Пәні: қазақ әдебиеті
Сыныбы: 8
Сабақтың тақырыбы: Аруана –
бауыр дүние
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға
топта жұмыс жасай отырып білім қалыптастыру, «Аруана бауыр дүние»
атты өлеңі жайлы меңгерту, сын тұрғысынан ойлауға, өздерін өздері
және сыныптастарын бағалауға дағдыландыру.
Табыс критерий:
1. «Аруана- бауыр дүние» өлеңін мәнерлеп оқи
алады.
2. Өлеңнің мағынасын түсінеді.
3. Өлеңді жатқа біледі
4. Өлеңнің құрылысы, ой
екпіні, ішкі әуезділігі жайлы айта алады.
Мұғалімнің іс әрекеті
|
Оқушылардың іс әрекеті
|
Дереккөздер
|
Кіріспе: Сыныпта ынтымақтастық орнату.
|
Оқушылар сабаққа көңілді қатысады.
|
|
«Миға шабуыл» . Кері байланыс жасау. Өткен
тақырыптан қандай ұғымдар есте қалды? «Фишбоун» әдісі.
|
Топтық жұмыс: бір топ мүшелері балық қаңқасының
жоғарғы бөлігіне өткен тақырыпқа байланысты сұрақтар жазады. Қалған
топтар төменгі қаңқасына жауаптарын жазады.
|
Плакат, маркер.
|
Топқа бөлу: көктемгі құстардың суреттерін тарату
арқылы топқа бөлу
|
Оқушылар ұқсастықтары бойынша топтарға
бөлінеді.
|
Құстардың суреттері
|
Тұсаукесер: жаңа тақырыпқа
жетелейтін сұрақтар қою. Оқушыларға «Күй аңызы» күйін тыңдату. Мына
күй туралы не түйдіңдер?
Тахауи Ахтановтың «күй
аңызы» әңгімесіндегі аруана қандай мағынада қолданылған.
|
Оқушылар сұрақтарға жауап бере отырып сабақтың
тақырыбын өздері ашады.
|
|
Негізгі бөлім: Мини лекция: Т.Айбергеновтың
«Аруана- бауыр дүние» өлеңі визуалды оқылады.
|
Оқушылар өлеңнің құрылысына, ой екіпіне, ішкі
әуезділігіне мән беріп тыңдайды.
|
интербелсенді тақта.
|
Сергіту сәті: «Сандар сөйлейді» ойыны. Плактқа
сары және жасыл түсті сандар жазылған.
|
Әр топтан бір оқушыдан 30
секунт ішінде сандарды ретімен санайды. Көп сан тапқан оқушы тапқыр
атанады.
|
Плакат, маркер.
|
Оқулықпен жұмыс
|
Оқушылар алған білімдерін оқулықты оқу арқылы
толықтырады.
|
Оқулық.
|
«Венн диаграммасы» әдісі. Т.Айбергеновтың «Ана»
және «Аруана- бауыр дүние» өлеңдерінің ұқсастықтары мен
айырмашылықтарын салыстыру.
|
Топтық жұмыс: оқушылар Т.Айбергеновтың «Ана» және
«Аруана- бауыр дүние» өлеңдерінің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын
салыстырады.
|
Плакат, маркер.
|
Қорытындылау: оқушылардың түсіну дәрежесін және
жиынтық бағлауды іске асыру.
|
Оқушылар түсіну дәрежесін, құрдастарын және
өздерін- өздері бағалайды.
|
Бағалау парағы, Табыс критерий, телефон
желісі.
|
Кері байланыс жасау. «Сенім ағашы»
әдісі
|
Оқушылар сабақтан не білгендіктерін алма пішінді
стикерге, не білгілері келетіндіктерін жапырақ пішінді стикерлерге
жазып сенім ағашына жапсырады.
|
Плакат, маркер, стикер.
|
Не сәтті
өтті:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Не сәтсіз өтті:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Нені дамытқым келеді:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------