Материалдар / Аңыз әңгімелер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Аңыз әңгімелер

Материал туралы қысқаша түсінік
Сыныбы 9 « » Пәні Қазақ әдебиеті Сабақтың тақырыбы Аңыз әңгімелер Сілтеме 9 сынып оқулығы Жалпы мақсаты Аңыз әңгімелер туралы түсініктерін терең-дету,аңыз әңгімелердің өзіндік ерекше-ліктерін таныту,оқушылардың дүниетанымын кеңейту, ойлау, шешім қабылдау қабілеттерін қалыптастыруға ықпал ету; Оқыту нәтижелері Аңыз әңгімелердің өзіндік ерекшеліктерімен танысады,салыстырады,мазмұнын айтады,талдайды,тақырыпты өмірмен байланыстыра алады. Түйінді идея Топономикалық аңыздар,күй аңызы,Есімдері аңызға айналған тарихи тұлғалар,аңыз әңгімелердің басқа да ерекшеліктері Сабақтың түрі Жаңа білімді меңгерту сабағы Сабақтың көрнекілігі Оқулық,кесте, постерлер, стикер, слайдтар, электронды оқулық; Сабақтың әдіс-тәсілдері Топтық жұмыс, жұптық жұмыс,СТО,түсіндіру, сұрақ-жауап, зерттеу, пікір айту; Дереккөздері Ғаламтор желісі, оқулық,т.б. Тапсырмалар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Желтоқсан 2018
1027
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сыныбы

9 « »

Пәні

Қазақ әдебиеті

Сабақтың тақырыбы

Аңыз әңгімелер

Сілтеме

9 сынып оқулығы

Жалпы мақсаты

Аңыз әңгімелер туралы түсініктерін терең-дету,аңыз әңгімелердің өзіндік ерекше-ліктерін таныту,оқушылардың дүниетанымын кеңейту, ойлау, шешім қабылдау қабілеттерін қалыптастыруға ықпал ету;

Оқыту нәтижелері

Аңыз әңгімелердің өзіндік ерекшеліктерімен танысады,салыстырады,мазмұнын айтады,талдайды,тақырыпты өмірмен байланыстыра алады.

Түйінді идея

Топономикалық аңыздар,күй аңызы,Есімдері аңызға айналған тарихи тұлғалар,аңыз әңгімелердің басқа да ерекшеліктері



Сабақтың түрі

Жаңа білімді меңгерту сабағы

Сабақтың көрнекілігі

Оқулық,кесте, постерлер, стикер, слайдтар, электронды оқулық;

Сабақтың әдіс-тәсілдері

Топтық жұмыс, жұптық жұмыс,СТО,түсіндіру, сұрақ-жауап, зерттеу, пікір айту;

Дереккөздері

Ғаламтор желісі, оқулық,т.б.

Тапсырмалар

Сұрақ-жауап, кесте,

Сабақтың кезеңдері

Мұғалімнің әрекеті

Қолданылатын әдістер

Оқушының әрекеті

Ұйымдас-тыру кезеңі

(2 минут)

Оқушылармен амандасу, түгелдеу,оқу құралдарын алғызу,көңіл күйінсұрау,жақсы тілек тілеу.Бағалау критерийлері бойынша бақылаушыға арналған топтық бағалау мен өзін-өзі бағалау парақтарын таратамын,халық ауыз әдебиетінен бес сөз жазып,қиып,алу арқылы бөлу, оқушыларды 5 топқа бөлемін.

1.Ұжымдық.

2.Топқа бөлу.

Мұғаліммен амандасады, бір-біріне сәттілік тілейді.Топ мүшелерінің есімдерін бағалау қағазына бағалаушы жазады, басқа оқушылар да өз қызметтерін бөліп алады.

Білу, түсіну

(15минут )

1.Бөлінген тақырыбы бойынша жан-жақты білімдерін тексеру, сұрақтар қою.Шыққан жазуды қағазға желімдеп,сол тақырып жөнінде қағазға жазып, қорғау.





2.Сабақтың тақырыбын, мақсатын түсіндіру.

3.Аңыз әңгімелер тақырыбын 5 топқа бөліп беру:1-топ:Аңыз дегеніміз не?

2-топ:Қорқыт ата,Асан қайғы туралы аңыздар.

3топ:Қожанасыр,Алдар көсе туралы аңыздар.

4-топ:Жиренше шешен мен Қарашаш сұлу туралы аңыздар.

5-топ:Күй аңыздары



Диалог.Өзін-өзі бағалау.Сыни тұрғыдан ойлау.Дарынды оқушыларды бақылау.Топпен жұмыс.





Сын тұрғысынан ойлау модулінің «Джигсо» әдісі

Ойларын, түсініктерін сызбамен, суретпен, кестемен көрсетеді.Топ басшылары бағалайды.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!