А.С.Макаренко атындағы жалпы орта мектебі
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Пәні: қазақ әдебиеті
Сыныбы: 8
Сабақтың
тақырыбы: Төлеген Айбергенов.
«Ана»
Сабақтың
мақсаты: Оқушыларға диалогтық қарым
қатынас жасау арқылы Төлеген Айбергенов туралы және «Ана» өлеңі
жайлы білім қалыптастыру. Сын тұрғысынан ойлауға
дағдыландыру.
Күтілетін нәтиже
1. Төлеген Айбергеновтың өмірі жайлы
біледі.
2. Т.Айбергеновтың шығармалары
жайлы біледі.
3. Т.Айбергеновтың өлеңдерін мәнерлеп, түсініп
оқи алады.
4. Өлең жайлы ой толғаныстарын білдіре
алады
Мұғалімнің іс әрекеті
|
Оқушылардың іс әрекеті
|
Дереккөздер
|
Кіріспе: Сыныпта ынтымақтастық орнату.
|
Оқушылар сабаққа көңілді қатысады.
|
|
Топқа бөлу: «Мозайка» әдісі. Жемістердің
қиындылары арқылы топтарға бөлу.
|
Жеміс суреттері бар қағаз қиындыларын құрау
арқылы топтарға бөлінеді.
|
Жеміс суреттері бар қима қағаздар.
|
«Миға шабуыл» . Кері байланыс жасау. Өткен
тақырыптан қандай ұғымдар есте қалды? «Топтастыру»
стратегиясы.
|
Топтық жұмыс: оқушылар өткен сабақтан есте қалған
ұғымдарын плакатқа топтастырады
|
Плакат, маркер.
|
Тұсаукесер: жаңа тақырыпқа жетелейтін сұрақтар
қою, ақынның және ананың суретін көрсетіп сын тұрғысынан ойлауға
жетелеу.
|
Оқушылар сурет бойынша өз пікірлерін айту арқылы
жаңа тақырыпты өздері табады.
|
Интербелсенді тақта, сурет.
|
Негізгі бөлім: Мини лекция: материал аудио
визуалды көрсетіледі. «Түртіп алу» әдісі.
|
Оқушы материалдан маңызды ақпараттарды жұмыс
дәптерлеріне түртіп алады.
|
Электронды оқулық, жұмыс дәптері, интербелсенді
тақта.
|
Сергіту сәті: «Тапқыр болсаң» ойыны. Оқушыларға
интербелсенді тақтадан тіктөртбұрыштарда орналасқан нүктелерді
көрсетеді және аз уақытта жауып қояды.
|
Оқушылар интербелсенді тақтадағы төртбұрыштардағы
нүктелердің орналасу ретімен табады.
|
Интербелсенді тақта,
А4
парағы.
|
Оқулықпен жұмыс
|
Оқушылар алған білімдерін оқулықты оқу арқылы
толықтырады.
|
Оқулық.
|
«Эссе жазу» әдісі.
|
Оқушылар тақырыпқа байланысты ой толғаныстарын
жазады.
|
А4 парағы.
|
Қорытындылау: оқушылардың түсіну дәрежесін және
жиынтық бағлауды іске асыру.
|
Оқушылар түсіну дәрежесін, құрдастарын және
өздерін- өздері бағалайды.
|
Бағалау парағы, Табыс критерий,
смайликтер.
|
Кері байланыс жасау. «Не білдім? Не білгім
келеді?» әдісі
|
Оқушылар сабақтан не білгендіктерін және
тақырыпқа байланысты не білгілері келетіндіктерін стикерге жазып өз
аттарының тұсына жапсырады.
|
Плакат, стикер.
|
Не сәтті өтті:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Не сәтсіз өтті:
---------------------------------------------------------------------------------
Нені дамытқым келеді:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Бағалау парағы:
Оқушылардың
аты жөні
|
Үй
тапсырмасы
(Білу)
|
Түсіну
|
Қолдану
|
Талдау
|
Жинақтау
|
Мұғалімнің қорытынды
бағасы
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Белсенділігі: «5» - 5 ұпай,
«4» - 4 ұпай,« 3» - 3 ұпай
1.Жаңа тақырыпқа шығу -1
ұпай
2.Мәтінмен жұмыс жасау -1ұпай
3.Сәйкестендіру -1ұпай
4.Шашылған тіркесті жинау-1 ұпай
5. «Карусель» ойынына қатысу-1
ұпай