Материалдар / «Mazda 6 маркалы автокөлігінің генераторын диагностикалау және жөндеу»

«Mazda 6 маркалы автокөлігінің генераторын диагностикалау және жөндеу»

Материал туралы қысқаша түсінік
1831 жылы Майкл Фарадей электромагниттік генераторлардың жұмыс принципін ашты. Кейінірек Фарадей заңы деп аталатын қағида магнит өрісіне перпендикуляр қозғалатын өткізгіштің ұштары арасында потенциалдық айырмашылық пайда болды. Ол сонымен қатар "Фарадей дискісі" деп аталатын алғашқы электромагниттік генераторды салды, ол ат магнитінің полюстері арасында айналатын мыс дискіні қолданатын униполярлы генератор болды. Ол аз тұрақты кернеу мен күшті ток шығарды.Дизайн жетілмеген еді, өйткені ток магнит өрісінде жоқ диск бөліктері арқылы өзін-өзі жапты. Паразиттік ток байланыс сымдарынан алынатын қуатты шектеді және мыс дискінің пайдасыз қызуын тудырды. Кейінірек, униполярлы генераторлар біркелкі өріс пен токты тек бір бағытта құру үшін дискінің айналасында көптеген кішкентай магниттерді орналастыру арқылы мәселені шеше алды.Тағы бір кемшілігі-шығыс кернеуі өте аз болды, өйткені магнит ағынының айналасында бір ғана бұрылыс пайда болды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Маусым 2021
294
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Mazda 6 маркалы автокөлігінің генераторын диагностикалау және жөндеу»

1831 жылы Майкл Фарадей электромагниттік генераторлардың жұмыс принципін ашты. Кейінірек Фарадей заңы деп аталатын қағида магнит өрісіне перпендикуляр қозғалатын өткізгіштің ұштары арасында потенциалдық айырмашылық пайда болды. Ол сонымен қатар "Фарадей дискісі" деп аталатын алғашқы электромагниттік генераторды салды, ол ат магнитінің полюстері арасында айналатын мыс дискіні қолданатын униполярлы генератор болды. Ол аз тұрақты кернеу мен күшті ток шығарды.Дизайн жетілмеген еді, өйткені ток магнит өрісінде жоқ диск бөліктері арқылы өзін-өзі жапты. Паразиттік ток байланыс сымдарынан алынатын қуатты шектеді және мыс дискінің пайдасыз қызуын тудырды. Кейінірек, униполярлы генераторлар біркелкі өріс пен токты тек бір бағытта құру үшін дискінің айналасында көптеген кішкентай магниттерді орналастыру арқылы мәселені шеше алды.Тағы бір кемшілігі-шығыс кернеуі өте аз болды, өйткені магнит ағынының айналасында бір ғана бұрылыс пайда болды.

Фарадей дискісі (Сурет 1)

Электромагниттік индукция құбылысына негізделген алғашқы электр генераторын 1832 жылы Париждік техниктер Пиксин ағалары салған. Бұл генераторды пайдалану қиын болды, өйткені айнымалы электр тогы оның полюстеріне жақын бекітілген екі сым катушкаларында пайда болуы үшін ауыр тұрақты магнитті бұруға тура келді. Генератор ток түзеткіш құрылғымен жабдықталған. Электр машиналарының қуатын арттыру мақсатында өнертапқыштар магниттер мен катушкалар санын көбейтті. 1843 жылы салынған осындай машиналардың бірі Эмиль Штерердің генераторы болды. Бұл машинада үш күшті жылжымалы магнит және алты катушкалар тік осьтің айналасында айналды. Осылайша, электромагниттік ток генераторларының дамуының бірінші кезеңінде (1851 жылға дейін) магнит өрісін алу үшін Тұрақты Магниттер қолданылды. Екінші кезеңде (1851-1867) генераторлар құрылды, оларда қуатты арттыру үшін Тұрақты Магниттер электромагниттермен алмастырылды. Олардың орамасы тұрақты магниті бар тәуелсіз шағын ток генераторынан токпен Кез-келген автомобильде бірнеше функцияларды орындайтын өзінің электр желісі бар: қозғалтқышты стартермен іске қосу, бензин қоспасын, дыбыстық және жарық сигнализациясын тұтату үшін ұшқын разрядының тұрақты қалыптасуын қамтамасыз ету, сонымен қатар жарықтандыру және салонда жайлы жағдай жасау қамтамасыз етілді.

Ұқсас машинаны 1863 жылы ағылшын Генри Уальд жасаған.

Автомобиль электр желісінің тұтынушыларын электр энергиясымен қамтамасыз ету үшін екі қуат көзі бар: генератор және қозғалтқыш іске қосылғанға дейін борттық желіні қуаттайтын батарея. Оның ерекшелігі-электр тогын өндірудің мүмкін еместігі, тек оның ішінде сақталуы және қажет болған жағдайда тұтынушыларға қайтарылуы. Сондықтан, қайта зарядталатын батарея ұзақ уақыт бойы автомобиль желісін электр қуатымен қамтамасыз ете алмайды, өйткені ол тез таусылып, барлық энергияны береді. Қозғалтқыш неғұрлым жиі іске қосылса және қуатты ток тұтынушылары пайдаланылса, соғұрлым тезірек разряд пайда болады.

Батареяны қалпына келтіру және автомобильдің қалған тұтынушыларын электрмен қамтамасыз ету үшін қозғалтқыш жұмыс істеп тұрған кезде үнемі электр энергиясын өндіретін автомобиль генераторы қолданылады. Ағайынды Пиксиндер генераторы (Сурет 2)

Автомобильдерде қолданылатын генераторлардың екі түрі бар:

1. Тұрақты ток генераторы. Оның жұмысы үшін токты түзету қажет емес. Бұрын Победа, ГАЗ-51 автомобильдерінде және 1960 жылға дейін шығарылған басқа да маркаларда қолданылған. Ескі автомобильдер мен мотоциклдерде борттық желідегі кернеу 6 вольтты құрады, генераторлар да 6 вольтты болды, әдетте кері ток релесі бар үш щеткалы тұрақты ток (ГАЗ-67Б, Москвич-400, ЗИС-110). Айнымалы ток генераторы (Сурет 3)

Мұндай автомобиль генераторының көптеген кемшіліктері бар:

Жұмыстың төмен тиімділігі.

Қуаттың жеткіліксіздігі.

Жетілмеген қосылу схемасы.

Үнемі бақылау қажет.

Жиі техникалық қызмет көрсету.

Шағын қызмет мерзімі.

2. Айнымалы ток генераторы қазіргі уақытта автомобильдерде кеңінен қолданылады. Мұндай алғашқы генераторлар Америкада 1946 жылы жасалған. Бұл неғұрлым сенімді және заманауи дизайн.Генератордың шығысында жартылай өткізгіш түзеткіш салынған.
Тұрақты ток генераторы (Сурет 4)
Түзету түйіні екі түрде қолданылады:
1. Түзеткіштің қуат диодтары басылған жылу шығаратын плиталар.
2. Планшет диодтары дәнекерленген үлкен салқындату қабырғалары бар дизайн.
Көмекші түзеткіш бұршақ немесе цилиндр түріндегі пластикалық корпустағы диодтарды қамтиды, сонымен қатар схемаға арнайы шиналармен қосылған жеке герметикалық блокпен жасалуы мүмкін.
Алғашқы автомобильдерде коллекторлық қондырғы тұрақты бақылауды және жиі техникалық қызмет көрсетуді қажет ететін және сонымен қатар жүктеме тогын айтарлықтай шектейтін тұрақты ток генераторлары қолданылды. Алдымен селен және кейінірек кремнийлі қуатты диод түзеткіштерінің пайда болуы автомобильде синхронды айнымалы ток генераторын қолдануға мүмкіндік берді, салыстырмалы түрде сенімді және бірдей қуатта және тұрақты шығу тогында шамамен үш есе аз ауыр материалды қажет етеді. Диодты мост(Сурет 5)



Айнымалы ток генераторларының алғашқы дизайнын 1946 жылы АҚШ-тың Невиль фирмасы ұсынған. Ол тұрақты ток генераторларына тән барлық элементтерден тұрды: қоздыру орамасы бар айнымалы ток генераторы (бөлек), селен түзеткіштері блогы (бөлек) және негізгі кернеу тұрақтандырғышы (СН), кері ток релесі (ауыз), ток шектегіші (ОТ) — бір корпуста үш өнім бөлек. 4 кВт қуаты бар өнімнің негізгі мақсаты — арнайы әскери автомобильдер мен автобустар. Массалық және жалпы сипаттамалары бойынша бұл Даму тұрақты токтағы аналогтан 2,5 есе аз болды.

КСРО-да, шамамен 1954 жылы, SN және селен түзеткіш диодтарындағы түзеткіш блогы бар айнымалы ток генераторының алғашқы дизайны ұсынылды. МЭИ-дің негізгі әзірлеушісі, оның ұжымы бұрын селен түзеткіштері бар синхронды генераторлар туралы мақала жариялады. 1955 жылы ГАЗ автокөліктері үшін 2000 дана көлемінде алғашқы партия шығарылды.сериялық дизайнды әзірлеу, оңтайландыру және өндірісті ұйымдастыру автоқұралдар ҒЗИ (қазіргі АЭИҒЗИ) және Самара қ. АТЭЗ зауытының басшылығымен жүзеге асырылды. Жетекші әзірлеушілердің бірі Ю. А. Купеев (автомобильдердің ғылыми-зерттеу институты) және В.И. Василевский (Самара қ. АТЭ), соның арқасында КСРО мен Еуропа құрлығында айнымалы ток генераторларының алғашқы сериялық дизайны пайда болды.

1960 жылы Крислер компаниясы кремний түзеткіштері мен жетілдірілген өндіріс технологиясы бар әлемдегі алғашқы дизайнды ұсынды. Әйтпесе, ол КСРО авторларының дамуын қайталады. Содан кейін АҚШ-та айнымалы ток генераторларына жаппай көшу басталды, ол кейіннен КСРО-да тек 1967 жылы болды."Крайслер" компаниясының өнімдерімен алғашқы бәсекеге қабілетті КСРО-дағы сериялық генератор G250 болды.

Қазіргі заманғы автомобильдерде синхронды үш фазалы айнымалы электр машиналары қолданылады, ал түзеткіште Ларионов схемасына сәйкес үш фазалы түзеткіш қолданылады.Қозғалтқышты іске қосқаннан кейін генератордың жүктемеге ток беруі үшін қоздыру орамасының қоректенуін қамтамасыз ету қажет. Бұл тұтану құлпының кілтін жұмыс жағдайына бұрған кезде пайда болады. Қоздыру орамасындағы Ток кернеу тұрақтандырғышымен басқарылады, оны бөлек түйін түрінде жасауға немесе генератордың щеткалық Түйініне салуға болады.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ