Ашық сабақ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Дене шынықтыру пәні мұғалімдеріне арналған ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы


Қысқа мерзімді жоспар


Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: I-тарау. Жүгіру,секіру және лақтыру дағдыларын дамыту және жетілдіру

Мектеп: С. Бердіқұлов атындағы орта мектеп

Күні 23.02.2018

Мұғалімнің аты-жөні: Нукетаев М. Б.

Сынып: 7

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

Секіру және оның түрлері.

Оқу мақсаты

7.1.2.2 ­ қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір дене жаттығуларындағы реттілігін жетілдіру және қорытындылау

Сабақ мақсаттары

Барлық білім алушылар орындай алады: Секірудің түрлерін біледі. Қарапайым қимыл -қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір дене жаттығуларындағы реттіліктерді түсінеді және көрсете алады.

Білім алушылардың көпшілігі орындай алады: Секірудің түрлерін біледі. Қарапайым қимыл -қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір дене жаттығуларындағы реттіліктерді түсінеді және көрсете алады. Өзінің мықты және осал тұстарына талдау жасайды

Кейбір оқушылар орындай алады: Секірудің түрлерін біледі. Қарапайым қимыл -қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір дене жаттығуларындағы реттіліктерді түсінеді және көрсете алады. Өзінің мықты және осал тұстарына талдау жасайды. Басқаларға көмек көрсетеді. Өзін-өзі және басқаларды бағалайды.

Жетістік критерйиі

Қимыл-қозғалыс жаттығуларын жетілдіреді

Жаттығуларды ретімен орындайды

Тілдік мақсаты

Ұшу, қону, итерілу, екпін алу, жерге қону

Құндылықтар

Еңбек пен шығармашылық:өзінің жұмысын ұйымдастыра білу, белсенділік, ынталылық,адалдық,жұмысқа деген қызығушылық, үздік нәтижеге қол жеткізу, ұждандылық, ынталарын білім алушылардың бойына дарыту.

Пәнаралық байланыс

Сабақты математика, физика, биология, пәндерімен байланыстыру.

АКТ қолдану дағдысы

Интернет желісі арқылы үйренді, теледидар бағдарламалары арқылы ақпарат алды.

Алдыңғы оқу

Алдыңғы сыныптардан секіру жаттығуларын біледі.


Сабақ барысы


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Белгілер:

Б = барлық сынып Тәж = оқушы тәжірибесі Т= топтық жұмыс К = оқытушы көрсетеді ЖЖ = жұптық жұмыс Ф = формативті бағалауды қолдайды Ж = жеке жұмыс

Ресурстар

Сабақтың басы 10 минут


Жағымды орта қалыптастырамын. Шаттық шеңберін құрып, білім алушылардың назарын сабаққа шоғырландыру. (Миға шабуыл әдісі арқылы)

Бір орында оңға, солға, кері бұрылу алаң шетімен қолды жоғары көтеріп, аяқ ұшымен және қолды белге қойып өкшемен жүру, жүруден жүгіріске өтіп алаң шетімен жүгіру. Жүгіруден жүріске өтіп, жалпы дамыту жаттығуларын жасау.

Бос кеңістік

Сабақтың ортасы 20-25 минут

(Т,С,Ф)Ойын алаңында бірінің ішіне бірін диаметрі 7-9 және 3-4м болатын екі шеңбер сызады. Ойыншылардың қатарынан жүргізуші - «қасқыр» таңдалады. Оның орны – шағын шеңберде (бақта). Қалған ойыншылар - «қояндар». Олар үлкен шеңберге орналасады.

Мұғалімнің белгісі бойынша «қояндар» екі аяқпен секіріп, баққа кіреді және кері қарай секіріп қайтады. Жүргізуші қолын тигізіп, барынша көп «қояндарды» ұстап алуға тырысады.


(С,Т)Жүргізуші шеңбердің ортасында тұрып, қап байланған жіпті ол ойыншылардың аяқ астарынан өтетіндей етіп едем бойымен айналдырады. Қатысушылар қаптың қимылын мұқият бақылап, тигізбеу үшін секіреді. Қапқа немесе жіпке айналу тоқтайтындай қатты тиген ойыншы ойыннан шығады, ал жүргізуші жіпті қайта айналдырып, ойынды жалғастырады. Егер ойыншы жіпке немесе қапқа оның айналысын аз ғана тоқтатып тиетін болса, ол ойыннан шықпай, ойын жалғасады. Жіп тимеген ойыншы жеңімпаз болып табылады.


(С,Т) Барлық ойыншылар екі бірдей командаға бөлінеді. Алаңда секіру үшін сызықпен сөре белгіленеді. Бірінші команданың ойыншысы сызыққа тұрып, орнынан барынша алысқа секіруге тырысады. Осы команданың келесі ойыншысы қайтадан белгіленген сызыққа тұрады да, орнынан секіреді. Оның қонуы өкшесі бойымен сызықпен белгіленеді. Команданың барлық ойыншылары осылай секіреді. Содан кейін секіруді сол сөре сызығынан, бірақ сызықтар шатасып кетпеу үшін, сәл тысқары екінші

команда ойынға түседі.

Дискриптор: Білім алушылар:

-ойын ережелерін сақтайды

-қозғалыс түрін (секіру) анықтайды

- Секіру(серпілу, ұшу, қону) техникасын орындайды

-секіру кезіндегі (тізесін ішке алмау, жарақат алып қалуы) тәуекелдерді анықтайды.

бос ойын кеңістігі, бор, рулетка


Сабақтың соңы

5 минут


Білім алушылардың тынысын қалпына келтіру жаттығуларын жасатамын.

Рефлексия:

Білім алушылар бір-бірін бағдаршам әдісі арқылы бағалайды.

Екі сөйлем арқылы өз ойын жеткізуі керек

Саралау-оқушыларға қалай қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Білім алушылардың деңгейіне қарай тапсырма беремін. Қажеттіліктерін қанағаттандырамын. Білім деңгейі жоғары дәрежелерге арнайы тапсырма беремін. Басқа білім алушыларға солардың артынан қайталатып тапсырма жасатамын.


1. Критериялды бағалау әдісін қолданамын.
2. Қадағалап, бақылаймын.

3.Бағдаршам әдісімен бағалаймын.

1.Дұрыс тыныс алуды қадағалаймын

2.Дұрыс мүсінін қалыптасуын ескеремін

3.Ж.Д.Ж-ң ағзаға әсер ететінін қадағалау

4. Сабақ барысында қауіпсіздік ережесінің сақталуын ескеремін.

Сабақ бойынша рефлексия

сабақ мақсаттары / оқыту мақсаттары шынайы болды ма?

Барлық оқушылар сабақ мақсатына жетті ме?

Егер жоқ болса, неге жоқ?

Сабақта саралау дұрыс өткізілді ме?
Сабақтың уақытша кезеңдері тұрақты болды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды және неге?


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

1:

2:























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.00.2023
314
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі