Бөлімнің атауы:Таза, мінсіз асыл сөз
| Мектеп:
|
Күні:
| Мұғалімнің аты-жөні: |
Сынып: 5Пәні: Қазақ әдебиеті
| Қатысқандар: 24
| Қатыспағандар:
|
Сабақтың тақырыбы
| "Керқұла атты Кендебай" ертегісі |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | А/И 1. Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу. |
Сабақ мақсаттары
| Барлық оқушылар орындай алады: Ертегідегі басты кейіпкер Кендебайдың образын сипаттай алады. |
| Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Ертегідегі кейіпкерлерді салыстырады, ерекшеліктері мен ұқсастықтарын жіктейді. |
| Кейбір оқушылар орындай алады: Ой түйіндеу арқылы ХХІ ғасырдың таңғажайып кейіпкерін ойлап табады.
|
Бағалау критерийлері
| Ертегінің мазмұнын сапалы меңгереді. Құнды қасиеттерін ажыратады.Кейіпкерлерді салыстырады.Сыни ойлауы қалыптасады.. |
Тілдік мақсат | Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:пері, зындан, жорық, пұл,шоқпар, қоржын, жорықшы |
Құндылықтарға баулу | «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының «Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы» атты 6-тармағындағы идеялар Керқұла атты Кендебай ертегісін оқыту барысында ішінара іске асырылады. Кендебай бойындағы адалдық, жанашырлық, табандылық, төзімділік, еңбекқорлық сияқты құнды қасиеттерге бейімделеді.
|
Пәнаралық байланыс | Бейнелеу өнері. |
АКТ –ны қолдану дағдылары | Таныстырылым. |
Алдыңғы оқу | "Керқұла атты Кендебай " ертегісінің мазмұны мен сюжеті. |
Жоспар |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы5 мин
| Қызығушылықты ояту. С. "Бәйтерек мұнарасы" әдісі. «Кендебай бойындағы қасиеттердің қайсысы сенің бойыңда бар?» Сұраққа жауап беру арқылы оқушы стикерге жазып мұнара құрастырады. Бағалау критерийлері: Кендебай бойындағы қасиеттер арқылы Кендебай образын ашады.Өзін - өзі бағалайды
| Мұнара суреті, стикер. |
Сабақтың ортасы
33 мин
| С. "Триггерлік суреттер" әдісі. 10 мин.Ертегінің мазмұны бойынша салынған суреттерді реттілігін сақтап орналастырады. Сәйкес суреттер алған оқушылардан жаңа топ құрылады. (4 топ) Сурет бойынша ертегі бөлігін мазмұндайды. Бағалау критерийлері: Ертегінің мазмұнын біледі. Сюжет реттілігін біледі.Көркем тілмен баяндайды.
ҚБ"Дауыс беру"әдісі 1 минКендебай суретіХан Хан ұлдары ТЖ. "Ассоциограмма", "Қос диаграмма" "Таразы", "Венн диаграммасы"графикалық органайзерлер. 10 мин. 1-топ: Кендебай мен Керқұла аттың ерекшеліктерін топтастыру.2-топ: Кендебай мен пері елінің ханын салыстыру.3-топ: Қойшы бала мен хан ұлдарын салыстыру.4-топ: Кендебай мен Мергенбай бейнесін салыстыру.
Бағалау критерийлері:Кейіпкерлерді салыстырады, ұқсастығы мен ерекшелігін ажыратады.Сөздік қоры молаяды. ҚБ "Дауыс беру"әдісі 1минКендебай суретіХан Хан ұлдары
Ж. "Қиялымдағы таңғажайып бейне" әдісі. 10мин. Таңғажайып қасиеттерді топтастыру арқылы ХХІ ғасырдың таңғажайып кейіпкерін ойлап табады. Бағалау критерийлері:Интерпретациялық ой түйіндейді.Сыни ойлауы қалыптасады.
ҚБ "Дауыс беру"әдісі 1минКендебай суретіХан Хан ұлдары | 1.Кендебай мен Керқұла суреті. 2.Кендебай мен қойшы бала. 3. Хан мен балалары. 4. Кендебай елі.
Флипчарт, фломастер |
Сабақтың соңы Рефлексия5 мин
Үйге тапсырма 2 мин
| Кері байланыс • Сабақтағы іс - әрекетке кері байланыс. «Табыс сатысы» әдісі.1 - ші баспалдағы *Мен.............. білемін.2 - ші баспалдағы *Мен.................. түсінемін.3 - ші баспалдағы *Мен............. жасай аламын.
«Керқұла атты Кендебай" ертегісіндегі кейіпкерлерден мен не үйрендім?» сыни хабарлама жазу
| Сатының суреті, стикер |
Қосымша мәлімет |
Дифференциация – қалай жүзеге асырылды. Көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?............................................... Қабілетті оқушыларыңызға қандай жоспар құрған болар едіңіз? .................................................... | Бағалау.Сіз оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеруді қалай жоспарлайсыз?\ағалау критерийлебойыншатоп топты бағалау | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау;Жайлы атмосфера қалыптастыру
|
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма, қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқу мақсатына қол жеткізбеген болса неліктен деп ойлайсыз?Сабақ қалай және қандай деңгейде өтті?Жоспарланған саралау дұрыс іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма, неліктен?Осы жоспарға қандай өзгеріс енгіземін және неге? | Бұл бөлімді сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін қолданыңыз. Сабағыңызға қатысты деген сол жақта келтірілген ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
Жалпы бағалауСабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты):1.2.Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1.2.Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?
|