Материалдар / Гимнастикалық компазиция құру негіздері

Гимнастикалық компазиция құру негіздері

Материал туралы қысқаша түсінік
гимнастика
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Желтоқсан 2017
783
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

3. Ағзаны гимнастика арқылы нығайту

Мектеп: Қазақ орта Тексерілді

Күні: 5.12 сабақ №38

Мұғалімнің аты-жөні: Бисенов Ертуған

Сынып:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

Гимнастикалық композициялар құрау негіздері.

Оқу мақсаттары

5.2.5.5 Өзінің және өзелердің шығармашылық қабілеттерін білу және түсіну, сондай- ақ оны шешудің қарапайым балама жолдарын ұсыну.

Оқу бағдарламасына сілтеме

2.5 Өзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін сын тұрғысынан бағалау, сондай- ақ оны шешудің балама жолдарын ұсыну.

Сабақ мақсаттары

Барлығы: білім алушы гимнастикалық снарядтармен жаттығуларды біледі

Көбі: білім алушы гимнастикалық снарядтағы жаттығуларды біледі.түсінеді.

Кейбірі: білім алушы гимнастикалық снарядтағы жаттығуларды біледі,түсінеді,көрсетеді және айтып береді.

Жетістік критерийлері

Өзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін анықтайды, шешу жолдарын

талқылайды.

Тілдік мақсаттар


Орын ауыстыру, тепе-теңдік, айналу алға аударылып түсу, артқа аударылып түсу, домалау; кең адым отырып секіру және 360 градусқа бұрылып ыршып түсу, домалау снарядтар, көтеру, алып жүру, қою байланыс, реттілік, вариациялар топ қалыптастыру міндет, қауіп-қатер, қауіпсіздік.

Құндылықтарды дарыту

Білім алушылар бір - бірімен келісіп және үйлесімді жұмыс жасауға тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыстар

Физика пәнімен байланысты тепе-теңдік,геометрия пәнімен байланысты 180-360 градусқа бүгілу,биология пәнімен байланысты ағзаны дамыту.

Бастапқы білім


Гимнастикалық жаттығуларды орындайды.


Сабақ барысы

Б-барлық сынып, Т-топтық, ЖЖ- жұпптық жұмыс, Ж- жеке,

Тәж -оқушы тәжірибесі,К- мұғалімнің көмегі, Ф-фор.бағалау.

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

10мин


Дайындық бөлімі.

Білім алушыларды қатарға тұрғызу сәлемдесу, сабақ мақсаттарымен таныстыру. Бір орында оңға,солға, кері бұрылу алаң шетімен қолды жоғары көтеріп, аяқ ұшымен және қолды белге қойып өкшемен жүру. Аяққа толық отырып,қарапайым жүріс және қолды иық тұсынан айналдырып отыру. Жүруден жүгіріске өтіп алаң шетімен жүгіру.Қосарланып жасау арқылы жалпы шынығу жаттығуларын жасау. Жүгіруден жүріске өтіп, жалпы дамыту жаттығуларын жасау және сергіту ойындары.


Әр жаттығуға кең, ашық кеңістік.

















Үлкен бос кеңістік.

Гимнастикалық

снарядтар және әрбір

тапсырма үшін

қажетті инвентарь Ысқырық

,


Сабақтың ортасы

25мин

(ЖЖ, Ж, Т, Ф) Өз бетінше акробатикалық комбинациялар құру.

Комбинацияға барлық қалған бұлшық ет топтарын жұмысқа қосатын қозғалысты ендіру қажет;

жекелеген дене бөліктерінің қозғалыс қиындығы оқушылардың даярлығына сәйкес келуі тиіс; бірқатар бірізді сабақтарда комбинацияларды күрделендіру, ал олардың ұзақтығын ұлғайту (16 есепке дейін) қажет.

(Ж, Т, К, Ф) Кешен: Оң (сол) аяқта тепе- теңдік, қолдар жан-жаққа, отырып тірелу, алға отырып аударылып түсу, кері қарай жауырынмен тұрып домалау (ұстап тұру), жату, көпір (ұстап тұру), қолды жоғары көтеріп жату, ішпен домалау, матқа қол мен аяқ тигізбей – «қайықша», қолды кеудеге жинау – отырып секіру, 180 градусқа бұрылып жоғары секіру, б.к. Саралау: Акробатика элементін оқу: б.к.

аяқты бүгіп, кеңінен ашып тұру, қолдар матта, алға еңкею – жауырынмен тұру (ұстап тұру), жартылай шпагатқа артқа қарай домалау, қолдар жан-жаққа, отырып төмен секіріп қолды төмен түсіру.

Сабақтың соңы

5 мин

Сабақ соңында білім алушыларға рефлексия жүргізіледі:

Рефлексия

Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ арқылы бағалау

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлау? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлау?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Саралау барысында оқушылардың деңгейін анықтап. Деңгейлері бойынша тапсырмалар бердім. Сабаққа белсенді қатысып тапсырманы дұрыс орындаған оқушыларды ауызша мадақтау арқылы бағаладым.Деңгейі жоғары оқушылармен аралстырып білім деңгейлерін көтердім.

Бас бармақ жоғары / төмен» әдісі арқылы рефлексия жасалады.Кері байланыс. Әңгімелесу тәсілдерін қолдандым.Оқушылардың өз бетінше тапсырмамен жұмыс істеуі, өз бетінше қателерін түзеу.


Тапсырмаларды орындау кезінде спорттық құралдардың дұрыс орналасуына көңіл бөлу.Дене қыздыружаттығуларының орындалуына аса көңіл бөлу,икемділіктідамытуға септігін тигізеді.Дұрыс тыныс алу. Сабақ барысында техника қауіпсіздік ережелерін сақтау.

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ