
Умирзак Мариям Бейбутовна
Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісуБарлығы: 13 материал
«Біртұтас тәрбие бағдарламасының»
Тәрбиенің мақсаты мен міндеттері :
Мақсаты: Жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарды бойына сіңірген ұрпақ тәрбиелеу
Міндеттері:
-Ата-ананың өсиетін тыңдауға, отбасы татулығы мен берекесін қадірлеуге, перзенттік парызын өтеуге тәрбиелеу.
-Ұлттық мұраны қастерлеуге, қазақ тілін, мемлекеттік рәміздерді құрметтеуге, татулық, келісім, ынтымақ және ел бірлігін сақтауға, отаншылдық пен мемлекетшілдікке тәрбиелеу.
-Жақсылыққа, игілікке бой түзеуге, абыройлы болуға, ар-ұждан, намыс, жауапкершілік, мейірімділік, қамқорлық пен әділдік қасиет- терін жоғары ұстауға баулу және құқықтық мәдениетін қалыптастыру.
-Денсаулықты қадірлеуге, салауатты өмір салтын ұстануға, ойдың тазалығын және эмоционалды тұрақтылыққа баулу.
-Табиғатқа, табиғи мұраға ұқыптылықпен қарауға және табиғи ресурстарды үнемді әрі тиімді қолдануға тәрбиелеу және еңбекқорлыққа баулу.
-перзенттік парызын өтеуге тәрбиелеу.
Барлық пәндер
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
Түсінік хат
Қазіргі таңда мектепке дейінгі сәбилік жаста ерекше назар аударатын тәрбие түрі-сезім тәрбиесі. Сезім тәрбиесі алдымен қоршаған ортадағы болымысты қабылдау мен түйсікке негізделеді. Ең алдымен таным көзі-сезім арқылы қабылдауы,бала өз тәжірибесінен бақылап, көріп тануынан тұрады. Сезіну процессі кезінде бала бір нәрсені немесе заттың қасиетін, құрылымын таниды.
Баланың логикалық ойлау түсінігі ең алдымен , оның сезінуімен байланысты. Баланың математикалық түсініктерді дұрыс меңгеруі, баланың дамуы, жас ерекшеліктеріне байланысты болып табылады.
Сезімдік тәрбиемен басталып, математикамен жалғасатын бұл ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті, математикалық қарапайым ұғымдарды қалыптастырудың алғашқы баспалдағы деп ойлаймын. Кішкентайлар тобында сезімдік және құрастыру жұмыстарын орындау барысында баланың математикалық қарапайым ұғымдар жөніндегі түсініктері қалыптасады.Мектеп жасына дейінгі балалардың сезімдік эталондарды игеруі балабақшада тәрбиелеу мен білім бағдарламасында көрсеті
Барлық пәндер
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
Уақыты: 09.09.2022 ж
Әкімшілік жиналыс хаттамасы № 1
Қатысқандар 4
қатыспағандар
Күн тәртібінде
1.Мемлекеттік ЖМБ Стандартының талаптарын орындау үшін ата-аналар бұрыштарын және топтарға арналған бұрыштарды жаңарту
2.Балалардың балабақшада адаптациялық кезеңін ұйымдастыру шаралар
3.Ертеңгіліктер мен сауықтыру шараларын талдау және бекіт
Тыңдалды
Күн тәртібіндегі бірінші және екінші мәселелер бойынша балабақша
Басқа
Басқа
Мектепке дейінгі балалар
МДҰ қызметкерлерінің өрт кезіндегі іс-қимылдарының жоспары мен реттілігі
Өрт кезінде қызметкерлердің міндеті – нұсқаулыққа сәйкес нақты әрекет ету, балалардың қауіпсіздігін, құтқарылуын қамтамасыз ету, балабақша ғимаратынан шығаруға барлық күш-жігерін бағыттау.
1. Дабыл соғылады. Өртті анықтаған қызметкер дабыл соғады.
2. Өрт қауіпсіздігі қызметі шақырылады. Шақыруды мектепке дейінгі ұйымның басшысы немесе оны алмастыратын адам (бұйрық бойынша) жүргізеді.
3. Өрт сөндіру қызметінен басқа (101 тел.) жедел жәрдем қызметі (103 тел.), полиция (102 тел.) шақырылады.
4. Технологиялық жабдықты (пісіру пештері, тұмшапештер (духовка), тоңазытқыш камералар) апаттық тоқтату жүргізіледі.
5. Желдеткіш пен электр жабдықтары (электржабдықтар, пештер) өшіріледі.
6. Ұйымның барлық үй-жайларын тексеру және жарылыстан қауіпсіз жағдайға келтіру жүргізіледі.
7. Нұсқаулыққа сәйкес өрт шыққан кезде өрт сөндіру және өрт автоматикасы құралдарын қолдану басталады (жылжымалы өртсөндіргіш, өртке қарсы дабылды
Балабақша
Баяндамалар, реферат
Мектепке дейінгі балалар
Қайырлы күн!
Алдымызда Жаңа жыл - адамдарға тек жарқын және жағымды эмоциялар әкелетін мереке. Сондықтан, осы мерекені қайғылы оқиларамен бұзбау үшін халыққа қауіпсіздік ережелерін еске салу мақсатында брифинг өткізіп отырмыз.
ТЖМ үшін жаңа жылдық мерекелер кезіндегі басты міндетіміз – халықтың қауіпсіздігін қамтамасыз ету, өйткені бұл кезең қауіпті кезең болып саналады.
Бұл әсіресе жаңа жылдық мерекелер өтетін орындарға (мейрамханалар, түнгі клубтар), сондай-ақ адамдар көп жиналатын жерлерге қатысты (мектептер, балабақшалар, мәдениет үйлері, сауда және ойын-сауық орталықтары, сауда үйлері). Мерекелік іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу кезінде өрт қауіпсіздігі ережелерінің талаптарын сақтауға ерекше назар аудару қажет.
Балабақша
Басқа
Мектепке дейінгі балалар
Ата-аналарға арналған сауалнамалар
Сұрақтарға жауап бере отырып, көрсетілген қызметтің сапасын бағалауыңызды сұраймыз.
Т.А.Ә. (өз еркі бойынша жазылады)______________________________________
Сұрақтар мен болжамды жауаптар Жауаптар үшін қойылатын балл Сіздің бағаңыз
1. Қызметті алу үшін жазылу жүйесін 1–5 балға дейінгі шкала бойынша бағалаңыз.
өте жаман 1
жаман 2
қанағаттанарлық 3
жақсы 4
керемет 5
2. Қызметті көрсету мерзімі сақталды ма?
жоқ 0
иә 1
3. Маман жұмысының сапасын 1–5 балға дейінгі шкала бойынша бағалаңыз
өте жаман 1
жаман 2
қанағаттанарлық 3
жақсы 4
керемет 5
4. Сіз қызметтердің сапасына қанағаттанасыз ба?
жоқ 0
иә 1
5. Сіз өз сұрағыңызға жауап алдыңыз ба?
- нет жоқ 0
- да иә 1
Балабақша
Ата-аналармен жұмыс
Мектепке дейінгі балалар
« Менің отбасым және ондағы менің орыным»
Балабақша
Ата-аналармен жұмыс
Мектепке дейінгі балалар
2024-2025 ОҚУ ЖЫЛЫНА АРНАЛҒАН
ТӘРБИЕЛЕУ МЕН ОҚЫТУ ЖҰМЫСЫНЫҢ
ЖЫЛДЫҚ
ЖОСПАРЫ
Балабақша
Оқу жылы
Мектепке дейінгі балалар
Мектеп жасына дейінгі балалардың эмоционалдық күңіл - күйінің дамуы
«Тәрбиенің құдіреттілігі - ол жеке тұлғаның жанды қайнар бұлағынан байқалады»
К. Д. Ушинскии
Қазіргі психологиялық - педогогикалық теорияда м. ж д. баланың жағымды эмоцияларын дамыту тек кәсіби мамандыққа ғана байланысты емес ол, тәрбиешінің жеке дербес қасиеттеріне де байланысты деп тұжырымдаған. Мектепке дейінгі ерте жас шамасындағы балаларға ерекше қарым - қатынастар талап етіледі Олар өте мейiрiмдi, нәзік, өте сенгіш келеді. Сондықтан бұл жас шамасындағы балдырғандарды қамқорлыққа алу, жараламай тәрбиелеу өте маңызды.
Топта балаларға жақсы және жайлы болу қажет.
Барлық пәндер
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
Жас тәрбиешіге қалай көмектесеміз?Оны тиісті арнаға қалай бағыттаймыз?
Біздің балабақшада басқа балабақша секілді тәлімгерлік әдісі қолданылады. Әр жаңа келген
маманға тәлімгер – барынша тәжірибелі, өз жұмысын дұрыс ұйымдастыра білетін
маман бекітіледі. Тәлімгердің міндеті – жаңадан келген маманға балабақшада
қолданылатын жұмыс әдістері жөнінде айтып беру, әріптестерімен таныстыру және
т. б. Педагогты бейімдеу барысындағы оның рөлі күрделі әрі жауапты. Тәлімгер жұмысының міндеттері:
Барлық пәндер
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
«Балабақшаға бірінші рет келген бүлдіршін үшін алғашқы ай бейімделу кезеңі болатыны сөзсіз. Бейімделу дегеніміз бала ағзасының жаңа немесе өзгерген жағдайға үйренуі. Кез келген балаға жаңа бөлменің, жаңа ойыншықтардың, жаңа адамдардың, жаңа өмір ережелерінің бір мезетте ұсынылуы эмоционалды және мәліметтік стресс болып келеді. Баланың балабақшаға бейімделу дәрежесін оның психикалық және физикалық денсаулығы анықтайды.
Жағымды бейімделу бес күннен бір айға дейін созылып, балада салмақтың түсуі, көңіл-күйдің және тәбеттің болмауы, ұйқының бұзылуы сияқты жағымсыз белгілер байқалмай, күн тәртібі сақталып, белсенді ойын, жақсы тамақтану, ұйықтау, құрбыларымен және ересектермен араласу орын алады. Егер бала аурушаң болса, жүйке-психикалық дамуы қалыс қалса (мысалы сөйлеу дамуының артта қалуы диагнозы), үй және балабақша тәртіптері арасында үлкен айырмашылық байқалса, отбасында жеткіліксіз эмоционалды қатынас жасалса, қолайсыз бейімделу өтеді. Мұндай жағымсыз психоэмоционалды жағдай үш айдан
Балабақша
Барлық материалдар
Мектепке дейінгі балалар
Балабақша тәрбиеленушілерінің қауіпсіздігі
Басқа
Баяндамалар, реферат
Мектепке дейінгі балалар
Балабақшадағы құқықтық сауаттылық
Басқа
Баяндамалар, реферат
Мектепке дейінгі балалар