Оқу үдерісіндегі кері байланысты орнатудың тиімді жолдары. Коучинг

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Оқу үдерісіндегі кері байланысты орнатудың тиімді жолдары. Коучинг

Материал туралы қысқаша түсінік
Кері байланыстың формалары мен әдістері; Кері байланыс түрлері; Кері байланыс қандай мақсатта жүргізіледі? Ұжыммен жұмыс 1. Сабақ барысындағы кері байланыстың түрлері 2. Кері байланыстың әдіс – тәсілдерінің тиімділігі 3. Кері байланыс пен рефлексияның айырмашылығы
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Оқу үдерісіндегі кері байланысты орнатудың тиімді жолдары

#1 слайд
Оқу үдерісіндегі кері байланысты орнатудың тиімді жолдары

1 слайд

Оқу үдерісіндегі кері байланысты орнатудың тиімді жолдары

«Сабақ беру-үйреншікті жай шеберлік емес, ол үнемі жетілдіруді қажет ететін, үнемі жаңалық табатын өнер» Жүсіпбек

#2 слайд
«Сабақ беру-үйреншікті жай шеберлік емес, ол үнемі жетілдіруді қажет ететін, үнемі жаңалық табатын өнер» Жүсіпбек Аймауытов

2 слайд

«Сабақ беру-үйреншікті жай шеберлік емес, ол үнемі жетілдіруді қажет ететін, үнемі жаңалық табатын өнер» Жүсіпбек Аймауытов

«Тілектер бұрқасыны»

#3 слайд
«Тілектер бұрқасыны»

3 слайд

«Тілектер бұрқасыны»

«Мағынаны тану»

#4 слайд
«Мағынаны тану»

4 слайд

«Мағынаны тану»

Ұжыммен жұмыс 1. Сабақ барысындағы кері байланыстың түрлері 2. Кері байланыстың әдіс – тәсілдерінің тиімді

#5 слайд
Ұжыммен жұмыс 1. Сабақ барысындағы кері байланыстың түрлері 2. Кері байланыстың әдіс – тәсілдерінің тиімділігі 3. Кері байланыс пен рефлексияның айырмашылығы

5 слайд

Ұжыммен жұмыс 1. Сабақ барысындағы кері байланыстың түрлері 2. Кері байланыстың әдіс – тәсілдерінің тиімділігі 3. Кері байланыс пен рефлексияның айырмашылығы

«Шағын дәріс»

#6 слайд
«Шағын дәріс»

6 слайд

«Шағын дәріс»

• Кері байланыс - обратная связь/ feedback/- белгілі бір әрекетті немесе оқиғаны түсіну ,игеру, онымен келісіп ,келіспейтінд

#7 слайд
• Кері байланыс - обратная связь/ feedback/- белгілі бір әрекетті немесе оқиғаны түсіну ,игеру, онымен келісіп ,келіспейтіндігін көрсететін,белгілі бір әрекет немесе оқиға туралы пікір, баға беру, жауапты реакция

7 слайд

• Кері байланыс - обратная связь/ feedback/- белгілі бір әрекетті немесе оқиғаны түсіну ,игеру, онымен келісіп ,келіспейтіндігін көрсететін,белгілі бір әрекет немесе оқиға туралы пікір, баға беру, жауапты реакция

Кері байланыс • Мақсатқа жетелейтін нақты әрекет , ситуация,талас тудыратын сұрақтар мен мәселелер бойынша түсінік алу және тү

#8 слайд
Кері байланыс • Мақсатқа жетелейтін нақты әрекет , ситуация,талас тудыратын сұрақтар мен мәселелер бойынша түсінік алу және түсінік беру үдерісі.Тиімді кері байланысты ұйымдастыру сапалы оқытудың негізі болып табылады. • Оқу үдерісінің барысы туралы түсінік қалыптастырудың бірден бір құралы,оқу міндеттері мен мақсатына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді, мұғалімді оқушының жетістіктері мен қиындықтары туралы хабардар етеді.

8 слайд

Кері байланыс • Мақсатқа жетелейтін нақты әрекет , ситуация,талас тудыратын сұрақтар мен мәселелер бойынша түсінік алу және түсінік беру үдерісі.Тиімді кері байланысты ұйымдастыру сапалы оқытудың негізі болып табылады. • Оқу үдерісінің барысы туралы түсінік қалыптастырудың бірден бір құралы,оқу міндеттері мен мақсатына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді, мұғалімді оқушының жетістіктері мен қиындықтары туралы хабардар етеді.

Кері байланыс қандай мақсатта жүргізіледі? • Үдерісті басқару- үдеріс субьектілерінің көшбасшылық дағдыларын дамыту, үдерісті

#9 слайд
Кері байланыс қандай мақсатта жүргізіледі? • Үдерісті басқару- үдеріс субьектілерінің көшбасшылық дағдыларын дамыту, үдерісті табысты басқаруға жағдай жасау • Дер кезінде түзетулер жасау , қателерді,кемшіліктерді жою • Мақсатқа жетуді қамтамасыз ету • Үдеріс субьектілерін дұрыс шешім қабылдауға бағыттау • Оқушылардың өзіндік бағалауын қалыптастыру • Рефлексия жасауға ықпал ету , көмектесу • Оқушыларды табысқа ұмтылу сезімдерін туындату

9 слайд

Кері байланыс қандай мақсатта жүргізіледі? • Үдерісті басқару- үдеріс субьектілерінің көшбасшылық дағдыларын дамыту, үдерісті табысты басқаруға жағдай жасау • Дер кезінде түзетулер жасау , қателерді,кемшіліктерді жою • Мақсатқа жетуді қамтамасыз ету • Үдеріс субьектілерін дұрыс шешім қабылдауға бағыттау • Оқушылардың өзіндік бағалауын қалыптастыру • Рефлексия жасауға ықпал ету , көмектесу • Оқушыларды табысқа ұмтылу сезімдерін туындату

Кері байланыс арқылы • Оқушы өзінің оқудағы кемшіліктерін түсінуге көмектесетін мәліметтер мен алға жылжуға нақты нұсқаулар а

#10 слайд
Кері байланыс арқылы • Оқушы өзінің оқудағы кемшіліктерін түсінуге көмектесетін мәліметтер мен алға жылжуға нақты нұсқаулар алады; • Мұғалім оқытудағы жіберілген олқылықтар және өзінің әрекетіне, қызметіне (жаңа әдіс-тәсілдер, оқыту технологиялары,сабақта уақытты тиімді пайдалану т.б)өзгерістер енгізуге көмектесетін мәліметтер алады. • Оқушыларға жиі және маңызды кері байланыс ұсынылған жағдайда оқыту тиімді болады.

10 слайд

Кері байланыс арқылы • Оқушы өзінің оқудағы кемшіліктерін түсінуге көмектесетін мәліметтер мен алға жылжуға нақты нұсқаулар алады; • Мұғалім оқытудағы жіберілген олқылықтар және өзінің әрекетіне, қызметіне (жаңа әдіс-тәсілдер, оқыту технологиялары,сабақта уақытты тиімді пайдалану т.б)өзгерістер енгізуге көмектесетін мәліметтер алады. • Оқушыларға жиі және маңызды кері байланыс ұсынылған жағдайда оқыту тиімді болады.

Кері байланыс жүргізудің түрлері Ауызша Жазбаша

#11 слайд
Кері байланыс жүргізудің түрлері Ауызша Жазбаша

11 слайд

Кері байланыс жүргізудің түрлері Ауызша Жазбаша

Кері байланыс пен рефлексияның түрлері Сабақтағы іс- әрекетке байланысты Көңіл күй мен эмоциялық жағдайды анықтауға арналғ

#12 слайд
Кері байланыс пен рефлексияның түрлері Сабақтағы іс- әрекетке байланысты Көңіл күй мен эмоциялық жағдайды анықтауға арналған Оқу материалының мазмұнына берілетін

12 слайд

Кері байланыс пен рефлексияның түрлері Сабақтағы іс- әрекетке байланысты Көңіл күй мен эмоциялық жағдайды анықтауға арналған Оқу материалының мазмұнына берілетін

Кері байланыстың формалары мен әдістері • Жазбаша түсінік беру • Бақылау • Сұрақ-жауап /Блиц-сұрақтар/ • Жаппай /фронтальды/ с

#13 слайд
Кері байланыстың формалары мен әдістері • Жазбаша түсінік беру • Бақылау • Сұрақ-жауап /Блиц-сұрақтар/ • Жаппай /фронтальды/ сұрау • Кері байланыс күнделігі • Өзін-өзі бақылау дәптері • Бір минуттық эссе т.б

13 слайд

Кері байланыстың формалары мен әдістері • Жазбаша түсінік беру • Бақылау • Сұрақ-жауап /Блиц-сұрақтар/ • Жаппай /фронтальды/ сұрау • Кері байланыс күнделігі • Өзін-өзі бақылау дәптері • Бір минуттық эссе т.б

Айырмашылығы • Кері байланыс • 45 минут сабақтың балаға қаншалықты түсінікті болғандығын, сабағыңның қай деңгейде өткендігін

#14 слайд
Айырмашылығы • Кері байланыс • 45 минут сабақтың балаға қаншалықты түсінікті болғандығын, сабағыңның қай деңгейде өткендігін және жеткізе алғандығыңның нәтижесін қысқа түрде оқушыдан алу; • Басқаның іс-әрекетіне беріледі; • Рефлексия • Оқушыдан алған кері байланыстан сабағыңның қалай өткендігін өн бойыңнан өзің өткізіп,жіберілген кемшіліктеріңді саралап, келесі жоспарыңа түзету енгізу; • Әркім өз ісіне жасайды;

14 слайд

Айырмашылығы • Кері байланыс • 45 минут сабақтың балаға қаншалықты түсінікті болғандығын, сабағыңның қай деңгейде өткендігін және жеткізе алғандығыңның нәтижесін қысқа түрде оқушыдан алу; • Басқаның іс-әрекетіне беріледі; • Рефлексия • Оқушыдан алған кері байланыстан сабағыңның қалай өткендігін өн бойыңнан өзің өткізіп,жіберілген кемшіліктеріңді саралап, келесі жоспарыңа түзету енгізу; • Әркім өз ісіне жасайды;

Жақсы кері байланыс • Оқу мақсаттарына бағытталады; • Оқушылар дұрыс бағытта екенін біледі; • Оқушыларды қателерді түзеп, өз жұ

#15 слайд
Жақсы кері байланыс • Оқу мақсаттарына бағытталады; • Оқушылар дұрыс бағытта екенін біледі; • Оқушыларды қателерді түзеп, өз жұмыстарын жақсартуға ынталандырады. • Оқушыларға өз бетінше ойлануына , жауап беруге мүмкіндік береді.

15 слайд

Жақсы кері байланыс • Оқу мақсаттарына бағытталады; • Оқушылар дұрыс бағытта екенін біледі; • Оқушыларды қателерді түзеп, өз жұмыстарын жақсартуға ынталандырады. • Оқушыларға өз бетінше ойлануына , жауап беруге мүмкіндік береді.

Топтық кері байланыс «Білім поштасы»

#16 слайд
Топтық кері байланыс «Білім поштасы»

16 слайд

Топтық кері байланыс «Білім поштасы»

Сергіту сәті. «Менің қалпағым үшбұрыш»

#17 слайд
Сергіту сәті. «Менің қалпағым үшбұрыш»

17 слайд

Сергіту сәті. «Менің қалпағым үшбұрыш»

«Керемет бақ»

#18 слайд
«Керемет бақ»

18 слайд

«Керемет бақ»

Рефлексия «Тазалық»

#19 слайд
Рефлексия «Тазалық»

19 слайд

Рефлексия «Тазалық»

Файл форматы:
pptx
13.12.2023
869
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі