Оқу үдерісіндегі кері байланысты орнатудың тиімді жолдары. Коучинг
Оқу үдерісіндегі кері байланысты орнатудың тиімді жолдары. Коучинг

#1 слайд
Оқу үдерісіндегі кері
байланысты орнатудың
тиімді жолдары
1 слайд
Оқу үдерісіндегі кері байланысты орнатудың тиімді жолдары
#2 слайд
«Сабақ беру-үйреншікті жай
шеберлік емес, ол үнемі
жетілдіруді қажет ететін, үнемі
жаңалық табатын өнер»
Жүсіпбек Аймауытов
2 слайд
«Сабақ беру-үйреншікті жай шеберлік емес, ол үнемі жетілдіруді қажет ететін, үнемі жаңалық табатын өнер» Жүсіпбек Аймауытов
#3 слайд
«Тілектер бұрқасыны»
3 слайд
«Тілектер бұрқасыны»
#4 слайд
«Мағынаны тану»
4 слайд
«Мағынаны тану»
#5 слайд
Ұжыммен жұмыс
1. Сабақ барысындағы кері
байланыстың түрлері
2. Кері байланыстың әдіс –
тәсілдерінің тиімділігі
3. Кері байланыс пен рефлексияның
айырмашылығы
5 слайд
Ұжыммен жұмыс 1. Сабақ барысындағы кері байланыстың түрлері 2. Кері байланыстың әдіс – тәсілдерінің тиімділігі 3. Кері байланыс пен рефлексияның айырмашылығы
#6 слайд
«Шағын дәріс»
6 слайд
«Шағын дәріс»
#7 слайд
•
Кері байланыс - обратная
связь/ feedback/- белгілі бір әрекетті
немесе оқиғаны түсіну ,игеру,
онымен келісіп ,келіспейтіндігін
көрсететін,белгілі бір әрекет
немесе оқиға туралы пікір, баға
беру, жауапты реакция
7 слайд
• Кері байланыс - обратная связь/ feedback/- белгілі бір әрекетті немесе оқиғаны түсіну ,игеру, онымен келісіп ,келіспейтіндігін көрсететін,белгілі бір әрекет немесе оқиға туралы пікір, баға беру, жауапты реакция
#8 слайд
Кері байланыс
•
Мақсатқа жетелейтін нақты әрекет ,
ситуация,талас тудыратын сұрақтар мен
мәселелер бойынша түсінік алу және түсінік беру
үдерісі.Тиімді кері байланысты ұйымдастыру
сапалы оқытудың негізі болып табылады.
•
Оқу үдерісінің барысы туралы түсінік
қалыптастырудың бірден бір құралы,оқу
міндеттері мен мақсатына жету деңгейін
анықтауға мүмкіндік береді, мұғалімді оқушының
жетістіктері мен қиындықтары туралы хабардар
етеді.
8 слайд
Кері байланыс • Мақсатқа жетелейтін нақты әрекет , ситуация,талас тудыратын сұрақтар мен мәселелер бойынша түсінік алу және түсінік беру үдерісі.Тиімді кері байланысты ұйымдастыру сапалы оқытудың негізі болып табылады. • Оқу үдерісінің барысы туралы түсінік қалыптастырудың бірден бір құралы,оқу міндеттері мен мақсатына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді, мұғалімді оқушының жетістіктері мен қиындықтары туралы хабардар етеді.
#9 слайд
Кері байланыс қандай мақсатта
жүргізіледі?
•
Үдерісті басқару- үдеріс субьектілерінің көшбасшылық
дағдыларын дамыту, үдерісті табысты басқаруға жағдай
жасау
•
Дер кезінде түзетулер жасау , қателерді,кемшіліктерді
жою
•
Мақсатқа жетуді қамтамасыз ету
•
Үдеріс субьектілерін дұрыс шешім қабылдауға
бағыттау
•
Оқушылардың өзіндік бағалауын қалыптастыру
•
Рефлексия жасауға ықпал ету , көмектесу
•
Оқушыларды табысқа ұмтылу сезімдерін туындату
9 слайд
Кері байланыс қандай мақсатта жүргізіледі? • Үдерісті басқару- үдеріс субьектілерінің көшбасшылық дағдыларын дамыту, үдерісті табысты басқаруға жағдай жасау • Дер кезінде түзетулер жасау , қателерді,кемшіліктерді жою • Мақсатқа жетуді қамтамасыз ету • Үдеріс субьектілерін дұрыс шешім қабылдауға бағыттау • Оқушылардың өзіндік бағалауын қалыптастыру • Рефлексия жасауға ықпал ету , көмектесу • Оқушыларды табысқа ұмтылу сезімдерін туындату
#10 слайд
Кері байланыс арқылы
•
Оқушы өзінің оқудағы кемшіліктерін түсінуге
көмектесетін мәліметтер мен алға жылжуға нақты
нұсқаулар алады;
•
Мұғалім оқытудағы жіберілген олқылықтар және
өзінің әрекетіне, қызметіне (жаңа әдіс-тәсілдер,
оқыту технологиялары,сабақта уақытты тиімді
пайдалану т.б)өзгерістер енгізуге көмектесетін
мәліметтер алады.
•
Оқушыларға жиі және маңызды кері байланыс
ұсынылған жағдайда оқыту тиімді болады.
10 слайд
Кері байланыс арқылы • Оқушы өзінің оқудағы кемшіліктерін түсінуге көмектесетін мәліметтер мен алға жылжуға нақты нұсқаулар алады; • Мұғалім оқытудағы жіберілген олқылықтар және өзінің әрекетіне, қызметіне (жаңа әдіс-тәсілдер, оқыту технологиялары,сабақта уақытты тиімді пайдалану т.б)өзгерістер енгізуге көмектесетін мәліметтер алады. • Оқушыларға жиі және маңызды кері байланыс ұсынылған жағдайда оқыту тиімді болады.
#11 слайд
Кері байланыс жүргізудің
түрлері
Ауызша
Жазбаша
11 слайд
Кері байланыс жүргізудің түрлері Ауызша Жазбаша
#12 слайд
Кері байланыс пен рефлексияның
түрлері
Сабақтағы іс-
әрекетке
байланысты Көңіл күй мен
эмоциялық
жағдайды
анықтауға
арналған
Оқу
материалының
мазмұнына
берілетін
12 слайд
Кері байланыс пен рефлексияның түрлері Сабақтағы іс- әрекетке байланысты Көңіл күй мен эмоциялық жағдайды анықтауға арналған Оқу материалының мазмұнына берілетін
#13 слайд
Кері байланыстың формалары мен
әдістері
•
Жазбаша түсінік беру
•
Бақылау
•
Сұрақ-жауап /Блиц-сұрақтар/
•
Жаппай /фронтальды/ сұрау
•
Кері байланыс күнделігі
•
Өзін-өзі бақылау дәптері
•
Бір минуттық эссе т.б
13 слайд
Кері байланыстың формалары мен әдістері • Жазбаша түсінік беру • Бақылау • Сұрақ-жауап /Блиц-сұрақтар/ • Жаппай /фронтальды/ сұрау • Кері байланыс күнделігі • Өзін-өзі бақылау дәптері • Бір минуттық эссе т.б
#14 слайд
Айырмашылығы
•
Кері байланыс
•
45 минут сабақтың балаға
қаншалықты түсінікті
болғандығын, сабағыңның
қай деңгейде өткендігін
және жеткізе
алғандығыңның нәтижесін
қысқа түрде оқушыдан
алу;
•
Басқаның іс-әрекетіне
беріледі; •
Рефлексия
•
Оқушыдан алған кері
байланыстан
сабағыңның қалай
өткендігін өн бойыңнан
өзің өткізіп,жіберілген
кемшіліктеріңді
саралап, келесі
жоспарыңа түзету
енгізу;
•
Әркім өз ісіне жасайды;
14 слайд
Айырмашылығы • Кері байланыс • 45 минут сабақтың балаға қаншалықты түсінікті болғандығын, сабағыңның қай деңгейде өткендігін және жеткізе алғандығыңның нәтижесін қысқа түрде оқушыдан алу; • Басқаның іс-әрекетіне беріледі; • Рефлексия • Оқушыдан алған кері байланыстан сабағыңның қалай өткендігін өн бойыңнан өзің өткізіп,жіберілген кемшіліктеріңді саралап, келесі жоспарыңа түзету енгізу; • Әркім өз ісіне жасайды;
#15 слайд
Жақсы кері байланыс
•
Оқу мақсаттарына бағытталады;
•
Оқушылар дұрыс бағытта екенін біледі;
•
Оқушыларды қателерді түзеп, өз
жұмыстарын жақсартуға ынталандырады.
•
Оқушыларға өз бетінше ойлануына ,
жауап беруге мүмкіндік береді.
15 слайд
Жақсы кері байланыс • Оқу мақсаттарына бағытталады; • Оқушылар дұрыс бағытта екенін біледі; • Оқушыларды қателерді түзеп, өз жұмыстарын жақсартуға ынталандырады. • Оқушыларға өз бетінше ойлануына , жауап беруге мүмкіндік береді.
#16 слайд
Топтық кері байланыс
«Білім поштасы»
16 слайд
Топтық кері байланыс «Білім поштасы»
#17 слайд
Сергіту сәті.
«Менің қалпағым үшбұрыш»
17 слайд
Сергіту сәті. «Менің қалпағым үшбұрыш»
#18 слайд
«Керемет бақ»
18 слайд
«Керемет бақ»
#19 слайд
Рефлексия
«Тазалық»
19 слайд
Рефлексия «Тазалық»
шағым қалдыра аласыз













