Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ: "Қазақтар -Ұлы дала мұрагері"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Білім беру ұйымыныңатауы |
Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Қостанай қаласы білім бөлімінің «№8ЖББМ» КММ |
|||||||||||||||||||||||
Пәні: |
Қазақ тілі мен әдебиеті |
|||||||||||||||||||||||
Бөлім: |
Көшпенділер мәдениеті.Қазақтың халық күнтізбесі.І.Есенберлин «Көшпенділер»(үзінді) |
|||||||||||||||||||||||
Педагогтің аты-жөні: |
Турсинбекова Айнаш Орманбековна |
|||||||||||||||||||||||
Күні: |
20.10.2022ж |
|||||||||||||||||||||||
Сынып: 6 |
Қатысушылар саны: 16 |
|||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақтар-Ұлы дала мұрагері |
|||||||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
9.1.5.1 Мәтіннің мақсатты аудиториясын,автордың негізгі ойы мен көзқарасын анықтау; 9.5.1.1. Ортақ етістің қызметін білу, ауызша және жазбаша жұмыстарына орынды қолдану. |
|||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты
|
«Қара жәшік арқылы оқушылардың алған білімдерін еске түсіріп,тілдік ортаортану,ФИШБОУН» әдісін пайдаланып мәтіннің мақсатты аудиториясын,автордың негізгі ойы мен көзқарасын анықтап,»Ой қозғау»арқылы ортақ етістің қызметіне тоқталып,ауызша және жазбаша жұмыстарда қолдана білу; |
|||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
|
|||||||||||||||||||||||
Ойлау дағдысының деңгейі |
Орташа деңгей |
|||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы: |
||||||||||||||||||||||||
Сабақтыңкезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||
Сабақтың басы |
Қызығушылықты ояту -Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. -Жақсы тілектер айтып психологиялық жағымды ахуал туғызу. -Тақ сан, жұп сан арқылы топқа бөлініңіздер. |
Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтады,тақ және жұп сандар арқылы екі топқа бөлінеді.
|
|
сурет |
||||||||||||||||||||
Өткен материалға шолу Мағынаны тану: «Қара жәшік» әдісі арқылы оқушылар сұрақтарға жауап беріп,екіншісі оны жалғастыра отыра өткенді еске түсіреді. «Төрт сурет бір сөйлем әдісі»
- Сабақтың тақырыбы не туралы болады деп ойлайсыздар? Осы суреттен не көріп тұрсыңдар,осы суреттерді не байланыстырады?
|
1-қадам. Қара жәшік дайындалады. 2-қадам. Қара жәшікке өткен тақырыпқа қатысты сқрақтар жасырынған. 3-қадам. Қара жәшіктегі сұрақтар біртіндеп оқылады. 4-қадам. Өткен тақырып туралы толық ақпарат алынады. Оқушылар суртерді тамашалап,өз ойларын ортаға салады,сабақтың тақырыбы анықталады. |
Бірін-бірі бағалау Бірін-бірі бағалау |
сурет
«Төрт сурет бір сөйлем әдісі» |
|||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы |
Оқылым алды кезеңі.
Оқылым кезеңі 3-тапсырма. Мәтінді оқыңыз. Мәтіннен автордың негізгі ойы мен көзқарасын анықтайды.
қорытынды
дәлелі
себебі
Тақырыбы
Дескриптор: Мәтіннен автордың негізгі ойы мен көзқарасын анықтайды,қорытынды жасай алады;
ЕБҚ ТАПСЫРМАСЫ: «Ой шақыру» әдісін пайдалану арқылы оқушылардың етіс жайлы түсінігін еске түсіру. 1.Етістер дегеніміз не? 2. Етістің неше түрі бар? 3. Ортақ етіс дегенәмәз не? Ортақ етіс. Қимыл, іс - әрекеттің иесі, орындаушысы біреу емес, бірнешеу болып, - ыс, - іс, - с жұрнақтары арқылы жасалатын етістің түрі ортақ етіс деп аталады. Мысалы: Омар мен Оспан хат жаз - ыс - ты.Қыз бен жігітсөйле - с - ті. Олбізгеүй сал - ыс - ты. 5-тапсырма.Сөздерден сөйлем құрастыру» әдісі арқылы берілген сөздерді ортақ етіске айналдырып, бірнеше сөйлем құрастырады. Сөз тіркестері: хандық құру, жәдігер жинау, би-шешендер, әділ-шешім айту, руналық жазуды шығару, ер-тоқым жасау. Дескриптор
Шын/жалған» әдісі арқылы сұрақтарға жауап беріңіз.
|
Оқушылар жаңа сөздермен танысып, дұрыс айтуға жаттығады. Жаңа сөздерді қатыстырып сөз тіркесі мен сөйлем құрастырады.
Сын есімнің шырайлары мен мәтіннің стиліне тоқталады.
Топпен жұмыс. «ФИШБОУН» (Балық қаңқасы) Орындалу барысы: басы – мәтіннің тақырыбы, үстіңгі сүйектері – себебі астыңғы сүйектері – ділелі құйрығы – қорытынды *Қаңқадағы жазу қысқа болу керек, олар фразалар болуы да мүмкін.
Байырғы түркі қағанаты Еуразия құрлығын мекен еткен тайпалар негізінде құрылды.Түркі қағанаты Еуразия даласындағы тұңғыш империя. Ондай алып империяны кейін Монғолдар, кейін XVIII-XIX ғасырларда Ресей ғана орнатты.Түркі қағанаты Қазақ хандығының құрылуына негіз болды.Түркілер ерекше әскери құрылымымен әскери өнердің керемет үлгілерін жасады. Соның арқасында байтақ даланы жауға бермей қорғады. Түркілер мемлекетті дала демократиясына сүйеніп басқарды. Би-шешендер ханның білгір ақылшысы, кемеңгер кеңесшісі болды.Би шешендердің дана ойлары ,тапқыр сөздері, әділ шешімдері мемлекетті демократиялық басқаруға жол ашты. Көшпенділердің бірегей мемлекеттік құрылымы дамыды. Мөде қаған «Жердің жақсы жаманы болмайды. Жер-мемлекеттің негізі.Ол ешкімге берілмейді !»-деген еді. Ол жер сұраған Қытай патшалығына қарсы соғысқан.
Оқушыларға ережелерге тоқталады. Тапсырманы орындайды.
Оқушылар алған білімдеріне сүйене отырып, шын/жалғанмәліметтерін белгілейді.
|