Материалдар / Дарынды оқушылармен жұмыс
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Дарынды оқушылармен жұмыс

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға арналған қосымша материал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қазан 2018
415
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Shape4



ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРМЕН ЖҰМЫС



Shape3



Ең басты, өзіне деген сүйспеншілікті, қамқорлықты сезіну


Shape10

Дарынды балаларды шығармашылық жұмысқа баулудың әдіс-тәсілдері мен жолдарын зерттеу


Shape9



БАЛА ДАРЫНЫН ДАМЫТУ



Shape8



ОЗЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР ЕНГІЗУ



Shape7



Ғылыми зерттеу жұмыстарына ізденіс жұмыстарын жүргізу


Shape6



Ерекше шығармашылық қабілеттерін іске асыру


Shape1



ДАРЫНДЫЛЫҚ ЕҢ АЛДЫМЕН САНА ЖҮЙЕСІНІҢ САПАЛЫҚ КӨРІНІСІ



Shape5



ЖЫЛ БОЙЫ ҮЗДІК ЖҰМЫСТАРҒА, КӨРМЕ БАЙҚАУЫНА, АУДАН, ОБЛЫСТЫҚ ЖӘРМЕҢКЕЛЕРГЕ ҚАТЫСТЫРЫЛАДЫ



Shape2

Shape11

ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРМЕН ЖҰМЫС

Shape12











Shape13









Shape14









Shape15



Shape16

ДАРЫНДЫЛЫҚТЫ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДИАГНОСТИКАЛАУДЫҢ ҚҰРЫЛЫМДЫҚ МОДЕЛІ

Shape17

Мектептегі оқушының дарындылығын

диагностикалау







Shape25

Психологтың ұстанымы бойынша:


1. Әңгімелесу, оқушының оқуға деген ынтасын бақылау.

2. Диагностикалық минимум (шығармашылық қабілеті мен интелектісін анықтауға арналған тест)

3. Оқушының жеке бас ерекшеліктерін зерттеуге арналған тесттер мен сұрақтар.

4. Оқушының қызығушылығын, кәсіби бағыт-бағдарын анықтауға тесттер мен сұрақтар



Shape30

Мұғалімнің ұстанымы бойынша (бақылау, әңгіме, сауалнама, сұрақтарға жауап алу, дарындыға мінездеме беру)

Shape29

Ата-ананың ұстанымы бойынша (бақылау, әңгімелесу, сауалнама жүргізу, сұрақ жауап алу)

Shape27

ДАРЫНДЫЛЫҚТЫҢ ИДЕНТИФИКАЦИЯСЫ



Shape28

ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КОНСОЛИУМ



Shape26 Shape24 Shape22 Shape23 Shape20 Shape21 Shape19 Shape18

Shape31


ДАРЫНДЫ БАЛАРАРМЕН ЖҰМЫС ІСТЕУДІҢ КӘСІБИ ЖӘНЕ ЖЕКЕ ТҰЛҒАЛЫҚ ДАЙЫНДЫҒЫНА ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР


Shape46

ЖОҒАРЫ ПӘНДІК ДАЙЫНДЫҚ



Shape45

Түрлі білім беру ортасы жағдайында дарынды және «жай» балалардың жеке тұлғалық, жастық даму ерекшеліктері мен психологиялық заңдылығын білу



Shape44

Білі беру ортасы дегеніміз не, оның түрлері (отбасылық, мектептік, мектептен тыс қосымша апаттық) Оның субъектілер кім, білім беру ортасының типтері, субъектілердің өзара әрекеттесігінің түрлері (авотритарық, деморатиялы, ігіітік)



Shape38

Дамыта білім беру не білдіретін, оның оқыту мен тәрбиелеудің дәстүрлі түрлері, тіпті дамыта оқытудан айырашылығы неде екенін түсіну



Shape37

Оқу үрдісін жобалау барысында дидактикалық және психологиялық әдістерін білу, ол үшін-оқу үрдісін ұйымдастыру мен оқу – әдістемелік материалының дидактикалық формасын психологиялық және дидактикалық міндеттері жатқыза білу.



Shape36

Нені оқытамыз, қалай оқытамыз, неліктен оқытамыз деген?

Рефлексивтік ұстанымда бола білу.



Shape35

Өз-өзіне деген рефлексивтік ұстанымда болу.



Shape43 Shape42 Shape41 Shape40 Shape39 Shape34 Shape33 Shape32

Shape47



ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРДЫ ТАҢДАУ БАРЫСЫНДАҒЫ НАЗАР АУДАРАТЫН ЕРЕКШЕЛІКТЕР:



  1. Дарынды бала өзгеше және шапшаң ойлайды.



  1. Дарынды оқушылардың ішкі сезімі жағынан өзгешелігі: өте сезімтал, ықылас қойған нәрсесін, тақырыбын әр жерде негізгі мәселе етіп ұсынады.



  1. Дарынды оқушының физикалық тұрғыдан ерекшелігі: дамудағы шапшаңдылық, ақындарша сөйлеуі, жиі-жиі ойға берілуі, қиял-күйінің басым түсуі.



  1. Әлеуметтік тұрғыдан ерекшелігі: адамгершілік сезімдерінің ерте дамып, жоғары моральдық қасиеттерге ие болуы.





Shape48

ҚАБІЛЕТТІ ОҚУШЫМЕН ІСТЕЛЕТІН ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ

  1. Дәстүрлі және дәстүрлі емес сабақтарда дарынды оқушыға баса назар аудару.



  1. Екі түрлі жарыс, есеп т.б. сабақтардың оқушының қабілетін ашып, тереңдету.



  1. Сыныптан тыс жұмыстарда дарынды оқушыны тәрбиелеудің бір түрі. Түрлі кездесулер ертеңгілік, ашық сабақтар, тәрбие сағаттары.



  1. Кітапханамен байланыс жасай отырып «Балдырған», «Айгөлек», «Ұлан» т.б. ақын жазушылар өмірімен шығармаларын өз бетінше оқып, ойларын ортаға салуға баулу.



  1. Ой-өрісін қиялын, ізденімпаздығының, есеп шығару қабілетін дамыту.



  1. Дарынды баланың білімін, тереңдетудің жұмыстың бірі үйірме.



  1. Есеп, жұмбақ құрастыру қабілетіне баулу.



  1. Бақылау, есептер шығару, нәтижесін шығару.



Shape50 Shape49

ҚАБіЛЕТТІ ОҚУШЫМЕН

ЖҰМЫС

Shape51 Shape52

Shape53



ДАРЫНДЫ БАЛАЛАРМЕН МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ЖҰМЫС ІСТЕУІНЕ ДАЙЫНДЫҒЫНЫҢ ҚҰРЫЛЫМДЫҚ-МАЗМҰНДЫҚ КЕСТЕСІ



МОТИВАЦИЯЛЫҚ КОМПОНЕТТЕРІ:

  1. Жұмыс істеудің қажеттілігін сезіну.

  2. Балаларды сүюі.

  3. Жаңа эффектілі әдістерді табуға құлшыныс.

  4. Жоғары нәтижелерге жету.




Мазмұндық компонент



Процестік компонент

Білім берудің мемлекеттік стандартында мол көлемді білім мазмұнын білу

Кластағы педагогикалық процесті анықтай білу



Қызметтің объектісін білу, жалпы педагогикалық процесті білу.

Дарындылықты анықтаудың метожикасын білу



Балалардың дарындылық моделін білу

Топтық және программа жасау, жұмыс істеу



Дарындылықты анықтау диагностикалық методикасын білу

Аса бейімдң балалар үшін жаттығулар мен тапсырмалардың жаңа түрін қолдану



Жаңа білім беру технологиясының негіздерін білу

Жаңа оқыту технологиясын қолдану




Қарым-қатынасты дұрыс ұйымдастыру




Жұмыс нәтижелерін дұрыс есептеп талдау




Д арынды балаларға дұрыс бағыт-бағдар беру





Shape54



ДАРЫНДЫЛЫҚ 3 ПАРАМЕТРМЕН АНЫҚТАЛАДЫ:



  1. Танымдық жеке дамуы.

  2. Психологиялық дамуы.

  3. Физикалық дамуы.





ДАРЫНДЫ БАЛАЛАРДЫҢ СИПАТТАМАСЫ:



  1. Интеллектуалдық сферасы.

  2. Білімдік өрісі.

  3. Ойлау қабілетті ерекшесі тұрақты, қызығуы мол, кейде бір іспен айналысса, тоқтай алмайды, өз ойын ерте жеткізеді.





ДАРЫНДЫЛЫҚТЫ АНЫҚТАУҒА ТӨМЕНДЕГІ ФАКТОРЛАРДЫ ЕСКЕРТУ КЕРЕК



  1. Жас ерекшелігін.

  2. Тұлғалық ерекшелігін.

  3. Экспериментатордың тұлғалық ерекшелігін.

  4. Т естілеу кезінде жағдай туғызу.

Shape55



ҚАБІЛЕТТІ ОҚУШЫНЫ АНЫҚТАУ КАРТАСЫ

Shape63 Shape62 Shape60 Shape58 Shape56 Shape61 Shape59 Shape57

жас өспірімге тән тұлғалық сапарлар

Шынайлық.

Еңбектегі мәдениет тіршілік, өзіндік бағалау.

Ұйымдастырушылық, әдемілікті көре, түсіне білу.

Қиялшылдық.

Сапалыққа ұмтылу.

Тәуелсіздік.

Белсенділік.

Табандылық.

Ықылыстылық.



тұлғаның біріккен қасиеттері

Бейімділік.

Қызығушылық.

Білімділік.

Тапқырлық.

Дербестік.

Қабылдаушылық.

Сенімдік.

Еңбекқорлық.

Ізгілік.

Ұжымдық.

Адалдық.

Демократиялық.



негізгі тұлғалық сапалар

Болжампаздық.

Білімді қажетсіну.

Әлемдік көзқарас.

Шығармашылықпен ойлау қабілеті.

Мақсатқа жетуге ұмтылушылдық.

Жақсылықты қажетсіну.

Болашаққа ұмтылушылдық.

Еңбекке көз қарасы.

Бас амандық, бостандықты сүю. Қоғамдық парыз бен абыройды ойлау.

Мұратқа жетуге ұмтылу.


Интеллектуалдық

Қабілеттік

Шығармашылық дарындылық

Лидерлік дарындылық


Дарындылық

белгілері



Shape64



Мектеп құрылымындағы дарындылықты дамыту динамикасы

Shape65


Мектепке дейінгі білім 0 класс 5-6 жас







Shape66


Бастауыш мектеп 1 басқыш 1-4 класс 7-9 жас







Shape67


Негізгі мектеп 2 басқыш 5-9 класс 10-15 жас


Shape68 Picture 1


Бағдарлы мектеп 3 басқыш 10-11 класс 16-18 жас



Shape69

Shape70 Shape71 Shape72

Shape73

Shape74

Shape75



Shape76

Shape83 Shape82 Shape84 Shape81 Shape80 Shape79 Shape78 Shape77

Shape85



Профилактикалық жұмыс

Shape96 Shape92 Shape93 Shape94 Shape95 Shape89 Shape91 Shape90 Shape88 Shape87 Shape86

Shape97

Сұраныс хат

Сыныбы

(топ, жеке)

Сұраныс

беруші

Сұраныс

берушіден

мәлімет

Атаананың

Сұранысқа

келісімі

Сұраныстың

себебі

Қай күні берілді

1

2

3

4

5

6





























































































































Shape98



Сұраныс бойынша жүргізілетін жұмыс түрі

  • Сыныбы________________________________________________

_____________________________________________________________________________________

(топ, жеке)


Зерттеу бағыттары (профилактикалық, консультациялық, коррекциялық, диагностикалық.)

Бағыт беру

Ата-анамен байланыс

Мұғаліммен байланыс

Қиындықтар

Жетістіктер

Зерттеу жүргізуші

1

2

3

4

5

6

7








































































































































Shape99



Әлеуметтік психологиялық картасы



  • Оқушының аты-жөні ___________________________________

_______________________________________________________

  • Туған жылы____________Сыныбы ____________



Денсаулығы

Жанұя туралы мәлімет

Материалдық жағдайы

Қабілеті

Тәртібі

Білімі

Қызығушылығы

Ортамен қарым-қатынасы

1

2

3

4

5

6

7

8





































Shape100



Салыстыру



  • Психологиялық ерекшеліктерін айқындап,психологиялық зерттеу жұмысының қорытындысын (темперамент,зейін,ес,қабылдау,

  • ойлауы, т.б.)және басқа мәліметтерді салыстыра отырып баланың әлсіз жақтарын дамытуға бағыт беріп отыру.



Өмірмен байланыс



Атақты адамдардың мектеп қабырғасында кей пәндерде білімі төмен болғанымен танымдық қабілеті жүре дамитындығын дәлел ретінде айтуға болады.

Мысалы:Лейбниицтің, Ньютонның,

Лобачевскийдің математикаға қабілеттері 20 жастан соң байқалыпты

-Томас Эдисонның бала кезінде есте сақтау қабілеті өте нашар болды. Мектепте үйреткенін ұмыта беріп, мұғалімдерді жиі ренжітетін.Ол мектепте барлығы үш ай ғана оқыды.1869-76 ж.

қашықтықтан ақпарат жіберетін прибор құрастырды, жазу машинкасымен әлемді таң қалдырды.

Өмірмен байланыстыра отырып баланың тек жақсы оқуына ғана емес, бойындағы қабілеттілікті көре, тани білуіміз керектігін естен шығармағанымыз да дұрыс болар еді.









Shape101

Дарынды балаларға қолдау көрсету

-Сынып ішінде психо-эмоционалды климатты қалыптастыру;

-Әлеуметтік жағдайы төмен отбасының дарынды балаларына мектеп тарапынан материалдық көмекпен қамтамасыз ету (мұражай, театр, қаланың көрнекті жерлеріне саяхат ұйымдастыру т.б.)

-Физиологиялық денсаулығын бақылап отыру,

-Демалыс кезінде тегін сауықтыру орындарына жіберу;

-Психологиялық қызмет қолдауы (психологиялық тұрғыда денсаулығын бақылау,консультация,

профилактика, тренинг, қабілетіне қарай іс-шаралар ұйымдастыру, ақпараттандыру,жинақтау,тарату,т.б.)

-Қажетіне қарай жағдай туғызу

-Кітапханамен тығыз байланыс,қажетті материалдар қарастыру.



Оқушының өзін өзі бақылауы

-Интеллектуалды эмоциялық бірлікті сақтай біледі;

-Шешім қабылдайды;

-Сенімділік туындайды;

-Өзгелермен салыстырады;

-Өзін-өзі бақылайды;

-Жауапкершілік туындайды;

-Мінез-құлқы өзгеріледі;

-Ғылыми тұрғыда ізденеді;

-Материалдарын жинақтайды.

Зерттеу нәтижесі



Shape102

Зерттеу нәтижесі

Дарынды балалардың психологиялық тұрғыда ұйымдастыру кестесі

Қалай анықталады

Қандай қолдау көрсетіледі

Бағыт беру жолдары

Кемшіліктер

Кері байланыс

Жетістіктер

1

2

3

4

5

6















































Shape103


Тарату,жинақтау


-Тәжірибелерін газет,журнал беттеріне беру;

-Байқауларға қатысу;

-Іс-шаралар ұйымдастыру;

-Мектептермен тәжірибе алмасу.

-Бақылау күнделігін жазып отыру;

-Психологиялық материалдар жинақтау;

-Кітапша құрастыру.

-”Реферат”;

-”Портфолио”


Қорытынды:


-Әр жұмыс түрлері талданып, сараптама жасалып отырылады:

-Дарынды балаларды мектепішілік, қалалық, облыстық, республикалық іс-шараларға қатыстырып, қабілеттерін дәлелдеу.

-Әр дарынды баланың ынтасын, дарындылығын қамти отырып,шығармашылық жұмыстарын таратуға мүмкіндіктер бар;

-Осы жағдай дарынды баланы бақылауға, дұрыс бағыт беруге, жеке тұлғалық дамуына мүмкіндік туғызады:

-Жас ерекшелігін ескере отырып қабілетіне қарай баланы жүйелі дамытып, қолдау көрсетіп отырса келешек жастардың мемлекетімізге әкелер үлесі зор болады.


Перспектива:


-Өзін-өзі тануға, өзін-өзі тәрбиелеуге, жаңашыл, төзімі берік, үнемі өзін дамытуға, ізденетін, экспериментшіл, принципке берік, ешкімді қайталамайтын, энтузиазист,бойына дарындылықты қалыптастыра

білетін тұлғаны күтеміз.

-Келешектегі кәсіби мамандық таңдауда өздері шешім қабылдайды.

-Мектеппен ғана шектелмей, жоғары оқу орындарымен байланыс жасау;

-Өз беттерімен дарындылық орталығын құру;

-Болашақ бағдарламасын қолдап,шетелдермен тәжірибе алмасу,

-Ұлтымыздың психологиялық ерекшеліктерін зерттеп, дамытатын ғылыми еңбектер жазу.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!