Пәні: қазақ әдебиеті
Сыныбы: 8
Сабақтың тақырыбы: Төлен Әбдіков.
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың
Төлен Әбдіков туралы білімдерін қалыптастыру, топта жұмыс жасауға,
сын тұрғысынан ойлауға дағдыландыру, зерттеуге, салыстыруға
бейімдеу.
Табыс критерий:
1. Төлен Әбдіковтың өмірбаяны және еңбек жолы
жайлы біледі.
2. Төлен Әбдіковтың шығармалары туралы
біледі.
3. Төлен Әбдіковты ғылыми
тұрғыдан зерттей алады.
Мұғалімнің іс әрекеті
|
Оқушылардың іс әрекеті
|
Дереккөздер
|
Кіріспе: Сыныпта ынтымақтастық орнату.
|
Оқушылар сабаққа көңілді қатысады.
|
|
«Миға шабуыл» . Кері байланыс
жасау. Өткен тақырыптан қандай ұғымдар есте қалды? «Аялдама» ойыны.
Әр топқа тақырып жазылған плакат таратылады. «Т.Айбергенов», «Ана»,
«Аруана- бауыр дүние».
|
Топтық жұмыс: әр топ әр түрлі маркер таңдайды,
минут сайын топтарға аялдай жүріп жауаптарын жазады, соңында
қорғайды.
|
Плакат, маркер.
|
Топқа бөлу: жазушылардың аттары арқылы топтарға
бөлу.
|
Оқушылар ұқсастықтары бойынша топтарға
бөлінеді.
|
жазушылар
|
Тұсаукесер: жаңа тақырыпқа
жетелейтін сұрақтар қою. 1942 жыл қандай оқиғамен есімізде
қалды?
Осы жылдары әдебиет
саласында қандай жазушылар дүниеге келгенін білесіңдер
ма?
|
Оқушылар сұрақтарға жауап бере отырып сабақтың
тақырыбын өздері ашады.
|
|
Негізгі бөлім: Мини лекция: Слайд арқылы ақынның
жайлы материал көрсету. «Түртіп алу» стратегиясы.
|
Оқушылар слайд материалынан
маңызды анықтамаларды жұмыс дәптерлеріне түртіп алады.
|
интербелсенді тақта, слайд, жұмыс
дәптері.
|
Сергіту сәті: «Қаражорға» биі.
|
Оқушылар «Қаражорға» биін билейді.
|
«Қаражорға» әні.
|
Оқулықпен жұмыс
|
Оқушылар алған білімдерін оқулықты оқу арқылы
толықтырады.
|
Оқулық.
|
«Кубизм» әдісі. Тақырыпқа
байланысты кубиктің алты қырына тапсырма жазу:
«Бес жолды өлең», «Зерттеу», «Салыстыру»,
«Суреттеу», «Дәлелдеу», «Эссе жазу»
|
Топтық жұмыс: оқушылар кубиктің алты қырындағы
тапсырмаларды орындайды.
|
кубик
|
Қорытындылау: оқушылардың түсіну дәрежесін және
жиынтық бағлауды іске асыру.
|
Оқушылар түсіну дәрежесін, құрдастарын және
өздерін- өздері бағалайды.
|
Бағалау парағы, Табыс критерий, «бағдаршам»
әдісі.
|
Кері байланыс жасау. «Үш жұлдыз, бір тілек»
әдісі
|
Оқушылар сабақтан жақсы түсінген үш анықтамасын
және бір түсінбегенін стикерге жазып жапсырады.
|
Плакат, маркер, стикер.
|
Не сәтті өтті:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Не сәтсіз өтті:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Нені дамытқым
келеді: -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------