Материалдар / 7 сынып Қазақтың ұлттық ойындары

7 сынып Қазақтың ұлттық ойындары

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ дене шынықтыру пәнінің мұғалімдеріне қажеті тиіп қалар деген ойдамын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қараша 2020
752
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін:

Директордың оқу тәрбие жұмыстары

жөніндегі орынбасары Г. Дөңесова

Қысқа мерзімді жоспар №


ҰМЖ бөлімі:4-бөлім Қазақтың ұлттық және зияткерлік ойындары.

Мектеп:№ 249 мектеп-лицей

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Жунисов Жарылкасын Жайлханович

Сынып: 7 «а»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:-

Сабақтың тақырыбы

Қазақтың ұлттық ойындары

Сабақ негізделген оқу мақсаты

7.2.7.1 ­ Жарыс кезінде әділ ойнау, патриотизм және ынтымақтастыққа жататын мінез-құлық көрсетуді талқылау және бейімдей білу.

Сабақтың мақсаттары

Барлығы:Жарыс кезінде қауіпсіздік ережесін сақтайды. Ұлттық ойын кезінде адал ойнау.


Көпшілігі: «Соқыртеке», «Көкпар» ойындары кезінде әр-түрлі жағдайларда өз құрамындағы оқушылар бір-біріне көмек береді.


Кейбірі:Қазақтың ұлттық ойындары арқылы мінез-құлық көрсетуді талқылайды, жеңіске жету жолдарын ұсынады.


Бағалау критериі

Қазақтың ұлттық ойындары арқылы патриоттық сезімді оятып, әділдіктің әсерін ойын арқылы көрсетеді

Қазақтың ұлттық ойындарының түрлерін ажыратады және балама ұқсас ойындарды құрастырады

Қазақтың ұлттық ойындарының атауларын атайды және қандай физикалық қасиеттерді дамытатынын анықтайды

Тілдік мақсат



Оқушылар:әр түрлі ойын контексінде өздерінің қозғалыс дағдыларын және стратегиялық ойлауын талқылайды.


Негізгі сөздер мен тіркестер:Спорт зал,ысқырық,уақыт өлшегіш,ұлттық,зияткерлікстратегия, «Көкпар», «Соқыртеке», «Қазандық» тактика,ойыншы,төреші команда,қарсылас,шабуыл,қорғаныс ереже.


Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер:Сендер бұл ойында артықшылық алу үшін қандай шабуыл стратегиясын пайдалана аласыңдар?

«Көкпар» ойыны қай ұлттың ойыны?


Құндылықтарға баулу

Ауызбіршілікке,шапшаңдыққа,ептілікке,командалық іс-әрекетке, ұлтжандылыққа баулу.

Пәнаралық байланыс

Математика, тарих, биология.

Алдыңғы оқу

Ұлттық ойын туралы түсінігі бар,ойын түрлерінің ережесіне сай ойнай біледі.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Ресурстар

Басталуы



8-10 мин

Сапқа тұрғызу, сәлемдесу, мәлімет қабылдау, оқушылардың спортық киімдерін және тазалығын қарап шығу,оқушыларды түгелдеу,қауіпсіздік ережесін айтып өту, сабақ мақсатын түсіндіру, ойын ережелерін қайталап түсіндіріп өту. Оқушыларға алдағы жаттығулардың алдында қызудың маңыздылығын түсіндіру.

Қандай бұлшықет топтары қызу керек екендігін айту.

Оқушылар ара қашықтықты сақтай отырып тапсырманың орындалуын назарда ұстау. Жаттығулар дененің бірте-бірте қызуына әсер етуін қадағалау. Жүру барысында орындалатын жаттығулар.

1.Жаттығулардың дұрыс орындалуына назар аудару. Оқушылар жаттығу кезінде денені түзу ұстап жүруін қадағалау.

- қолды жоғары көтеріп, аяқтың ұшымен жүру.

- қолды белге қойып өкшемен жүру.

- табанның ішкі жағымен жүру;

- табанның сыртқы жағымен жүру;

- жартылай отырып жүру.

- толық отырып жүру

Жүріске ауысып оқушыларды түзеп алу.

Жай жылдамдықпен жүгіру, жүгіру барысында орындалатын жаттығулар:

-оң қолды алға,артқа айналдырып жүгіру

-сол қолды алға,артқа айналдырып жүгіру

-тізені алға қарай көтеріп жүгіру

-оң жақпен және сол жақпен қолды айналдырып жүгіру

-артқа қарап жүгіру

-алға қарап адымдап жүгіру

-алға қарап жай жылдамдықпен жүгіру

-спортық жүріспен жүру

-жай жүріс,спорттық жүріс

-алаң шетінде тұрып адымдау

-тоқтау,солға бұрылу

Оқушыларды ойын ережесіне қарай топтарға бөлу. Әр топтан ойын жүргізушісін анықтап алу.


Кең алаң,ысқырық, уақыт өлшегіш,шеңбер шығыры,көз байлауға арналған орамал,доп.

Ортасы


23-25 мин

(Т, Тәж) Оқушылар «Сокыртеке» ойынын ойнайды. Оқушыларды үш топқа бөліңіз. Әрбір топта көзі байланған (соқыр теке) бір оқушы болады. Осы топтағы басқа ойыншылар белгілі бір аумақта олардың айналасына жиналады және көзі байланған ойыншыға қол тигізуге, бірақ оған ұсталып қалмауға тырысады. Егер оқушы «жүргізушіні» ұстап алса, жаңа «жүргізушіге» айналады. Содан кейін олар өздеріне қол тигізуден қорғау үшін пайдаланған тактиканы, ал «жүргізушілер» бос оқушыларды ұстап алу үшін пайдаланған тактиканы талқылайды.

Бұл ойын ойын кезінде және одан кейін талқылайтын тактиканы талап ететінін түсіндіріңіз. Осындай қабілеттерді дамыта отырып, оқушылар жағдайды жылдам әрі нақты бағалауға, әрекеттер үшін үздік бағытты анықтауға, қойылған міндеттердің шешімін жылдам табуға үйренеді.


Үлкен бос кеңістік. Көзге арналған байлау (үш оқушыға). Әрбір топ үшін ойын аймағын белгілеуге арналған конустар


Аяқталуы


3-5 мин

Сапқа тұрғызу,пайдаланған құрал саймандарды орындарына қою. Бүгінгі өтілген сабаққа талдау жасау. Оқушылардың өздерінің іс-әрекетіне қарай сыныптастарымен бірге өзін-өзі бағалау. Үйге тапсырма беру.Ұлттық ойындар туралы БАҚ-нан ақпараттар жинау.Оқушылардың сабақтан алған әсерімен бөлісу. Оқушылармен қоштасу.


Үлкен таза алаң


Қосымша ақпарат

Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау-Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс

А. «Көкпар» ойыны кезінде 5 салымнан кем болмауын.

В. «Көкпар» ойыны кезінде 3 салымнан кем болмауын.

С. . «Көкпар» ойыны кезінде кем дегенде 2 салым салуды.

Шапалақ арқылы бағалау

Ойын кезінде қауіпсіздік ережесін ескерту. «Көкпар» «Соқыртеке» ойынын бинетаспа түрінде ұсыну. Сынып жетекшілері және ата-аналары арқылы.



Рефлексия

-Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?

-Бүгін оқушылар не білді?

-Сыныптағы ахуал қандай болды?

-Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

-Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

-Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?



Қорытынды бағамдау


Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.


Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды(оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.


Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымда жетілдіруге көмектесетін не білдім?

1.

2.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ