Аты-жөні енгізілмеген
Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісу
Сілтемені көшіру
Барлығы: 45 материал
Геометриялық денелерді проекциялау.
Шарипов Назарбек Ганибаевич
30 Маусым 2021
696
0
Геометриялық денелерді проекциялау.
Сызу
Мақала
Басқа
«Mazda 6 маркалы автокөлігінің генераторын диагностикалау және жөндеу»
Рысбеков Іліяс Нұрбекұлы
30 Маусым 2021
318
0
1831 жылы Майкл Фарадей электромагниттік генераторлардың жұмыс принципін ашты. Кейінірек Фарадей заңы деп аталатын қағида магнит өрісіне перпендикуляр қозғалатын өткізгіштің ұштары арасында потенциалдық айырмашылық пайда болды. Ол сонымен қатар "Фарадей дискісі" деп аталатын алғашқы электромагниттік генераторды салды, ол ат магнитінің полюстері арасында айналатын мыс дискіні қолданатын униполярлы генератор болды. Ол аз тұрақты кернеу мен күшті ток шығарды.Дизайн жетілмеген еді, өйткені ток магнит өрісінде жоқ диск бөліктері арқылы өзін-өзі жапты. Паразиттік ток байланыс сымдарынан алынатын қуатты шектеді және мыс дискінің пайдасыз қызуын тудырды. Кейінірек, униполярлы генераторлар біркелкі өріс пен токты тек бір бағытта құру үшін дискінің айналасында көптеген кішкентай магниттерді орналастыру арқылы мәселені шеше алды.Тағы бір кемшілігі-шығыс кернеуі өте аз болды, өйткені магнит ағынының айналасында бір ғана бұрылыс пайда болды.
Басқа
Мақала
Басқа
«Mazda 6 маркалы автокөлігінің генераторын диагностикалау және жөндеу»
Рысбеков Іліяс Нұрбекұлы
30 Маусым 2021
327
0
1831 жылы Майкл Фарадей электромагниттік генераторлардың жұмыс принципін ашты. Кейінірек Фарадей заңы деп аталатын қағида магнит өрісіне перпендикуляр қозғалатын өткізгіштің ұштары арасында потенциалдық айырмашылық пайда болды. Ол сонымен қатар "Фарадей дискісі" деп аталатын алғашқы электромагниттік генераторды салды, ол ат магнитінің полюстері арасында айналатын мыс дискіні қолданатын униполярлы генератор болды. Ол аз тұрақты кернеу мен күшті ток шығарды.Дизайн жетілмеген еді, өйткені ток магнит өрісінде жоқ диск бөліктері арқылы өзін-өзі жапты. Паразиттік ток байланыс сымдарынан алынатын қуатты шектеді және мыс дискінің пайдасыз қызуын тудырды. Кейінірек, униполярлы генераторлар біркелкі өріс пен токты тек бір бағытта құру үшін дискінің айналасында көптеген кішкентай магниттерді орналастыру арқылы мәселені шеше алды.Тағы бір кемшілігі-шығыс кернеуі өте аз болды, өйткені магнит ағынының айналасында бір ғана бұрылыс пайда болды.
Басқа
Мақала
Басқа
«Mazda 6 маркалы автокөлігінің генераторын диагностикалау және жөндеу»
Рысбеков Іліяс Нұрбекұлы
30 Маусым 2021
245
0
1831 жылы Майкл Фарадей электромагниттік генераторлардың жұмыс принципін ашты. Кейінірек Фарадей заңы деп аталатын қағида магнит өрісіне перпендикуляр қозғалатын өткізгіштің ұштары арасында потенциалдық айырмашылық пайда болды. Ол сонымен қатар "Фарадей дискісі" деп аталатын алғашқы электромагниттік генераторды салды, ол ат магнитінің полюстері арасында айналатын мыс дискіні қолданатын униполярлы генератор болды. Ол аз тұрақты кернеу мен күшті ток шығарды.Дизайн жетілмеген еді, өйткені ток магнит өрісінде жоқ диск бөліктері арқылы өзін-өзі жапты. Паразиттік ток байланыс сымдарынан алынатын қуатты шектеді және мыс дискінің пайдасыз қызуын тудырды. Кейінірек, униполярлы генераторлар біркелкі өріс пен токты тек бір бағытта құру үшін дискінің айналасында көптеген кішкентай магниттерді орналастыру арқылы мәселені шеше алды.Тағы бір кемшілігі-шығыс кернеуі өте аз болды, өйткені магнит ағынының айналасында бір ғана бұрылыс пайда болды.
Басқа
Мақала
Басқа
«Mazda 6 маркалы автокөлігінің генераторын диагностикалау және жөндеу»
Рысбеков Іліяс Нұрбекұлы
30 Маусым 2021
332
0
1831 жылы Майкл Фарадей электромагниттік генераторлардың жұмыс принципін ашты. Кейінірек Фарадей заңы деп аталатын қағида магнит өрісіне перпендикуляр қозғалатын өткізгіштің ұштары арасында потенциалдық айырмашылық пайда болды. Ол сонымен қатар "Фарадей дискісі" деп аталатын алғашқы электромагниттік генераторды салды, ол ат магнитінің полюстері арасында айналатын мыс дискіні қолданатын униполярлы генератор болды. Ол аз тұрақты кернеу мен күшті ток шығарды.Дизайн жетілмеген еді, өйткені ток магнит өрісінде жоқ диск бөліктері арқылы өзін-өзі жапты. Паразиттік ток байланыс сымдарынан алынатын қуатты шектеді және мыс дискінің пайдасыз қызуын тудырды. Кейінірек, униполярлы генераторлар біркелкі өріс пен токты тек бір бағытта құру үшін дискінің айналасында көптеген кішкентай магниттерді орналастыру арқылы мәселені шеше алды.Тағы бір кемшілігі-шығыс кернеуі өте аз болды, өйткені магнит ағынының айналасында бір ғана бұрылыс пайда болды.
Басқа
Мақала
Басқа
«Mazda 6 маркалы автокөлігінің генераторын диагностикалау және жөндеу»
Рысбеков Іліяс Нұрбекұлы
30 Маусым 2021
298
0
1831 жылы Майкл Фарадей электромагниттік генераторлардың жұмыс принципін ашты. Кейінірек Фарадей заңы деп аталатын қағида магнит өрісіне перпендикуляр қозғалатын өткізгіштің ұштары арасында потенциалдық айырмашылық пайда болды. Ол сонымен қатар "Фарадей дискісі" деп аталатын алғашқы электромагниттік генераторды салды, ол ат магнитінің полюстері арасында айналатын мыс дискіні қолданатын униполярлы генератор болды. Ол аз тұрақты кернеу мен күшті ток шығарды.Дизайн жетілмеген еді, өйткені ток магнит өрісінде жоқ диск бөліктері арқылы өзін-өзі жапты. Паразиттік ток байланыс сымдарынан алынатын қуатты шектеді және мыс дискінің пайдасыз қызуын тудырды. Кейінірек, униполярлы генераторлар біркелкі өріс пен токты тек бір бағытта құру үшін дискінің айналасында көптеген кішкентай магниттерді орналастыру арқылы мәселені шеше алды.Тағы бір кемшілігі-шығыс кернеуі өте аз болды, өйткені магнит ағынының айналасында бір ғана бұрылыс пайда болды.
Басқа
Мақала
Басқа
«Mazda 6 маркалы автокөлігінің генераторын диагностикалау және жөндеу»
Рысбеков Іліяс Нұрбекұлы
30 Маусым 2021
272
0
1831 жылы Майкл Фарадей электромагниттік генераторлардың жұмыс принципін ашты. Кейінірек Фарадей заңы деп аталатын қағида магнит өрісіне перпендикуляр қозғалатын өткізгіштің ұштары арасында потенциалдық айырмашылық пайда болды. Ол сонымен қатар "Фарадей дискісі" деп аталатын алғашқы электромагниттік генераторды салды, ол ат магнитінің полюстері арасында айналатын мыс дискіні қолданатын униполярлы генератор болды. Ол аз тұрақты кернеу мен күшті ток шығарды.Дизайн жетілмеген еді, өйткені ток магнит өрісінде жоқ диск бөліктері арқылы өзін-өзі жапты. Паразиттік ток байланыс сымдарынан алынатын қуатты шектеді және мыс дискінің пайдасыз қызуын тудырды. Кейінірек, униполярлы генераторлар біркелкі өріс пен токты тек бір бағытта құру үшін дискінің айналасында көптеген кішкентай магниттерді орналастыру арқылы мәселені шеше алды.Тағы бір кемшілігі-шығыс кернеуі өте аз болды, өйткені магнит ағынының айналасында бір ғана бұрылыс пайда болды.
Басқа
Мақала
Басқа
Білім алушылардың қалыптасуындағы педагогтік қызмет
Рысбеков Іліяс Нұрбекұлы
30 Маусым 2021
279
0
Тәрбие заңдылықтарына сәйкес жеке тұлғаның дамуы қоғамның дамуынан артта қалатын болса, ал оларға әлеуметтік мақсаттарды жүзеге асыру үшін жағдайлар жасалмаса, бәсекеге қабілетті зияткер тұлғаны қалыптастыруға қол жеткізу қиын. Осы орайда педагогтардың жауапкершілігі арта түспек. М.И.Калининнің «Мұғалімнің ең жауапты міндет орындайды-ол адамды қалыптастырады» [1] деген тұжырымы өзекті болып отыр, себебі мұғалім тек білім беріп қана қоймай, оқушының дүниетанымын қалыптастыру, жан-жақты тәрбие беру тағы сол сияқты әрекеттерді қатар алып жүретін жан.
Басқа
Мақала
Басқа
Білім алушылардың қалыптасуындағы педагогтік қызмет
Рысбеков Іліяс Нұрбекұлы
30 Маусым 2021
234
0
Тәрбие заңдылықтарына сәйкес жеке тұлғаның дамуы қоғамның дамуынан артта қалатын болса, ал оларға әлеуметтік мақсаттарды жүзеге асыру үшін жағдайлар жасалмаса, бәсекеге қабілетті зияткер тұлғаны қалыптастыруға қол жеткізу қиын. Осы орайда педагогтардың жауапкершілігі арта түспек. М.И.Калининнің «Мұғалімнің ең жауапты міндет орындайды-ол адамды қалыптастырады» [1] деген тұжырымы өзекті болып отыр, себебі мұғалім тек білім беріп қана қоймай, оқушының дүниетанымын қалыптастыру, жан-жақты тәрбие беру тағы сол сияқты әрекеттерді қатар алып жүретін жан.
Басқа
Мақала
Басқа
Білім алушылардың қалыптасуындағы педагогтік қызмет
Рысбеков Іліяс Нұрбекұлы
30 Маусым 2021
234
0
Тәрбие заңдылықтарына сәйкес жеке тұлғаның дамуы қоғамның дамуынан артта қалатын болса, ал оларға әлеуметтік мақсаттарды жүзеге асыру үшін жағдайлар жасалмаса, бәсекеге қабілетті зияткер тұлғаны қалыптастыруға қол жеткізу қиын. Осы орайда педагогтардың жауапкершілігі арта түспек. М.И.Калининнің «Мұғалімнің ең жауапты міндет орындайды-ол адамды қалыптастырады» [1] деген тұжырымы өзекті болып отыр, себебі мұғалім тек білім беріп қана қоймай, оқушының дүниетанымын қалыптастыру, жан-жақты тәрбие беру тағы сол сияқты әрекеттерді қатар алып жүретін жан.
Басқа
Мақала
Басқа
Білім алушылардың қалыптасуындағы педагогтік қызмет
Рысбеков Іліяс Нұрбекұлы
30 Маусым 2021
187
0
Тәрбие заңдылықтарына сәйкес жеке тұлғаның дамуы қоғамның дамуынан артта қалатын болса, ал оларға әлеуметтік мақсаттарды жүзеге асыру үшін жағдайлар жасалмаса, бәсекеге қабілетті зияткер тұлғаны қалыптастыруға қол жеткізу қиын. Осы орайда педагогтардың жауапкершілігі арта түспек. М.И.Калининнің «Мұғалімнің ең жауапты міндет орындайды-ол адамды қалыптастырады» [1] деген тұжырымы өзекті болып отыр, себебі мұғалім тек білім беріп қана қоймай, оқушының дүниетанымын қалыптастыру, жан-жақты тәрбие беру тағы сол сияқты әрекеттерді қатар алып жүретін жан.
Басқа
Мақала
Басқа
Білім алушылардың қалыптасуындағы педагогтік қызмет
Рысбеков Іліяс Нұрбекұлы
30 Маусым 2021
255
0
Тәрбие заңдылықтарына сәйкес жеке тұлғаның дамуы қоғамның дамуынан артта қалатын болса, ал оларға әлеуметтік мақсаттарды жүзеге асыру үшін жағдайлар жасалмаса, бәсекеге қабілетті зияткер тұлғаны қалыптастыруға қол жеткізу қиын. Осы орайда педагогтардың жауапкершілігі арта түспек. М.И.Калининнің «Мұғалімнің ең жауапты міндет орындайды-ол адамды қалыптастырады» [1] деген тұжырымы өзекті болып отыр, себебі мұғалім тек білім беріп қана қоймай, оқушының дүниетанымын қалыптастыру, жан-жақты тәрбие беру тағы сол сияқты әрекеттерді қатар алып жүретін жан.
Басқа
Мақала
Басқа
Білім алушылардың қалыптасуындағы педагогтік қызмет
Рысбеков Іліяс Нұрбекұлы
30 Маусым 2021
244
0
Тәрбие заңдылықтарына сәйкес жеке тұлғаның дамуы қоғамның дамуынан артта қалатын болса, ал оларға әлеуметтік мақсаттарды жүзеге асыру үшін жағдайлар жасалмаса, бәсекеге қабілетті зияткер тұлғаны қалыптастыруға қол жеткізу қиын. Осы орайда педагогтардың жауапкершілігі арта түспек. М.И.Калининнің «Мұғалімнің ең жауапты міндет орындайды-ол адамды қалыптастырады» [1] деген тұжырымы өзекті болып отыр, себебі мұғалім тек білім беріп қана қоймай, оқушының дүниетанымын қалыптастыру, жан-жақты тәрбие беру тағы сол сияқты әрекеттерді қатар алып жүретін жан.
Басқа
Мақала
Басқа
Білім алушылардың қалыптасуындағы педагогтік қызмет
Рысбеков Іліяс Нұрбекұлы
30 Маусым 2021
211
0
Тәрбие заңдылықтарына сәйкес жеке тұлғаның дамуы қоғамның дамуынан артта қалатын болса, ал оларға әлеуметтік мақсаттарды жүзеге асыру үшін жағдайлар жасалмаса, бәсекеге қабілетті зияткер тұлғаны қалыптастыруға қол жеткізу қиын. Осы орайда педагогтардың жауапкершілігі арта түспек. М.И.Калининнің «Мұғалімнің ең жауапты міндет орындайды-ол адамды қалыптастырады» [1] деген тұжырымы өзекті болып отыр, себебі мұғалім тек білім беріп қана қоймай, оқушының дүниетанымын қалыптастыру, жан-жақты тәрбие беру тағы сол сияқты әрекеттерді қатар алып жүретін жан.
Басқа
Мақала
Басқа
Білім алушылардың қалыптасуындағы педагогтік қызмет
Рысбеков Іліяс Нұрбекұлы
30 Маусым 2021
277
0
Тәрбие заңдылықтарына сәйкес жеке тұлғаның дамуы қоғамның дамуынан артта қалатын болса, ал оларға әлеуметтік мақсаттарды жүзеге асыру үшін жағдайлар жасалмаса, бәсекеге қабілетті зияткер тұлғаны қалыптастыруға қол жеткізу қиын. Осы орайда педагогтардың жауапкершілігі арта түспек. М.И.Калининнің «Мұғалімнің ең жауапты міндет орындайды-ол адамды қалыптастырады» [1] деген тұжырымы өзекті болып отыр, себебі мұғалім тек білім беріп қана қоймай, оқушының дүниетанымын қалыптастыру, жан-жақты тәрбие беру тағы сол сияқты әрекеттерді қатар алып жүретін жан.
Басқа
Мақала
Басқа
Білім алушылардың қалыптасуындағы педагогтік қызмет
Рысбеков Іліяс Нұрбекұлы
30 Маусым 2021
275
0
Тәрбие заңдылықтарына сәйкес жеке тұлғаның дамуы қоғамның дамуынан артта қалатын болса, ал оларға әлеуметтік мақсаттарды жүзеге асыру үшін жағдайлар жасалмаса, бәсекеге қабілетті зияткер тұлғаны қалыптастыруға қол жеткізу қиын. Осы орайда педагогтардың жауапкершілігі арта түспек. М.И.Калининнің «Мұғалімнің ең жауапты міндет орындайды-ол адамды қалыптастырады» [1] деген тұжырымы өзекті болып отыр, себебі мұғалім тек білім беріп қана қоймай, оқушының дүниетанымын қалыптастыру, жан-жақты тәрбие беру тағы сол сияқты әрекеттерді қатар алып жүретін жан.
Басқа
Мақала
Басқа
Білім алушылардың қалыптасуындағы педагогтік қызмет
Рысбеков Іліяс Нұрбекұлы
30 Маусым 2021
285
0
Тәрбие заңдылықтарына сәйкес жеке тұлғаның дамуы қоғамның дамуынан артта қалатын болса, ал оларға әлеуметтік мақсаттарды жүзеге асыру үшін жағдайлар жасалмаса, бәсекеге қабілетті зияткер тұлғаны қалыптастыруға қол жеткізу қиын. Осы орайда педагогтардың жауапкершілігі арта түспек. М.И.Калининнің «Мұғалімнің ең жауапты міндет орындайды-ол адамды қалыптастырады» [1] деген тұжырымы өзекті болып отыр, себебі мұғалім тек білім беріп қана қоймай, оқушының дүниетанымын қалыптастыру, жан-жақты тәрбие беру тағы сол сияқты әрекеттерді қатар алып жүретін жан.
Басқа
Мақала
Басқа
Білім алушылардың қалыптасуындағы педагогтік қызмет
Рысбеков Іліяс Нұрбекұлы
30 Маусым 2021
182
0
Тәрбие заңдылықтарына сәйкес жеке тұлғаның дамуы қоғамның дамуынан артта қалатын болса, ал оларға әлеуметтік мақсаттарды жүзеге асыру үшін жағдайлар жасалмаса, бәсекеге қабілетті зияткер тұлғаны қалыптастыруға қол жеткізу қиын. Осы орайда педагогтардың жауапкершілігі арта түспек. М.И.Калининнің «Мұғалімнің ең жауапты міндет орындайды-ол адамды қалыптастырады» [1] деген тұжырымы өзекті болып отыр, себебі мұғалім тек білім беріп қана қоймай, оқушының дүниетанымын қалыптастыру, жан-жақты тәрбие беру тағы сол сияқты әрекеттерді қатар алып жүретін жан.
Басқа
Мақала
Басқа
Білім алушылардың қалыптасуындағы педагогтік қызмет
Рысбеков Іліяс Нұрбекұлы
30 Маусым 2021
209
0
Тәрбие заңдылықтарына сәйкес жеке тұлғаның дамуы қоғамның дамуынан артта қалатын болса, ал оларға әлеуметтік мақсаттарды жүзеге асыру үшін жағдайлар жасалмаса, бәсекеге қабілетті зияткер тұлғаны қалыптастыруға қол жеткізу қиын. Осы орайда педагогтардың жауапкершілігі арта түспек. М.И.Калининнің «Мұғалімнің ең жауапты міндет орындайды-ол адамды қалыптастырады» [1] деген тұжырымы өзекті болып отыр, себебі мұғалім тек білім беріп қана қоймай, оқушының дүниетанымын қалыптастыру, жан-жақты тәрбие беру тағы сол сияқты әрекеттерді қатар алып жүретін жан.
Басқа
Мақала
Басқа
Білім алушылардың қалыптасуындағы педагогтік қызмет
Рысбеков Іліяс Нұрбекұлы
30 Маусым 2021
258
0
Тәрбие заңдылықтарына сәйкес жеке тұлғаның дамуы қоғамның дамуынан артта қалатын болса, ал оларға әлеуметтік мақсаттарды жүзеге асыру үшін жағдайлар жасалмаса, бәсекеге қабілетті зияткер тұлғаны қалыптастыруға қол жеткізу қиын. Осы орайда педагогтардың жауапкершілігі арта түспек. М.И.Калининнің «Мұғалімнің ең жауапты міндет орындайды-ол адамды қалыптастырады» [1] деген тұжырымы өзекті болып отыр, себебі мұғалім тек білім беріп қана қоймай, оқушының дүниетанымын қалыптастыру, жан-жақты тәрбие беру тағы сол сияқты әрекеттерді қатар алып жүретін жан.
Басқа
Мақала
Басқа