
Аты-жөні енгізілмеген
Жеке ақпарат жазылмаған



Барлығы: 45 материал
Геометриялық денелерді проекциялау.
Сызу
Мақала
Басқа
1831 жылы Майкл Фарадей электромагниттік генераторлардың жұмыс принципін ашты. Кейінірек Фарадей заңы деп аталатын қағида магнит өрісіне перпендикуляр қозғалатын өткізгіштің ұштары арасында потенциалдық айырмашылық пайда болды. Ол сонымен қатар "Фарадей дискісі" деп аталатын алғашқы электромагниттік генераторды салды, ол ат магнитінің полюстері арасында айналатын мыс дискіні қолданатын униполярлы генератор болды. Ол аз тұрақты кернеу мен күшті ток шығарды.Дизайн жетілмеген еді, өйткені ток магнит өрісінде жоқ диск бөліктері арқылы өзін-өзі жапты. Паразиттік ток байланыс сымдарынан алынатын қуатты шектеді және мыс дискінің пайдасыз қызуын тудырды. Кейінірек, униполярлы генераторлар біркелкі өріс пен токты тек бір бағытта құру үшін дискінің айналасында көптеген кішкентай магниттерді орналастыру арқылы мәселені шеше алды.Тағы бір кемшілігі-шығыс кернеуі өте аз болды, өйткені магнит ағынының айналасында бір ғана бұрылыс пайда болды.
Басқа
Мақала
Басқа
1831 жылы Майкл Фарадей электромагниттік генераторлардың жұмыс принципін ашты. Кейінірек Фарадей заңы деп аталатын қағида магнит өрісіне перпендикуляр қозғалатын өткізгіштің ұштары арасында потенциалдық айырмашылық пайда болды. Ол сонымен қатар "Фарадей дискісі" деп аталатын алғашқы электромагниттік генераторды салды, ол ат магнитінің полюстері арасында айналатын мыс дискіні қолданатын униполярлы генератор болды. Ол аз тұрақты кернеу мен күшті ток шығарды.Дизайн жетілмеген еді, өйткені ток магнит өрісінде жоқ диск бөліктері арқылы өзін-өзі жапты. Паразиттік ток байланыс сымдарынан алынатын қуатты шектеді және мыс дискінің пайдасыз қызуын тудырды. Кейінірек, униполярлы генераторлар біркелкі өріс пен токты тек бір бағытта құру үшін дискінің айналасында көптеген кішкентай магниттерді орналастыру арқылы мәселені шеше алды.Тағы бір кемшілігі-шығыс кернеуі өте аз болды, өйткені магнит ағынының айналасында бір ғана бұрылыс пайда болды.
Басқа
Мақала
Басқа
1831 жылы Майкл Фарадей электромагниттік генераторлардың жұмыс принципін ашты. Кейінірек Фарадей заңы деп аталатын қағида магнит өрісіне перпендикуляр қозғалатын өткізгіштің ұштары арасында потенциалдық айырмашылық пайда болды. Ол сонымен қатар "Фарадей дискісі" деп аталатын алғашқы электромагниттік генераторды салды, ол ат магнитінің полюстері арасында айналатын мыс дискіні қолданатын униполярлы генератор болды. Ол аз тұрақты кернеу мен күшті ток шығарды.Дизайн жетілмеген еді, өйткені ток магнит өрісінде жоқ диск бөліктері арқылы өзін-өзі жапты. Паразиттік ток байланыс сымдарынан алынатын қуатты шектеді және мыс дискінің пайдасыз қызуын тудырды. Кейінірек, униполярлы генераторлар біркелкі өріс пен токты тек бір бағытта құру үшін дискінің айналасында көптеген кішкентай магниттерді орналастыру арқылы мәселені шеше алды.Тағы бір кемшілігі-шығыс кернеуі өте аз болды, өйткені магнит ағынының айналасында бір ғана бұрылыс пайда болды.
Басқа
Мақала
Басқа
1831 жылы Майкл Фарадей электромагниттік генераторлардың жұмыс принципін ашты. Кейінірек Фарадей заңы деп аталатын қағида магнит өрісіне перпендикуляр қозғалатын өткізгіштің ұштары арасында потенциалдық айырмашылық пайда болды. Ол сонымен қатар "Фарадей дискісі" деп аталатын алғашқы электромагниттік генераторды салды, ол ат магнитінің полюстері арасында айналатын мыс дискіні қолданатын униполярлы генератор болды. Ол аз тұрақты кернеу мен күшті ток шығарды.Дизайн жетілмеген еді, өйткені ток магнит өрісінде жоқ диск бөліктері арқылы өзін-өзі жапты. Паразиттік ток байланыс сымдарынан алынатын қуатты шектеді және мыс дискінің пайдасыз қызуын тудырды. Кейінірек, униполярлы генераторлар біркелкі өріс пен токты тек бір бағытта құру үшін дискінің айналасында көптеген кішкентай магниттерді орналастыру арқылы мәселені шеше алды.Тағы бір кемшілігі-шығыс кернеуі өте аз болды, өйткені магнит ағынының айналасында бір ғана бұрылыс пайда болды.
Басқа
Мақала
Басқа
1831 жылы Майкл Фарадей электромагниттік генераторлардың жұмыс принципін ашты. Кейінірек Фарадей заңы деп аталатын қағида магнит өрісіне перпендикуляр қозғалатын өткізгіштің ұштары арасында потенциалдық айырмашылық пайда болды. Ол сонымен қатар "Фарадей дискісі" деп аталатын алғашқы электромагниттік генераторды салды, ол ат магнитінің полюстері арасында айналатын мыс дискіні қолданатын униполярлы генератор болды. Ол аз тұрақты кернеу мен күшті ток шығарды.Дизайн жетілмеген еді, өйткені ток магнит өрісінде жоқ диск бөліктері арқылы өзін-өзі жапты. Паразиттік ток байланыс сымдарынан алынатын қуатты шектеді және мыс дискінің пайдасыз қызуын тудырды. Кейінірек, униполярлы генераторлар біркелкі өріс пен токты тек бір бағытта құру үшін дискінің айналасында көптеген кішкентай магниттерді орналастыру арқылы мәселені шеше алды.Тағы бір кемшілігі-шығыс кернеуі өте аз болды, өйткені магнит ағынының айналасында бір ғана бұрылыс пайда болды.
Басқа
Мақала
Басқа
1831 жылы Майкл Фарадей электромагниттік генераторлардың жұмыс принципін ашты. Кейінірек Фарадей заңы деп аталатын қағида магнит өрісіне перпендикуляр қозғалатын өткізгіштің ұштары арасында потенциалдық айырмашылық пайда болды. Ол сонымен қатар "Фарадей дискісі" деп аталатын алғашқы электромагниттік генераторды салды, ол ат магнитінің полюстері арасында айналатын мыс дискіні қолданатын униполярлы генератор болды. Ол аз тұрақты кернеу мен күшті ток шығарды.Дизайн жетілмеген еді, өйткені ток магнит өрісінде жоқ диск бөліктері арқылы өзін-өзі жапты. Паразиттік ток байланыс сымдарынан алынатын қуатты шектеді және мыс дискінің пайдасыз қызуын тудырды. Кейінірек, униполярлы генераторлар біркелкі өріс пен токты тек бір бағытта құру үшін дискінің айналасында көптеген кішкентай магниттерді орналастыру арқылы мәселені шеше алды.Тағы бір кемшілігі-шығыс кернеуі өте аз болды, өйткені магнит ағынының айналасында бір ғана бұрылыс пайда болды.
Басқа
Мақала
Басқа
Тәрбие заңдылықтарына сәйкес жеке тұлғаның дамуы қоғамның дамуынан артта қалатын болса, ал оларға әлеуметтік мақсаттарды жүзеге асыру үшін жағдайлар жасалмаса, бәсекеге қабілетті зияткер тұлғаны қалыптастыруға қол жеткізу қиын. Осы орайда педагогтардың жауапкершілігі арта түспек. М.И.Калининнің «Мұғалімнің ең жауапты міндет орындайды-ол адамды қалыптастырады» [1] деген тұжырымы өзекті болып отыр, себебі мұғалім тек білім беріп қана қоймай, оқушының дүниетанымын қалыптастыру, жан-жақты тәрбие беру тағы сол сияқты әрекеттерді қатар алып жүретін жан.
Басқа
Мақала
Басқа
Тәрбие заңдылықтарына сәйкес жеке тұлғаның дамуы қоғамның дамуынан артта қалатын болса, ал оларға әлеуметтік мақсаттарды жүзеге асыру үшін жағдайлар жасалмаса, бәсекеге қабілетті зияткер тұлғаны қалыптастыруға қол жеткізу қиын. Осы орайда педагогтардың жауапкершілігі арта түспек. М.И.Калининнің «Мұғалімнің ең жауапты міндет орындайды-ол адамды қалыптастырады» [1] деген тұжырымы өзекті болып отыр, себебі мұғалім тек білім беріп қана қоймай, оқушының дүниетанымын қалыптастыру, жан-жақты тәрбие беру тағы сол сияқты әрекеттерді қатар алып жүретін жан.
Басқа
Мақала
Басқа
Тәрбие заңдылықтарына сәйкес жеке тұлғаның дамуы қоғамның дамуынан артта қалатын болса, ал оларға әлеуметтік мақсаттарды жүзеге асыру үшін жағдайлар жасалмаса, бәсекеге қабілетті зияткер тұлғаны қалыптастыруға қол жеткізу қиын. Осы орайда педагогтардың жауапкершілігі арта түспек. М.И.Калининнің «Мұғалімнің ең жауапты міндет орындайды-ол адамды қалыптастырады» [1] деген тұжырымы өзекті болып отыр, себебі мұғалім тек білім беріп қана қоймай, оқушының дүниетанымын қалыптастыру, жан-жақты тәрбие беру тағы сол сияқты әрекеттерді қатар алып жүретін жан.
Басқа
Мақала
Басқа
Тәрбие заңдылықтарына сәйкес жеке тұлғаның дамуы қоғамның дамуынан артта қалатын болса, ал оларға әлеуметтік мақсаттарды жүзеге асыру үшін жағдайлар жасалмаса, бәсекеге қабілетті зияткер тұлғаны қалыптастыруға қол жеткізу қиын. Осы орайда педагогтардың жауапкершілігі арта түспек. М.И.Калининнің «Мұғалімнің ең жауапты міндет орындайды-ол адамды қалыптастырады» [1] деген тұжырымы өзекті болып отыр, себебі мұғалім тек білім беріп қана қоймай, оқушының дүниетанымын қалыптастыру, жан-жақты тәрбие беру тағы сол сияқты әрекеттерді қатар алып жүретін жан.
Басқа
Мақала
Басқа
Тәрбие заңдылықтарына сәйкес жеке тұлғаның дамуы қоғамның дамуынан артта қалатын болса, ал оларға әлеуметтік мақсаттарды жүзеге асыру үшін жағдайлар жасалмаса, бәсекеге қабілетті зияткер тұлғаны қалыптастыруға қол жеткізу қиын. Осы орайда педагогтардың жауапкершілігі арта түспек. М.И.Калининнің «Мұғалімнің ең жауапты міндет орындайды-ол адамды қалыптастырады» [1] деген тұжырымы өзекті болып отыр, себебі мұғалім тек білім беріп қана қоймай, оқушының дүниетанымын қалыптастыру, жан-жақты тәрбие беру тағы сол сияқты әрекеттерді қатар алып жүретін жан.
Басқа
Мақала
Басқа
Тәрбие заңдылықтарына сәйкес жеке тұлғаның дамуы қоғамның дамуынан артта қалатын болса, ал оларға әлеуметтік мақсаттарды жүзеге асыру үшін жағдайлар жасалмаса, бәсекеге қабілетті зияткер тұлғаны қалыптастыруға қол жеткізу қиын. Осы орайда педагогтардың жауапкершілігі арта түспек. М.И.Калининнің «Мұғалімнің ең жауапты міндет орындайды-ол адамды қалыптастырады» [1] деген тұжырымы өзекті болып отыр, себебі мұғалім тек білім беріп қана қоймай, оқушының дүниетанымын қалыптастыру, жан-жақты тәрбие беру тағы сол сияқты әрекеттерді қатар алып жүретін жан.
Басқа
Мақала
Басқа
Тәрбие заңдылықтарына сәйкес жеке тұлғаның дамуы қоғамның дамуынан артта қалатын болса, ал оларға әлеуметтік мақсаттарды жүзеге асыру үшін жағдайлар жасалмаса, бәсекеге қабілетті зияткер тұлғаны қалыптастыруға қол жеткізу қиын. Осы орайда педагогтардың жауапкершілігі арта түспек. М.И.Калининнің «Мұғалімнің ең жауапты міндет орындайды-ол адамды қалыптастырады» [1] деген тұжырымы өзекті болып отыр, себебі мұғалім тек білім беріп қана қоймай, оқушының дүниетанымын қалыптастыру, жан-жақты тәрбие беру тағы сол сияқты әрекеттерді қатар алып жүретін жан.
Басқа
Мақала
Басқа
Тәрбие заңдылықтарына сәйкес жеке тұлғаның дамуы қоғамның дамуынан артта қалатын болса, ал оларға әлеуметтік мақсаттарды жүзеге асыру үшін жағдайлар жасалмаса, бәсекеге қабілетті зияткер тұлғаны қалыптастыруға қол жеткізу қиын. Осы орайда педагогтардың жауапкершілігі арта түспек. М.И.Калининнің «Мұғалімнің ең жауапты міндет орындайды-ол адамды қалыптастырады» [1] деген тұжырымы өзекті болып отыр, себебі мұғалім тек білім беріп қана қоймай, оқушының дүниетанымын қалыптастыру, жан-жақты тәрбие беру тағы сол сияқты әрекеттерді қатар алып жүретін жан.
Басқа
Мақала
Басқа
Тәрбие заңдылықтарына сәйкес жеке тұлғаның дамуы қоғамның дамуынан артта қалатын болса, ал оларға әлеуметтік мақсаттарды жүзеге асыру үшін жағдайлар жасалмаса, бәсекеге қабілетті зияткер тұлғаны қалыптастыруға қол жеткізу қиын. Осы орайда педагогтардың жауапкершілігі арта түспек. М.И.Калининнің «Мұғалімнің ең жауапты міндет орындайды-ол адамды қалыптастырады» [1] деген тұжырымы өзекті болып отыр, себебі мұғалім тек білім беріп қана қоймай, оқушының дүниетанымын қалыптастыру, жан-жақты тәрбие беру тағы сол сияқты әрекеттерді қатар алып жүретін жан.
Басқа
Мақала
Басқа
Тәрбие заңдылықтарына сәйкес жеке тұлғаның дамуы қоғамның дамуынан артта қалатын болса, ал оларға әлеуметтік мақсаттарды жүзеге асыру үшін жағдайлар жасалмаса, бәсекеге қабілетті зияткер тұлғаны қалыптастыруға қол жеткізу қиын. Осы орайда педагогтардың жауапкершілігі арта түспек. М.И.Калининнің «Мұғалімнің ең жауапты міндет орындайды-ол адамды қалыптастырады» [1] деген тұжырымы өзекті болып отыр, себебі мұғалім тек білім беріп қана қоймай, оқушының дүниетанымын қалыптастыру, жан-жақты тәрбие беру тағы сол сияқты әрекеттерді қатар алып жүретін жан.
Басқа
Мақала
Басқа
Тәрбие заңдылықтарына сәйкес жеке тұлғаның дамуы қоғамның дамуынан артта қалатын болса, ал оларға әлеуметтік мақсаттарды жүзеге асыру үшін жағдайлар жасалмаса, бәсекеге қабілетті зияткер тұлғаны қалыптастыруға қол жеткізу қиын. Осы орайда педагогтардың жауапкершілігі арта түспек. М.И.Калининнің «Мұғалімнің ең жауапты міндет орындайды-ол адамды қалыптастырады» [1] деген тұжырымы өзекті болып отыр, себебі мұғалім тек білім беріп қана қоймай, оқушының дүниетанымын қалыптастыру, жан-жақты тәрбие беру тағы сол сияқты әрекеттерді қатар алып жүретін жан.
Басқа
Мақала
Басқа
Тәрбие заңдылықтарына сәйкес жеке тұлғаның дамуы қоғамның дамуынан артта қалатын болса, ал оларға әлеуметтік мақсаттарды жүзеге асыру үшін жағдайлар жасалмаса, бәсекеге қабілетті зияткер тұлғаны қалыптастыруға қол жеткізу қиын. Осы орайда педагогтардың жауапкершілігі арта түспек. М.И.Калининнің «Мұғалімнің ең жауапты міндет орындайды-ол адамды қалыптастырады» [1] деген тұжырымы өзекті болып отыр, себебі мұғалім тек білім беріп қана қоймай, оқушының дүниетанымын қалыптастыру, жан-жақты тәрбие беру тағы сол сияқты әрекеттерді қатар алып жүретін жан.
Басқа
Мақала
Басқа
Тәрбие заңдылықтарына сәйкес жеке тұлғаның дамуы қоғамның дамуынан артта қалатын болса, ал оларға әлеуметтік мақсаттарды жүзеге асыру үшін жағдайлар жасалмаса, бәсекеге қабілетті зияткер тұлғаны қалыптастыруға қол жеткізу қиын. Осы орайда педагогтардың жауапкершілігі арта түспек. М.И.Калининнің «Мұғалімнің ең жауапты міндет орындайды-ол адамды қалыптастырады» [1] деген тұжырымы өзекті болып отыр, себебі мұғалім тек білім беріп қана қоймай, оқушының дүниетанымын қалыптастыру, жан-жақты тәрбие беру тағы сол сияқты әрекеттерді қатар алып жүретін жан.
Басқа
Мақала
Басқа
1
2
3