданы Ойық ауылының тумасы, Тараз қаласы № 47 орта мектебінің математика пәнінің мұғалімі, жас маман, 6«Г» сынып жетекшісімін Педагогикалық ұстанымым: «Мұғалімдік мамандық - бұл адамтану, адамның күрделі және қызықты, шым-шытырығы мол рухани жан дүниесіне үңіле білу. Педагогикалық шеберлік пен педагогикалық өнер - ол даналықты жүрекпен ұға білу болып табылады» В.А.Сухомлинский
Мәдениеттану
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
“Жаңа мектепке - жаңашыл ұстаз”
Жамбыл Сандуғаш Жорақызы
10 Мамыр 2023
611
2
Әр бір адама бала кезінен өмірде үлкен жетістікке жетуді армандайды және көпшілігі ерте кезден бастап-ақ белгілі бір іске қабілеттерін байқатады, сол қабілеттілікті қалыптастырып, жүйелі дамытса, бала болашақ кәсіби өміріне бағыт бағдар алады. Менің мамандық таңдауымның түпкі себебі мен сыры анық еді. Бала кезден кітапты көп оқуды ұнаттым, әдеби кейіпкерлерге еліктеп күнделік жаздым, керекті деректер мен нақыл сөздерді жинақтауды үйрендім, осы бейімделіктерімді аңғарып мамандық таңдауыма ықпал еткен ұстаздарыма алғысым шексіз. Болашаққа сенім мен арман мені ТАРМПИ-ға әкелді. Қасиетті оқу орнында ғалымдар мен білікті ұстаздардан дәріс алуымды үлкен бақыт деп санаймын, мақтан етемін
Мәдениеттану
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
ашық сабақ
Жамбыл Сандуғаш Жорақызы
10 Мамыр 2023
250
1
Математика Ондық бөлшектер және амалдар қолдану Жамбыл С.Ж. 30.01.2023ж Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: Ондық бөлшектерді қосу және азайту 5.1.2.27 ондық бөлшектерді қосу және азайтуды орындау; Ондық бөлшектерді қосу және азайту туралы білім, білік дағдыларын толықтыра отырып, оқушылардың білімін тереңдете түсу, ондық бөлшектерді қосу және азайту ережелерін есеп шығаруда дұрыс қолдану машығын қалыптастыру.
Мәдениеттану
Презентация
Мектепке дейінгі балалар
Жаңашыл ұстаз
Жамбыл Сандуғаш Жорақызы
10 Мамыр 2023
322
0
Жас маман ретінде осындай педагогикалық озат ортаға түскеніме көп болмас да, жас сынып жетекші болып, оқушыларымның тәрбие-тәлімі, білім мен зияткерлігіне жауапты тұлғамын. Мектептің түймедей мүшесі ретінде бойымды ізетті ұстазға лайық қасиетпен толықтырып, жаңаша идея ұсынып, заманауи білім беру платформаларымен сабақ көрсетіп, жан-жақтылық танытуды мақсат тұттым. Өз өмірінде «не алсам?» деп емес, «Не бере аламын?» дейтін ұғыммен жүрген ұлағат иелерінің бағындырмайтын қамалы жоқ деп ойлаймын. Саналы ғұмырын сан тарау тағдырлы шәкірттер түлетуге бағыттаған ұстаздардың мектеп тарихына қалдырар естелігі осы шығар, бәлкім. Іс–тәжірибесі толысқан №47 мектеп ұжымының шәкірттерге де, жас мұғалімдерге де берері көп екені хақ. Еліміздің ертеңгі–бүгінгі жас ұрпақтың қолында, ал жас ұрпақтың тағдыры – ұстаздың қолында» демекші, білімді ұрпақ тәрбиелеу – бүгінгі ұстаз қауымының алдында тұрған үлкен мәселе. Міне, осындай үлкен жетістікті арқалап келе жатқан мектептің әлі де жетер жетістігі, ал
Мәдениеттану
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Мектебімізге естелік ретінде не қалдыра аламыз?
450 ₸
Жамбыл Сандуғаш Жорақызы
450 ₸
10 Мамыр 2023
203
0
Жас маман ретінде осындай педагогикалық озат ортаға түскеніме көп болмас да, жас сынып жетекші болып, оқушыларымның тәрбие-тәлімі, білім мен зияткерлігіне жауапты тұлғамын. Мектептің түймедей мүшесі ретінде бойымды ізетті ұстазға лайық қасиетпен толықтырып, жаңаша идея ұсынып, заманауи білім беру платформаларымен сабақ көрсетіп, жан-жақтылық танытуды мақсат тұттым. Өз өмірінде «не алсам?» деп емес, «Не бере аламын?» дейтін ұғыммен жүрген ұлағат иелерінің бағындырмайтын қамалы жоқ деп ойлаймын. Саналы ғұмырын сан тарау тағдырлы шәкірттер түлетуге бағыттаған ұстаздардың мектеп тарихына қалдырар естелігі осы шығар, бәлкім. Іс–тәжірибесі толысқан №47 мектеп ұжымының шәкірттерге де, жас мұғалімдерге де берері көп екені хақ. Еліміздің ертеңгі–бүгінгі жас ұрпақтың қолында, ал жас ұрпақтың тағдыры – ұстаздың қолында» демекші, білімді ұрпақ тәрбиелеу – бүгінгі ұстаз қауымының алдында тұрған үлкен мәселе. Міне, осындай үлкен жетістікті арқалап келе жатқан мектептің әлі де жетер жетістігі, ал
Мәдениеттану
Өлең, ертегі, әңгімелер
Мектепке дейінгі балалар