
Аты-жөні енгізілмеген
Жеке ақпарат жазылмаған



Барлығы: 21 материал
Тәуелсіз еліміздің білім беру жүйесінде болып жатқан көптеген оң өзгерістер қоғамның жас ұрпақ тәрбиесі үшін жауапкершілігі терең сезіліп отырғаны айқын.
Бүгінгі күні әлемдік қауымдастық қатарында өзіне лайық орнын белгілеген біздің мемлекетіміз үшін қазіргі заман талаптарына байланысты өзіндік көзқарасы, саяси түсінігі бар, білімді әрі жоғары білікті жас ұрпақ тәрбиелеу қажеттігі туындап отырғаны сөзсіз.
Қазіргі заман балалардың функционалды сауатты болуын талап етсе, соның бірі -оқу сауаттылығы.
Белсенді сабақтар мұғалімнің өзіндік қолтаңбасы, әдістемелік ізденісі, қолданған әдіс-тәсілдері арқылы ерекшеленіп, шәкірт жүрегінен орын алады.
Қазіргі кезеңде оқушының өз бетімен білімге ие болу барысында оның белсенді іс-әрекетін ұйымдастыру - оқу үдерісіне қойылатын негізгі талаптардың бірі болып табылады. Бұл тәсілдеме пәндік білімді, әлеуметтік және коммуникативтік дағдыларды ғана емес, сонымен бірге өзінің жеке мүдделері мен болашағын сезінуге,сындарлы шешімдер қабылдауына мүмкіндік
Қазақ әдебиеті
Авторлық бағдарлама
10 сынып
Бұл оқу-әдістемелік құжат шахмат ойынының негіздерін үйретуге арналған. Шахмат – логикалық ойлауды, стратегиялық жоспарлауды және зейінді дамытатын интеллектуалды ойын. Шахмат ойыны балалар мен ересектерге пайдалы, себебі ол ойлау қабілетін жетілдіріп, есте сақтау қабілетін нығайтады, шешім қабылдау дағдыларын қалыптастырады.
Дене шынықтыру
Авторлық бағдарлама
4 сынып
Сөйлеу тілі дамымаған ІІІ-деңгейдегі балалармен логопедиялық жұмысты ұйымдастыру - бұл балалардың тілдік дағдыларын жетілдіру мақсатында арнайы түзету жұмыстары жүргізілетін процесс. Логопедиялық жұмыс балалардың сөйлеу қабілеттерін дамытуға, сөздік қорын кеңейтуге, дыбыстарды дұрыс айтуға, грамматикалық құрылымдарды меңгеруге және коммуникациялық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Бұл жұмыс жеке және топтық сабақтар арқылы жүргізіледі, әр баланың жеке ерекшеліктері мен қажеттіліктері ескеріледі.
Басқа
Авторлық бағдарлама
Басқа
Бүгінгі заман талабы білімді де білікті, өздігінен тығырықтан шығуға жол таба білетін, өмірге икемді тұлғаны тәрбиелеуді қажет етеді.Білім көзі бастауыштан басталғандықтан, ең әуелі сауаттылық пен оқушылардың оқуға деген білім, білік дағдысын бастауыштан қалыптастырып, тәрбиелеуіміз дұрыс. Бала бастауыш сыныптан бастап шапшаң оқуға дағдылануы тиіс. Себебі, оқу жылдамдығы төмен бала өз сыныптастарына қарағанда үй тапсырмаларын орындау барысында оқып-түсіну үшін көп уақыт жұмсайды, шаршайды, оқуға деген ықыласы төмендеп, өзіне сенуден қалады. Нәтиежесінде баланың оқу көрсеткіштері нашарлап, эмоциональдық күйзеліске ұшырап, оқуға мүлдем құлқы болмайды.
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
2 сынып
Бүгінгі заман талабы білімді де білікті, өздігінен тығырықтан шығуға жол таба білетін, өмірге икемді тұлғаны тәрбиелеуді қажет етеді.Білім көзі бастауыштан басталғандықтан, ең әуелі сауаттылық пен оқушылардың оқуға деген білім, білік дағдысын бастауыштан қалыптастырып, тәрбиелеуіміз дұрыс. Бала бастауыш сыныптан бастап шапшаң оқуға дағдылануы тиіс. Себебі, оқу жылдамдығы төмен бала өз сыныптастарына қарағанда үй тапсырмаларын орындау барысында оқып-түсіну үшін көп уақыт жұмсайды, шаршайды, оқуға деген ықыласы төмендеп, өзіне сенуден қалады. Нәтиежесінде баланың оқу көрсеткіштері нашарлап, эмоциональдық күйзеліске ұшырап, оқуға мүлдем құлқы болмайды.
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
Барлық сыныптар
Бүгінгі заман талабы білімді де білікті, өздігінен тығырықтан шығуға жол таба білетін, өмірге икемді тұлғаны тәрбиелеуді қажет етеді.Білім көзі бастауыштан басталғандықтан, ең әуелі сауаттылық пен оқушылардың оқуға деген білім, білік дағдысын бастауыштан қалыптастырып, тәрбиелеуіміз дұрыс. Бала бастауыш сыныптан бастап шапшаң оқуға дағдылануы тиіс. Себебі, оқу жылдамдығы төмен бала өз сыныптастарына қарағанда үй тапсырмаларын орындау барысында оқып-түсіну үшін көп уақыт жұмсайды, шаршайды, оқуға деген ықыласы төмендеп, өзіне сенуден қалады. Нәтиежесінде баланың оқу көрсеткіштері нашарлап, эмоциональдық күйзеліске ұшырап, оқуға мүлдем құлқы болмайды.
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
Барлық сыныптар
Бұл таңдау пәні «Математика пәнінен олимпиада резервтерін дайындау» жобасы білім алушыларды жоғары деңгейдегі математикалық дағдыларға баулу мақсатында ұйымдастырылады. Бұл жобаның негізгі мақсаты – оқушыларды математикадан халықаралық және республикалық олимпиадаларға қатысуға дайындау. Бағдарлама математика пәнінің негізгі теориялық тұжырымдарын меңгертіп, шешімдер мен есептерді тиімді әрі жылдам шешу дағдыларын дамытуға бағытталған.
Математика
Авторлық бағдарлама
9 сынып
В наше время одной из больших проблем является отдаленность подрастающего поколения от чтения книг. Согласно мнению социологов, одной из главных причин этой проблемы служит обильное количество видео- и компьютерной продукции. И поэтому чтение отступает на второй план в жизни и развитии личности. Это отрицательно сказывается на образовании, профессиональном уровне специалистов, объеме словарного запаса и интеллектуальном потенциале целой страны.
К проблемам чтения подростков можно отнести такие факторы, как незаинтересованность чтением, скудность списка прочитанных книг учениками, низкий уровень функциональной грамотности. Программа обучения работе с текстом имеет направление воспитания детей, учитывая их личностные и образовательные потребности.
Цель программы - формирование грамотного читателя, способного анализировать тексты различной сложности, понимать информацию, участвовать в общении. Программа также помогает развивать навыки функциональной грамотности, правильно выражать свои мы
Русский язык
Авторлық бағдарлама
8 сынып
Авторлық бағдарламада эссе термині, түрлері, құрылымы, ерекшелігі, талаптары және оның шығармадан айырмашылығы жөнінде түсінік беріледі. Сонымен қатар эссе тақырыптары, оны бағалау критерийлері және эссе жазу үлгілері ұсынылып, оларға талдау жасалды. Эссе талаптары және бағалау критерийлері халықаралық тәжірибелерге сүйене отырып, бірнеше дереккөздердегі мәліметтерді қарастырып, сараптап, талдап ұйғарылған қорытынды шешім бойынша құрастырылды.
Авторлық бағдарлама жалпы білім беретін мектеп мұғалімдеріне, оқушыларға арналады.
Қазақ тілі
Авторлық бағдарлама
10 сынып
Авторлық бағдарламада эссе термині, түрлері, құрылымы, ерекшелігі, талаптары және оның шығармадан айырмашылығы жөнінде түсінік беріледі. Сонымен қатар эссе тақырыптары, оны бағалау критерийлері және эссе жазу үлгілері ұсынылып, оларға талдау жасалды. Эссе талаптары және бағалау критерийлері халықаралық тәжірибелерге сүйене отырып, бірнеше дереккөздердегі мәліметтерді қарастырып, сараптап, талдап ұйғарылған қорытынды шешім бойынша құрастырылды.
Авторлық бағдарлама жалпы білім беретін мектеп мұғалімдеріне, оқушыларға арналады.
Қазақ тілі
Авторлық бағдарлама
10 сынып
Мақсаттарымен бастауыш мектепте "Орыс тілі" пәнін оқыту болып табылады:
• оқушыларды тіл ғылымының негізгі ережелерімен таныстыру және осы негізде оқушылардың символдық-символдық қабылдауы мен логикалық ойлауын қалыптастыру;
• оқушылардың коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру: ауызша және жазбаша сөйлеуді, монологтық және диалогтық сөйлеуді, сондай-ақ сауатты, қатесіз жазу дағдыларын адамның жалпы мәдениетінің көрсеткіші ретінде дамыту.
Бағдарлама бірқатар практикалық мәселелерді анықтайды тапсырмалар, оның шешімі пәнді оқытудың негізгі мақсаттарына қол жеткізуді қамтамасыз етеді:
• оқушылардың сөйлеуін, ойлауын, қиялын дамыту, қарым-қатынас мақсаттарына, міндеттеріне және шарттарына сәйкес тілдік құралдарды таңдай білу;
• бастауыш сынып оқушыларының орыс тілінің жүйесі мен құрылымы: лексика, фонетика, графика, орфоэпия, морфемика (сөз құрамы), морфология және синтаксис туралы бастапқы түсініктерін қалыптастыру;
• сөйлеу мәдениетін оның барлық көріністерінде қалыптастыру, д
Русский язык
Авторлық бағдарлама
2 сынып
Икемді еңбек үйірмесі сыныптан тыс уақытта мектеп оқушыларының негізгі шұғылданатын істерінің бірі болып табылады. Ол таңдаған салада практикалық іс-әрекетпен шұғылдануға ұмтылатын ерікті оқушыларды біріктіреді.Үйірме – бұл тек қана оқушылардың күштерін және шығармашылық ойлауды дамыту, бейімділік пен қабілеттілікті сынау орны ғана емес, болашақ өндірістің жаңашылдарын, ұтымды ұсынысшыларын және өнертабысшыларын, ғалымдарды және инженерлерді ұжымда тәрбиелейтін орын. Әрбір үйірмедегі сабақтарда реттілік, ұзақтық мерзімі және белгілі профиль жұмыстары сипатталады.Үйірме жұмыстарына қойылатын талаптардың ең маңыздыларының бірі - оның өмірмен тығыз байланыстылығы. Кез келген үйірменің, ғылыми қоғамының жұмысы айнала қоршаған өмірмен танысуға және оны гүлдендіруге белсене қатысуға себепші болуы тиіс.
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
1 сынып
Бұл факультатив оқушыларға математика сабағынан оқушылардың білімдерін
арттыру үшін жасалған, олардың математикаға деген сауаттылығын және білім
деңгейін кеңейтуге көмек көрсететін құрал."Математика және логика" атты
бастауыш сынып 1-4 сынып оқушыларына берілген факультатив.Осы факультатив
арқылы, оқушылардың оқу сауаттылығын жетілдіру мен логикалық ойлау деңгейін
жоғарылатуға арналған кейбір оқу-әдістемелік мәндердің барлық негізгі мазмұны
берілген.
Физика
Авторлық бағдарлама
8 сынып
Құрманғазы бабамның, күйіншерткендомбыра.
Динадайанамның, сырыңшерткендомбыра.
Қайырмасы:
Домбыра,домбыраәнгеқосылжаңдыра
Физика
Авторлық бағдарлама
8 сынып
Қазағымның мұрасы аманаты домбыра.
Күмбірлеткенкөңілді, күйқанатыдомбыра.
Қайырмасы:
Домбыра,домбыраәнгеқосылжаңдыра.
Күйгебөлепдаланы
Физика
Авторлық бағдарлама
8 сынып
Құрманғазы бабамның, күйіншерткендомбыра.
Динадайанамның, сырыңшерткендомбыра.
Қайырмасы:
Домбыра,домбыраәнгеқосылжаңдыра.
Күйгебөлепдаланы, тыңдаған ел халқына
Физика
Авторлық бағдарлама
8 сынып
.Қазағымның мұрасы аманаты домбыра.
Күмбірлеткенкөңілді, күйқанатыдомбыра.
Қайырмасы:
Домбыра,домбыраәнгеқосылжаңдыра.
Күйгебөлепдаланы, тыңдаған ел халқына.
Физика
Авторлық бағдарлама
8 сынып
Ұсынылып отырған Бұл бағдарлама математика саласы бойынша оқушы
білімін тереңірек меңгертуге арналады. Математика – бастауыш сыныптағы
негізгі де маңызды негіздердің бірі, қарым-қатынас жасау мен дүние танудың
құралы, баланың ақыл ойы мен шығармашылығын дамытудың басты арнасы.
Өйткені, осы пән арқылы оқушы қоршаған ортаны таниды, ұлттық мәдениетті
сезіне бастайды, санау машығында оқушының өзіндік ерекшелігі айқындала
түседі. Сонымен бірге оқу барысында оқушылар алғашқы санау мағлұматтарды
меңгереді, ақыл-ойлары, сөйлеу дағдылары жетіледі. Сол себепті бағдарлама осы
айтылғандарды іске асыруға мүмкіндік беретіндей сипатта құрылды.
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
3 сынып
Бұл бағдарлама математика саласы бойынша оқушы білімін тереңірек меңгертуге арналады. Математика – бастауыш сыныптағы негізгі де маңызды негіздердің бірі, қарым-қатынас жасау мен дүние танудың құралы, баланың ақыл ойы мен шығармашылығын дамытудың басты арнасы. Өйткені, осы пән арқылы оқушы қоршаған ортаны таниды, ұлттық мәдениетті сезіне бастайды, санау машығында оқушының өзіндік ерекшелігі айқындала түседі. Сонымен бірге оқу барысында оқушылар алғашқы санау мағлұматтарды меңгереді, ақыл-ойлары, сөйлеу дағдылары жетіледі. Сол себепті бағдарлама осы айтылғандарды іске асыруға мүмкіндік беретіндей сипатта құрылды.
Математика
Авторлық бағдарлама
2 сынып
Бұл бағдарлама математика саласы бойынша оқушы білімін тереңірек меңгертуге арналады. Математика – бастауыш сыныптағы негізгі де маңызды негіздердің бірі, қарым-қатынас жасау мен дүние танудың құралы, баланың ақыл ойы мен шығармашылығын дамытудың басты арнасы. Өйткені, осы пән арқылы оқушы қоршаған ортаны таниды, ұлттық мәдениетті сезіне бастайды, санау машығында оқушының өзіндік ерекшелігі айқындала түседі. Сонымен бірге оқу барысында оқушылар алғашқы санау мағлұматтарды меңгереді, ақыл-ойлары, сөйлеу дағдылары жетіледі. Сол себепті бағдарлама осы айтылғандарды іске асыруға мүмкіндік беретіндей сипатта құрылды.
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
2 сынып
1
2