
Аты-жөні енгізілмеген
Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісуБарлығы: 6 материал
«Математика сабағында оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту жолдары»
Мақсаты:
Мұғалімдердің функционалдық сауаттылық туралы түсініктерін кеңейту;
Математика сабағында оқушылардың ойлау, талдау, өмірмен байланыстыру қабілетін дамыту әдістерімен бөлісу;
Сабақта қолдануға болатын тиімді тапсырмалар түрлерін ұсыну.
Міндеттері:
Функционалдық сауаттылық ұғымын нақтылау.
Математикадағы өмірлік жағдайға негізделген есептерді құрастыру тәсілдерін талдау.
Топтық жұмыс арқылы әдіс-тәсілдер жинағын қалыптастыру.
Өткізу формасы:
Тренинг / коучинг
? КОУЧИНГ БАРЫСЫ
1. Ұйымдастыру кезеңі
Амандасу. «Сандар сөйлейді» сергіту ойыны: әр қатысушы өз туған күні санымен байланысты қызықты факт айтады.
Бастауыш сынып
Коучинг жоспары
Барлық сыныптар
Мақсаты:
Жарық пен көлеңке арасындағы байланыс заңдылықтарын зерттеу.
Көлеңке театры арқылы ғылыми құбылысты шығармашылық тұрғыдан көрсету.
Міндеттері:
Жарық көзі, дене және көлеңке арасындағы тәуелділікті тәжірибе арқылы анықтау.
Көлеңке көлемінің өзгеруін бақылап, салыстыру.
Көлеңке театрында әртүрлі бейнелерді жасау тәсілдерін үйрену.
Көрерменге ғылыми құбылысты өнер арқылы жеткізу.
Болжам:
Егер жарық көзі мен дененің арақашықтығы өзгерсе, көлеңкенің көлемі мен пішіні де өзгереді.
Бұл құбылысты тиімді қолдану арқылы көлеңке театрында түрлі кейіпкерлер мен сахналық көріністер жасауға болады.
Күтілетін нәтиже:
Жарық пен көлеңкенің құпиялары тәжірибелер арқылы түсіндіріледі.
Оқушылар көлеңке театры қойылымын дайындай алады.
Ғылыми түсінік пен шығармашылық өнерді ұштастыру жүзеге асады.
Бастауыш сынып
Ғылыми жұмыстар
Барлық сыныптар
Дәстүрлі сурет салу өнері мен цифрлық технология арқылы сурет салудың артықшылықтары мен кемшіліктері” тақырыбында дайындалған ғылыми жоба сурет салу өнері мен цифрлық технология арқылы сурет салудың артықшылықтары мен кемшіліктерін салыстыруға талдауға бағытталған. Жоба барысында оқушы екі бағыттың ерекшеліктерін ғылыми тұрғыда қарастырып, олардың өнердегі орны мен маңызын дәлелді түрде ашып көрсете білген. Жұмыс құрылымы талапқа сай, мазмұны жүйелі берілген. Даяна дәстүрлі және цифрлық өнердің артықшылықтары мен кемшілітерін нақты мысалдармен салыстырып, өз көзқарасын ғылыми негізде білдірген. Тақырыптың бүгінгі күндегі өзектілігі жоғары, себебі өнер саласында дәстүр мен заманауи технологияның ықпалдастығы үлкен маңызға ие. Жалпы, жоба ғылыми ізденіске қойылатын талаптарға сәйкес дайындалған. Оқушының зерттеу жұмысына деген қызығушылығы, талдау жасау қабілеті, шығармашылық ойлауы байқалады.
Сурет
Ғылыми жұмыстар
Барлық сыныптар
Негізгі бөлім
2.1 Дәстүрлі сурет салудың тарихи қалыптасуын және оның негізгі ерекшеліктерін сипаттау.
Дәстүрлі сурет салу – адамзат өркениетінің ең көне өнер түрлерінің бірі. Оның тарихы шамамен 30–40 мың жыл бұрынғы тас дәуірінен бастау алады. Алғашқы суреттер үңгір қабырғаларына бейнеленіп, аңшылық көріністерін, жануарларды және күнделікті өмір сәттерін көрсеткен. Бұл суреттердің мақсаты тек эстетикалық емес, сонымен бірге рухани және мәдени мәнге ие болған.
Ежелгі дәуір:
Франциядағы Ласко үңгірі мен Испаниядағы Альтамира үңгірінен табылған бейнелер – адамзат тарихындағы алғашқы сурет үлгілері. Бұл суреттер табиғи пигменттермен (күйе, топырақ, өсімдік шырыны) салынған. Сол кездегі адамдар үшін сурет салу – табиғатпен байланыс орнатудың, аңшылық табысты болуын тілеудің символдық тәсілі болған.
Технология
Ғылыми жұмыстар
Барлық сыныптар
Курстың қысқаша мазмұны:
Мен Педагогикалық шеберлік орталығында «STEAM технологиясын бастауыш сыныпта қолдану» тақырыбында біліктілікті арттыру курсын оқыдым. Курста ғылыми-зерттеу бағытындағы жобаларды жоспарлау, оқушылардың шығармашылық, инженерлік және зерттеушілік дағдыларын дамыту әдістерімен таныстым.
Жеке тәжірибеме енгізілген жаңашылдықтар:
Сабақтарымды жобалық және зерттеу әдістерімен байытып, әр тақырыпқа шағын ғылыми жобалар қосылды;
Оқушыларға тәжірибе жасау, модель құрастыру, зерттеу сұрағын қою және нәтижесін қорғауды үйреттім;
Сабақта пәндер интеграциясы күшейді (математика, жаратылыстану, еңбекке баулу, информатика элементтері);
Топтық жұмыс пен командалық ойлау мәдениеті қалыптасты;
Қосымша цифрлық құралдар мен қолжетімді материалдарды пайдалану арқылы балалардың қызығушылығы артты.
Бастауыш сынып
Мақала
Барлық сыныптар
Курстың қысқаша мазмұны:
Мен Педагогикалық шеберлік орталығында «STEAM технологиясын бастауыш сыныпта қолдану» тақырыбында біліктілікті арттыру курсын оқыдым. Курста ғылыми-зерттеу бағытындағы жобаларды жоспарлау, оқушылардың шығармашылық, инженерлік және зерттеушілік дағдыларын дамыту әдістерімен таныстым.
Бастауыш сынып
Мақала
Барлық сыныптар