Оқу үдерісіндегі кері байланысты орнатудың тиімді жолдары. Коучинг
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Оқу үдерісіндегі кері
байланысты орнатудың
тиімді жолдары
1 слайд
Оқу үдерісіндегі кері байланысты орнатудың тиімді жолдары
2 слайд
«Сабақ беру-үйреншікті жай
шеберлік емес, ол үнемі
жетілдіруді қажет ететін, үнемі
жаңалық табатын өнер»
Жүсіпбек Аймауытов
2 слайд
«Сабақ беру-үйреншікті жай шеберлік емес, ол үнемі жетілдіруді қажет ететін, үнемі жаңалық табатын өнер» Жүсіпбек Аймауытов
3 слайд
«Тілектер бұрқасыны»
3 слайд
«Тілектер бұрқасыны»
4 слайд
«Мағынаны тану»
4 слайд
«Мағынаны тану»
5 слайд
Ұжыммен жұмыс
1. Сабақ барысындағы кері
байланыстың түрлері
2. Кері байланыстың әдіс –
тәсілдерінің тиімділігі
3. Кері байланыс пен рефлексияның
айырмашылығы
5 слайд
Ұжыммен жұмыс 1. Сабақ барысындағы кері байланыстың түрлері 2. Кері байланыстың әдіс – тәсілдерінің тиімділігі 3. Кері байланыс пен рефлексияның айырмашылығы
6 слайд
«Шағын дәріс»
6 слайд
«Шағын дәріс»
7 слайд
•
Кері байланыс - обратная
связь/ feedback/- белгілі бір әрекетті
немесе оқиғаны түсіну ,игеру,
онымен келісіп ,келіспейтіндігін
көрсететін,белгілі бір әрекет
немесе оқиға туралы пікір, баға
беру, жауапты реакция
7 слайд
• Кері байланыс - обратная связь/ feedback/- белгілі бір әрекетті немесе оқиғаны түсіну ,игеру, онымен келісіп ,келіспейтіндігін көрсететін,белгілі бір әрекет немесе оқиға туралы пікір, баға беру, жауапты реакция
8 слайд
Кері байланыс
•
Мақсатқа жетелейтін нақты әрекет ,
ситуация,талас тудыратын сұрақтар мен
мәселелер бойынша түсінік алу және түсінік беру
үдерісі.Тиімді кері байланысты ұйымдастыру
сапалы оқытудың негізі болып табылады.
•
Оқу үдерісінің барысы туралы түсінік
қалыптастырудың бірден бір құралы,оқу
міндеттері мен мақсатына жету деңгейін
анықтауға мүмкіндік береді, мұғалімді оқушының
жетістіктері мен қиындықтары туралы хабардар
етеді.
8 слайд
Кері байланыс • Мақсатқа жетелейтін нақты әрекет , ситуация,талас тудыратын сұрақтар мен мәселелер бойынша түсінік алу және түсінік беру үдерісі.Тиімді кері байланысты ұйымдастыру сапалы оқытудың негізі болып табылады. • Оқу үдерісінің барысы туралы түсінік қалыптастырудың бірден бір құралы,оқу міндеттері мен мақсатына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді, мұғалімді оқушының жетістіктері мен қиындықтары туралы хабардар етеді.
9 слайд
Кері байланыс қандай мақсатта
жүргізіледі?
•
Үдерісті басқару- үдеріс субьектілерінің көшбасшылық
дағдыларын дамыту, үдерісті табысты басқаруға жағдай
жасау
•
Дер кезінде түзетулер жасау , қателерді,кемшіліктерді
жою
•
Мақсатқа жетуді қамтамасыз ету
•
Үдеріс субьектілерін дұрыс шешім қабылдауға
бағыттау
•
Оқушылардың өзіндік бағалауын қалыптастыру
•
Рефлексия жасауға ықпал ету , көмектесу
•
Оқушыларды табысқа ұмтылу сезімдерін туындату
9 слайд
Кері байланыс қандай мақсатта жүргізіледі? • Үдерісті басқару- үдеріс субьектілерінің көшбасшылық дағдыларын дамыту, үдерісті табысты басқаруға жағдай жасау • Дер кезінде түзетулер жасау , қателерді,кемшіліктерді жою • Мақсатқа жетуді қамтамасыз ету • Үдеріс субьектілерін дұрыс шешім қабылдауға бағыттау • Оқушылардың өзіндік бағалауын қалыптастыру • Рефлексия жасауға ықпал ету , көмектесу • Оқушыларды табысқа ұмтылу сезімдерін туындату
10 слайд
Кері байланыс арқылы
•
Оқушы өзінің оқудағы кемшіліктерін түсінуге
көмектесетін мәліметтер мен алға жылжуға нақты
нұсқаулар алады;
•
Мұғалім оқытудағы жіберілген олқылықтар және
өзінің әрекетіне, қызметіне (жаңа әдіс-тәсілдер,
оқыту технологиялары,сабақта уақытты тиімді
пайдалану т.б)өзгерістер енгізуге көмектесетін
мәліметтер алады.
•
Оқушыларға жиі және маңызды кері байланыс
ұсынылған жағдайда оқыту тиімді болады.
10 слайд
Кері байланыс арқылы • Оқушы өзінің оқудағы кемшіліктерін түсінуге көмектесетін мәліметтер мен алға жылжуға нақты нұсқаулар алады; • Мұғалім оқытудағы жіберілген олқылықтар және өзінің әрекетіне, қызметіне (жаңа әдіс-тәсілдер, оқыту технологиялары,сабақта уақытты тиімді пайдалану т.б)өзгерістер енгізуге көмектесетін мәліметтер алады. • Оқушыларға жиі және маңызды кері байланыс ұсынылған жағдайда оқыту тиімді болады.
11 слайд
Кері байланыс жүргізудің
түрлері
Ауызша
Жазбаша
11 слайд
Кері байланыс жүргізудің түрлері Ауызша Жазбаша
12 слайд
Кері байланыс пен рефлексияның
түрлері
Сабақтағы іс-
әрекетке
байланысты Көңіл күй мен
эмоциялық
жағдайды
анықтауға
арналған
Оқу
материалының
мазмұнына
берілетін
12 слайд
Кері байланыс пен рефлексияның түрлері Сабақтағы іс- әрекетке байланысты Көңіл күй мен эмоциялық жағдайды анықтауға арналған Оқу материалының мазмұнына берілетін
13 слайд
Кері байланыстың формалары мен
әдістері
•
Жазбаша түсінік беру
•
Бақылау
•
Сұрақ-жауап /Блиц-сұрақтар/
•
Жаппай /фронтальды/ сұрау
•
Кері байланыс күнделігі
•
Өзін-өзі бақылау дәптері
•
Бір минуттық эссе т.б
13 слайд
Кері байланыстың формалары мен әдістері • Жазбаша түсінік беру • Бақылау • Сұрақ-жауап /Блиц-сұрақтар/ • Жаппай /фронтальды/ сұрау • Кері байланыс күнделігі • Өзін-өзі бақылау дәптері • Бір минуттық эссе т.б
14 слайд
Айырмашылығы
•
Кері байланыс
•
45 минут сабақтың балаға
қаншалықты түсінікті
болғандығын, сабағыңның
қай деңгейде өткендігін
және жеткізе
алғандығыңның нәтижесін
қысқа түрде оқушыдан
алу;
•
Басқаның іс-әрекетіне
беріледі; •
Рефлексия
•
Оқушыдан алған кері
байланыстан
сабағыңның қалай
өткендігін өн бойыңнан
өзің өткізіп,жіберілген
кемшіліктеріңді
саралап, келесі
жоспарыңа түзету
енгізу;
•
Әркім өз ісіне жасайды;
14 слайд
Айырмашылығы • Кері байланыс • 45 минут сабақтың балаға қаншалықты түсінікті болғандығын, сабағыңның қай деңгейде өткендігін және жеткізе алғандығыңның нәтижесін қысқа түрде оқушыдан алу; • Басқаның іс-әрекетіне беріледі; • Рефлексия • Оқушыдан алған кері байланыстан сабағыңның қалай өткендігін өн бойыңнан өзің өткізіп,жіберілген кемшіліктеріңді саралап, келесі жоспарыңа түзету енгізу; • Әркім өз ісіне жасайды;
15 слайд
Жақсы кері байланыс
•
Оқу мақсаттарына бағытталады;
•
Оқушылар дұрыс бағытта екенін біледі;
•
Оқушыларды қателерді түзеп, өз
жұмыстарын жақсартуға ынталандырады.
•
Оқушыларға өз бетінше ойлануына ,
жауап беруге мүмкіндік береді.
15 слайд
Жақсы кері байланыс • Оқу мақсаттарына бағытталады; • Оқушылар дұрыс бағытта екенін біледі; • Оқушыларды қателерді түзеп, өз жұмыстарын жақсартуға ынталандырады. • Оқушыларға өз бетінше ойлануына , жауап беруге мүмкіндік береді.
16 слайд
Топтық кері байланыс
«Білім поштасы»
16 слайд
Топтық кері байланыс «Білім поштасы»
17 слайд
Сергіту сәті.
«Менің қалпағым үшбұрыш»
17 слайд
Сергіту сәті. «Менің қалпағым үшбұрыш»
18 слайд
«Керемет бақ»
18 слайд
«Керемет бақ»
19 слайд
Рефлексия
«Тазалық»
19 слайд
Рефлексия «Тазалық»