Қылышбай Нұрдана Бақтжанқызы
Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісу
Сілтемені көшіру
Барлығы: 13 материал
Бастауыш сынып білім алушыларының зерттеу дағдыларын қалыптастыру жолдары
770 ₸
Дуанбекова Гулнар Сембековна
770 ₸
21 Қазан 2021
580
0
Ретке келтіру кезеңінде оқушыларға тақырыппен жұмыс істеуге мүмкіндік бере отырып оларды қызықтыратын мәселелерді анықтау. Зерттеуге дайындық кезеңінде осы тақырып бойынша бұрыннан белгілі нәрселерді анықтау және жұмыс істеу бағыты мен нысанын белгілеу жаттығулары орындалады. Зерттеу кезеңінде «Біздің нақты нені білгіміз келеді?», «Бұны істеудің ең үздік жолы қандай?» және «Ақпаратты қалай жинаймыз?» деген сұрақтар түрлері қолданылады.
Бастауыш сынып
Ғылыми жұмыстар
Барлық сыныптар
"Абайтану" | М Әуезов Абай жолы романындағы әйелдер образы
770 ₸
Қожабек Айгерім
770 ₸
14 Қазан 2021
684
0
Абайдың қара сөздері Құнанбай бейнесі жағымды кейіпкер ме, әлде озбыр жан ба? Құнанбай бейнесі жағымды кейіпкер ме, әлде озбыр жан ба? "Абай жолы" романы Ғ. Мүсіреповтің шығармаларындағы аналар бейнесі Абай Құнанбаев-қазақ жазба әдебиетінің негізін салушы Әуезов Ақын қонақтар Абай Абай жолы роман – эпопеясы Абай (Ибраһим) Құнанбайұлы
Қазақ әдебиеті
Ақын жазушылар, ұлағатты сөздер
9 сынып
Математика | Қазақтың ұлттық өлшем бірліктері
770 ₸
Касымбаева Сандугаш
770 ₸
14 Қазан 2021
876
0
Байырғы өлшем бірліктерімен танысып, әдеби тіліміздің қалыптасуына өзек болып отырған халық тілінің сақталуына ұйтқы болу. Ғылыми болжам: Егер мен қазақтың байырғы өлшем бірліктерін зерттесем, қазақ тілінің тарихына, халықтың этнографиясына деген қызығушылығым оянып, пәнге деген ықыласым арта түседі. Зерттеудің негізгі кезеңдері: 1 - кезең - "өлшем бірліктері ", "байырғы өлшем бірліктері"деген терминдермен жұмыс істеу. Аймақтық жазушылардың еңбегімен танысып, қосымша әдебиеттерді іздеп, зерттеу. 2 - кезең - мектеп оқушыларымен сұхбаттасу, сауалнама алу, алынған мәліметтерді сұрыптау, зерттеу, бір арнаға тоғыстыру. 3 - кезең - ұсынылатын зерттеу жұмысын дайындау, рәсімдеу. Зерттеудің әдіс - тәсілдері: Материалдарды талдау, оларды салыстыру, жүйелеу, қорытындылау. Жаңашылдығы: Байырғы өлшем бірліктерін зерттеу барысында аймақтық жазушылардың еңбектерінің
Барлық пәндер
Барлық материалдар
Барлық сыныптар
Қазақ халық ертегілерінің тәрбиелік мәні
770 ₸
Қылышбай Нұрдана
770 ₸
14 Қазан 2021
338
0
Ертегілер өте ерте заманда, тіпті жазу-сызу болмаған кездің өзінде-ақ туған. Бұларды халқымыз күні бүгінге дейін ұрпақтан-ұрпаққа ауызша жеткізіп келді.Ауыз әдебиетінің басқа түрлері секілді ертегілерде адам баласының еңбекке, тұрмыс тіршілік жағдайларына байланысты туған.Жаратылыс құбылыстарын, табиғат сырын жетік білмеген, олардың неден болатынын толық түсінбеген ертегідегі адамдар әр нәрсені қиял еткен, өздерінің ауыр еңбектерін жеңілдету жайын қарастырған. Бұл жөнінде өз жай күйлерін әңгімелеп айтатын болған.
Барлық пәндер
Өлең, ертегі, әңгімелер
Барлық сыныптар
Қазақ халық ертегілерінің тәрбиелік мәні
770 ₸
ҚЫЛЫШБАЙ НҰРДАНА БАҚЫТЖАНҚЫЗЫ
770 ₸
14 Қазан 2021
302
0
Ертегілер өте ерте заманда, тіпті жазу-сызу болмаған кездің өзінде-ақ туған. Бұларды халқымыз күні бүгінге дейін ұрпақтан-ұрпаққа ауызша жеткізіп келді.Ауыз әдебиетінің басқа түрлері секілді ертегілерде адам баласының еңбекке, тұрмыс тіршілік жағдайларына байланысты туған.Жаратылыс құбылыстарын, табиғат сырын жетік білмеген, олардың неден болатынын толық түсінбеген ертегідегі адамдар әр нәрсені қиял еткен, өздерінің ауыр еңбектерін жеңілдету жайын қарастырған. Бұл жөнінде өз жай күйлерін әңгімелеп айтатын болған.
Барлық пәндер
Өлең, ертегі, әңгімелер
Барлық сыныптар
Қазақ халық ертегілерінің тәрбиелік мәні
770 ₸
ҚЫЛЫШБАЙ НҰРДАНА БАҚЫТЖАНҚЫЗЫ
770 ₸
14 Қазан 2021
508
1
Ертегілер өте ерте заманда, тіпті жазу-сызу болмаған кездің өзінде-ақ туған. Бұларды халқымыз күні бүгінге дейін ұрпақтан-ұрпаққа ауызша жеткізіп келді.Ауыз әдебиетінің басқа түрлері секілді ертегілерде адам баласының еңбекке, тұрмыс тіршілік жағдайларына байланысты туған.Жаратылыс құбылыстарын, табиғат сырын жетік білмеген, олардың неден болатынын толық түсінбеген ертегідегі адамдар әр нәрсені қиял еткен, өздерінің ауыр еңбектерін жеңілдету жайын қарастырған. Бұл жөнінде өз жай күйлерін әңгімелеп айтатын болған.
Барлық пәндер
Өлең, ертегі, әңгімелер
Барлық сыныптар
Қазақ халық ертегілерінің тәрбиелік мәні
770 ₸
ҚЫЛЫШБАЙ НҰРДАНА
770 ₸
14 Қазан 2021
398
0
Ертегілер өте ерте заманда, тіпті жазу-сызу болмаған кездің өзінде-ақ туған. Бұларды халқымыз күні бүгінге дейін ұрпақтан-ұрпаққа ауызша жеткізіп келді.Ауыз әдебиетінің басқа түрлері секілді ертегілерде адам баласының еңбекке, тұрмыс тіршілік жағдайларына байланысты туған.Жаратылыс құбылыстарын, табиғат сырын жетік білмеген, олардың неден болатынын толық түсінбеген ертегідегі адамдар әр нәрсені қиял еткен, өздерінің ауыр еңбектерін жеңілдету жайын қарастырған. Бұл жөнінде өз жай күйлерін әңгімелеп айтатын болған.
Барлық пәндер
Мақала
Барлық сыныптар
БАСТАУЫШ СЫНЫПТА ОҚЫТУДЫҢ ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫН ҚОЛДАНУ ТИІМДІЛІГІ
770 ₸
САРЫМУЛЛАЕВА РАЙХАН КУБЕНОВА
770 ₸
15 Қаңтар 2020
1651
0
БАСТАУЫШ СЫНЫПТА ОҚЫТУДЫҢ ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫН ҚОЛДАНУ ТИІМДІЛІГІ
Бастауыш сынып
Семинарлар
Барлық сыныптар
Физика пәнін оқытуда оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту
770 ₸
Байдалиева Нағима Акбергеновна
770 ₸
17 Желтоқсан 2019
697
0
Тәуелсіз ел тірегі – білімді ұрпақ десек, жаңа дәуірдің күн тәртібінде тұрған мәселе – нәтижелі білім беру, білім сапасын арттыру және рухани дүниесі бай жан-жақты дамыған тұлға тәрбиелеу, оқытудың жаңа технологиясын енгізу, білім беруді ақпараттандыру. Бүгінгі ақпараттандыру заманында оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту білім берудің ең жоғарғы мақсаттарының бірі болып отыр. Елбасымыздың Қазақстан халқына Жолдауында мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту бойынша қабылдаған ұлттық жоспардың мақсаты Қазақстан білім сапасын жетілдірудегі, оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту жөніндегі атқарылатын іс-шаралардың жүйелілігі мен тұтастығын қамтамасыз ету. Қазіргі кезде физика пәнін оқытуда оқушылардың функционалдық ойлау қабілеті мен шығармашылық тұрғыдағы жұмысын дамытуда өз бетімен жұмыс жасаулары және логикалық тапсырмаларды орындаудың маңызы зор.
Жаратылыстану
Мақала
Барлық сыныптар
«Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер»
770 ₸
Нурханова Лаззат Жанкошевна
770 ₸
20 Қараша 2019
729
0
Білім беру мазмұнын жаңарту білім берудің қазіргі заманғы үрдістерін және қазақстандық білім берудің үздік практикасын кіріктіруге бағытталған. Білім беру мазмұнын жаңарту шеңберінде оқу бағдарламаларын әзірлеу кезінде қазақстандық педагог-практиктердің және ғалымдардың ұсыныстары ескеріліп жасалды.
Жаңартылған бағдарлама
Мақала
Барлық сыныптар
"ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ - ӨМІР ҚАЖЕТТІЛІГІ"
770 ₸
Агадилова Гульнур Нуржановна
770 ₸
10 Қараша 2019
354
0
Инклюзивті білім беру дегеніміз – балалардың жынысына, жас ерекшеліктеріне, географиялық тұратын жеріне, қимыл-қозғалыстық және ақыл-есінің жағдайына, әлеуметтік-экономикалық жағдайына қарамастан, сапалы білім алу және өздерінің потенциалдық дамыту мүмкіндігіне ие болу.
Коррекциялық мектеп
Мақала
Барлық сыныптар
"Жаңартылған білім берудің тиімділігі мен ерекшеліктері"
770 ₸
Касымбаева Сандугаш Кантаевна
770 ₸
10 Қараша 2019
1602
2
Тәуелсіздік жылдарында еліміз екі процесті – саяси реформа мен экономикалық жаңғыруды қатар жүргізіп, белгілі бір нәтижеге жетті, қазіргі уақытта жаңа тарихи кезеңге – Рухани жаңғыру кезеңіне аяқ басты. Рухани жаңғыру бізден ұлттық санамызды қалыптап, бәсекеге қабілетті болып, кез-келген мәселеге прагматистік тұрғыдан келуді, жалпы алғанда ұлттық бірегейлігімізді сақтай отырып дамуымызды талап етеді.
Жаңартылған бағдарлама
Мақала
Басқа
Суретпен таныстырамын. Мәтін және оның түрлері 2 сынып
770 ₸
Қылышбай Нұрдана Бақытжанқызы
770 ₸
10 Қараша 2019
1624
2
Барлығы: Сұрақ қою арқылы мәтін түрлерін және құрылымдық бөліктерін анықтайды Көбі: Мәтін түрлерінің айырмашылығын түсінеді. Кейбірі: Мәтін мазмұнын әңгімелейді. Өз бетінше мәтін құрастырады. 1. Мәтін түрлері туралы түсінік қалыптасады. 2. Сұрақ қою арқылы мәтін түрлері анықтайды. 3. Сурет мазмұнына лайықты мәтін құрастырады. 4. Мәтін туралы білімді тереңдетеді. 5. Сауаттылығы артады.
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
2 сынып