Кенегес Балжан Үмбетқызы
педагог - психолог
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісу
Сілтемені көшіру
Барлығы: 4 материал
Ата аналарға тренинг
Кенегес Баалжан Үмбетқызы
03 Наурыз 2025
189
Ата – анамен тренинг Тақырыбы: «Отбасым - қорғаным» Қатысушылар: Ата – аналар Көрнекілік: музыка жазылған үнтаспа, А4 форматты қағаз, түрлі – түсті қаламдар, доп. Мақсаты: Отбасы тәрбиесінің құндылығын, бала тәрбиесіндегі ата – ананың алатын орнының ерекше екендігін түсіндіре отырып, отбасы мен балабақша арасындағы қарым – қатынасты ынтымақтастыру. Балабақша өмірімен таныстыру, ата – ана мен баланың дұрыс қарым – қатынаста болуы, психологиялық кеңес, ағарту жұмыстарын жүргізу.
Психология
Ата-аналармен жұмыс
Барлық сыныптар
Эссе ЖҰЛДЫЗДАРДЫ ЖАҒУ ӨНЕРІ(МҰҒАЛІМ МАМАНДЫҒЫ ТУРАЛЫ)
Кенегес Балжан Үмбетқызы
03 Наурыз 2025
114
Эссе ЖҰЛДЫЗДАРДЫ ЖАҒУ ӨНЕРІ(МҰҒАЛІМ МАМАНДЫҒЫ ТУРАЛЫ) Білім беру мазмұнын жаңару оқу технологияларды үнемі меңгеруді оқушылардың білім сапасын жоғарлатуды талап ету, сабақ беру үрдісін күрделендіру – осының бәрі мұғалімнен білім қорын жаңартып, кәсіби біліктілігін арттырып, әдістемелік шеберлігін шыңдап отыруын талап етеді. , мұғалім өз пәнінен оқушылардың ойлау әдісін, өз бетімен білім алып, оны қолдану білуін қалыптастырып,талдау және білімді бағалау сияқты ғылыми-зерттеу әдістерімен қаруландыруы қажет. Осыдан келіп, мұғалімнің жеке басына қойылатын талаптар өрбиді. Ол тек жан-жақты дамыған маман ғана болып қоймай, өздігімен іздену жұмыстарының тәсілдерін меңгерген, зерттеу дағдысы қалыптасқан маман болуы шарт. Қазіргі кезеңде мектептің алдына қойылып тұрған ең басты талап – рухани бай, жан-жақты дамыған жеке тұлға қалыптастыру ісі болып отыр. Соңғы кездері оқушылардың дарындылығын дамыту өзекті мәселеге айналып отыр.
Барлық пәндер
Эссе, шығарма, мазмұндама
Басқа
"Мен өмірді таңдаймын"
Кенегес Балжан Үмбетқызы
03 Наурыз 2025
159
Тренинг: “Мен өмірді таңдаймын” Мақсаты: өзін-өзі тану, тұлғалық даму тәсілдерін таба білу, көңіл-күйді және эмоцияны реттеу, байланыс және өзара әрекеттесу мүмкіндігін қамтамасыз ету. Қажетті құралдар: қағаз,қаламсап, музыка. 1. Сәлемдесу: Сәлеметсіздер ме, балалар? Қазір біз сіздермен жұмысымыздың алдында бір бірімізбен сәлемдесіп алайық. Сәлемдесу тәсілін мен сендерге ұсынамын: Орталық алаңда ескі бір сағат бар екен. Сол сағат 1 рет соққан кезде біздің қаланың тұрғындары бір- бірінің алақанын уқалайды екен. Ал сағат екі рет соққан кезде олар бір-бірінің арқаларымен үйкелеседі екен., ал егер 3 рет соқса бір-бірінің тізелерімен тізелерін тигізеді екен, 4 рет соққан кезде бір-бірінің құлақтарымен тигізіп амандасады екен. 1,2,3,4 деп сағаттың соққанын келтіу. 2. “Менің көңіл-күйім қандай? Мен қандай сезімдемін? Әрбір балаға дөңгелек қағаздар таратылады, балалар смайлик салады. Яғни әркім өзінің қазіргі көңіл-күйін суреттеп, сол смайлик бойынша әңгімелеп айтып береді.
Психология
Басқа
7 сынып
Бірінші сынып оқушыларының мектепте оқуға бейімділік деңгейін зерттеу.
Кенегес Балжан Үмбетқызы
03 Наурыз 2025
121
КЕРН-ЙЕРАСЕКТІҢ «МЕКТЕПКЕ ҚАЛЫПТАСУЫН БАҒДАРЛАУШЫ» ТЕСТІ 1. Адамның суретін салу (Керн-Йерасек тесті) Нұсқау: Ер адам суретін сал. Тестті балаларды алғашқы мектепке қабылдау кезінде қолданған тиімді. Біріншіден, оны жүргізуге көп уақыт кетпейді, екіншіден, жеке балаға да, топқа да қолдануға болады, сондай-ақ арнайы нормативті құжатты, құрал-жабдықты қажет етпейді. Тест үш графикалық және бір ауызша тапсырмадан тұрады. Бірінші тапсырма – ер адамның сыртқы пішінін салу, екіншісі - әріптердің жазба түрін көшіріп жазу, үшіншісі – нүктелер тобын көшіріп жазу. Әр тапсырманың нәтижесі бес ұпайлық жүйемен бағаланады (1-жоғары, 5-төменгі ұпай). Содан кейін үш тапсырма бойынша жиынтық баға шығарылады: 3-6 ұпайға дейін ортадан жоғары, 7-11-ге дейін орта, 12-15 ұпай нормадан төмен. 12-15 ұпай алған балаларды тереңірек зерттеу қажет. Өйткені, олардың ақыл-ойының дамуы төмен болуы мүмкін.
Психология
Барлық материалдар
1 сынып