Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Математика
Ондық бөлшектер және амалдар қолдану
Жамбыл С.Ж.
30.01.2023ж
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Ондық бөлшектерді қосу және азайту
5.1.2.27
ондық бөлшектерді қосу және азайтуды орындау;
Ондық бөлшектерді қосу және азайту туралы білім, білік дағдыларын толықтыра отырып, оқушылардың білімін тереңдете түсу, ондық бөлшектерді қосу және азайту ережелерін есеп шығаруда дұрыс қолдану машығын қалыптастыру.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Білім беру ұйымының
атауы
№ 47 орта мектеп
КММ
Пәні:
Математика
Бөлім:
Ондық бөлшектер және амалдар
қолдану
Педагогтің
аты-жөні:
Жамбыл
С.Ж.
Күні:
30.01.2023ж
Сынып:
5
Қатысушылар
саны:
Қатыспағандар
саны:
Сабақтың
тақырыбы:
Ондық бөлшектерді
қосу және азайту
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаты:
5.1.2.27
ондық бөлшектерді қосу және
азайтуды орындау;
Сабақтың
мақсаты
Ондық бөлшектерді қосу және азайту туралы
білім, білік дағдыларын толықтыра отырып, оқушылардың білімін
тереңдете түсу, ондық бөлшектерді қосу және азайту ережелерін есеп
шығаруда дұрыс қолдану машығын
қалыптастыру.
Сабақтың
барысы
Сабақтың
кезеңі\
уақыты
Педагогтің
іс-әрекеті
Оқушының іс-
әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басы
1
мин
Өткен білімді еске
түсіру
5
мин
2мин
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
1.Оқушылармен сәлемдесу,
түгендеу, топқа бөліп
отырғызу
1-топ:Дұрыс
бөлшек.
2-топ:Бұрыс
бөлшек.
3-топ:Ондық
бөлшек.
2.Психологиялық жағымды ахуал
туғызу.
Алдыңғы білімді
тексеру.
«Сұрақ менен, жауап
сізден»әдісі. Экрандағы оқушылар
ұяшықты таңдау арқылы жасырынып тұрған сұрақтарды ашып, сұрақтарға
жауап береді.
Сұрақтар:
Бұрыс бөлшек дегеніміз
не?
бұрыс бөлшекке
айналдыр?
2,23аралас санға
айналдыр?
өлшекті
оқы?
бөлшегін бұрыс
бөлшекке айналдыр?
бөлшегінің
оқылуы?
бөлшегі бұрыс бөлшек пе, әлде
дұрыс бөлшек пе?
Дұрыс бөлшек дегеніміз
не?
Қандай бөлшек аралас санға
айналады?
Ондық бөлшеті
салыстыр0,2
және0,21?
«Адасқан
сөздер»әдісі арқылы жаңа сабаққа
болжам жасау арқылы сабақ тақырыбын, мақсатын
анықтайды.
Сабақ мақсаты мен критерийлері
түсіндіріледі.
Топқа
бөлу:
1-топ:Дұрыс бөлшек. (көк
доп)
2-топ:Бұрыс бөлшек. (қызылт
доп)
3-топ:Ондық бөлшек. (сары доп)
таңдау арқылы орындарына
отырады.
Алдыңғы білімді
тексеру.
«Сұрақ менен, жауап
сізден»әдісі.
Оқушылар қойылған сұрақтарға
жауап береді.
Дескриптор:
Сұрақтарды оқиды, дұрыс
жауабын айтады.
Дескриптор:
Ондық бөлшектерді
қосу және азайту тақырыбын
айтады.
ҚБ
1
балл
«Баскетбол» әдісімен
бағалайды
ҚБ
2
балл
«Баскетбол» әдісімен
бағалайды
Түрлі түсті
доптар
АКТ
Слайд
АКТ
Слайд
Сабақтың
ортасы
(20
мин)
Жаңа
білім
5
мин
7
мин
7мин
1
мин
3
мин
Жаңа
сабақ.«Ой қозғау»
әдісі
123+125=248
12,3+12,5=24,8
525-12=513
52,5-1,2=51,3
Бір ондық бөлшекке екінші
ондық бөлшектерді қосу және бір ондық бөлшектен екіншісін азайту
үшін:
Бөлшектердегі үтірден кейінгі
цифрлар санын теңестіру;
Үтір үтірдің астына келетіндей
етіп «бір бағанға» жазу;
Үтірге мән бермей қосуды
немесе азайтуды орындау;
Шыққан қосындының немесе
айырымның мәніндегі үтірді үтір астына қою
керек.
Мысалы: 23,456 +
2,124= 25,58
немесе
25,580
Жұптық
жұмыс. «Суретті құрастыр»
әдісі.Есептен ондық бөлшектерді қосу
және азайту амалдарын орындайды. Шыққан мәнді жұптар тақтаға апарып
жабыстырады. Нәтижесінде суреттер пайда
болады.
1топ жұптары: Ондық
бөлшекті қосу амалымен
орындау
1) +2)
+3)
+4)
+
2 топ
жұптары:Ондық бөлшекті азайту
амалымен орындау
1) -2)
-3)
- Материалды жүктеу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз