Ортасы
|
Қысқа қашықтыққа жүгіру
техникасы
-
Оқушыларды екіге бөліп спорт алаңын айналдыра
жүгірту;
-
«Сөреге!», «Дайындалыңдар!», «Жүгір!» командаларын
түсіндіру және орындау;
-
Кеудені
дұрыс ұстап, қолдың дұрыс сілтеу және
дұрыс тыныс алу жаттығуларын жасау;
-
Қол мен
аяқты айқастыра кең адымдап және қысқа адымдап
жүгірту;
-
Оқушылардыбірорыннанжүгірту
Төменгісөреденшығутехникасынүйрету. «Сөреге»
дегенбұйрықберілгендесөресызығынакеліп
біржарымтабансанапалып, қолдысөресызығынынүстінеқойып,
итерілетінаяқтыалдыға
қойып, екіншіаяқтыңтізесі итеретінаяқтыңтабанының орта
тұсындатұрады, салмақ
қолғатүсіптұрады.
«Дайындал» деген бұйрығы
бойынша артқа тізені жерден көтеріп, денені сәл ғана алға қарай
еңкейтіңгіреп, жамбасы иық деңгейінен жоғары
көтеріледі.
Дененің
ауырлық күші алдыңғы аяқ пен қол арасына бірдей
түсіріледі.
«Жүгір» деген бұйрықта бар
екпіні мен аяқты жылдам қолды алға артқа сермеп 20 метрге
максимальді қарқын алғанша жиі-жиі басып
жүгіреді.
Машықтық жұмыс: Қысқа қашықтыққа 60 метірге
жүгіруді, уақыт есептей орындау.Мұғалім оқушыларды өзінің төмендегі
бағалау парақшасына бағалайды.
Қысқа қашықтыққа жүгіруді бағалау
парақшасы
ФИО
|
Сөреден дұрыс старт
алу
|
Қол-аяқтың дұрыс қимыл
жасауы
|
Мәреге жету
уақыты
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оқушыларды сапқа тұрғызып сабақты теория жүзінде
түсіндіріп, практика жүзінде көрсету.
1.Төменгі сөреден шығу
техникасын үйрету. «Сөреге» деген бұйрық берілгенде сөре сызығына
келіп бір, бір жарым қадам санап алып қолды сөре сызығынының үстіне
қойып итеретін аяқты алдығы ұшфна қойып итермейтін аяқтың тізесі
итеретін аяқтың табанының орта тұсында тұрады, бас пен иық бір
деңгейде, салмақ қолға түсіп
тұрады.
«Дайындал» деген бұйрықта сәл
көтеріліп алға қарап тұрады. «Жүгір» деген бұйрықта бар екпіні мен
аяқты жылдам қолды алға артқа сермеп 20 метрге максимальді қарқын
алғанша жиі-жиі басып жүгіреді.
«Сөреге» деген бұйрықта сөреге
тұру. «Дайындал» деген бұйрықта көтерілу. «Жүгір» деген бұйрықта
аяқ қолды тез тез қимылдатып 20 метрге дейін аяқты жиі жиі басып
максимальді қарқын алғанша сөйтіп жүгіріп, қалғанын барынша
қарқынмен жүгіріп келіп мәре сызығын кесіп өту қажет. 100 метрге
жүгірту.
Үш топқа тапсырма беріледі
С тобы ; сөреде тұру, сөреден
шыу техникасы,20
м жүгіру жаттығулары
Б
тобы; сөреде тұру, сөреден шыу
техникасы,40
м жүгіру жаттығулары
А
тобы; , Сөреден тез жылдамдық алу
техникасын, мәреге жеткенде қолданылатын техникасын көрсетуді
тапсырамын
Қалыптастырушы
бағалау:Шапалақ
СЕРГІТУ СӘТІ.
Еркiн ұста денеңдi,
Тарсылдатпай едендi
Орнымыздан тұрып ап
Жүгiрейiк бiр уақ.
Бiр, екi, үш, бiр, екi,
үш.
Аяқты алға созайық
Тiк көтерiп, қозғайық.
Тым сылбыр да болмайық
Алға қарай озбайық.
Бiр, екi, үшi, бiр, екi,
үш.
Саралау:С
тобы
11, 2
минут аралығында жүгіру
Б
тобы
10,
2 минут аралығында жүгіру
А
тобы
10
минут аралығында жүгіру
|
Арнайы ресурстар арқылы жаңа тақырыпты
талдайды
Жұп бойынша
Жеке, өзара тақырыпты түсінгендерін мұғалімге қол
көтеру арқылы білдіреді
Денсаулықты нығайту
жаттығулары барысында қауіпсіздік техникасынан ережесін жаттап
сақтайды
Жүгіру неше кезеңнен тұрады
және әр кезеңнің ережесі қандай болады сұрақтарын
талдайды
Жүгіру кезінде орындалатын
әрекеттерді көрсеттеді
Жүгіру кезінде тепе-теңдікті
сақтау орындайды
Қысқа қашықтыққа 60 метірге жүгіруді, уақыт
есептей орындайды
|
Смаликтер арқылы
ҚБ өзін өзі бағалау
Бағалау парақшасын толтырады.
ҚБ
|
Спорт алаңы,
Қазақстандық спортшылардың
суреттері
Ысқырық
секундомер
Ысқырық, секундомер, плакат, түрлі түсті
маркерлер
«Бас бармақ
|
Сабақтың соңы
|
Талқылауға арналған
сұрақтар:
-
Жүгіру неше кезеңнен тұрады
және әр кезеңнің ережесі?
-
Жүгіру кезінде қандай
қасиеттер дамиды?
-
Жүгіру кезінде тепе-теңдікті
сақтау маңызды ма?
Неліктен екенін айта аласыңдар
ма?
Жүгірген кезде ішкі құрлыстарымыз ауыру себебін
айта аласыздар ма?
Оқушылар бір-бірінің орындаған жаттығуларын
«басбармақ» әдісі арқылы бағалай алады. Оқушылар сабақта түсінбеген
жаттығуларын, мұғалімге қоятын сұрақтары және сабақтан әсерлерін
стикерге жазып кері байланыс тақтасына жапсырып
кетеді. Сабақ топ бойынша бағаланады.
Кері
байланыс
Оқушылардың өз тәртіптеріне
рефлексия жасауды мобильдендіру (мотивация, әрекет тәсілдері,
қарым-қатынас).
Оқушылар стикерге мына сұрақтарға жауап
жазады:
1.
Маған сабақта не ұнады. 2. Маған немен жұмыс істеу керек? 3. Смайл
арқылы өзінің көңіл-күйін бейнелейді және стикерді күн бейнесіндегі
тақтаға жапсырады.
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына
байланысты кері байланыс жасайды.
|
|
Рефлексия парағы
|