
Тауова Нурсулу Қолданушы
Жеке ақпарат жазылмаған



Барлығы: 13 материал
Мақсаты – жастардың құқықтық мәдениетін арттыру және қоғамда этика мен мәдени іс-әрекет ережелерін сақтау дағдыларын, нормативтік-құқықтық база туралы білімдерін қалыптастыру;
Барлық пәндер
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
ата-ана шарасына арналған көрнекіліктер
Басқа
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
Балалардың салауатты әдеттері мен құндылықтарын тәрбиелеу және қалыптастыру мәселелерінде ата-аналардың сауаттылығын арттыру мақсатында жүргізілген тәрбие шарасы.
Сынып жетекші
Тәрбие сағаты
Барлық сыныптар
ҰБТ тапсыратын түлектер ата-анасына арналған дайын Жадынамада: Балаларыңызға сынаққа тиімді дайындалуда көмек көрсету үшін кеңестер; Түлектерге айтылуы тиіс сөздер; ҰБТ-ның алдында толыққанды демалу үшін жағымды жағдайлар жазылған.
Барлық пәндер
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
Мектеп бітіруші түлектерге арналған, ҰБТ алдындағы күйзелістердің алдын-алу мақсатында жүргізілетін тренинг жұмысы.
Барлық пәндер
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
9-11 сынып оқушыларына арналған мамандық таңдау бойынша жадынама
Барлық пәндер
Барлық материалдар
Басқа
Интеллектуалды сайыс
Биология
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
Жас мамандардың оқушымен түсінісу, сергіту жаттығулары, жас мамандарды зерделеу, кеңестер беру мақсатындағы жұмыстар!
Барлық пәндер
Басқа
Басқа
Буллинг пен конфликт айырмашылығын талдау; Ата-аналармен ролдік ойындар, тыныс алу жаттығуы; оқушылар буллингке тап болғанда ата-ана, педагог тарапынан жасалу керек жұмыстар!
Барлық пәндер
Презентация
Басқа
Кері байланыстың формалары мен әдістері; Кері байланыс түрлері; Кері байланыс қандай мақсатта жүргізіледі?
Ұжыммен жұмыс
1. Сабақ барысындағы кері байланыстың түрлері
2. Кері байланыстың әдіс – тәсілдерінің тиімділігі
3. Кері байланыс пен рефлексияның айырмашылығы
Басқа
Семинарлар
Басқа
Бөлім: Координация және реттелу
Педагогтің аты-жөні:
Күні:
Сыныбы: Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы: Ми. Ми бөлімдерінің құрылысы мен қызметтері: сопақша ми, артқы (ми көпірі, мишық), орталық және аралық ми. Үлкен ми сыңарлары.
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты 7.1.7.4 - орталық жүйке жүйесі бөлімдерінің құрылысы мен қызметтерін салыстыру
Сабақтың мақсаты: Білім алушылар ми бөлімдерінің құрылысын сипаттай алады.
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты Педагогтің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Бағалау Ресурстар
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту.
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:
1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.
2. Оқушыларды топтарға бөлу:/ Кәрзеңгедегі 4 түсті конфеттер алу арқылы 4 топқа орналасады./
2. Психологиялық ахуал қалыптастыру
Қайырлы күн, досым,
Қайырлы күн болсын.
Бүгінгі күн сабағы сабағы
Сәттілікке толсын! Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқыл
Биология
Ашық сабақ
7 сынып
Сабақтың тақырыбы: Жүйке жүйесінің орталық және шеткі бөлімдері. Жұлын.
Бөлім: Координация және реттелу
Педагогтің аты-жөні:
Күні:
Сыныбы: Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы: Жүйке жүйесінің орталық және шеткі бөлімдері. Жұлын
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты 7.1.7.4- орталық жүйке жүйесі бөлімдерінің құрылысы мен қызметтерін салыстыру
Сабақтың мақсаты: Орталық жүйке жүйесі бөлімдерінің құрылыс мен қызметтерін салыстыра алады;
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты Педагогтің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Бағалау Ресурстар
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:
1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін қадағалау.
Топтарға бөлу. Оқушылар нейронның суретін ала оытрып суреттегі жазулар бойынша: Нейрон.Аксон.Дендрит тобына бөлініп отырады.
2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
«Мен елімді сүйемін» жаттығуы
Егер сіздің досыңыз болса, көршінің басын сипаңыз; 2. Егер сіздің үйіңізде мысық болса, өз басыңызды
Биология
Ашық сабақ
7 сынып
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты 7.1.7.2 - жүйке жүйесінің қызметін және құрылымдық компоненттерін атау;
Сабақтың мақсаты: Жүйке жүйесінің құрам бөліктерінің маңызын біледі.
сабақ барысында "Жүйке жүйесі "бейнеролик көрестіледі, бірнеше тәсілдер қолданылады.
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты Педагогтің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Бағалау Ресурстар
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:
1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін қадағалау.
2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
«Өмірге риза болып, алғыс айт!»жаттығуы
Ризамын бүгінге,
Ризамын бүгінге,
Ризамын бүгінге,
Ризамын қазірге !
Ризамын, ризамын, ризамын бүгінге ,
Ризамын, ризамын, ризамын қазірге
Оқушыларды: «КҮН, ГҮЛ, Жұлдыз» суреттері арқылы топқа бөлу
Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
Биология
Презентация
7 сынып